Als je lijstjes wil kopiëren doe het dan goed. Je kunt duidelijk zien dat dit overgenomen is van mijn lijstje, alleen zijn er heel toevallig een paar landen omgewisseld en die zijn dan heel toevallig met een kleine beginletter geschreven!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:19 schreef Tulpjeroos26 het volgende:
Mijn lijstje voor de finale, met de andere was ik te laat...hmpf
1. Denemarken
2. Verenigd Koninkrijk
3. Estland
4. Zweden
5. Spanje
6. Finland
7. Bosnië&Herzegovina
8. Frankrijk
9. Hongarije
10. ijsland
11. Duitsland
12. Italië
13. Zwitserland
14. Roemenië
15. Servië
16. Rusland
17. azerbeidzjan
18. Slovenië
19. Oostenrijk
20. Moldavie
21. Oekraïne
22. Griekenland
23. Georgië
24. Litouwen
25. Ierland
Geeft toch niet?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:43 schreef luchtverkeersleider het volgende:
[..]
Als je lijstjes wil kopiëren doe het dan goed. Je kunt duidelijk zien dat dit overgenomen is van mijn lijstje, alleen zijn er heel toevallig een paar landen omgewisseld en die zijn dan heel toevallig met een kleine beginletter geschreven!
Als iemand dat wil doen, dan moet degene dat ook lekker zelf weten! Maar ik begrijp gewoon niet dat mensen geen eigen mening hebben en als ze dan een lijstje van iemand willen gebruiken en er een eigen slinger aan willen geven dan moeten ze dat ook doen en niet 8 landen gewoon alleen maar omdraaien en de rest precies hetzelfde laten staan, doe dan niet mee!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Geeft toch niet?
Het is toch fijn als je een van de andere lijstjes neemt als basislijst (zodat je geen land vergeet) en daar dan je eigen slinger aan geeft?
Er doen trouwens 25 landen mee, geen 20.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:18 schreef totebel het volgende:
Laat ik ook eens een gokje wagen dan: Niet in volgorde van mijn persoonlijke voorkeuren, maar zoals ik denk dat er gestemd gaat worden.
1. Zweden
2. Italie
3. Frankrijk
4. Denemarken
5. Azerbeidzjan
6. Oostenrijk
7. IJsland
8. Denemarken
9. Duitsland
10.Finland
11.Ierland
12 Estland
13 Zwitserland
14 Hongarije
15 Roemenie
16 Estland
17 Litouwen
18 verengid Koninkrijk
19 Rusland
20 Griekenland
weet ik, maar beneden de 10 is het al niet interessant meerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Er doen trouwens 25 landen mee, geen 20.
Voor 21 t/m 25 kan je wel punten halen hoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:34 schreef totebel het volgende:
[..]
weet ik, maar beneden de 10 is het al niet interessant meer
weet je wat, mag jij die laatste vijf verdelenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:42 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Voor 21 t/m 25 kan je wel punten halen hoor.
Na de eerste repetitie had ik al een goed idee, zeker omdat die voor de jury's meetelden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:18 schreef grazz het volgende:
Ik wacht de laatste repetitie af en zal mijn lijstje dan zo posten
Post gelijk je hele lijst!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:22 schreef RiftNL het volgende:
Ik hoop zo dat Zweden NIET wint aangezien de beste man totaal niet kan zingen, zelfs niet een klein beetje
1. Finland
2. Denemarken
3. Zweden
4. Frankrijk
5. Servië
6. Hongarije
7. Zwitserland
8. Roemenië
9. Ierland
10. Rusland
Top 10 is voldoende rest is totaal niet van belang. Kan mij het verrotten wie er 20ste wordt haha.quote:
Maar voor de andere plaatsen kan je ook nog punten krijgen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:26 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Top 10 is voldoende rest is totaal niet van belang. Kan mij het verrotten wie er 20ste wordt haha.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |