abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96115033
Fannetje, mijn dametje is toch wel iets zwaarder haha. De kinderarts woog haar en ze woog 8230 geloof ik. En ze was 69 cm, al deed hij dat lengte meten wel snel snel dus of dat helemaal klopt is de vraag. Ook gaf hij aan dat het met haar nekspieren wel goed zat.

Isabelle draait zich nu continue op haar buik, maar zogauw ze op haar buik ligt gaat ze huilen, omdat ze niet meer terug kan en het maar zwaar vindt op haar buik :')

Claudia, het lijkt me heerlijk om over een tijdje weer zwanger te raken. Slaapt Ivan altijd al goed? Isabelle slaapt namelijk nog niet zo goed 's nachts dus nu nog een baby erbij zorgt ervoor dat we nooit meer aan slapen toekomen denk ik haha.
Shandalay wat een grote kerel al zeg! Jeetje, hij is echt baby af. Heel veel plezier in het vervolg topic.
Mrien, wat snel al zeg voor een tandje! :D
pi_96115613
Nee, maar van zwanger zijn kan ik niet slapen!

Hebben jullie al d enieuwe bibispenen van winnie the pooh gezien?
Ik hou eigenlijk niet van Winnie, maar ik ben blij met een ander motief speen en het staat hem erg leuk!
Morgen nog even op zoek naar de Teigetjespeen!
  donderdag 28 april 2011 @ 23:12:14 #28
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96116804
Fannetje, ze pakt haar curve zo te zien idd weer keurig op ^O^
Shandaly, leuke fotoserie en gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je zoon *O*

Het zag er hier al een tijdje uit alsof Soneal zomaar eens van zijn rug naar zijn buik zou kunnen rollen, maar dat gebeurde maar niet, leg ik hem vanavond even op z'n buik in de box, rolt hij even later naar z'n rug :D
Hij deed het overigens niet nog een keer, maar dat komt vast wel weer ;)

En toen belde de vriendin van de oudste... tijdens de training is de halve kleedkamer bij het sportveld leeggeroofd, een stuk of 10 jongens zijn telefoons, portemonnee's en wat er verder maar van waarde was kwijtgeraakt :(
Daar gaat de vermeende veiligheid in Schubbekutteveen :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 29 april 2011 @ 09:30:55 #29
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_96126195
Fannetje, ziet er goed uit!

Shandaly, gefeliciteerd met je prachtige peuter!

Leandra, wat kut hey! Maar zo'n dorp zegt niets. Ik woon in een durpje, echt zip criminaliteit, en toch is er hier ingebroken terwijl we sliepen, laptop, geld, paspoorten, pinpasjes, camera (waar we de dag ervoor net alle foto's vanaf hadden gehaad) en als kroon, onze mooie xc70 gejat, waar net Yade haar grote bedje nog in zat, cd's en boekjes van een concert waar we net waren geweest, wedding vows die in Knuts wallet zaten, et cetera.. En echt... er gebeurt hier NOOIT iets! Schrik nog regelmatig wakker 's nachts van het minste of geringste. Vermeende veiligheid is er, tot er wat gebeurt en dan merk je, dat je net zo veilig bent in Schubbekutteveen, als in Amsterdam. -.-

Jasmin drinkt ietsepietsjes beter. Maar gisteravond maar 130cc fles en 100 cc pap voor het slapen gaan. Vanochtend wel weer leeg... Het zal wel een fase zijn ofzo, want verder hoest ze nog amper en is ze al 3 dagen koortsvrij. Ander eten weigert ze ook nog. Maar ze is wel vrolijk en levendig en gisteren schaterde ze zelfs van het lachen bij "komt een muisje aangelopen". Dus verder is ze wel ok. Ach, het is ook niet of haar zus mij de oren van het hoofd eet. :')
pi_96126228
Noa, ik vrees dat het inderdaad zo is dat Ivan altijd al goed geslapen heeft. We hebben een paar weken een speenplopdrama gehad (elk uur eruit), maar toen dat voorbij was heeft hij nooit meer 's nachts een voeding gehad. Heel soms moesten we er 's nachts uit om zijn speen terug te geven, maar dat kwam op een bepaald moment niet meer voor. Het is nu een zeldzaamheid dat we nog naar hem toegaan om hem te troosten. Er is één periode geweest dat hij, toen hij ouder was, 's nachts ineens hysterisch wakker werd en we zijn bed naast ons bed hebben gezet. Dat werkte prima.

Je weet natuurlijk ook niet goed wat voor fases je kind door gaat maken. Er komt misschien nog verlatingsangst, ziekte, erge pijn door doorkomende kiezen, het worstelen met dutjes overdag waardoor de avondslaap in het gedrag komt... Allemaal factoren waardoor je nachtrust er ineens aan kan gaan. Ik geloof niet dat ik het zwanger worden erom zou laten, tenzij je een echt dramatische slaper hebt. Maar ach, dat is ook weer heel persoonlijk en ik heb makkelijk praten.

Ik vond dat rollen toch zo wonderlijk, he! Het is echt een soort innerlijke drang, aangezien het resultaat de meeste baby's helemaal niet bevalt. :D

Troeta, Mex is echt té schattig. Als ik foto's van hem zie wil ik weer een jongetje. O+

Silmarwen, hoeveel drinkt ze op een dag in totaal?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 29 april 2011 @ 09:37:27 #31
54772 Silmarwen
pi_96126337
560 cc opvolg melk en 80cc pap. En kleine beetjes water of erg verdunde roosvicee maar dat zal niet meer zijn dan 40 cc. En ze moet geloof ik 600 cc hebben toch. 100 cc per kilo? Dus daar komt ze net aan.
pi_96126510
Dat klinkt inderdaad als genoeg! Ik had in mijn hoofd zitten dat ze minstens 500cc moeten drinken, maar ik weet ook niet precies of dat afhankelijk is van gewicht/ziekte/weersomstandigheden.
pi_96127866
Ons is verteld dat ze 150cc per kilo lichaamsgewicht mag en een minimum van 500cc per dag idd.

Ik ga zo even naar de huisarts met Sarah, ze hoest erg en klinkt vol, heeft ietwat verhoging.. Maar toen jaël de eerste keer verkouden was zat het meteen op de longetjes dus ik wil gewoon dat ernaar geluistert word voor me eigen gemoedsrust. Helemaal zo voor het weekend, als ik het anders uitstel kan ik van het weekend naar de HAP voor mijn geruststelling en dat zou ik dan misschien weer onnodig achten..
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  vrijdag 29 april 2011 @ 10:40:10 #34
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_96128434
Mamapurk, ook ik ben al heel vaak bij de huisarts geweest "voor mn geruststelling", Nathan heeft in het ziekenhuis gelegen toen hij 7 weken was met een uit de hand gelopen verkoudheid dus iedere keer dat hij raar hoestte zat ik weer bij den huisarts. Daar zijn ze voor hoor! Ze vinden het bij de HAP ook niet erg als je belt (ervaring :') ) maar huisarts is handiger.

Shandaly nog gefeliciteerd met Lars! Mooie foto's!

Ik begin pas aan een tweede als Nathan enigzins doorslaapt 's nachts. Afgelopen nacht zijn we er weer heel vaak uit geweest (ik ben gestopt met tellen). Nou ja, zn nageltjes waren wat te lang dus hij heeft zn oor open gekrabt, ook sneu. Vanochtend meteen geknipt!

Troeta inderdaad leuke speen! Nathan heeft difrax en die zijn vrij standaard. Moet trouwens 2 nieuwe halen.

Heerlijk net met Nathan voorop de fiets naar de markt geweest, hij kreeg zelfs al rozijntjes van de marktman! Mag hij dat al met 9 maanden?
pi_96130045
Zo ik ben weer in het land der levenden oftewel op mijn werk. Amy vond het zo leuk bij Saffier dat ze gewoon niet wilde slapen :D Sorry Saffier :P Gelukkig is ze bij mijn schoonouders wel gelijk gaan slapen en niet meer wakker geworden tot de volgende ochtend. J. heeft haar daar opgehaald en naar het kdv gebracht dus ik zit de uren af te tellen dat ik haar weer mag ophalen. Ik ga ook niet sporten want dan zou ik haar pas weer zien bij de fles van 23:00 en dan slaapt ze half. Dus lekker rustig knuffelen vanavond O+ Maar de bruiloft was leuk en nu ben ik aan het bijkomen op mijn werk.

Zo eens rustig bijlezen. Las al wel dat Anne mooie curves had! Fijn zeg Fannetje!
En Lars gefeliciteerd! Mooie foto's!
pi_96131895
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 10:23 schreef MamaPurk het volgende:
Ik ga zo even naar de huisarts met Sarah, ze hoest erg en klinkt vol, heeft ietwat verhoging.. Maar toen jaël de eerste keer verkouden was zat het meteen op de longetjes dus ik wil gewoon dat ernaar geluistert word voor me eigen gemoedsrust. Helemaal zo voor het weekend, als ik het anders uitstel kan ik van het weekend naar de HAP voor mijn geruststelling en dat zou ik dan misschien weer onnodig achten..
Bij Lena hebben we precies hetzelfde gehad. Ik ben ook met haar naar de huisarts geweest, hoor! En het was volstrekt onschuldig.
pi_96133673
Hier idd helemaal onschuldig! Maar ze hoest haar longetjes uit het lijf erg zielig. Maar wij lijken er meer last van te hebben dan zij!
Ik zei tegen de ha dat we nu gerustgesteld het weekend in konden waarop hij dat als we het ook maar even niet vertrouwen dat we gewoon weer mogen bellen, was even fijn!

Pessie staat er ergens een foto van Nathan? Ik moet nu elke keer aan mijn broertje denken als ik Nathan lees ;)

Sola wat slecht dat jij niet gaat sporten :P
  vrijdag 29 april 2011 @ 12:53:48 #38
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_96134773
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:19 schreef Solagratia het volgende:
Zo ik ben weer in het land der levenden oftewel op mijn werk. Amy vond het zo leuk bij Saffier dat ze gewoon niet wilde slapen :D Sorry Saffier :P Gelukkig is ze bij mijn schoonouders wel gelijk gaan slapen en niet meer wakker geworden tot de volgende ochtend. J. heeft haar daar opgehaald en naar het kdv gebracht dus ik zit de uren af te tellen dat ik haar weer mag ophalen. Ik ga ook niet sporten want dan zou ik haar pas weer zien bij de fles van 23:00 en dan slaapt ze half. Dus lekker rustig knuffelen vanavond O+ Maar de bruiloft was leuk en nu ben ik aan het bijkomen op mijn werk.

Zo eens rustig bijlezen. Las al wel dat Anne mooie curves had! Fijn zeg Fannetje!
En Lars gefeliciteerd! Mooie foto's!
Ze was ook gewoon heel gezellig hoor! :Y Zo kon ik wel lekker veel knuffelen met haar ;)
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_96134892
:W Shandaly en Lars (btje laat.. :@ )

Wat leuk dat Amy een dagje bij Saffier was!

Gaan jullie kindjes morgen ook allemaal in 't oranje/rood-wit-blauw de vrijmarkt bezoeken? O-) :P
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  vrijdag 29 april 2011 @ 13:53:55 #40
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_96137742
Lars gefeliciteerd!

Wij gaan denk ik niet samen naar de rommelmarkt hier. Mikai is weer ziek: een hoge luchtweginfectie, waarschijnlijk na de waterpokken... Maar hij knapt al wel weer snel op gelukkig (maar de antibioticakuur vind hij geloof ik wel heel er vies - we hebben er een badlaken bij voor als er weer vloedgolven uitkomen).
(ziekenboeg hier de laatste tijd: eerst Mikai de waterpokken, toen Kian z'n amandelen geknipt, vervolgens de waterpokken en nu Kian weer beter is Mikai weer ziek).
pi_96137874
Och Hobbesje :*
  vrijdag 29 april 2011 @ 14:07:50 #42
54772 Silmarwen
pi_96138477
He Hobbesje, wat vervelend nou zeg!
pi_96140201
lars :D nog gefeliciteerd :* tot gauw! :W

hobbesje :* gewoon omdat het vervelend is

wij doen mee met het hoesten/proesten en daardoor niet slapen
duidelijk weer te mini benauwd is snachts en alleen op mama wil slapen
ben wel blij hoor dat ik weet dat het bij het happy wheazer gedoe hoort
anders had ik ook wel wat vaker aan de bel bij de huisarts gehangen

ik krijg een nieuwe scootmobiel, want op die ik nu heb past geen kinderstoel
een hele kleine mogelijkheid dat mini dan zelfs nog even voorop zou kunnen, maar ik ga er maar vanuit dat ze meteen naar achter verhuisd, ik heb er wel een spiegel voor aangevraagd ;)
pi_96146612
Nou heb alleen even dit deel bij gelezen, het was weer veel. Ben nu op mijn werk, geen jongeren, dus kan ik ilegaal fokken tussen de werkzaamheden door.

Fannetje, Yaro mag in de op 16 augustus 2010: Yaro zoon van As1981. En wat een mooie curve.

Vanyel, het zou kunnen tandjes. Hopelijk is ze snel minder jengelig. Hier denk ik ook steeds weer nieuwe tandjes, maar het blijven er maar bij twee. Ach, opa heeft ook geen tanden en kan ook alles eten denk ik dan maar. Laten ze nog maar even wegblijven.
En Jelle al een zichtbaar tandje *O*

Shandaly, fijn dat jullie een leuke dag hadden in CP, en nog gefeliciteerd. Veel plezier in het volgende toppic.

Silmarwen, fijn dat het een beetje beter gaat. Misschien is het een fase. Hier is het eten en drinken ook ineens weer bagger. In plaats van de 4de extra fles, zit hij nu al 2 dagen op 2 flessen per dag. Hij weigert ze gewoon. Ook het eten laat hij mee staan. Wel is hij van het extra drinken (siroop, diksap, water). Vocht vind ik belangrijker dan voedsel en zolang hij het er goed op doet, zal het wel goed zijn.

Goed dat je naar de huisarts bent geweest MamaPurk, beter het zekere voor het onzekere nemen. Wel fijn dat ze zeggen dat je altijd langs mag komen. Dat doen ze hier gelukkig ook.

Toetra, leuke speen en foto!

Pessie, rozijnen eet Yaro al een tijdje. Van die doosjes die je in de supermarkt kan kopen. Ik leg ze 1 voor 1 neer op zijn blad als hij in de kinderstoel zit, en hij pakt ze dan zelf. Zo schattig om dat ene handje naar zijn mond te zien gaan en als het niet lukt komt zijn andere hand er bij om hem te ondersteunen. Yaro wordt al blij als hij het doosje ziet.

Bij Hobbesje een ziekenboeg, sterkte.

En Draculettetje krijgt een nieuwe scootmobiel met kinderstoel, fijn *O*
pi_96146998
oja, ik heb besloten om per 1 juli 24 uur te gaan werken i.p.v. 32 uur. Met 10-12 uur per week reistijd werd het me toch echt te veel. Heb de knoop doorgehakt en gekozen voor mijzelf.
*Ben best wel een beetje trots*
pi_96147394
Ow wat goed As! Zou ik ook wel willen maar zit er hier even niet in..
pi_96147530
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 17:34 schreef As1981 het volgende:
oja, ik heb besloten om per 1 juli 24 uur te gaan werken i.p.v. 32 uur. Met 10-12 uur per week reistijd werd het me toch echt te veel. Heb de knoop doorgehakt en gekozen voor mijzelf.
*Ben best wel een beetje trots*
Goed zo meis, knap van je dat de beslissing hebt genomen! :*
pi_96148349
Dat is dan wel balen MamaPurk. Hopelijk komt er snel een periode dat het wel kan.
Dankje Danic.
pi_96150727
As, goed hoor! Daar ga je vast geen spijt van krijgen.

Ik vind de vrijmarkt niet zo geschikt om te bezoeken met kleine kindjes, suf genoeg. Vorig jaar hebben we met Ivan een poging gewaagd hier in de Watergraafsmeer, maar het was véél te druk. Hij begon toen meteen te huilen.
pi_96151103
As1981, fijn dat je de knoop hebt doorgehakt! 24 uur klinkt beter dan 32! :D Je staat trouwens in het lijstje met Yaro!

Ik ga volgend jaar nog maar twee dagen werken, neem een dag (55% betaald) ouderschapsverlof op. Ben benieuwd of ik het thuiszitten dan beu wordt :D

Hobbesje, wat een ziekenboeg bij jullie zeg. Sterkte! :{

Fijn dat het met Jasmin wat beter gaat Sil!

Dracu een scootmobiel met stoeltje voor minidraak! *O*

Lars, gefeliciteerd met je eerste verjaardag en tot over een kleine 5 maanden in het dreumestopic! Wat een mooie fotocollage trouwens O+

Mex met de Winnie speen! :D Ik wil de Knorretje of Teigetje versie voor Anne!

En ik heb vakantie! *O* Lekker twee weken niet aan mijn werk denken, heerlijk! En daarna nog 8 weekjes werken (24 dagen dus) en dan heb ik (bijna) zes weken vakantie! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')