Ik douw een verhitte ijzerstaaf in je anus!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik laat je bloed koken totdat je gilt als een fluitketel
Ik weiger beiden, goed?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:51 schreef HipHopDesk het volgende:
[..]
Je mag het gewoon weigeren hoor die pillen
Dat is mijn manier van lief zijn XD
WIENS IDEE WAS DIT!?!?!?!?!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, jij vraagt je ook af waarom ze hier niet eerder mee zijn gekomen he
Vreemde hobby hou jij er op na met zieke harses, dat kan je echt niet latent meer noemen hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 23:56 schreef HipHopDesk het volgende:
[..]
Ik douw een verhitte ijzerstaaf in je anus!![]()
daarna hoop ik dat je het niet lekker vind...
Die is wel heel subtielquote:Op donderdag 28 april 2011 23:59 schreef Soury het volgende:
Noelle06 moet morgen weer werken !!!!!! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
xD dat zei method man van wu-tangquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vreemde hobby hou jij er op na met zieke harses, dat kan je echt niet latent meer noemen hoor
HOMO
In de COS mag het ook niet.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:56 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Wees gewoon blij dat ze nu als ze het in de COS doen hier heen gestuurd kunnen worden
Ik ben te oud voor deze shitquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:11 schreef HipHopDesk het volgende:
[..]
xD dat zei method man van wu-tang
quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:48 schreef iBenny het volgende:
Ik kan jullie niet afzeiken, jullie zijn echte mensen
Jij bent geen echte fokker.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:48 schreef iBenny het volgende:
Ik kan jullie niet afzeiken, jullie zijn echte mensen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |