Ik hoop dat Mo is doorgedraaid en nu gaat, Gerard terug komtquote:Op donderdag 28 april 2011 23:08 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Karim zn koffer aan t pakken is en zegt, dikke snikkel, douw die huilebalken maar in je reet Hummie, ik ga zeilen met mn maatje Gerard!
ik kijk de daily sowieso nooit... Vind Bart niks en vind die hele show slecht in elkaar gezetquote:Op donderdag 28 april 2011 23:06 schreef Roguee het volgende:
[..]
Op de barricade! Baas over eigen TV!
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:09 schreef bull-sjitt het volgende:
de moeder van JoJo op het moment bij Jenssen
zal die kale leuk vindenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:08 schreef danilel het volgende:
[..]
heej deed ik vroeger ook.....
toen ik 12 was en in A'dam opeens Wessel van Diepen tegenkwam (countdown), heb die agende en de foto met hem nog steeds!!!
Money... voor en van wie? Die gratis botox snap ik dan wel, maar dat kost niet de hoofdprijs hoor.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:07 schreef kreta2010 het volgende:
[..]
money, money en BOTOX reclame en tofsssssssssss
vooral die onderstequote:Op donderdag 28 april 2011 23:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar dit is dan wel weer leuk:
[ afbeelding ]
Yup prachtig he die kop van haar toen ze hoorde dat er ook niet meer geruild gaat wordenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:07 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat is nog het fijnst van deze dagmo met nix in dr kluisie
Ik ben zeeeeeeeeer genuanceerd, dumboquote:Op donderdag 28 april 2011 23:09 schreef Urb het volgende:
[..]
Commentaar op streams, niet op users.![]()
En doe dan op z'n minst zelf ook genuanceerd.
Oei dat is wel grappig..quote:Op donderdag 28 april 2011 23:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar dit is dan wel weer leuk:
[ afbeelding ]
Wat zei ze? Nu ga ik ECHT naar huis?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:10 schreef bamby het volgende:
[..]
Yup prachtig he die kop van haar toen ze hoorde dat er ook niet meer geruild gaat worden![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |