Nee geen tmf terug maar echte muziek.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:22 schreef TBND het volgende:
Nonstop muziekzender? Zodat je 24/7 smsbalken met af en toe wat oppervlakkige top40 muziek voorbij ziet komen?
Nou okee, váák.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:24 schreef Crack_ het volgende:
Muziekzenders, komt alleen rommel op hoor.
Eens !quote:
Wel een met faam.quote:
Mhm, denk niet dat metalautisten een grote doelgroep zijn om een hele zender voor in te richten.quote:
Geen een muziekzender doet 't nu toch goed?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:28 schreef TBND het volgende:
[..]
Mhm, denk niet dat metalautisten een grote doelgroep zijn om een hele zender voor in te richten.
Dat komt mijn beste omdat er geen muziek zender meer bestaat.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen een muziekzender doet 't nu toch goed?
Ja, omdat ze 't niet goed doen! Anders gaan ze echt niet foetsie.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat komt mijn beste omdat er geen muziek zender meer bestaat.
En dat komt omdat ze het niet goed deden...quote:Op donderdag 28 april 2011 23:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat komt mijn beste omdat er geen muziek zender meer bestaat.
Als iedereen die van Pink floyd, Led zeppelin ed nu opeens metalautist is, dan wordt die groep wel heel grootquote:Op donderdag 28 april 2011 23:28 schreef TBND het volgende:
[..]
Mhm, denk niet dat metalautisten een grote doelgroep zijn om een hele zender voor in te richten.
En dat komt omdat tmf mtv the box etc het zelf zo nodig moesten verpesten door steeds meer puberale onzin uit te zenden op tmf had je van die sukkels met een soort talk show achtige puber tv programma . the Box ging soaps uitzenden en mtv is alleen nog maar fake real life programma's ik weet zeker dat als ze alle drie elke dag nog gewoon non stop clips hadden uitgezonden dat ze alle drie nog gewoon hadden bestaan. Maar nee hippe mensen moesten het zo nodig veranderen.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:34 schreef TBND het volgende:
[..]
En dat komt omdat ze het niet goed deden...
Sinds wanneer is Pink Floyd, Led Zeppelin etc metal? Er is echt wel een verschil tussen de briljante oldskool rock van vroeger en de pretentieuze shit (RHCP), of kutherrie (metal) van tegenwoordig.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:36 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Als iedereen die van Pink floyd, Led zeppelin ed nu opeens metalautist is, dan wordt die groep wel heel groot
Ik zeg hardrock. Wat snap je daar niet aanquote:Op donderdag 28 april 2011 23:43 schreef TBND het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Pink Floyd, Led Zeppelin etc metal? Er is echt wel een verschil tussen de briljante oldskool rock van vroeger en de pretentieuze shit (RHCP), of kutherrie (metal) van tegenwoordig.
Er is een heel filmpje gemaakt ter ere van de naam Nick. En ik draag 'm met trots.quote:
Waarom denk ik meteen aan nick & simon...quote:Op donderdag 28 april 2011 23:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Er is een heel filmpje gemaakt ter ere van de naam Nick. En ik draag 'm met trots.
Tja, ik denk dat er weinig mensen zijn die oldskool hardrock op de tv willen zien, die doelgroep bestaat voornamelijk uit 50+ers... En die zitten nu bij omroep Max he.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:46 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik zeg hardrock. Wat snap je daar niet aan
Daarnaast hebben Led Zeppelin en Deep Purple eigenlijk al de eerste metalriffs geschreven
Omdat er 2 homofiele expats uit Volendam zijn die die namen ook dragen.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom denk ik meteen aan nick & simon...
Deze man, hij is wijs.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:43 schreef Seam het volgende:
Nickelodeon is prima materiaal voor de efebofiel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |