Ik heb liggen maffen van 1900 tot een uur of 2200, ben dus nog redelijk fit, net effe James bond collectie filmpje gekeken en zo eens kijken of ik kan slapenquote:
Als je gaat kijken kan je je oogleden niet sluiten.quote:Op zaterdag 30 april 2011 05:44 schreef Mores het volgende:
[..]
Ik heb liggen maffen van 1900 tot een uur of 2200, ben dus nog redelijk fit, net effe James bond collectie filmpje gekeken en zo eens kijken of ik kan slapen
Over een half uur gaat ie de mast in.quote:Op zaterdag 30 april 2011 05:43 schreef Mores het volgende:
[..]
En jij mag de vlag met wimpel over een paar uur heisen?
Film is net afgelopen en voor een volgende is het te laat, dus nu even een relaxed muziekje om de avond/nacht af te sluiten, ik hoor namelijk alweer de vogeltjes fluiten.quote:Op zaterdag 30 april 2011 05:45 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Als je gaat kijken kan je je oogleden niet sluiten.
6 uur 15? wat een vreemde tijd, was toch altijd om 6 uur?quote:Op zaterdag 30 april 2011 05:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Over een half uur gaat ie de mast in.
Dan is het nog te donker. 06.13 is pas zonsopkomst.quote:Op zaterdag 30 april 2011 05:49 schreef Mores het volgende:
[..]
6 uur 15? wat een vreemde tijd, was toch altijd om 6 uur?
Okay, dus jullie staan nu al bij de deur klaar? jij met de vlag en je collega met de wimpel in de lucht zodat die de grond net niet raakt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 05:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan is het nog te donker. 06.13 is pas zonsopkomst.
Nog even een bakkie doen en dan de vlag.quote:Op zaterdag 30 april 2011 05:55 schreef Mores het volgende:
[..]
Okay, dus jullie staan nu al bij de deur klaar? jij met de vlag en je collega met de wimpel in de lucht zodat die de grond net niet raakt.
Ik kan mijn vlag en wimpel niet meer uithangen snds een paar jaar gelden een paar kwajongens aan de staaf zijn gaan hangen en de houder uit de muur is geschoten met de pluggen, en ik heb geen ladder om hem hoger te boren dus die staat maar wat te 'wapperen' in de kamer voor de ventilator.
Voor wat ik weet wel.quote:Op zaterdag 30 april 2011 05:58 schreef Sine_Pari het volgende:
Is Nederland trouwens het enigste land waar men een wimpel heeft?
11 landen hanteren een wimpel...quote:Op zaterdag 30 april 2011 05:58 schreef Sine_Pari het volgende:
Is Nederland trouwens het enigste land waar men een wimpel heeft?
Dat zijn wimpels ter vervanging van de vlag. Die mogen bv 24/7 buiten hangen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 06:02 schreef Mores het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wimpels_van_de_wereld
In Frankrijk hangen ze toch gewoon aan de stok hoorquote:Op zaterdag 30 april 2011 06:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zijn wimpels ter vervanging van de vlag. Die mogen bv 24/7 buiten hangen.
Tegelijk met de vlag?quote:Op zaterdag 30 april 2011 06:05 schreef Mores het volgende:
[..]
In Frankrijk hangen ze toch gewoon aan de stok hoor
Tegelijk met de vlag, ik heb het op de nationale feestdag van Frankrijk gezien dat ze wimpels hadden hangen tezamen met de vlag.quote:
Ja dat bedoelde ik dus ook eigelijk of er andere landen zijn die een wimpel heebn die deel uit maakt van de vlag voor bijzondere aangelegenheden, zoal men dit heeft in Nederland.quote:
Ok dan. Weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 30 april 2011 06:07 schreef Mores het volgende:
[..]
Tegelijk met de vlag, ik heb het op de nationale feestdag van Frankrijk gezien dat ze wimpels hadden hangen tezamen met de vlag.
Maar volgens mij is dat wel de wimpel van de revolutie, dus ipv blauw wit rood, de rood witte blauwe, van andere landen weet ik het niet.quote:
Snot is eindelijk uit je neusquote:Op zaterdag 30 april 2011 06:43 schreef Sine_Pari het volgende:
Lijkt er op dat ik ook bijna klaar ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |