ik ook maar ik haak misschien ook af als karim eruit is want dan word het al saai met al dat gekriebelquote:Op donderdag 28 april 2011 20:46 schreef farscapevr8 het volgende:
wat gaan we vanaf morgen doen als gerard eruit is? ik haak dan af in ieder geval
denk velen!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:46 schreef farscapevr8 het volgende:
wat gaan we vanaf morgen doen als gerard eruit is? ik haak dan af in ieder geval
ik denk het ook, maar ja, er bestaat zoiets als....verlaving...hmmquote:Op donderdag 28 april 2011 20:46 schreef farscapevr8 het volgende:
had jij hem ook danquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waar blijven nu die mensen die geen entree kregen wegens overboeken? Gaan die de studio niet bestormen?
Zijn allemaal voor Betty gekomen (sorry Ransjih)
Dus zal dan ook wel nolive-niveau zijn, die doen dat soort dingen toch?
die staan allemaal naast de studio te smsen kan niet iemand de telefoon netwerken daar in de regio plat leggen dat zijn weer 60 stemmers minder voor Joquote:Op donderdag 28 april 2011 20:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waar blijven nu die mensen die geen entree kregen wegens overboeken? Gaan die de studio niet bestormen?
Zijn allemaal voor Betty gekomen (sorry Ransjih)
Dus zal dan ook wel nolive-niveau zijn, die doen dat soort dingen toch?
Hoe weet jij dat?!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:44 schreef bollokus het volgende:
[..]heb jij een hoedje gemaakt... wanneer de jurk
Laten doen, daar breekt zij haar nagels niet op.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:44 schreef Stability het volgende:
[..]
majo zal dr eigen pc wel gehacked hebben om meer te kunnen stemmen
Dat dusquote:Op donderdag 28 april 2011 20:47 schreef evaxsis het volgende:
Ik wil niet meer kijken want dit doet pijn![]()
Dat wordt janken straks
o dat is het , dank jequote:Op donderdag 28 april 2011 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Het is allemaal niet echt he, het is televisie
en wie moet er dan voor drama zorgen... sorry dat past niet in het scriptquote:
Echte fans?quote:Op donderdag 28 april 2011 20:54 schreef Ransjih het volgende:
okee.... voor de chte fan was dit oud nieuws in de live
Haar haar (leuke woordspeling) zit trouwens wel leuk vanavond.quote:
Hem hem ook welquote:Op donderdag 28 april 2011 20:55 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Haar haar (leuke woordspeling) zit trouwens wel leuk vanavond.
De laatste paar weken zie ik hem daar al zitten .... geen idee waaromquote:
Erik is vriend van Geer en Fennekequote:Op donderdag 28 april 2011 20:56 schreef Little_Lunatic het volgende:
De laatste paar weken zie ik hem daar al zitten .... geen idee waarom
Heeft aandacht nodig kennelijkquote:Op donderdag 28 april 2011 20:56 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Vriend van Gerard en Fenneke net als Sylvia.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:56 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
vriend van......quote:Op donderdag 28 april 2011 20:56 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
achter de schermen....quote:Op donderdag 28 april 2011 21:01 schreef bixs het volgende:
nog geen laura , ze zal wel ergens ligen slaapen daar in amsterdam
dat dusquote:
Natuurlijk, was toch allang duidelijk. Ze mag er in blijven klaar.quote:
tactischquote:
Ja en dan zometeen omdat ze niemand kreeg om te knuffelen daar in huis word weer een jankavondquote:Op donderdag 28 april 2011 21:06 schreef diditje64 het volgende:
mo jankt alweer omdat ze nu 0 euro heeft
wat is mo toch ook een onsportief misselijk kreng he?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:06 schreef diditje64 het volgende:
mo jankt alweer omdat ze nu 0 euro heeft
en haar next move valt weer reuze mee ze had ook sharon haar klluis kunnen doen maar nee ze ruilt met flipquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik....ik.....
*zijn best doet, en snel ff kijkt
Gelukt
inderdaad petje af is dus niet zo geld wolfquote:Op donderdag 28 april 2011 21:08 schreef Stability het volgende:
[..]
wat is mo toch ook een onsportief misselijk kreng he?
en jo : petje af dit keer
echt NET GOED !quote:Op donderdag 28 april 2011 21:08 schreef Chanel5 het volgende:
Dat gezicht van Mo, priceless.
Kluis op 0
ze heeft al geld zat joh, zeker fakking wetenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:09 schreef taxisjoof het volgende:
[..]
inderdaad petje af is dus niet zo geld wolf
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:09 schreef Stability het volgende:
[..]
ze heeft al geld zat joh, zeker fakking weten
zeker wetenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:09 schreef bollokus het volgende:
maar dit gaan we nog vaak moeten horen dat ze dat gedaan heeft voor flip!
en we weten allemaal hoeveel %quote:Op donderdag 28 april 2011 21:09 schreef Stability het volgende:
[..]
ze heeft al geld zat joh, zeker fakking weten
maar helaas zijn de verkeerde genomineerd had er zo graag mo sharon en flip gezienquote:Op donderdag 28 april 2011 21:09 schreef bollokus het volgende:
maar dit gaan we nog vaak moeten horen dat ze dat gedaan heeft voor flip!
en veel sms-jes omdat kijkers dat lief vinden = winnen (blijven)quote:Op donderdag 28 april 2011 21:10 schreef suzi1 het volgende:
al met al een slimme zet van jo aangezien ze de helft opeist van hem
remember het geheim raden en die deal
uh was het iets van 200.000 % ?quote:
Wij hebben hier niemand weggestuurd hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 21:10 schreef meneertje1972 het volgende:
mensen er is een uitzending topic. Nu zitten er dus 2 groepen apart fun te maken.
me toquote:Op donderdag 28 april 2011 21:11 schreef Chanel5 het volgende:
Mo gaat nog heel veel jankmomentjes krijgen, nu moet ze wel winnen want zelfs een derde plaats levert haar niks op of er moet nog wat verdiend kunnen worden.
Me like!!!
weet het maar dit is iets rustiger en lees je elkaar ook zonder alleen maar van je af te tetteren maar das mijn motivatiequote:Op donderdag 28 april 2011 21:10 schreef meneertje1972 het volgende:
mensen er is een uitzending topic. Nu zitten er dus 2 groepen apart fun te maken.
me like it 2quote:Op donderdag 28 april 2011 21:11 schreef Chanel5 het volgende:
Mo gaat nog heel veel jankmomentjes krijgen, nu moet ze wel winnen want zelfs een derde plaats levert haar niks op of er moet nog wat verdiend kunnen worden.
Me like!!!
weet t ook niet, de naam van majo werd ook genoemdquote:Op donderdag 28 april 2011 21:11 schreef meneertje1972 het volgende:
Weet iemand dit? Daarnet moesten ze de telefoon opnemen en de stem noemde dan de naam van een familielid. Op het eind zei een aantal familielid namen van Monique toch? Was dat om haar te sarren?
Van Mo. Jo en Shar dit waarschijnlijk om niet al te duidelijk te maken voor wie er iemand in het huis is.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:11 schreef meneertje1972 het volgende:
Weet iemand dit? Daarnet moesten ze de telefoon opnemen en de stem noemde dan de naam van een familielid. Op het eind zei een aantal familielid namen van Monique toch? Was dat om haar te sarren?
heb ik niet op gelet, geen idee dusquote:Op donderdag 28 april 2011 21:11 schreef meneertje1972 het volgende:
ik doe met je mee maar ik doe er 10 voor karim 10 voor gerardquote:Op donderdag 28 april 2011 21:13 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik ga straks bij de laatste SMS ronde 25 keer sms-en voor Gerard. Ik wacht nu om die 'joanna' breezersletjes op het eind met een contra attack te verrassen.
ze had toch wel gewonnenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:10 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
en veel sms-jes omdat kijkers dat lief vinden = winnen (blijven)
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:13 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik ga straks bij de laatste SMS ronde 25 keer sms-en voor Gerard. Ik wacht nu om die 'joanna' breezersletjes op het eind met een contra attack te verrassen.
Gerard heeft een belteam, dus dat komt wel goedquote:Op donderdag 28 april 2011 21:13 schreef meneertje1972 het volgende:
hahahahahaquote:Op donderdag 28 april 2011 21:13 schreef meneertje1972 het volgende:
Al teveelquote:Op donderdag 28 april 2011 21:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is er geen CAP van gezicht van Mo?
.
ja die smoel wil ik ook wel zien heb hem gemist namelijkquote:Op donderdag 28 april 2011 21:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is er geen CAP van gezicht van Mo?
Ga ik uitprinten en in lijstje doen
En filmpje (die er wel zal komen) ga ik opslaan en 's ochtends als eerste kijken als ik PC heb opgestart.
Wel even opnemen met je cam he? Mooie praatjes hebben we niets aan.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:13 schreef meneertje1972 het volgende:
jij bent toch botox fan?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:13 schreef diditje64 het volgende:
[..]
ik doe met je mee maar ik doe er 10 voor karim 10 voor gerard
of een gerard die gewoon niet gaat karim kidnapt hem hahahhaquote:Op donderdag 28 april 2011 21:15 schreef suzi1 het volgende:
wat als gerard MET karim de deur uitlopen. samen uit, samen thuis
Dat dusquote:Op donderdag 28 april 2011 21:15 schreef taxisjoof het volgende:
[..]
vrees voor je dat die 25 niet meer gaan helpen 25% inlopen van de hoeveel stemmers ?????
zou toch geweldig zijn, ze zijn ertoe in staatquote:Op donderdag 28 april 2011 21:15 schreef suzi1 het volgende:
wat als gerard MET karim de deur uitlopen. samen uit, samen thuis
terwijl jo her hem vanmiddag al beloofde, ze zei zelfs dat ze aan de stem ging vragen of ze haar kluis mocht ruilen met die van flipquote:Op donderdag 28 april 2011 21:16 schreef bamby het volgende:
En de reactie van flip op de ruil van jo.Wat doe je nou?Wolde zeker de kluis van shar
ja ik wil datquote:Op donderdag 28 april 2011 21:16 schreef diditje64 het volgende:
haha kwam et bannertje van wil je dat gerard blijft in beeld oeps
en luisteren ho maarquote:Op donderdag 28 april 2011 21:18 schreef Stability het volgende:
ze heeft een paar flinke oren op die kop
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is geen foto van Mo, want dat kind huilt niet.
Geen idee. Raar volk hierquote:Op donderdag 28 april 2011 21:22 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en waarom raad hier iedereen dan leeftijden??
goeie vraagquote:Op donderdag 28 april 2011 21:22 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en waarom raad hier iedereen dan leeftijden??
Bij mijn wil hij de hele avond al nietquote:Op donderdag 28 april 2011 21:24 schreef Flashbox het volgende:
Voor wie zijn streams nog niet aan heeft, begin nu zo vast om ze aan te krijgen ben ook een half uur bezig geweest, en eindelijk doen ze het nu
dat dusquote:Op donderdag 28 april 2011 21:25 schreef Stability het volgende:
goedzo gerard denkt nu een keer aan zichzelf
dat is ook de eerste keer, denkt altijd aan anderen...sharon met haar kaartboodschap toen, karim met de telefoon etc etcquote:
tnx, ik ben al een kwartier bezigquote:Op donderdag 28 april 2011 21:24 schreef Flashbox het volgende:
Voor wie zijn streams nog niet aan heeft, begin nu zo vast om ze aan te krijgen ben ook een half uur bezig geweest, en eindelijk doen ze het nu
Geen zorgen, ik stem nooitquote:Op donderdag 28 april 2011 21:27 schreef meneertje1972 het volgende:
OPROEP
Mensen nog niet stemmen he?
ik ga helemaal op niemand stemmen, ik laat me gewoon niet oplichten, bennie gek~!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:27 schreef meneertje1972 het volgende:
OPROEP
Mensen nog niet stemmen he? Straks na de laatste tussenstand allemaal 25 x of meer sms-en voor GERARD om de joanna breezersletjes met een contra attack te verrassen. Sssttttttt....!
okee, helemaal tegen maar voor jou 1xquote:Op donderdag 28 april 2011 21:27 schreef meneertje1972 het volgende:
OPROEP
Mensen nog niet stemmen he? Straks na de laatste tussenstand allemaal 25 x of meer sms-en voor GERARD om de joanna breezersletjes met een contra attack te verrassen. Sssttttttt....!
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:30 schreef D. het volgende:
[..]
Goh, verrassend he, normaal doet ie het zo goed
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:30 schreef D. het volgende:
[..]
Goh, verrassend he, normaal doet ie het zo goed
lieve vrouw ook vind ik , kwam heel charmant overquote:
weer 57%quote:Op donderdag 28 april 2011 21:31 schreef Wazigwijfke het volgende:
Net terug van hardlopen. Is er al een nieuwe tussenstand bekend?
Jo zal wel nog verder zijn uitgelopen denk ik
En waarmee heeft Gerard gewonnen?
Jo boven de 50%quote:Op donderdag 28 april 2011 21:31 schreef Wazigwijfke het volgende:
neequote:Op donderdag 28 april 2011 21:31 schreef Wazigwijfke het volgende:
gewoon lekker normaalquote:Op donderdag 28 april 2011 21:32 schreef Stability het volgende:
[..]
lieve vrouw ook vind ik , kwam heel charmant over
het gaat vooruit he?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:32 schreef Diamonds28 het volgende:
JOEPPIE heb 1 streamlock bij streams hahhahha
Dat duurt nog wel even, dit was pas afl. 11quote:
Leeftijd raden van foto's van Sharon, Mo en Joquote:Op donderdag 28 april 2011 21:31 schreef Wazigwijfke het volgende:
ja beter dan die cup a soup kop van dianaquote:
ja inderdaad hahah heb er nu al wel al 3 stuks poe poe haha en daarvoor de hele avond bezig en eigenlijk heb ik er nog niets aan want na de show blijft die Sl nog wel ff en ik ga dan slapenquote:
klopt.....heb ik gedaanquote:Op donderdag 28 april 2011 21:33 schreef Flashbox het volgende:
Ik heb het volgende gedaan
1: start je pc opnieuw op
2:Ga dan naar http://www.secretstory.nl/ verder niks doen.
3:Open een nieuw tabblad of nieuw venster en ga naar http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html Krijg je geen beeld Ram dan op de F5 knop, misschien een paar keer.
Werkt het dan nog niet, begin opnieuw met stap 1. Nu na elke keer twee keer opnieuw opgestart te hebben doet hij het bij mij nu elke keer weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |