quote:Op donderdag 28 april 2011 22:48 schreef Isdatzo het volgende:
Wie is hier nou de moddereter, gij of ik?
Hmmm...misschien toch geen goed idee met jouw gelukquote:Op donderdag 28 april 2011 22:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, ik word motorfietsmonteur. Carrièreswitch jwt.
Nu niet gaan overdrijven he..quote:Op donderdag 28 april 2011 17:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Je mist ons, dus een écht feest word het niet hoor
Ooh zo, nee inderdaad, mijn thuis is voor een jaartje Beijing. Deze zomer ga ik pas weer terug naar Nederland. Het jaartje hier is voor m'n Chinees en voor m'n fotografie inderdaad geweldig. Ik studeer hier met een beurs, en ik ervaar het eigenlijk als een jaartje betaalde vakantie.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:42 schreef Visitor.Q het volgende:
[..]
Ik snap nu dat 'terug van een weekje Xi'an' niet 'terug in NL' oid betekentWel mooi als je een tijd lang in China kunt wonen, voor de foto's (natuurlijk) en de ervaring.
Groupon-voucher gekocht toevallig?quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:09 schreef Puala het volgende:
Zo, even een dagje rij en slipcursus in lelystad![]()
Dat had ik laatst ook, erg vervelend. Ze moesten persé een nieuwe regenpijpen gaan aanleggen tegen mijn slaapkamer aan met behulp van een klopboor. Ik dacht dat ik in een oorlog gebied wakker werd.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:56 schreef Isdatzo het volgende:
Aaaaaargh.. kan je eindelijk een keer uitslapen, besluiten ze bij de buren om buiten fucking veel lawaai te gaan maken om 9 uur 's ochtends![]()
![]()
![]()
.
Hehe, nee heb er al een hele dag op zitten hoor maar voel me ongeveer zoals een ochtendquote:
Nog 18 dagen hierquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:47 schreef Ynske het volgende:
wat is t heerlijk om je zooi in te leveren op t oude werk, en weg te gaan
echt dat voelt zó goed
heb je al een afstreepkalender gemaakt?quote:
Neh...ik zit er wel over te denkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je al een afstreepkalender gemaakt?
Op die fiets. Hier ook hoor. Ging pas om een uur of 2 mijn nest in en moest er om 7 uur weer uit. Niet echt handig.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, nee heb er al een hele dag op zitten hoor maar voel me ongeveer zoals een ochtend
Ben blij dat ik vanavond even nergens heen hoef
Hehe ik ben sinds vorige week dinsdag elke dag aan het fotograferen zowel overdag als 's avondsquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:54 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Op die fiets. Hier ook hoor. Ging pas om een uur of 2 mijn nest in en moest er om 7 uur weer uit. Niet echt handig.
Dat kan ik mij voorstellen ja. Onregelmatigheden met slapen maakt je echt kapot, mij wel iig.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe ik ben sinds vorige week dinsdag elke dag aan het fotograferen zowel overdag als 's avonds
Het sloopt wel.
Vanavond denk maar even lekker naar de film, ontspannen niets doen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:55 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat kan ik mij voorstellen ja. Onregelmatigheden met slapen maakt je echt kapot, mij wel iig.
Al een film in gedachten?quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vanavond denk maar even lekker naar de film, ontspannen niets doen.
Thor denk ik zomaar, lekker even genieten van grafisch geweld op het beeldscherm. Vrouw aan de arm en hoppaquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:58 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Al een film in gedachten?
Voor mij is bijna iedere vrijdag avond mijn game avond met vrienden. Kan nog laat worden. En waarschijnlijk zo stoned als een deurmat aan het einde van de avond.
Thor zegt mij niets, eens even opzoeken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Thor denk ik zomaar, lekker even genieten van grafisch geweld op het beeldscherm. Vrouw aan de arm en hoppa
Draait niet meer helaasquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:01 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Thor zegt mij niets, eens even opzoeken.
Draait Sucker punch nu ook niet? Dat lijkt mij ook een grafisch spektakel.
Heb die trailer even bekeken en dat lijkt mij ook wel een fijne verstand op nul actie film. Sowieso Marvel zag ik voorbij komen, daar hou ik altijd wel van.quote:
De naam zegt al genoegquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:24 schreef Isdatzo het volgende:
Fucking falers bij Hans Anders. Otoplastieken aan laten meten, zijn ze na een dikke maand (het zou 1 tot 2 weken zijn) eindelijk klaar. Zijn het harde. Dat werkt niet onder een helm, ik had niet voor niets om zachte gevraagd
.
Moeilijk hè. Zal je zien dat ik nu weer tijden kan wachten op die zachte
. 't Is dat m'n motor het niet doet maar anders...
.
En even wassen met Robijn werkt ook niet?quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:24 schreef Isdatzo het volgende:
Fucking falers bij Hans Anders. Otoplastieken aan laten meten, zijn ze na een dikke maand (het zou 1 tot 2 weken zijn) eindelijk klaar. Zijn het harde. Dat werkt niet onder een helm, ik had niet voor niets om zachte gevraagd
.
Moeilijk hè. Zal je zien dat ik nu weer tijden kan wachten op die zachte
. 't Is dat m'n motor het niet doet maar anders...
.
Nouja 't is niet de brillenwinkel zelf maar daar zit dan zo'n audicien bij in de winkel. Maar niet helder genoeg om mij m'n zachte dopjes te leverenquote:
Nee. Bedrijf betaald, wij leveren de vrije dag in. Staat wel 7 maanden km stand registreren tegenover aangezien we ook een les in groen rijden kregenquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:11 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Groupon-voucher gekocht toevallig?
Hangen een paar flinke buien boven Brabant en Limburg idd.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nouja 't is niet de brillenwinkel zelf maar daar zit dan zo'n audicien bij in de winkel. Maar niet helder genoeg om mij m'n zachte dopjes te leveren.
Nu onweeeeeeer. Maar het moet niet al te lang duren want ik wil zo naar Eindhoven fietsen
.
Sowieso wel een lekkere 'vieze' foto met goede sfeer.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:27 schreef Isdatzo het volgende:
Zoooooo, net een goede hier. Sloeg hier volgens mij in in 1 van de lichtmasten van het sportveld een paar honderd meter verderop. Ramen klapperden.
Net even staan kijken vanuit het zolderraam.. bliksem was er niet goed op te krijgen (kon niet goed naar boven kijken) maar de wolken waren zo mooi verlicht
.
[ afbeelding ]
Jij!quote:Op zaterdag 30 april 2011 06:22 schreef Ynske het volgende:
Moggeh
echt geloof dat ik een slag van de molen gehad heb
wie is er nu op zaterdag om 5 uur klaar wakker
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:46 schreef Timmos het volgende:
Jarig![]()
En heb er weeral 2 uitrukken opzitten, van de ene door naar de ander.. Hopen dat het verder een beetje rustig blijft..
Ik ben net ff op en neer naar Scheveningen geraced om goeie verse vis te halenquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:51 schreef Chanty het volgende:
Gefeliciteerd
Wat gaat iedereen doen vandaag?
Rijswijkers?? He getver, dat zijn van die ongezellige mensenquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben net ff op en neer naar Scheveningen geraced om goeie verse vis te halenEn ik schijn vanmiddag te gaan terrassen met een stelletje Rijswijkers of zo
Ja. Ben ik ook bang voorquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:50 schreef Chanty het volgende:
[..]
Rijswijkers?? He getver, dat zijn van die ongezellige mensen
18-55 erop zou ik zeggen, en de 55-250 in je rugzakquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:52 schreef SP22 het volgende:
Ik twijfel of ik mn camera nog ff mee de stad in neem.. (is snel thuisgebracht..) En of ik dan de 18-55 of de 55-250 erop schroef...
Waar wil je foto's van gaan maken?quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:00 schreef SP22 het volgende:
hahaha.. en ik wilde juist geen tas meenemen..
Zolang je de mensen vermijd die je normaal gesproken ook vermijd moet het wel goedkomen? En 's avonds/laat in de middag nog voorzichtiger zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:03 schreef MetBas het volgende:
Gaan jullie vandaag nog op Koninginnedag mensen fotograferen? Ik weet niet of ik het aandurf met zoveel (eventueel aangeschoten) mensen en dan met dure apparatuur en zo.
Ja dat had ik je ook wel kunnen vertellen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 03:30 schreef Isdatzo het volgende:
Woooo the subs waren zo vet. Ik twijfelde eerst of ik nog wel wilde gaan maar daaaaamn
.
Jaja, waarom ga je een motorblok uit een "undamaged bike" verkopen. Logisch joh.quote:Hi Isdatzo,
The engine was removed from a 2006 undamaged/straight bike.
I only buy undamaged bikes, so all my parts are in excellent order.
Thanks again
Darren
Vanmorgen om half 6 waren ze aan het luilakken hierquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Hoe staat 't met de herrie Puala? Ik heb alleen last van een hyperactief broertje die zo naar Amsterdam gaat.
Heb je bandenlichters? Zonder kan 't vrij lastig behoorlijk kut zijn ja.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
Buitenband erop/eraf lukt bij mij nooit. Maar whatever.
Hoi.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Steeds als ik een motor hoor rijden maakt mijn maag een sprongetje omdat ik zo graag ook wil rijden.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:52 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Die rijswijkers waren toch gezelliger dan gedachtEn de chocotaart was ook lekker
Zei ik tochquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh dat wist ik niet.Ik snapte eigenlijk niet waarom je dat nog niet had gedaan.
Veel plezier, ik heb geen zin meer. Zal behoorlijk druk zijn iig. Misschien dat ik zo eens hier in 't dorp ga kijken.quote:Ik ga zo maar eens richting stad.
Misschien als ik heel desperate benquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom huur je eigenlijk niet een keer eentje?
Viel Spaß!quote:Ik onthoud niet alles johVeel aan mijn hoofd en ontmoet steeds nieuwe mensen.
Je moet alles tegenwoordig 20x zeggen tegen me.
Dankuuuu ik ga een vriend zien die ik al 1,5 jaar niet heb gezien omdat ik daar steeds geen zin in had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |