Je hoeft niet te kijkenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:32 schreef Laysa het volgende:
Wat ben ik blij als dit helemaal afgelopen is zeg
Nu stoppen is geen optie?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:32 schreef Laysa het volgende:
leuk mens hoor, zegt ook verstandige dingen. laat zich niet gek maken door Bartjequote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:32 schreef Laysa het volgende:
Het is niet mijn favoriet ...... dus als hij moet dan is dat zo ... zie toch liever gerard gaan, omdat deze heeft aangegeven het niet echt erg te vinden als hij moet gaan. dus vandaar.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:31 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik ben bang voor je dat hij naar huis gaat...
Wat wij willen boeit ze geen ruk.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:32 schreef flugeltje het volgende:
Ik zou zo graag eens een omgekeerde stemming zien... Iedereen op de bank en je mag stemmen op degene die je eruit wilt... Dan ga ik enkele stemmen aan Monique wagen...
Naja we kunnen zelf hier ook wel een stand verzinnen?quote:
Doe de nummers maar per PM Souryquote:Op donderdag 28 april 2011 21:32 schreef Soury het volgende:
Als Gerard eruit vliegt doe ik een dansje
Pistachequote:Op donderdag 28 april 2011 21:34 schreef Reksie1981 het volgende:
Welke nootjes had je trouwens iBenny?
Nu klink je als zo'n Joanna-groupie.quote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 28 april 2011 21:33 schreef MightyDude het volgende:
[..]
Jawel iets dwingt me om te blijven kijken
Zo het zit je wel dwars of nietquote:Op donderdag 28 april 2011 21:34 schreef spapaars het volgende:
Hoop dat die achterbakse teringlijer van een Karim gaat.
We zijn er nog niet he ?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doe de nummers maar per PM Soury
Oh, ja die vinnik niet zo lekkerquote:
Er is er maar eentje echt achterbaks daar en dat is Moquote:
Hij gaat gewoon niet toegeven dat het morgen vrijdag isquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er is er maar eentje echt achterbaks daar en dat is Mo
(en was Laura ook)
Dat zou het allermooiste zijn maar ik denk niet dat het hem gaat worden .......quote:Op donderdag 28 april 2011 21:35 schreef angeljacky het volgende:
Ik ben bang daar waar de meeste op hoopten dat Mo de kans kreeg om te gaan dat dat niet meer gaat komen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Dat zie ik dus totaal niet hequote:Op donderdag 28 april 2011 21:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
(en was Laura ook)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dus.quote:
quote:
"Hij" weet bijna hoe laat het is.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij gaat gewoon niet toegeven dat het morgen vrijdag is
Ik ookquote:Op donderdag 28 april 2011 21:32 schreef Soury het volgende:
Als Gerard eruit vliegt doe ik een dansje
Ze waren niet voor niks BFF.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
(en was Laura ook)
Huhquote:Op donderdag 28 april 2011 21:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij gaat gewoon niet toegeven dat het morgen vrijdag is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |