Eigenlijk moet het zelfs uit een beker en geen tuitbeker he?quote:
Dit klinkt vooral heel goed. Ik wil ook niet bagatelliseren, maar kijken naar hoe je ventje in z'n vel zit lijkt me altijd goed!quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:12 schreef As1981 het volgende:
ik hoop het ook, maar eigenlijk heb ik daar wel vertrouwen in. Juist omdat hij zo goed aangeeft of hij nog wel of niet iets wil. Als hij geen trek heeft krijgen we het er met geen mogelijkheid in. En zoals vanavond, dat we denken dat hij niet wil, maar ook niet tevreden is, dan bieden we hem toch een fles aan en is het daarna goed. Probeer nu meer naar hem te kijken en naar zijn ontwikkeling en niet te veel focussen op de cijfers.
Dat was ook de reden waarom ik niet aan de allergie wilde, omdat hij het verder zo goed doet en nergens last van heeft.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:15 schreef Morretje het volgende:
[..]
Dit klinkt vooral heel goed. Ik wil ook niet bagatelliseren, maar kijken naar hoe je ventje in z'n vel zit lijkt me altijd goed!
Nou, mijn beste vriendinnetje!quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:57 schreef As1981 het volgende:
Denk niet dat Danic haar baby al heeft hoor. Heb tenminste nog niets gehoord en verwacht haar zeker niet voor maandag (maar ja wie ben ik)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |