abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96102953
Het babytopic (0-1 jaar) Deel 5

28 april 2010: Lars, zoon van Shandaly
12 mei 2010: Marten, zoon van Libell
15 mei 2010: Minidraak, dochter van draculettetje
21 mei 2010: Isabel, dochter van Morretje en Ravage
27 mei 2010: Jasmijn, dochter van Baldria
11 juni 2010: Jonathan, zoon van Plums
12 juni 2010: Nanique, dochter van Lieszdraaijer
12 juni 2010: Truus, dochter van CrazyPrincess
12 juni 2010: naamgenootje van dochter Lijnloos, dochter van grunsfan
12 juni 2010: Siebe, zoon van Borizzz
08 juli 2010: Femke, dochter van Mereltje
10 juli 2010: Jonas, zoon van Nytar
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
11 juli 2010: Lara, dochter van Webcrowler
27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
28 juli 2010: Leia, dochter van Orea
***7 augustus 2010: Willem zoon van flugeltje en Martijn_AR***
14 augustus 2010: Diego, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Ylana Charlotte, dochter van Saffier en Lautie
16 augustus 2010: Yaro, zoon van As1981
24 augustus 2010: Elise dochter van Cantare
3 september 2010: Leyla, dochter van Ticootje
8 september 2010: Anna, dochter van Tessie
16 september 2010: Isabelle, dochter van Noa24
***17 september 2010: Anne, dochter van Fannetje en Tackleberry***
23 september 2010: Lotte, dochter van Rixtje
06 oktober 2010: Mex, zoon van Troeta
13 oktober 2010: Neve, dochter van Hik
***18 oktober 2010: Jasmin Willow, dochter van Silmarwen en Knut***
23 oktober 2010: 'Ilse', dochter van kaatjejannie
29 oktober 2010: 'Bientje', dochter van Barbabientje01 en Pipo_de_Clown
02 november 2010: Mikai, zoon van Hobbesje
22 november 2010: Julian, zoon van Shirley
28 november 2010: 'kater', zoon van Pvoesss
***30 november 2010: 'Soneal', zoon van Leandra en Nostalgist***
25 december 2010: Ayrton, zoon van Bolleke_666
28 december 2010: Jelle, zoon van Mrien
8 januari 2011: Eline Catharina Helena, dochter van Sugarsnap
15 januari 2011: Lena, dochter van Claudia_x
8 februari 2011: 'Puck', zoon van Dizzy-Miss-Lizzy
9 februari 2011: 'Dottir', dochter van Vanyel
2 maart 2011: Geert, zoon van DJMO
5 maart 2011: Sarah, dochter van MamaPurk
8 april 2011: Kiran, zoon van J-net

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door Fannetje op 30-04-2011 12:59:16 ]
pi_96103129
En ik sloot 'm met:

Fijn dat ze de H.A. voeding wel drinkt Silmarwen. 't Blijft wel een beetje tobben met Jasmin zo!
Nathan en Leia alweer 9 maanden, nieuwe mijlpaal! *O*
Ik las dat Ylana en Amy weer gaan meeten, leuk!

Ik moet deze hele week werken (invallen voor mijn duo-collega die in India zit) en dan kost het me best wat moeite om alles bij te lezen :D

Mijn moeder is vandaag met Anne naar het CB geweest. Dametje weegt nu 7420 en is 68.5 cm lang. Daarmee pakt ze haar lijntje wel weer wat beter op (al zal ze niet meer terugkomen bij die 0-lijn gok ik zo), de vorige keer zag ik echt een duidelijk knikje in het gewicht. Verder was ook alles goed, advies gekregen om het bedje omlaag te zetten omdat Anne zo beweeglijk was, dus dat hebben we meteen maar gedaan.

De statistieken:

Wil iemand nog iets aangevuld/veranderd hebben aan de OP? Toevoegingen mogen toch wel? Of ook niet?
pi_96103259
Toevoegingen mogen wel hoor! Vanyel wilde er ook graag in geloof ik

quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 11:43 schreef Vanyel het volgende:
Oh ja, dat lijstje. Merk dat ik best vaak ff opzoek hoe oud een kindje eigenlijk is, dus moet er zelf ook maar aan geloven.

Mag Dottir in de lijst? Ze is van 9 februari.
Mooie stijging weer Fannetje! Zal wel even pittig zijn elke dag werken!
pi_96103637
Het valt best mee mrien, maandag had ik natuurlijk wel vrij, dus eigenlijk is het maar één extra dag. Maar toch wel raar om opeens op donderdag en vrijdag te moeten werken!

Vanyel en Dottir staan erin. As, wil jij ook nog met Yaro in het lijstje? En Sola met Amy?
Noortje heb ik uit het lijstje verwijderd, weet dat dat eigenlijk niet mag, maar ik zag haar ook al bij de dreumesen staan, dus ze raakt in ieder geval niet tussen wal en schip! ;)
pi_96104287
Owja, maandag was natuurlijk pasen..ik zit echt nog niet met de week-werk dagen in mijn hoofd!
pi_96104592
Volgens mij had ik nog niet gezegd dat ik de foto's van Anne en Bientje zo leuk vond O+

En wat geweldig dat Saffier op Amy gepast heeft vandaag. Was vast gezellig twee dametjes in huis.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_96104666
Mooie curves, Fannetje! Met haar lengte blijft ze wel keurig op hetzelfde lijntje zitten, hè? Ze groeit fantastisch dus!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_96106224
Anne is goed gegroeid zeg!

Lars, gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk hebben jullie een fijne dag gehad!

Ik heb helemaal niet bijgelezen want het is hier druk! Gisteren overgehuisd naar het nieuwe jbz (zoals jullie allemaal wel op het nieuws hebben gezien ;) ) en er zijn een hoop dingen die nog niet soepel gaan :X
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_96106602
Ik volg het nieuws niet; jbz?

Ik blijf maar mensen tegenkomen die het werkelijk wonderlijk vinden dat ik twee kinderen heb van 3,5 en 17,5 maanden oud, alsof het een bovenmenselijke prestatie is. Best grappig, want ik sta zelf nooit stil bij het leeftijdsverschil. Het levert weinig onpraktische situaties op.
  donderdag 28 april 2011 @ 20:54:28 #10
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_96106724
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Volgens mij had ik nog niet gezegd dat ik de foto's van Anne en Bientje zo leuk vond O+

En wat geweldig dat Saffier op Amy gepast heeft vandaag. Was vast gezellig twee dametjes in huis.
Ze is er nog ;) en wil perse niet slapen :')
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_96106738
Jeroen Bosch Ziekenhuis in Den Bosch, was inderdaad zelfs op het landelijke journaal!
Drie ziekenhuizen die samengevoegd zijn tot één megaziekenhuis.

Claudia, ze zitten qua leeftijd natuurlijk ook wel vrij dicht bij elkaar. De oudste twee van mijn zus schelen 16 maanden en toen mijn zus vertelde dat ze zwanger was van de tweede vond ik dat ook best snel!
  donderdag 28 april 2011 @ 20:56:12 #12
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_96106848
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:52 schreef Claudia_x het volgende:
Ik volg het nieuws niet; jbz?

Ik blijf maar mensen tegenkomen die het werkelijk wonderlijk vinden dat ik twee kinderen heb van 3,5 en 17,5 maanden oud, alsof het een bovenmenselijke prestatie is. Best grappig, want ik sta zelf nooit stil bij het leeftijdsverschil. Het levert weinig onpraktische situaties op.
En ik maar denken; zij heeft helemaal geen kindje van 3,5 jaar... of heb ik iets gemist, maar toen viel mijn kwartje pas.... er staat nergens 'jaar' alleen maar 'maand'.
Het had me geweldig geleken, 2 kindjes zo kort op elkaar :Y O+
Ylana
pi_96107699
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:54 schreef Saffier het volgende:

[..]

Ze is er nog ;) en wil perse niet slapen :')
Oh, sterkte dan maar :* :P
The way you rock'n'roll
pi_96108388
Inderdaad een mega groot ziekenhuis! Ze belden net zelfs al op, of ik terug kon komen :X

Sterkte Saffierke!

Ik vind het juist geweldig claudia, dat je kinders zo dicht op elkaar zitten O+ ik zou ook wel willen maar eerst willen we verhuizen en moet ik mijn diploma halen.
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_96108432
Ik heb hier een meisje dat continu wil kauwen op vanalles en nog wat, kwijlt als een gek en al de hele dag (en gister ook een beetje) af en aan jengelig is. Daarbij heeft ze opeens weer iets van 6 poepbroeken per dag (en ze stinken voor het eerst). Maar ze is ook pas 11 weken!
Zou het dan toch misschien een tandje zijn?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 28 april 2011 @ 21:21:22 #16
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_96108566
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:19 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb hier een meisje dat continu wil kauwen op vanalles en nog wat, kwijlt als een gek en al de hele dag (en gister ook een beetje) af en aan jengelig is. Daarbij heeft ze opeens weer iets van 6 poepbroeken per dag (en ze stinken voor het eerst). Maar ze is ook pas 11 weken!
Zou het dan toch misschien een tandje zijn?
Tobias was 6 weken te vroeg en had met 3 maanden 2 tanden. Ja dat kan heel goed dus :Y
Sterkte voor Dottir :*

Amy wordt straks opgehaald, zal d'r missen!
Ylana
pi_96108770
Kauwen doet Puck niet. Hij pakt nog niet eens iets op :+ maar kwijlen en bellen blazen doet hij ook als een gek.
Ben benieuwd of het echt een tandje is Vanyel!
The way you rock'n'roll
pi_96110158
Ik vrees dat je dat achteraf pas weet, Vanyel.

Fannetje, ik besef ook wel dat ze dicht op elkaar zitten, hoor! Het lijkt me zelf niet minder zwaar dan een peuter en een baby hebben of zo. Maar goed, dat is heel persoonlijk. Ik vind die 'Wat knap dat je dat rooit!'-reacties alleen wat onterecht. Het valt voor ons reuze mee in de praktijk. We zijn echt geen supermensen. :+
pi_96110541
Ik kwam er dus gisteren achter dat Jelle een tandje had. Al een tijdje kwijlen en kauwen, mja..dat doen baby's nu eenmaal inderdaad. Had wel wat bobbels gezien..maar dat kan nog lang duren dacht ik (zoals bij Leia). Maar de leidsters op de creche dachten te zien dat er nog een zat aan te komen..we wachten wel af :)
Dus het verband leg je waarschijnlijk achteraf pas inderdaad
pi_96112434
Wat ontzettend snel, mrien!
pi_96112853
Ja, van mij mag hij echt wel wat langzamer gaan hoor ;) Ik vind dat koppie altijd al zo veranderen als er eenmaal tandjes zijn. Maar pas zei Sander ook al, het echte baby is er inmiddels al weer af, en dat is ook gewoon zo.
pi_96112881
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:45 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Lars, gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk hebben jullie een fijne dag gehad!
Nou en of! We zijn wezen zwemmen bij CP de Kempervennen, en dat was heerlijk! Lekker blij kereltje. Het was alleen ook erg vermoeiend, en meneer wilde geen dutje doen daar, dus zijn we wel eerder dan gepland weer naar huis gegaan. (Gelukkig was er daar zoveel geroezemoes en herrie dat niemand last heeft gehad van Lars' gekrijs ;) )

Wat is het moeilijk trouwens: foto's uitzoeken voor een kleine compilatie van afgelopen jaar. Ik kan er moeilijk honderden neerzetten hier he?
Maar goed, spam incoming! Zo begon het vorig jaar:
10 minuutjes oud

Met 3 maanden al een echt fotomodel:

En voetbalmascotte:

Heel nieuwsgierig naar alles waar ie eigenlijk niet aan mag zitten...

Tegenwoordig kunnen we lekker samen fietsen...

... en muziek maken (Lars misschien al wel beter dan ik, eventuele muzikale genen moet hij van zijn vader meegekregen hebben)...

...en buiten spelen!

En dat zwemmen met z'n verjaardag was natuurlijk niet voor niets. Lars is al een echt waterratje:

Die laatste is van afgelopen zaterdag. Foto's van vandaag heb ik nog niet van de camera afgehaald.

Ow, en btw... Lars heeft nog maar net z'n eerste tandje... ook niet zo snel daarmee dus.

Tot in het volgende topic!!
pi_96112950
Wat is hij groot, Shandaly! Van harte gefeliciteerd met je dreumes. Veel plezier in het vervolgtopic!
pi_96114176
Gefeliciteerd Shandaly!!!

Bedankt voor het advies van die slaaprol, ga ik denk ik wel halen, lijkt me een stuk veiliger. Maar misschien zit die er wel bij, krijg het stoeltje van een nichtje.
Ik denk ook al maanden dat er een tandje doorkomt, sommige dagen zit ie zo te kwijlen en te bijten dan heeft ie er toch wel last van.
Maar ik vind dat tandenloze bekkie wel leuk eigenlijk, van mij mag het nog heeeel lang duren.

2 kindjes dicht op elkaar lijkt mij 'beter'eigenlijk. Je zit er nog zo in in het baby gebeuren, en je bent er straks ook lekker vanaf!
Maar 2 of 3 jaar bijna geen nachtrust lijkt me dan wel weer erg zwaar!
pi_96114315
Ik heb niet wakker gelegen van Ivan toen ik zwanger was, hoor! Die sliep en slaapt prima.

Tandjes mogen van mij ook zolang mogelijk wegblijven. Ondingen zijn het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')