Toch raar dat dit gewoon kan als de lijnen nog gewoon open zijn. Mocht Karim gaan dan heeft ie het hier verloren.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lul niet, hij heeft nog nooit iets van het thuisfront gehoord. Itt.
Ik denk het ookquote:
Ik vind deze wel spannendquote:Op donderdag 28 april 2011 21:52 schreef Niki.P het volgende:
Ik kan me nog een tijd herinneren dat ik het echt spannend vond die exits..
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:52 schreef DjinN het volgende:
BRWAAAAAAAAAAAAAAAAP
Geer moet weg denk ik
Ik hoop stiekum Gerard & Karim, dan kan ik zeker stoppen met kijken maar dan gok ik maar op Gerard omdat het meer sense makes. Niet in beeld hele week, relt tegen het programma en stookt Karim hierin op, en financieel geen mes op de keel.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:50 schreef Caland het volgende:
Ik schakel voor het eerst in 2 weken weer in.
Wie gaat eruit vanavond?
Maandag... Morgen is Karim of Gerard nog in de uitzending...,quote:Op donderdag 28 april 2011 21:52 schreef Reksie1981 het volgende:
Nou, morgenavond iig 1 kijker minder voor de daily
Je bedoelt zij die gaan juichen?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk het ook![]()
Ik maak me nu alvast maar boos om alle trollen die hier gaan reageren zo.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan heb ik dat ook weer gehad
reclamequote:Op donderdag 28 april 2011 21:53 schreef akveor het volgende:
Karim moet nodig pissen. Nou maar hopen dat er geen reclame komt dan.
Omdat ze mazzel heeftquote:Op donderdag 28 april 2011 21:53 schreef Caland het volgende:
Waarom is Monique er nog steeds niet uit?
Ja, 3 minuten schelen echt. Er stemt toch geen hond.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:52 schreef akveor het volgende:
Toch raar dat dit gewoon kan als de lijnen nog gewoon open zijn. Mocht Karim gaan dan heeft ie het hier verloren.
Ja nu ze zo die exit in zijn ik ook wel een beetje maar de vorige 2 weken echt niet, had voor de nominatie nu ook niet verwacht maar toen dacht ik nog dat Mo sowieso wel genomineerd was...quote:
Tuurlijk niet .... als jo weggaat kan zij los of flipje en karim en geer hebben haar doorquote:Op donderdag 28 april 2011 21:53 schreef mspoez het volgende:
Is voor het eerst dat Mo niet jankt als er mensen weggaan.
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat de regie haar erin wil houden
IDD.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:53 schreef akveor het volgende:
Karim moet nodig pissen. Nou maar hopen dat er geen reclame komt dan.
* Blue Thunder laad doorquote:Op donderdag 28 april 2011 21:54 schreef DjinN het volgende:
Kunnen ze Mo niet uit haar lijden verlossen ?
Helaasquote:Op donderdag 28 april 2011 21:53 schreef tliciouz het volgende:
Pfft. Had zo gehoopt dat er iets zou gebeuren waardoor Mo zou vertrekken en mijn favorieten er in zouden blijven .. Gerard of Karim eruit halen is zo'n slecht plan.
Die ja,quote:Op donderdag 28 april 2011 21:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je bedoelt zij die gaan juichen?
Maar geen cent te mokken makken.quote:
was toch allang bekend dat Jo er niet uit hoefdequote:Op donderdag 28 april 2011 21:54 schreef dasaliz het volgende:
Als ze nu iemand anders noemt dan jo weten we gelijk wie eruit moet...
No shit sherlockquote:Op donderdag 28 april 2011 21:54 schreef dasaliz het volgende:
Ik sleep je er doorheen.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Die ja,en het zijn er vast meer dan je denkt
Samen?? Zou wel een stunt zijn.....quote:Op donderdag 28 april 2011 21:54 schreef Urb het volgende:
Eerst jo terug anders gaan die 2 er wellicht samen uit, mark my words.
En Guido = Joanna... ?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:54 schreef beequeen het volgende:
Zie je wel, ze gaan een Guidotje doen.
Ik zou het bij deze 3 allemaal jammer vinden als ze weg moetenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:53 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja nu ze zo die exit in zijn ik ook wel een beetje maar de vorige 2 weken echt niet, had voor de nominatie nu ook niet verwacht maar toen dacht ik nog dat Mo sowieso wel genomineerd was...
Dit +1. Het wordt nu echt een jank schreeuw en gekloot programaa. Speciaal voor hyveshoeren.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:53 schreef tliciouz het volgende:
Pfft. Had zo gehoopt dat er iets zou gebeuren waardoor Mo zou vertrekken en mijn favorieten er in zouden blijven .. Gerard of Karim eruit halen is zo'n slecht plan.
Kogel???quote:Op donderdag 28 april 2011 21:54 schreef DjinN het volgende:
Kunnen ze Mo niet uit haar lijden verlossen ?
Jo zowieso niet eerst anders wandelen de 2 bazen er wellicht samen uit en dat willen ze niet.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:54 schreef dasaliz het volgende:
Behalve bij Joquote:Op donderdag 28 april 2011 21:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou het bij deze 3 allemaal jammer vinden als ze weg moeten
Het zou mij echt niet verbazen. Geer en Karim zijn 2 handen op 1 buikquote:Op donderdag 28 april 2011 21:55 schreef dasaliz het volgende:
[..]
Samen?? Zou wel een stunt zijn.....
Zeker .... Mo had moeten gaan.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zou liever wie dan ook van die andere 3 zien vertrekken.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:
Ging over de hond he, niet over de bewonersquote:Op donderdag 28 april 2011 21:55 schreef Soury het volgende:
Ohh wat was dat Jo "Nou houden van" Zien de rest van de bewoners dit ook
Jup mijn rijtje is nu:quote:Op donderdag 28 april 2011 21:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Komt nog reclamequote:Op donderdag 28 april 2011 21:56 schreef muzas het volgende:
Hey hoe zit het met de standaard uitloop?
Idd, Al had ik niet gedacht dat het niet nog minder leuk zou kunnen zijnquote:Op donderdag 28 april 2011 21:56 schreef tliciouz het volgende:
Programma word nu een stuk minder leuk .. Oh baal als een stekker.
Ohquote:Op donderdag 28 april 2011 21:56 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Ging over de hond he, niet over de bewoners
Abso-fucking-lutelyquote:Op donderdag 28 april 2011 21:57 schreef Urb het volgende:
Komop bazen loop er samen uit dan, dat zou echt een helden-actie zijn.
Dat!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:57 schreef MightyDude het volgende:
karim eruit
Geer loopt mee
Kom op bazen doe het![]()
![]()
I hope soquote:Op donderdag 28 april 2011 21:57 schreef Berenjenafok het volgende:
MO ERUIT MO ERUIT MO ERUIT MO ERUIT MO ERUIT MO ERUIT MO ERUIT MO ERUIT MO ERUIT MO ERUIT MO ERUIT MO ERUIT MO ERUIT MO ERUIT MO ERUIT MO ERUIT MO ERUIT MO ERUIT MO ERUIT MO ERUIT MO ERUIT MO ERUIT!
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:57 schreef Urb het volgende:
Komop bazen loop er samen uit dan, dat zou echt een helden-actie zijn.
Ik hoop het. Dan vind ik het niet eens erg.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:57 schreef MightyDude het volgende:
karim eruit
Geer loopt mee
![]()
Die was al heel wat langer fokker dan haar hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 21:57 schreef DjinN het volgende:
Zal Pablolaatje Geer meeslepen naar FOK! als ie eruitgestemd wordt ? ?
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:57 schreef MightyDude het volgende:
karim eruit
Geer loopt mee
![]()
Graag zelfs. 2 vliegen in 1 klap.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:57 schreef MightyDude het volgende:
karim eruit
Geer loopt mee
![]()
Ze kan hem op zijn hoogst waarderenquote:
Wie is hij dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die was al heel wat langer fokker dan haar hoor
Dat hoeft toch ook nog niet. Sommige mensen hebben er meer tijd voor nodig om dat uit te spreken.quote:
Je mag de "quote:Op donderdag 28 april 2011 21:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die was al heel wat langer fokker dan haar hoor
Droomscenario.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:57 schreef MightyDude het volgende:
karim eruit
Geer loopt mee
![]()
De regie en een goede move uitvoerenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:59 schreef FortyThree het volgende:
kom op week van verandering toch...
quote:
Ow, dan begreep ik je niet helemaal..quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:00 schreef PC eend het volgende:
Deze exit is mede mogelijk gemaakt door monique![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
idem klaar dr meequote:Op donderdag 28 april 2011 22:00 schreef Kaasmix het volgende:
Gerard naar huis?
What
the
fuck.
Okey SST is voor mij afgelopen, ajuu!
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:00 schreef Reda074 het volgende:
ok ik stop oprotten kanker programma jezus...
Wat zal ze blij zijn met Karim's terugkeer ook he? Vandaag 6 keer herhaalt dat "hij morgen gelukkig toch weg is"quote:Op donderdag 28 april 2011 22:00 schreef PC eend het volgende:
Deze exit is mede mogelijk gemaakt door monique![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat dacht ik ook jaquote:Op donderdag 28 april 2011 22:01 schreef Niki.P het volgende:
Zal nu alleen maar negatiever worden in de COS en rustiger waarschijnlijk... (teminste als mensen hun woord houden)
Jep same herequote:Op donderdag 28 april 2011 22:01 schreef Lutte het volgende:
Blij dat het niet Karim is, maar toch.. Ben bang dat dit voor mij wel het einde van (het fanatiek volgen van) SST is.
Slotje?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:01 schreef Danny het volgende:
Geer is naar huis?
Dan hoeft die rotzooi sowieso niet meer aan
Die doet niet anders. Teringhoer.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:01 schreef DjinN het volgende:
Ik hoop echt dat Mo zich zo ontzettend klote gaat voelen he
En toch blijven we het allemaal wel volgen tot het eindquote:Op donderdag 28 april 2011 22:01 schreef Danny het volgende:
Geer is naar huis?
Dan hoeft die rotzooi sowieso niet meer aan
Maar ze hebben djoon erin gehouden en dus kunnen ze zelf nog even genieten van de uitzendingen waar niemand naar kijkt.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:01 schreef flugeltje het volgende:
Het zal Geer sterken dat de échte RLS fans hem als favoriet hadden
Daar komt het volgens mij wel op neerquote:Op donderdag 28 april 2011 22:01 schreef ZaZoe het volgende:
Dus Geertje is alleen hier maar populair
Inderdaad!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:01 schreef iBenny het volgende:
Dat medium van een paar weken geleden had het fout
De donderdagavond nog wel...quote:Op donderdag 28 april 2011 22:02 schreef MightyDude het volgende:
[..]
En toch blijven we het allemaal wel volgen tot het eind
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:00 schreef Reda074 het volgende:
ok ik stop oprotten kanker programma jezus...
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:02 schreef Danny het volgende:
[..]
Maar ze hebben djoon erin gehouden en dus kunnen ze zelf nog even genieten van de uitzendingen waar niemand naar kijkt.
Laten we massaal de streams uitzetten en gewoon iets nuttigers gaan doen?
Net goed ! Janklalaquote:
Ik hou je eraanquote:Op donderdag 28 april 2011 22:02 schreef Lavenderr het volgende:
Gerard weg jammer.
Weer een reden om niet meer te kijken
1. Philipquote:Op donderdag 28 april 2011 22:02 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Inderdaad!
Nu klopt mijn top 4 niet meer...
Geen idee wat ik met dat uur iedere avond moet doen...quote:Op donderdag 28 april 2011 22:02 schreef Danny het volgende:
[..]
Maar ze hebben djoon erin gehouden en dus kunnen ze zelf nog even genieten van de uitzendingen waar niemand naar kijkt.
Ga volgende week toch op Internet en TVloze vakantie.. (nou ja heb nog wel mobiel-internet)quote:Op donderdag 28 april 2011 22:02 schreef Danny het volgende:
[..]
Echte tranen!quote:
Plannen maken voor je wereldheerschappij natuurlijk, net zoals wij allemaal.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:03 schreef dasaliz het volgende:
[..]
Geen idee wat ik met dat uur iedere avond moet doen...
eerst naar de kroegquote:Op donderdag 28 april 2011 22:03 schreef DjinN het volgende:
OMG hij mag meteen met zijn zus naar huis
Dacht ik net ook al, Mo die gillend wegloopt en Geer dr nog ff in..quote:Op donderdag 28 april 2011 22:02 schreef Blue Thunder het volgende:
Maar misschien komt ie nog wel terug....
Geer komt niet terug, heeft ie zelf ook al meermalen aangegeven. Eruit is eruit voor hem.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:03 schreef Grunge. het volgende:
Dat ze Monique maar voor de keuze zetten zich 'op te offeren'.
Alles schuift gewoon een plekje op...quote:Op donderdag 28 april 2011 22:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
1. Philip
2. Joanna
3. Sharon
4. Karim
5. Monique
Dat die mag plat mag...quote:Op donderdag 28 april 2011 22:03 schreef Lutte het volgende:
En het belangrijkste: nog een week extra 20% korting in Jo's webshop!!
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:03 schreef Lutte het volgende:
En het belangrijkste: nog een week extra 20% korting in Jo's webshop!!
1. Philipquote:Op donderdag 28 april 2011 22:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
1. Philip
2. Joanna
3. Sharon
4. Karim
5. Monique
Dan was het dit toch?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:04 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Alles schuift gewoon een plekje op...
nah, de rest boeit me geen flikker. karim is nog wel ok hoor, maar als ze gerard eruit flikkeren omdat anders mamajo boos wordt is 't wmb gewoon eindequote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:04 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
1. Philip
2. Joanna
3. Sharon
4. Karim
5. Secredo
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:04 schreef Ferdo het volgende:
We hebben een F, we hebben een R, we hebben een A, we hebben een U, we hebben een D, we hebben een E.....![]()
FRAUDE!!!!
![]()
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:04 schreef Ferdo het volgende:
We hebben een F, we hebben een R, we hebben een A, we hebben een U, we hebben een D, we hebben een E.....![]()
FRAUDE!!!!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |