Wat een faalquote:Op donderdag 28 april 2011 20:22 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
tweede deel van die tweet
SST_Joanna SST Joanna
zien aankomen. En we hebben dit probleem niet kunnen voorkomen. Onze oprechte excuses hiervoor. Groetjes, Diana (moeder van joanna)
1 minute ago Favorite Retweet Reply
»
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
rare mailtjes ontvangen. Er zijn verschillende dingen beloofd die ik niet kan waarmaken. Mijn excuses hiervoor. Wij hadden dit probleem niet
»
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
Beste mensen, vorige week donderdag is Diana Gabriels haar computer gehacked + haar mail. Waarschijnlijk hebben velen van jullie toen
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
Ja tuurlijk geloof er geen pest van.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:22 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
tweede deel van die tweet
SST_Joanna SST Joanna
zien aankomen. En we hebben dit probleem niet kunnen voorkomen. Onze oprechte excuses hiervoor. Groetjes, Diana (moeder van joanna)
»
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
rare mailtjes ontvangen. Er zijn verschillende dingen beloofd die ik niet kan waarmaken. Mijn excuses hiervoor. Wij hadden dit probleem niet
»
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
Beste mensen, vorige week donderdag is Diana Gabriels haar computer gehacked + haar mail. Waarschijnlijk hebben velen van jullie toen
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
Ik geniet hier meer van dan van SST op het moment, best erg.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:25 schreef Reksie1981 het volgende:
@SST_Joanna dikke bullshit want diana mailt wel gewoon! Bedriegster geen goed voorbeeld voor dr dochter
Dat zou een mooie zijn, ben benieuwd of ze dan mans genoeg is om idd te gaan.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:19 schreef flugeltje het volgende:
Ik hoop zo dat deze uitzending de aanloop is naar een vertrek van Mo vanavond... Dat ze haar de keus geven om de plek van de vertrekker in te nemen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |