Nee thuis pas, sowieso te ver rijden en ze moeten daar ook in de auto blijven dus. Dat vinden ze niet zo leukquote:Op donderdag 28 april 2011 21:48 schreef Nonneke het volgende:
onweer![]()
spannend Multi![]()
Neem je je eigen honden ook mee of gaan die thuis pas kennismaken ?
Ja, zal blij zijn dat ik een weekje niet naar jouw geleuter hoef te luisterenquote:
Oh ik dacht dat je ze mee ging nemenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:52 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Nee thuis pas, sowieso te ver rijden en ze moeten daar ook in de auto blijven dus. Dat vinden ze niet zo leuk
Noh, je had me ook kunnen bannen, je hoefde niet persé te vluchten.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, zal blij zijn dat ik een weekje niet naar jouw geleuter hoef te luisteren
Nee als ze daar ook in de auto moeten blijven is het niet leuk iddquote:Op donderdag 28 april 2011 21:52 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Nee thuis pas, sowieso te ver rijden en ze moeten daar ook in de auto blijven dus. Dat vinden ze niet zo leuk
ok maar als ze al half zo leuk zijn als Sandor komt dat ook vast wel goedquote:Op donderdag 28 april 2011 21:52 schreef oh-oh het volgende:
Indaha, de 2 zwarte broertjes die zo op Sandor lijken zoeken nog een baasje.
Ik kan niet bannen. Anders had ik dat al lang wel gedaanquote:Op donderdag 28 april 2011 21:54 schreef oh-oh het volgende:
Noh, je had me ook kunnen bannen, je hoefde niet persé te vluchten.
Uhh... welke kaartquote:Zeg, hoe vond je mn kaart eigenlijk?
Godverdomme, die ontzettend geile kaart die bij die lelijke staafjes zatquote:Op donderdag 28 april 2011 21:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan niet bannen. Anders had ik dat al lang wel gedaan
[..]
Uhh... welke kaart
Dat dus!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:56 schreef indaha het volgende:
Elisa ik wens je een fijne vakantie en een goede vangst toe
Thanks voor de tip oh-ohquote:Op donderdag 28 april 2011 22:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoop dat de Adele fans radio luisteren nu, schijnbaar is het concert ook te zien via de 3FM website
Het is nog bezig: http://www.3fm.nl/socialradio/appquote:Op donderdag 28 april 2011 22:19 schreef oh-oh het volgende:
Was het wat?
Ik ben zo Adelemoe dat ik het niet aan kon
Oh nou dan ben ik blij dat ik geskipt hebquote:Op donderdag 28 april 2011 22:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het is nog bezig: http://www.3fm.nl/socialradio/app
Het is wel wat, maar om nou te zeggen dat het geweldig is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |