quote:Op zaterdag 30 april 2011 07:02 schreef ErwinRommel het volgende:
Goedemorgen Nederland en de US of A
Slaapse en veel plezier later.quote:Op zaterdag 30 april 2011 07:11 schreef Sine_Pari het volgende:
Nee, ik ga zo hopelijk wat slaap inhalen en daarna ben ik te druk bezig om feest te vieren
Lekker!!!quote:Op zaterdag 30 april 2011 07:12 schreef Cobra4 het volgende:
Zo. Ik ga zoeken naar een locatie voor een bier ontbijt.
Wie komen er dan binnen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 07:12 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Plezier is goed, was dat maar zo. En moet nog even wachten op de laatste binnenkomers.
Ahhh, jij bent daar de bouncer?quote:Op zaterdag 30 april 2011 07:17 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Campeerders die te lang op het festival zijn blijven hangen en de bus gemist hebben.
Ahh, duidelijkquote:Op zaterdag 30 april 2011 07:22 schreef Sine_Pari het volgende:
Nee ben eens per jaar de vrijwillige campeerplaatsbeheerder. En als de gasten de laatste bus gemist hebben, zoals bv. gisteren, word hier opgebeld dat we ze toch maar eens moeten ophalen. En aangezien de buschauffeurs al naar huis zijn moet ik dus de bus pakken en ze ophalen.
Veel plezier dan maarquote:Op zaterdag 30 april 2011 07:23 schreef Mores het volgende:
Morguh ER,
Ik ga zo even een paar uurtjes liggen en dan met vrienden de stad in, zal weer zuipen worden, maar met mate, gezien de pasgeboren mensjes
Moordenaar!!!quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:17 schreef m.k het volgende:
Zometeen boten verhuren aan dronken mensen, dodelijke combinatie
Natuurlijke selectie!!!quote:
Natuurlijke selectiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |