Anna doet me steeds aan Mien Dobbelsteen denkenquote:
Haha, ik had er ook nog nooit van gehoord. Net als onderflok.quote:
Hmm, nu je het zegt. Dezelfde donkere krullen, dat helpt ook mee.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:04 schreef Fascination het volgende:
Haha, ik had er ook nog nooit van gehoord. Net als onderflok.Ik moet bij Michella trouwens aan Eddy van Absolutely Fabulous denken. Dezelfde hysterie en manier van doen.
Anna en cumquote:Op zondag 1 mei 2011 13:17 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik zou serieus aan mezelf gaan twijfelen als ik op een bepaald moment dezelfde uitspraken ging doen als Anna. Laat ik zeggen dat de Anna-adepten niet de indruk maken cum laude afgestudeerd te zijn. Ik ook niet hoor.
Dan kan Ymke nog wel door voor die dochter.. Anna als Patsy, en klaar.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, ik had er ook nog nooit van gehoord. Net als onderflok.Ik moet bij Michella trouwens aan Eddy van Absolutely Fabulous denken. Dezelfde hysterie en manier van doen.
Dat soort gedrag komt alleen maar voort uit (al dan niet verborgen) onzekerheid. Vind Ymke verder een geniepige manipulator en het team waar ze uit komt een stel zelfingenomen bullies. Zit dus in geen enkel kamp wat die tweestrijd betreft. Allebei even fout bezig.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:20 schreef Selyn het volgende:
Ik geloof niet dat ymke echt meer weet dan de rest. Misschien een moeilijk uitspreekbaar woordje hier en daar.
heb ooit ook met zo iemand in de klas gezeten.. lijkt en doet heel slim, maar is het juist helemaal niet.. brrrrr irritant mens was dat.
En Bubble? Qua intelligentie komen ze daar allemaal wel bij in de buurt.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:49 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dan kan Ymke nog wel door voor die dochter.. Anna als Patsy, en klaar.
Dat moet Britt dan zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:42 schreef k_man het volgende:
[..]
En Bubble? Qua intelligentie komen ze daar allemaal wel bij in de buurt.
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:09 schreef tong80 het volgende:
Zijn we het er overeens dat Britt de enige is die niet manipuleert en gewoon moet winnen ?
quote:Brittjje Britt Dekker
I don't like thinking before I say something. I like to be just as surprised as everyone else by what comes out of my mouth
4 May
Foeksia de miniheks en broodjesdief.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:47 schreef Fascination het volgende:
Omg, check de twitter van Michella.![]()
http://twitter.com/#!/michella29
Volgens mij gaat Foeksia de miniheks over Britt.quote:
Ja dat klopt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Foeksia de miniheks over Britt.
Ik hoor het haar zeggen...en dan is het nog grappiger.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:56 schreef NouMooiNiet het volgende:
Britt:
[..]
I don't like thinking before I say something. I like to be just as surprised as everyone else by what comes out of my mouth
quote:Brittjje Britt Dekker
Ik heb dus een eenden ei gevonden, ga ff een warmtelamp zoeken dan ga k hem stiekem in me kamer uitbroeden vet lache dan heb k straks n eend
quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:07 schreef Maartel het volgende:
[..]Brittjje Britt Dekker
Ik heb dus een eenden ei gevonden, ga ff een warmtelamp zoeken dan ga k hem stiekem in me kamer uitbroeden vet lache dan heb k straks n eend
En dan zeggen dat andere mensen geen leven hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |