quote:Op donderdag 28 april 2011 21:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is geen foto van Mo, want dat kind huilt niet.
Geen idee. Raar volk hierquote:Op donderdag 28 april 2011 21:22 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en waarom raad hier iedereen dan leeftijden??
goeie vraagquote:Op donderdag 28 april 2011 21:22 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en waarom raad hier iedereen dan leeftijden??
Bij mijn wil hij de hele avond al nietquote:Op donderdag 28 april 2011 21:24 schreef Flashbox het volgende:
Voor wie zijn streams nog niet aan heeft, begin nu zo vast om ze aan te krijgen ben ook een half uur bezig geweest, en eindelijk doen ze het nu
dat dusquote:Op donderdag 28 april 2011 21:25 schreef Stability het volgende:
goedzo gerard denkt nu een keer aan zichzelf
dat is ook de eerste keer, denkt altijd aan anderen...sharon met haar kaartboodschap toen, karim met de telefoon etc etcquote:
tnx, ik ben al een kwartier bezigquote:Op donderdag 28 april 2011 21:24 schreef Flashbox het volgende:
Voor wie zijn streams nog niet aan heeft, begin nu zo vast om ze aan te krijgen ben ook een half uur bezig geweest, en eindelijk doen ze het nu
Geen zorgen, ik stem nooitquote:Op donderdag 28 april 2011 21:27 schreef meneertje1972 het volgende:
OPROEP
Mensen nog niet stemmen he?
ik ga helemaal op niemand stemmen, ik laat me gewoon niet oplichten, bennie gek~!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:27 schreef meneertje1972 het volgende:
OPROEP
Mensen nog niet stemmen he? Straks na de laatste tussenstand allemaal 25 x of meer sms-en voor GERARD om de joanna breezersletjes met een contra attack te verrassen. Sssttttttt....!
okee, helemaal tegen maar voor jou 1xquote:Op donderdag 28 april 2011 21:27 schreef meneertje1972 het volgende:
OPROEP
Mensen nog niet stemmen he? Straks na de laatste tussenstand allemaal 25 x of meer sms-en voor GERARD om de joanna breezersletjes met een contra attack te verrassen. Sssttttttt....!
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:30 schreef D. het volgende:
[..]
Goh, verrassend he, normaal doet ie het zo goed
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:30 schreef D. het volgende:
[..]
Goh, verrassend he, normaal doet ie het zo goed
lieve vrouw ook vind ik , kwam heel charmant overquote:
weer 57%quote:Op donderdag 28 april 2011 21:31 schreef Wazigwijfke het volgende:
Net terug van hardlopen. Is er al een nieuwe tussenstand bekend?
Jo zal wel nog verder zijn uitgelopen denk ik
En waarmee heeft Gerard gewonnen?
Jo boven de 50%quote:Op donderdag 28 april 2011 21:31 schreef Wazigwijfke het volgende:
neequote:Op donderdag 28 april 2011 21:31 schreef Wazigwijfke het volgende:
gewoon lekker normaalquote:Op donderdag 28 april 2011 21:32 schreef Stability het volgende:
[..]
lieve vrouw ook vind ik , kwam heel charmant over
het gaat vooruit he?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:32 schreef Diamonds28 het volgende:
JOEPPIE heb 1 streamlock bij streams hahhahha
Dat duurt nog wel even, dit was pas afl. 11quote:
Leeftijd raden van foto's van Sharon, Mo en Joquote:Op donderdag 28 april 2011 21:31 schreef Wazigwijfke het volgende:
ja beter dan die cup a soup kop van dianaquote:
ja inderdaad hahah heb er nu al wel al 3 stuks poe poe haha en daarvoor de hele avond bezig en eigenlijk heb ik er nog niets aan want na de show blijft die Sl nog wel ff en ik ga dan slapenquote:
klopt.....heb ik gedaanquote:Op donderdag 28 april 2011 21:33 schreef Flashbox het volgende:
Ik heb het volgende gedaan
1: start je pc opnieuw op
2:Ga dan naar http://www.secretstory.nl/ verder niks doen.
3:Open een nieuw tabblad of nieuw venster en ga naar http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html Krijg je geen beeld Ram dan op de F5 knop, misschien een paar keer.
Werkt het dan nog niet, begin opnieuw met stap 1. Nu na elke keer twee keer opnieuw opgestart te hebben doet hij het bij mij nu elke keer weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |