Is het al open geweest? Dan is het namelijk nog beperkt houdbaarquote:Op donderdag 28 april 2011 21:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Datum die erop staat: 30-04-11...
Hoop dat je een beetje ontspannen kan slapen danquote:Op donderdag 28 april 2011 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De pilletjes werkten even![]()
![]()
Nu bijna niet meer, dus ik ga douchen en gemasseerd worden en slapen
Altijd verkeerde maten enzoquote:Op donderdag 28 april 2011 21:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Misschien een bijna gratis keuken van MP?Die staan er soms nog wel eens op
![]()
Je hebt een BOZEquote:Op donderdag 28 april 2011 21:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Misschien een bijna gratis keuken van MP?Die staan er soms nog wel eens op
![]()
[..]
Het zijn ontzettende lieve meiden, maar die jongste is soms wel een handvol en erg lastigMaar voor zover ik nu kan inschatten gaat het hartstikke goed
![]()
En jouw kerels vind ik dan weer helemaal geweldig![]()
Sander
Welterusten snoetquote:Op donderdag 28 april 2011 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De pilletjes werkten even![]()
![]()
Nu bijna niet meer, dus ik ga douchen en gemasseerd worden en slapen
Daar had ik wel wat voor om hem weer droog te makenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nu is mijn scherm nat aan de binnenkant...slijmbal
Stinkt het naar alcohol? Dan is het bedorven namelijk.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Datum die erop staat: 30-04-11...
Afgewerkt?quote:
Ja, het is weer tijd voor mijn tweejaarlijkse massagequote:
okeequote:
Als ik eenmaal slaap komt het wel goedquote:Op donderdag 28 april 2011 21:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hoop dat je een beetje ontspannen kan slapen dan
Geniet er vanquote:Op donderdag 28 april 2011 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, het is weer tijd voor mijn tweejaarlijkse massage
[..]
okee
[..]
Als ik eenmaal slaap komt het wel goed![]()
Nou morgen nog door zien te komen, alleen met zoonlief![]()
Lief dat je er naar vraagt
* Yuki pakt slaapzand voor STquote:Op donderdag 28 april 2011 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
okee
[..]
quote:
Ik kan een inschatting makenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt een BOZESander nog niet meegemaakt hoor
jij kunt echt ALLES alles he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
hij heeft maandag het hele park bij elkaar geschreeuwd omdat hij niet mee wildequote:Op donderdag 28 april 2011 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik kan een inschatting makenJe wilt niet weten hoe die 2 meiden kunnen zijn
Het zijn echt lieverds hoor, maar soms weet ik me echt geen raad
Ach, ik ga wel verhuizen ofzo, opgelostquote:
Je mag zoonlief hier afgeven hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
okee
[..]
Kijk eens in de OP en Mart's sigquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij kunt echt ALLES alles he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dat net zo erg is als een boze ikquote:Op donderdag 28 april 2011 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt een BOZESander nog niet meegemaakt hoor
[..]
Zie mijn sigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik zal em morgen wel even de beknopte wasmachineinstructie geven
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ja, drukdrukdruk dusquote:Op donderdag 28 april 2011 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Je mag zoonlief hier afgeven hoor![]()
We zijn morgen toch de hele dag thuis ivm koffers enzo
[..]
wat mijn ogen zien, kunnen mijn handen makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Jij en boos?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als dat net zo erg is als een boze ikdan heb ik zeker medelijden met je
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat mijn ogen zien, kunnen mijn handen makendus jij kunt mij maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en dode vogeltjes en overreden konijntjes?![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Oh ja, fijnquote:Op donderdag 28 april 2011 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij heeft maandag het hele park bij elkaar geschreeuwd omdat hij niet mee wilde![]()
Echt ik voelde me echt voor lul staan
Nee man, mijn koffer is zo gepaktquote:
Je doet het beter dan ik hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ik kan een inschatting makenJe wilt niet weten hoe die 2 meiden kunnen zijn
Het zijn echt lieverds hoor, maar soms weet ik me echt geen raad
Sorryquote:Op donderdag 28 april 2011 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nu is mijn scherm nat aan de binnenkant...slijmbal
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Slijmbal!
Op dit tijdstip moet ik geen koffie meer drinken. Maandag wel weer gemerkt
WOAHquote:Op donderdag 28 april 2011 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dus jij kunt mij maken?![]()
jou moet nog wel lukkenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dus jij kunt mij maken?![]()
Badpak, handdoek, zonnebrand, klaarquote:Op donderdag 28 april 2011 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee man, mijn koffer is zo gepaktNeem niet veel mee
Dus alle tijd voor Thijs
Je neus groeitquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat mijn ogen zien, kunnen mijn handen makenZo heel moeilijk is dat niet, zelfs ik kan hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
euh, jaquote:en dan ben ik ook echt heel boos en ...
![]()
Handdoek is niet eens nodigquote:Op donderdag 28 april 2011 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Badpak, handdoek, zonnebrand, klaar![]()
Misschien eventjes, maar we bellen morgen nog wel even
opzetten zoals het moet?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jou moet nog wel lukken
dode diertjes...., ik kan ze uitdeuken en opzetten?
ga jij nou nog maar een level oplossenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Sorry![]()
[..]![]()
![]()
Thee is ook meer dan prima, toch
Ik hou het wel bij koffie, ook 's avonds.
quote:
Dankjewelquote:Op donderdag 28 april 2011 21:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Handdoek is niet eens nodigMaar wel ondergoed en kleren enzo
![]()
Is goed, kijk maar, als het moet kan het in elk geval
Even quoten, Marijke diequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |