Nou heb alleen even dit deel bij gelezen, het was weer veel. Ben nu op mijn werk, geen jongeren, dus kan ik ilegaal fokken tussen de werkzaamheden door.
Fannetje, Yaro mag in de op
16 augustus 2010: Yaro zoon van As1981. En wat een mooie curve.
Vanyel, het zou kunnen tandjes. Hopelijk is ze snel minder jengelig. Hier denk ik ook steeds weer nieuwe tandjes, maar het blijven er maar bij twee. Ach, opa heeft ook geen tanden en kan ook alles eten denk ik dan maar. Laten ze nog maar even wegblijven.
En Jelle al een zichtbaar tandje
Shandaly, fijn dat jullie een leuke dag hadden in CP, en nog gefeliciteerd. Veel plezier in het volgende toppic.
Silmarwen, fijn dat het een beetje beter gaat. Misschien is het een fase. Hier is het eten en drinken ook ineens weer bagger. In plaats van de 4de extra fles, zit hij nu al 2 dagen op 2 flessen per dag. Hij weigert ze gewoon. Ook het eten laat hij mee staan. Wel is hij van het extra drinken (siroop, diksap, water). Vocht vind ik belangrijker dan voedsel en zolang hij het er goed op doet, zal het wel goed zijn.
Goed dat je naar de huisarts bent geweest MamaPurk, beter het zekere voor het onzekere nemen. Wel fijn dat ze zeggen dat je altijd langs mag komen. Dat doen ze hier gelukkig ook.
Toetra, leuke speen en foto!
Pessie, rozijnen eet Yaro al een tijdje. Van die doosjes die je in de supermarkt kan kopen. Ik leg ze 1 voor 1 neer op zijn blad als hij in de kinderstoel zit, en hij pakt ze dan zelf. Zo schattig om dat ene handje naar zijn mond te zien gaan en als het niet lukt komt zijn andere hand er bij om hem te ondersteunen. Yaro wordt al blij als hij het doosje ziet.
Bij Hobbesje een ziekenboeg, sterkte.
En Draculettetje krijgt een nieuwe scootmobiel met kinderstoel, fijn