abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 april 2011 @ 19:59:22 #151
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_96182626
Juist! Vinden ze vast heel goed!
pi_96182641
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:59 schreef pessie het volgende:
Juist! Vinden ze vast heel goed!
Eigenlijk moet het zelfs uit een beker en geen tuitbeker he?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 30 april 2011 @ 20:00:31 #153
259886 pessie
pi_96182653
Klopt, maar ik heb een tuitbeker gekregen en vind et zonde em niet te gebruiken. Maar hij kan ook drinken uit een glas en uit een waterflesje dus ik maak me geen zorgen.
pi_96182660
Das waar Tico, lekker hoor zo'n ongelimiteerde kraan.

Dat is ook zo hoor Claudia, maar ze waren eerst ook zo relaxt, ook de verpleegkundige was relaxt maar moest het toch overleggen met de arts waarna de hele riedel begon. Vind alleen dat ze te snel conclusies getrokken hebben. Zoals mijn huisarts ook zij, het is belangrijk om het in de gaten te houden en het te benoemen (vermoedelijke gluten allergie), maar om nou direct alles te stoppen. En afgelopen week is hij dus goed gegroeid en heeft hij in verhouding meer gluten op en minder flesjes. Dus mijn vermoeden dat het dat niet is, is gewoon goed. Hij is gewoon heel bewegelijk en actief.
En wat betreft zijn curve, hij is afgeweken maar zat altijd net boven het lijntje en nu er op, dus gewoon netjes.
pi_96182701
En spelend leren is natuurlijk ook heel leuk. Hier kan hij ook wel drinken uit een beker, maar dan drinkt hij kleine beetjes. We doen het hier om en om.
pi_96182704
Wil je zijn curve laten zien, As?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_96182724
Nou ja ik wil het ook niet overhaasten... Jen kreeg veel eerder drinken erbij en veel meer... Dat was ook denk ik de reden dat ze bij een jaar stopte met borstvoeding, gewoon omdat ze heel veel ander drinken kreeg en ook heel veel vast eten...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_96182748
Klinkt goed J-net!
pi_96182777
Oh, Isabel krijgt eigenlijk pas sinds een week ander drink dan borst aangeboden. Ik wil zo langzamerhand wel een voeding laten vallen eigenlijk.
Vannacht weer een prutnacht gehad, voor de 2e nacht op rij drama tussen half 12 en half 2 :X :O En meneer was op stap :X Toen zat ik er echt wel even doorheen.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_96182841
Komt ie Claudia

pi_96182857
Vervelend morretje, zeker als je er alleen voor staat.
pi_96182919
Ik ben benieuwd hoe het lijntje zich gaat ontwikkelen, As! Hopelijk pikt 'ie een nieuw lijntje op.

Oef Morretje, ik kan me dat zó goed voorstellen. Ik duim voor een goede nacht.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_96182952
Hm, de curve laadt maar half bij mij. hoe is de maatverdeling op de horizontale as, 1 blok is 1 maand? Maar idd, wat Claudia zegt, misschien pakt ie nu een nieuw lijntje?
pi_96182965
ik hoop het ook, maar eigenlijk heb ik daar wel vertrouwen in. Juist omdat hij zo goed aangeeft of hij nog wel of niet iets wil. Als hij geen trek heeft krijgen we het er met geen mogelijkheid in. En zoals vanavond, dat we denken dat hij niet wil, maar ook niet tevreden is, dan bieden we hem toch een fles aan en is het daarna goed. Probeer nu meer naar hem te kijken en naar zijn ontwikkeling en niet te veel focussen op de cijfers.
pi_96182984
klopt morretje, 1 blok is 1 maand
pi_96183081
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 20:12 schreef As1981 het volgende:
ik hoop het ook, maar eigenlijk heb ik daar wel vertrouwen in. Juist omdat hij zo goed aangeeft of hij nog wel of niet iets wil. Als hij geen trek heeft krijgen we het er met geen mogelijkheid in. En zoals vanavond, dat we denken dat hij niet wil, maar ook niet tevreden is, dan bieden we hem toch een fles aan en is het daarna goed. Probeer nu meer naar hem te kijken en naar zijn ontwikkeling en niet te veel focussen op de cijfers.
Dit klinkt vooral heel goed. Ik wil ook niet bagatelliseren, maar kijken naar hoe je ventje in z'n vel zit lijkt me altijd goed!
pi_96183343
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 20:15 schreef Morretje het volgende:

[..]

Dit klinkt vooral heel goed. Ik wil ook niet bagatelliseren, maar kijken naar hoe je ventje in z'n vel zit lijkt me altijd goed!
Dat was ook de reden waarom ik niet aan de allergie wilde, omdat hij het verder zo goed doet en nergens last van heeft.

Zo nu maar eens een lijstje gaan maken voor wat ik allemaal mee moet nemen op vakantie. Normaal heb ik een week van te voren mijn tas ingepakt, maar dat gaat hem nu niet worden. Controlefreak als ik ben ga ik dan nu maar wel alles opschrijven wat ik nodig heb (alsof je luiers in Ierland niet kan kopen :P )
pi_96184856
leyla lekker beetje aankloten met water klinkt niet verkeerd, al zou ik het ook beu zijn na 6x op de grond!

verder zag ik leuke aankopen op vrijmarkten
en nog meer tandjes, mrien jelle zn naam past helemaal, nu nog beter!

morretje :*

as succes met spullen inpakken en ik stem voor dat Yaro nu een nieuw lijntje begint

ik ben helemaal trots op mn mini, die vond het rondje kermis en stad wel zo intressant
naar iedereen werd gezwaaid en zo nu en dan kreeg ik een dikke knuffel
het is zo'n lekker knuffelkontje O+
pi_96184934
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:57 schreef As1981 het volgende:
Denk niet dat Danic haar baby al heeft hoor. Heb tenminste nog niets gehoord en verwacht haar zeker niet voor maandag (maar ja wie ben ik :P )
Nou, mijn beste vriendinnetje!
Maar je hebt gelijk hoor, baby zit nog lekker in mijn buik. Ze denkt alleen volgens mij dat ze er via de rechterbovenkant uit moet (lees: pijnlijk) en heeft nog niet door waar de uitgang zit.
Maar langer dan 2 weken kan het niet meer duren, dus ik ben stiekem al een beetje overgestapt en lees met jullie mee. En als ik het niet kan laten dan doe ik ook even posten.

Ik ben ook zeer benieuwd naar je mannetje J-net dus kom maar op met die foto's!

As, je hebt dm!
pi_96185300
Bewijs ;)
pi_96185330
Wauw tandjes!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_96185502
wat een coole foto mrien!
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:28:28 #173
259886 pessie
pi_96185516
Mrien het is jou gelukt er een foto van te maken! Wow!

As succes met lijstmaken. Heb ik de eerste paar keer ook gedaan, denk dat ik het voor onze zomervakantie weer ga doen, wel zo handig!
Ik denk dat hij een ander lijntje pakt, hij is ook beneden-gemiddeld begonnen, dus misschien wil hij die kant weer op?

Draak, lekker knuffelkontje O+

Danic, bijna-welkom! ;)
  zaterdag 30 april 2011 @ 22:46:05 #174
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_96188970
Wat een duidelijke foto van tandjes!

Hier gaat het niet zo lekker. Mikai heeft veel geslapen vandaag en voelt zich echt niet lekker. Wilde niet veel vanavond, heel veel hoesten en hij alles ondergespuugd... Piept weer als een zeehondje: dus weer aan de pufjes in overleg met de hap. Die wel 3 keer vroegen of ik het wel goed had welke pufjes hij had. Wist wel dat hij voor z'n RS een paardenmiddel had gekregen, maar blijkbaar raden ze gebruik onder de 4 jaar af. Maandag maar eens m'n eigen huisarts bellen voor overleg.
Menneke ligt nu in de garage/schuur te slapen in de wandelwagen: man is maar gaan wandelen om hem te laten slapen.
  zaterdag 30 april 2011 @ 22:51:10 #175
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96189234
Een *O* voor de tandjes.

En een :* voor de moeders met de slapeloze nachten.

Hier niets gedaan met koninginnedag, N is al een week in de lappenmand, en ik hoest, proest en nies me ook al een week helemaal suf, eigenlijk is Soneal de enige die gezond is.
We zijn vandaag niet eens naar S'veen gegaan en ik baal daar verschrikkelijk van, want in het dorp is het meestal wel leuk met koninginnedag.
We hebben vanmiddag wel even een eindje gewandeld, en onderweg wat gedronken maar daar bleef het bij.

Soneal ging na thuiskomst nog even verder qua lichaamsbeweging, en nadat hij eergisteren van zijn buik naar z'n rug gerold was, ging het vandaag ook andersom :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')