quote:Op donderdag 28 april 2011 23:20 schreef V2 het volgende:
Maar: geen soldeer én geen klem-verbindingen? Hoe moet ik de boel dan aan elkaar knopen?
Alleen onder de vloer niet, kans op lekkages uitsluiten
.
edit: oh en die geïsoleerde flexbuis, die kan ik met de handjes op nette wijze buigen? Bochten hoeven niet enorm scherp te zijn, het zit toch onder de vloer.
Als je echt de ruimte er voor hebt is het goed mogelijk.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:08 schreef V2 het volgende:
Ik zal 't ff afsluiten met een updateik heb 't uiteindelijk toch lekker laten doen. Er lagen ook nog cv-leidingen, die zaten op de verkeerde plek voor de nieuwe vloer, dus die zijn vervangen door plastic leidingwerk (makkelijker/beter dan aanpassen). De loden leiding is meteen ook even meegenomen, dus daar ligt nu ook plastic. Beter, vond de aannemer, want minder kans op wegrotten. Dus ik heb alleen maar toegekeken
sorry voor het topic voor niks dus
Metertje of twee?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
Toffe update
Even een bemoeial vraag: er is toch wel voldoende ruimte tussen den cv leidingen en de waterleidingen he?
goede timing.. hoewel een breuk voor je meter is leukerquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:23 schreef V2 het volgende:
[..]
Metertje of twee?moet genoeg zijn toch?
Overigens: het leidingwerk bij de watermeter was al bijna kapot. Het lekte al een beetje (dat wist ik al); er zat een scheurtje in een stukje leiding dat half in cement zat. Bovendien zag 't eruit alsof het nog van voor de oorlog was. Bij het eruit halen scheurde 't ook nog op een andere plek direct door. Precies op tijd erbij dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |