ik ook maar ik haak misschien ook af als karim eruit is want dan word het al saai met al dat gekriebelquote:Op donderdag 28 april 2011 20:46 schreef farscapevr8 het volgende:
wat gaan we vanaf morgen doen als gerard eruit is? ik haak dan af in ieder geval
denk velen!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:46 schreef farscapevr8 het volgende:
wat gaan we vanaf morgen doen als gerard eruit is? ik haak dan af in ieder geval
ik denk het ook, maar ja, er bestaat zoiets als....verlaving...hmmquote:Op donderdag 28 april 2011 20:46 schreef farscapevr8 het volgende:
had jij hem ook danquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waar blijven nu die mensen die geen entree kregen wegens overboeken? Gaan die de studio niet bestormen?
Zijn allemaal voor Betty gekomen (sorry Ransjih)
Dus zal dan ook wel nolive-niveau zijn, die doen dat soort dingen toch?
die staan allemaal naast de studio te smsen kan niet iemand de telefoon netwerken daar in de regio plat leggen dat zijn weer 60 stemmers minder voor Joquote:Op donderdag 28 april 2011 20:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waar blijven nu die mensen die geen entree kregen wegens overboeken? Gaan die de studio niet bestormen?
Zijn allemaal voor Betty gekomen (sorry Ransjih)
Dus zal dan ook wel nolive-niveau zijn, die doen dat soort dingen toch?
Hoe weet jij dat?!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:44 schreef bollokus het volgende:
[..]heb jij een hoedje gemaakt... wanneer de jurk
Laten doen, daar breekt zij haar nagels niet op.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:44 schreef Stability het volgende:
[..]
majo zal dr eigen pc wel gehacked hebben om meer te kunnen stemmen
Dat dusquote:Op donderdag 28 april 2011 20:47 schreef evaxsis het volgende:
Ik wil niet meer kijken want dit doet pijn![]()
Dat wordt janken straks
o dat is het , dank jequote:Op donderdag 28 april 2011 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Het is allemaal niet echt he, het is televisie
en wie moet er dan voor drama zorgen... sorry dat past niet in het scriptquote:
Echte fans?quote:Op donderdag 28 april 2011 20:54 schreef Ransjih het volgende:
okee.... voor de chte fan was dit oud nieuws in de live
Haar haar (leuke woordspeling) zit trouwens wel leuk vanavond.quote:
Hem hem ook welquote:Op donderdag 28 april 2011 20:55 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Haar haar (leuke woordspeling) zit trouwens wel leuk vanavond.
De laatste paar weken zie ik hem daar al zitten .... geen idee waaromquote:
Erik is vriend van Geer en Fennekequote:Op donderdag 28 april 2011 20:56 schreef Little_Lunatic het volgende:
De laatste paar weken zie ik hem daar al zitten .... geen idee waarom
Heeft aandacht nodig kennelijkquote:Op donderdag 28 april 2011 20:56 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Vriend van Gerard en Fenneke net als Sylvia.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:56 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
vriend van......quote:Op donderdag 28 april 2011 20:56 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
achter de schermen....quote:Op donderdag 28 april 2011 21:01 schreef bixs het volgende:
nog geen laura , ze zal wel ergens ligen slaapen daar in amsterdam
dat dusquote:
Natuurlijk, was toch allang duidelijk. Ze mag er in blijven klaar.quote:
tactischquote:
Ja en dan zometeen omdat ze niemand kreeg om te knuffelen daar in huis word weer een jankavondquote:Op donderdag 28 april 2011 21:06 schreef diditje64 het volgende:
mo jankt alweer omdat ze nu 0 euro heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |