Jep. 3 van mijn 4 grootouders komen uit (boeren)gezinnen met veel kinderen waar geen cent te makken was. De 4e kwam uit een niet onbemiddeld gezin met veel kinderen, maar daar heeft er maar een gestudeerd geloof ik. Ik denk niet dat mijn overgrootouders ooit hebben durven dromen dat hun klein- en achterkleinkinderen zo goed terecht zouden komenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:00 schreef Ryon het volgende:
Zeer goede kans trouwens dat de (overgrote) meerderheid van de mensen die in dit topic reageren en een diploma hebben zelf uit een familie komen waarvan de opa of overgrootopa nog tot de 'arbeidersklasse' behoorden. Je ziet hoe snel dat eigenlijk gaat.
Nu heb je opeens op de universiteit gezeten?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:37 schreef betyar het volgende:
Hier geen last van. Van BO tot UNI in de hechte vriendengroep.
Waar zegt ie dat?quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:11 schreef mlg het volgende:
[..]
Nu heb je opeens op de universiteit gezeten?
Daarom is het ook goed.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:36 schreef MuyTrabajo het volgende:
[..]
Te interessant om geen topic over te openen deze.
Leven lager en hoger opgeleiden echt langs elkaar heen? Is dat slecht? Metalheads en mooiboys gaan toch ook nauwelijks met elkaar om?
Ik vind dat jij minimaal 1 keer per week moet begeven tussen bouwvakkers en timmerknechten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom is het ook goed.
Niemand die mij gaat vertellen met wie ik om moet gaan, kom op zeg
Doe ik ook, dat heet "file".quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind dat jij minimaal 1 keer per week moet begeven tussen bouwvakkers en timmerknechten.
Een echte man rijdt natuurlijk over de vluchtstrook, fuck die boete, tijd is meer waard.quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind dat jij minimaal 1 keer per week moet begeven tussen bouwvakkers en timmerknechten.
Dat was dus een geintje voor het geval je dat echt niet door hebt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:42 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Waarom?
Waarom verschillen blootleggen?
Zal alleen maar voor meer spanningen zorgen.
Kijk, dit is een goed voorbeeld. Als ik jou nu verplicht met een Politiecommisaris zou laten optrekken, zou het bij voorbaat al niks worden. Echter, zet ik jou in de kroeg, zal je al gauw genoeg veel vrienden hebben.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een echte man rijdt natuurlijk over de vluchtstrook, fuck die boete, tijd is meer waard.
Ga je gang hoor, als je wordt aangehouden wuif ik je wel toe.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een echte man rijdt natuurlijk over de vluchtstrook, fuck die boete, tijd is meer waard.
quote:De decennia lang dominante gedachte dat de kinderen het beter krijgen dan hun ouders
(sociale stijging) is aan het verdampen. Er spreekt somberheid uit de gisteren verschenen TNS NIPO-cijfers.
Bijna driekwart van de respondenten denkt dat toekomstige generaties het slechter krijgen. Vooral laagopgeleiden maken zich zorgen over de (financiėle) toekomst van hun kinderen.
Oquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat was dus een geintje voor het geval je dat echt niet door hebt.
Ik acht de kans op een staandehouding + boete groter, maar wie ben ik?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ga je gang hoor, als je wordt aangehouden wuif ik je wel toe.
Jemig hee, dacht je echt dat dit serieus was?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:43 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Kijk, dit is een goed voorbeeld. Als ik jou nu verplicht met een Politiecommisaris zou laten optrekken, zou het bij voorbaat al niks worden. Echter, zet ik jou in de kroeg, zal je al gauw genoeg veel vrienden hebben.
Uit jouw mond, ja.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jemig hee, dacht je echt dat dit serieus was?
Dan druk je hem er gewoon tussen of je gaat de afslag af.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:45 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
O
Trouwens, als er achter jou opeens een Ambulance aankomt, wat zou je dan doen? Ja, je kan harder gaan rijden, maar op een gegeven moment zal je de weg tussen de plaats van het ongeluk en de Ambulance versperren. En dan?
Hoezo zou dit veranderen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:45 schreef Life2.0 het volgende:
Maar ik denk dat dit de komende jaren wel gaat veranderen, al dan niet om andere redenen.
Ik loop al lang genoeg mee op FOK! om te weten waar die emoticons zitten, maar een stukje cynisme of sarcasme hoor je gewoon uit de post zelf op te maken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:47 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Uit jouw mond, ja.
Je mag ook best eens op dieonderin klikken. Dan kan je emoticons toevoegen, kunnen gevoelens in je post beschrijven, ook synische.
Wijs man.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:45 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ik acht de kans op een staandehouding + boete groter, maar wie ben ik?
Het spijt me dit te zeggen maar bij jou vind ik de grens soms moeilijk te vindenquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik loop al lang genoeg mee op FOK! om te weten waar die emoticons zitten, maar een stukje cynisme of sarcasme hoor je gewoon uit de post zelf op te maken.
Kom je vanzelf achter, ik ben ook vaak zat serieus hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:50 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Het spijt me dit te zeggen maar bij jou vind ik de grens soms moeilijk te vinden
Al zal dat meer aan mij liggen.
Neu, ik dacht hetzelfde.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:50 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Het spijt me dit te zeggen maar bij jou vind ik de grens soms moeilijk te vinden
Al zal dat meer aan mij liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |