Gerard, zoals voor velen ( zoniet stiekum iedereen ) hier was je de meest pure maar toch nog intressantste persoon in SST, je bent een held en ik hoop dat je grootste droom uitkomt; dat je nog maar een lang en gelukkig leven mag hebben met de mensen die om je geven.
Je bent en blijft een held, en was samen met Karim voor mij de enige reden dat ik nog keek. Jullie waren de enigen met een beetje pit ( in positieve zin dan

) in dat huis, altijd actief bezig met "geheimpjes raden", een dolletje, lekker jammen, intressante gesprekken of lekker koken, terwijl de rest er dag in dag uit als een stel vaatdoeken bijlagen. Echt een gouden duo._O_
Wellicht zal ik de streams nog een beetje proberen te volgen maar ik vrees dat de lol er voor mij nu echt af is, zeker na de manier waarop genomineert is, welke wij hier zondag al voorspelden toen ons duidelijk werd wat er in die kist zou zitten.
Ik denk dat we je hier gelukkig nog wel langs zien komen, en kijk hier erg naar uit.
/bow
quote:
Ik ga dit ook proberen, hoewel het moeilijk word om Gerard bij Bartje morgen te weerstaan, mss maar gewoon de uitzending online terugkijken zodat geen kijkcyfers.
[ Bericht 4% gewijzigd door Urb op 28-04-2011 23:27:07 ]