Hey, you, get off my cloudquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:11 schreef HipHopDesk het volgende:
[..]
xD dat zei method man van wu-tang
quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:06 schreef knagsje het volgende:
En waar zijn de grootbekken uit de COS nou dan???? vuile vieze smerige tyfus snollen....
van het zelfdequote:Op vrijdag 29 april 2011 21:16 schreef Stranger1977 het volgende:
Ik wil graag iedereen hier, inclusief mezelf, en de Psych die helaas hier niet bij is,.... DE TIEFUS WENSEN! :p
Ik werd geroepen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:06 schreef knagsje het volgende:
En waar zijn de grootbekken uit de COS nou dan???? vuile vieze smerige tyfus snollen....
Je weet dat je hier op eigen risico post?quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:41 schreef OmaNijn het volgende:
Hallo allemaal,
Na weken dan toch een berichtje plaatsen.
Ik wil jullie bedanken voor de enorme lachbuien die ik heb gehad n.a.v. alle commentaren, foto's e.d. Want van het programma zelf werd ik niet vrolijk. Zeker nu één van mijn favorieten er uit is.
Ik vind jullie helemaal top dat jullie dagen (en nachten) de moed op kunnen brengen om verslag te doen van al die ellende en nagemaakte randdebielen.
Helemaal top en ik hoop nog lang van jullie te mogen genieten.
Groetjes oma Nijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |