Nee thuis pas, sowieso te ver rijden en ze moeten daar ook in de auto blijven dus. Dat vinden ze niet zo leukquote:Op donderdag 28 april 2011 21:48 schreef Nonneke het volgende:
onweer![]()
spannend Multi![]()
Neem je je eigen honden ook mee of gaan die thuis pas kennismaken ?
Ja, zal blij zijn dat ik een weekje niet naar jouw geleuter hoef te luisterenquote:
Oh ik dacht dat je ze mee ging nemenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:52 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Nee thuis pas, sowieso te ver rijden en ze moeten daar ook in de auto blijven dus. Dat vinden ze niet zo leuk
Noh, je had me ook kunnen bannen, je hoefde niet persé te vluchten.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, zal blij zijn dat ik een weekje niet naar jouw geleuter hoef te luisteren
Nee als ze daar ook in de auto moeten blijven is het niet leuk iddquote:Op donderdag 28 april 2011 21:52 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Nee thuis pas, sowieso te ver rijden en ze moeten daar ook in de auto blijven dus. Dat vinden ze niet zo leuk
ok maar als ze al half zo leuk zijn als Sandor komt dat ook vast wel goedquote:Op donderdag 28 april 2011 21:52 schreef oh-oh het volgende:
Indaha, de 2 zwarte broertjes die zo op Sandor lijken zoeken nog een baasje.
Ik kan niet bannen. Anders had ik dat al lang wel gedaanquote:Op donderdag 28 april 2011 21:54 schreef oh-oh het volgende:
Noh, je had me ook kunnen bannen, je hoefde niet persé te vluchten.
Uhh... welke kaartquote:Zeg, hoe vond je mn kaart eigenlijk?
Godverdomme, die ontzettend geile kaart die bij die lelijke staafjes zatquote:Op donderdag 28 april 2011 21:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan niet bannen. Anders had ik dat al lang wel gedaan
[..]
Uhh... welke kaart
Dat dus!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:56 schreef indaha het volgende:
Elisa ik wens je een fijne vakantie en een goede vangst toe
Thanks voor de tip oh-ohquote:Op donderdag 28 april 2011 22:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoop dat de Adele fans radio luisteren nu, schijnbaar is het concert ook te zien via de 3FM website
Het is nog bezig: http://www.3fm.nl/socialradio/appquote:Op donderdag 28 april 2011 22:19 schreef oh-oh het volgende:
Was het wat?
Ik ben zo Adelemoe dat ik het niet aan kon
Oh nou dan ben ik blij dat ik geskipt hebquote:Op donderdag 28 april 2011 22:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het is nog bezig: http://www.3fm.nl/socialradio/app
Het is wel wat, maar om nou te zeggen dat het geweldig is...
Ik proost op jou met mijn kopje koffiequote:Op donderdag 28 april 2011 22:27 schreef Ynske het volgende:
ff een glaasje voor iedereen, doen jullie mee?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
krijg jij jip en janneke bubbelsquote:Op donderdag 28 april 2011 22:28 schreef oh-oh het volgende:
Nee dank je Yns, lustiknie, maar je mag mijnes ook
jadoemijdiemaarquote:
Prachtigquote:
Amai ja Sammeke!quote:
Het zijn in totaal 49 schijfjes, de eerste 10 seizoenen en wij hebben nu net de eerste twee seizoenen gezien.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Amai ja Sammeke!
Oh, die dvd wil ik wel es lenen als jij m gekeken hebt , maar ik heb ze wel allemaal gezien.
Fan van het eerste uur![]()
![]()
Op mijn plee staat mijn gesigneerde Jean Marie magazine
Oh als je dat wil doen, leukquote:Op donderdag 28 april 2011 22:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Het zijn in totaal 49 schijfjes, de eerste 10 seizoenen en wij hebben nu net de eerste twee seizoenen gezien.
Dit zijn geen officiele maar iemand die die allemaal opgenomen had van de VRT.
Dus de eerste twee seizoenen kan ik je wel al sturen om te kijken
he ja! leuk! gezelligquote:Op donderdag 28 april 2011 22:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh als je dat wil doen, leuk![]()
![]()
Yns, kom je kijken?
Pfaff marathonquote:
Wie Wat Waar?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:57 schreef oh-oh het volgende:
Echt serieus ziek, een meisje van 17 en een meisje van 14 die thuis geschoold worden omdat hun ouders werken zodat zij voor hun 3 broertjes van 4 en 1 kunnen zorgen
RTL4 Supernanny, echt echt shocking ditquote:Op donderdag 28 april 2011 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wie Wat Waar?![]()
Neem dan geen kinderen zeg
Oh rustig aan hoor, het heeft geen haastquote:Op donderdag 28 april 2011 22:59 schreef indaha het volgende:
Ik zal mijn man vragen om ze in te pakken en hem morgen naar het postkantoor dirigeren dames
Precies, dat vind ik ookquote:Op donderdag 28 april 2011 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wie Wat Waar?![]()
Neem dan geen kinderen zeg
Sjeis... die was er waarschijnlijk uit gevallen; de doos die er omheen zat was ook helemaal open toen de postbode het af gaf. Het had duidelijk een zware reis gehadquote:Op donderdag 28 april 2011 21:58 schreef oh-oh het volgende:
Godverdomme, die ontzettend geile kaart die bij die lelijke staafjes zat
Crap, dr was dr nog maar 1 van ookquote:Op donderdag 28 april 2011 23:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sjeis... die was er waarschijnlijk uit gevallen; de doos die er omheen zat was ook helemaal open toen de postbode het af gaf. Het had duidelijk een zware reis gehad
Dus
Niet gezien. Bummer!!
Hij moet toch wandelen dan kan dat ook richting postkantoor toch, het is voor zijn conditiequote:Op donderdag 28 april 2011 23:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh rustig aan hoor, het heeft geen haast![]()
Oh ja, die moet ik ook nog halenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:01 schreef Ynske het volgende:
kijk, hier is mijn geluk vandaan gekomen
[ afbeelding ]
Oh ja, dat is voor zijn eigen bestwil danquote:Op donderdag 28 april 2011 23:02 schreef indaha het volgende:
[..]
Hij moet toch wandelen dan kan dat ook richting postkantoor toch, het is voor zijn conditie
quote:
Oh, wil je van mij wat basilicumzaad van Strega?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:03 schreef Ynske het volgende:
mn aardbeienplantjes beginnen nu ook boven de grond uit te piepen
en dr is een stomme vogel hier
die is mn bellebloemen buiten uit aan t graven
Waar haal je die, wat wat geluk is nooit wegquote:
voor verse basilicum?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, wil je van mij wat basilicumzaad van Strega?
bij de Hemaquote:Op donderdag 28 april 2011 23:05 schreef indaha het volgende:
[..]
Waar haal je die, wat wat geluk is nooit weg
Ja 6 verschillende soorten!quote:
Dit werd ook bij de begrafenis van mijn oma gedraaid,ik vind het mooi maar janken dat je er van doetquote:Op donderdag 28 april 2011 23:03 schreef Oognip het volgende:
Oh god, morgen wordt dit nummer gedraaid bij het weggaan van de crematie
Wat een janknummer
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja 6 verschillende soorten!
Ik had een hele zak met zaadjes gekregen, best veel
Ja echt he. Het is volgens mij echt een begrafenis-nummer. Bij mijn opa werd die ook al gedraaid.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:06 schreef indaha het volgende:
[..]
Dit werd ook bij de begrafenis van mijn oma gedraaid,ik vind het mooi maar janken dat je er van doet
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet de honden weer es in de buggy gooien en richting Hema gaan, stuur ik f_r ook een zakje
Ik baal dat de honden de Hema niet meer in mogen.quote:
zal ik ze morgen anders ff halen?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik baal dat de honden de Hema niet meer in mogen.
Tis in de zomer zo druk in de stad, dan haat ik het om met die buggy te gaan
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
zal ik ze morgen anders ff halen?
k heb nu toch vrij
tis hier de straat uit, kleine moeitequote:
Ja die kan het zeker gebruiken,quote:Op donderdag 28 april 2011 23:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet de honden weer es in de buggy gooien en richting Hema gaan, stuur ik f_r ook een zakje
das goedquote:Op donderdag 28 april 2011 23:11 schreef oh-oh het volgende:
Truste Indaha!
Yns, graag dan![]()
Sturen we ze van ons samen naar f_r, die kan ze wel gebruiken
Zeker een typisch begrafenisnummer, want bij mijn overgrootoma werd het ook gedraaid vorig jaar.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:06 schreef indaha het volgende:
[..]
Dit werd ook bij de begrafenis van mijn oma gedraaid,ik vind het mooi maar janken dat je er van doet
Heerlijkquote:Op donderdag 28 april 2011 23:14 schreef Ynske het volgende:
Truste Indaha
ik ga mn boek, de bank, een deken en een drankje erbij pakken. ff van genieten
Het spijt me enorm, maar hij zat er echt niet bijquote:
Nou das knap lullig zeg, ik had die buitenste doos heel goed dichtgetaped trouwensquote:Op donderdag 28 april 2011 23:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het spijt me enorm, maar hij zat er echt niet bij
Ik zal een koelkastmagneet voor je kopen op vakantie. Om je te troosten
Dealquote:Op donderdag 28 april 2011 23:18 schreef oh-oh het volgende:
Nou das knap lullig zeg, ik had die buitenste doos heel goed dichtgetaped trouwens![]()
Je mag een magneet voor me kopen om jezelf te troosten als je wil![]()
Ik zeg niet wat voor kaart het was, mss vind ik m nog wel es
Nou dat kan niet beter! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:39 schreef Oognip het volgende:
Joepie!Als laatste opdracht voor stage moest ik een stagevoortgangsverslag schrijven, met daarin mijn ontwikkeling, reflectie en dat soort dingen. Cijfer terug => 10!
Yupsquote:Op donderdag 28 april 2011 23:31 schreef Strega het volgende:
Elies, hele fijne vakantie gewenst!![]()
Hoe lang gaan jullie? weekje?
Geniet er van!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups
Weekje op mijn kont in het gras
Feli Oognip
Ja, morgen werken, ondanks de RW!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:50 schreef oh-oh het volgende:
Truste.
Ik geef die vriendin nog een half uur voor dr oranje rokje
Ja, Yns, nog gauw een glas bubbels!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:59 schreef Barbaaf het volgende:
Goed gedaan Oognip![]()
Veel plezier in het gras Elies![]()
Yns, ik doe er eentje mee, nogmaals gefeliciteerd. Hopelijk voor mij binnenkort ook
Oh mèn, no way dat ik zo een stomme shitpup ging halen tijdens de Royal Weddingquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:40 schreef oh-oh het volgende:
Tis heul geen mooi weer!
Ga es lekker uitslapen gek
Doe maar niet en blijf nog ff in de waan dat het mooi weer isquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Doe maar niet en blijf nog ff in de waan dat het mooi weer is
quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:52 schreef Ynske het volgende:
Insiders heeft een kattentest
Ben jij ook zo'n kattenliefhebber? Wil je alleen maar het beste voor je kat? Hecht je veel belang aan een gezonde voeding voor je kat? Schrijf je dan in voor deze campagne en laat je kat tijdens de 21 Dagen test de kattenvoeding van Purina ONE uitproberen.
ik kreeg punten omdat ik geen kat hadquote:
Oh, daar vind ik nooit wat aanquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:09 schreef Ynske het volgende:
ow, Ohoh, 5-8 mei is Boekenfestijn in t Mecc!
Dan krijg ik megabonusbunten omdat ik 5 honden hebquote:
joh, ik zou het lekker aan doen. Ik ben ooit eens in een 3 kwartsbroek en hempje gegaan. Boeie.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:22 schreef Oognip het volgende:
Ik heb een vraag. Ik heb m'n 'crematiekleren' aan, behalve mijn schoenen. De mooiste schoenen die erbij staan, zijn birkenstock slippers. Vinden jullie dat ik dat aan kan op een crematie?
welke birkies, de gewone?quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:22 schreef Oognip het volgende:
Ik heb een vraag. Ik heb m'n 'crematiekleren' aan, behalve mijn schoenen. De mooiste schoenen die erbij staan, zijn birkenstock slippers. Vinden jullie dat ik dat aan kan op een crematie?
De overledene ligt in een trainingspak dus wat dat betreft...quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
welke birkies, de gewone?
daarnaast denk ik dat je moet denken aan degene die overleden is, zou die ermee hebben kunnen lachen, daar geen ophef over gemaakt hebben? waarom niet
en wat heb je verder aan?quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
De overledene ligt in een trainingspak dus wat dat betreft...
Het zijn deze:
[ afbeelding ]
Een donker blauw driekwartsbroek, donker blauw jasje en een wit hempje. Niet echt begrafenis kleren, maar het ziet er netjes uit.quote:
Birkies zijn heel netjes. Ik denk dat ik die maar aan doe. Ik heb ook nog deze, maar ik weet niet of dat leuk is omdat ik niks bruins aan hebquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:36 schreef Ynske het volgende:
Birkies zijn nog netjes? als in niet afgelopen enzo?
waarom niet
anders misschien iets met een klein hakje aan?
Nee hoor, 11 uur begint de uitzending alquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:19 schreef Rewimo het volgende:
Chico, vuilnisbakkenras!
Oognip, prachtig zeg, een 10! Gefeliciteerd
Ik moet vanmiddag naar de kinesiologe. Doei "het huwelijk"Ze trouwen zeker pas na 14 uur?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:40 schreef _Multiply86_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zo.. die is ook weer moe
Birkiesquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Birkies zijn heel netjes. Ik denk dat ik die maar aan doe. Ik heb ook nog deze, maar ik weet niet of dat leuk is omdat ik niks bruins aan heb
[ afbeelding ]
Ja, wat wil die doen? Scene gaan trappen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:44 schreef oh-oh het volgende:
Waar jij je al niet druk om kan maken Oognip
![]()
Gewoon op je Bircks gaan, opa zal dr niet wakker van liggen toch
Ja, maar het jawoord is dus om half 3quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:43 schreef oh-oh het volgende:
Nee hoor, 11 uur begint de uitzending al![]()
Chico is echt een vuilnisbakkie ja
Ik heb geen zin in scheve gezichtenquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:44 schreef oh-oh het volgende:
Waar jij je al niet druk om kan maken Oognip
![]()
Gewoon op je Bircks gaan, opa zal dr niet wakker van liggen toch
quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:48 schreef Ynske het volgende:
ik snap Oognip wel
k ben eens bij een begrafenis geweest waar de familie zeik begon te bouwen achteraf dat iemand in een zomers jurkje gekomen was, omdat dat niet respectvol zou zijn
en zo ook omdat iemand met een klein kindje de kerk uit liep, nadat deze zn luier gevuld had en een geur produceerde(zitten blijven was denk ik dan ook niet tof geweest)
Oooooooh duurt die mis zo lang?quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, maar het jawoord is dus om half 3Dan zit ik in de auto. Grrrr.
En dat ook. Mensen die daar over zeiken, zeiken overal over.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga naar een begrafenis om eer te betonen aan de overledene hoor, niet voor de show of voor de rest van de familie.
Je eigen geliefden daar weet je toch van wat ze wel en niet vinden kunnen?
Daar zou ik rekening mee houden, verder met wat ik zelf wil.
tis ook belachelijk, maar goed, ze doen maarquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga naar een begrafenis om eer te betonen aan de overledene hoor, niet voor de show of voor de rest van de familie.
Je eigen geliefden daar weet je toch van wat ze wel en niet vinden kunnen?
Daar zou ik rekening mee houden, verder met wat ik zelf wil.
Oh ik wil meeeeeequote:Op vrijdag 29 april 2011 09:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis ook belachelijk, maar goed, ze doen maar
ff denken, moet strakjes ff een route uitplannen over de brunssummerheide om volgende week zaterdag met de fotoclub naar toe te gaan...
geloof dat ik eerst maar een kaart ga halen
zodat ik terug kan vinden waar ik geweest ben
wanneer? moet dit weekend daar wat voor gaan regelenquote:
Ja nee echt he, mn oma riep al dr hele leven dat ze het niet wilde hebben.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:01 schreef DanseMacabre het volgende:
Lekkere actie van je oom.
Ik heb dat wel een paar keer meegemaakt, begrafenis van een oom van 48 overleden aan kanker en een neefje van 4 die aangereden was. De kerk zat echt VOL. Van die mensen die je anders nooit ziet, gewoon om te kunnen zeggen dat ze op die begrafenis zijn geweest. Ramptoeristen.
Eentje ging zelfs lopen zeiken dat de moeder van dat jongetje moest huilen toen ze haar stukje voorlas. Dat zou de dienst verpesten.
Ik kan dit weekend en volgend weekend niet en het laatste weekend van mei niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
wanneer? moet dit weekend daar wat voor gaan regelen
kunnen vast wat fiksen
dan doen we t gezellig een keer over op een ander weekendquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kan dit weekend en volgend weekend niet en het laatste weekend van mei niet.
Jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan doen we t gezellig een keer over op een ander weekend
ik dit weekendquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:12 schreef oh-oh het volgende:
Wanneer wilden jullie gaan dan?
Volgende week zaterdag zou mss wel kunnen, maar niet al te vroeg.
Dan heb ik alleen zondag iets bedenk ik net.
Moet je geen koninginnedag vieren morgen?quote:
verrek das morgen hequote:Op vrijdag 29 april 2011 10:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Moet je geen koninginnedag vieren morgen?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
verrek das morgen heiets met niet leven op datum
nah dan moet ik daar zondag maar heen
maakt niet uit, heb nog niets gepland staanquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zondag komt de Griek bij me eten, hoe laat wil jij gaan?
BBC zendt ook al vanaf 9 uur uit, die heb ik hier aanstaan nu.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:17 schreef oh-oh het volgende:
Ja poep, die livestream loopt gewoon al bij de NOS
Das geen probleemquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:25 schreef oh-oh het volgende:
Hmm, es ff kijken, als ik met de trein kom, wil je mij dan oppikken?
Heb je wel op de terugweg een zandbak
Sterkte Oognip!quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:22 schreef Oognip het volgende:
Ik heb m'n schoenen en slippers allebei meeen ben weg
Veel plezier met het ophalen van Diaz, Multi!
Daar kon ik de livestream niet vinden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
BBC zendt ook al vanaf 9 uur uit, die heb ik hier aanstaan nu.
Ja kijk ff op NOS.nlquote:
Ik zal de Griek es smssen of ie zondag niet mee wil met het kindquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
Das geen probleem
en die zandbak overleeft mn auto wel
das ook al een zoutkerkhof geweest
Erg he, je zal dr maar de hele dag moeten zittenquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:29 schreef Rewimo het volgende:
Al die lui gaan nu al de kerk in en om half 3 is het jawoord
Ik kijk wel gewoon NOSquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:33 schreef Rewimo het volgende:
http://www.bbc.co.uk/news/uk-13132410
Livestream en updates
De mis duurt van 12 tot 1 dacht ik , dan rijtour en om half 3 de kus op het balkonquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, maar het jawoord is dus om half 3Dan zit ik in de auto. Grrrr.
Paasei deluxequote:
Routebeschrijving printen als back-upquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:37 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik vind die rit zo doodengAls mn navigatie ermee ophoud, dan heb ik geen idee waar ik heen moet
aansteller!quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:37 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik vind die rit zo doodengAls mn navigatie ermee ophoud, dan heb ik geen idee waar ik heen moet
Ja bij elk tankstation stoppen: waar moet ik nu heeeeenquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
aansteller!
route uitprinten? internet op je mobiel? infoborden langs de weg/bij tankstations? je mond gebruiken? Mensen eten je niet op als je ze om de weg vraagt!
thuis blijven, voordeur en achterdeur afsluiten, gordijnen dicht, en onder de dekens kruipenquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:39 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik heb geen printerEn dat werkt ook niet bij mij..dan verdwaal ik ook. Heb ik al een keer gehad
Ik laat Diaz wel opsturenquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
thuis blijven, voordeur en achterdeur afsluiten, gordijnen dicht, en onder de dekens kruipen
is de beste optie
Gewoon cancellen, te veel gedoequote:
Ah okee, dan kan ik de mis in elk geval nog meepikken. Moet ik wel even douchen en aankleden voor 12 uurquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:34 schreef indaha het volgende:
De mis duurt van 12 tot 1 dacht ik , dan rijtour en om half 3 de kus op het balkon
Zet hem opquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:47 schreef _Multiply86_ het volgende:
Zo..bench staat in de auto, spullen in de tas. Ik ben er klaar voor
klerenquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:48 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat Maxima aanheeft.
Fijn om te wetenquote:Elton John and David Furnish have arrived. Elton is wearing a bespoke Richards James morning suit, while his partner is in Henry Poole.
al gaat ze in een jutezakquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:48 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat Maxima aanheeft.
Hoe minder hoe beter, ik zou dr doenquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:54 schreef Nonneke het volgende:
[..]
al gaat ze in een jutezak![]()
Nog een kwartiertje
Ik zou dr met je delen ook nog.quote:
WimLex en Max mogen nu toch wel op gaan schieten hoorquote:Just to keep you up to speed on the timetable. We're expecting William and Harry at the abbey by 1015 BST. The Prince of Wales and Duchess of Cornwall are due at 1042 and the Queen and Prince Philip at 1045.
zo lief !quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou dr met je delen ook nog.
![]()
Niet eens omdat ze zo lekker, is, ze is zo leuk
Ja wie de neuk zijn dat?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:01 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja die 3 blondjes steeds in beeld he
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:06 schreef Nonneke het volgende:
en die arme Kate, allergisch voor paarden![]()
gelukkig zijn er maar een paar honderd straks
quote:David and Samantha Cameron have just entered the abbey. Mrs Cameron is wearing a short-sleeved, jade green, knee-length dress. She's one of few women to shun a hat - opting for a jewelled hair clip instead.
Wie is David Cameron?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:07 schreef Rewimo het volgende:
Dat groene mens met dat oranje vestje in haar hand hoort bij David Cameron.
Blijkbaar die vent naar haarquote:
Getverdemme, Victoria toch niet?quote:
Johquote:
Hmneej, alleen als ze Mel C uitnodigd en Spice Girls liedjes voor me zingen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Getverdemme, Victoria toch niet?
David natuurlijk!
quote:Foreign Secretary William Hague arrives with wife Ffion in a wheelchair with what appears to be a broken leg.
Ffion?quote:
Hertog(in) van Camebridge én Graaf(vin) van Strathearn en tot Baron(es) van Carrickfergus zelfsquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:10 schreef Rewimo het volgende:
William en Kate worden Duke en Duchess of Cambridge hoor ik net
Ja!quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:12 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik vind het er ook maar saai uitzien, het geld was op
Welsh denk ik, aan de Ff te zienquote:
serieus ? ik heb CNN aan hoor volgens mij heb ik ze nog niet gezienquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:11 schreef oh-oh het volgende:
Ja hij zit naast Posh , ze zijn echt constant in beeld Non
Wat wil je, die is niet van Charlesquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:16 schreef Nonneke het volgende:
[..]
die oefenen nog ff een rondje koekhappen en spijkerpoepen voor morgen
Bij die KutCamilla natuurlijkquote:
Nee dat wordt vlaaihappen , ze wilden eens iets andersquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:16 schreef Nonneke het volgende:
[..]
die oefenen nog ff een rondje koekhappen en spijkerpoepen voor morgen
Kate komt precies om 12 uur is de planning dus dan moet je maar 1 minuutje later vertrekkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:19 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hopelijk komt Kate zo ook al.. ik wil dr nog zien voordat ik ga
Joh, gewoon ietsje later weggaan, het komt niet op een half uurtje toch?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:19 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hopelijk komt Kate zo ook al.. ik wil dr nog zien voordat ik ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |