nee. gewoon neequote:Op donderdag 28 april 2011 19:42 schreef Reksie1981 het volgende:
Toen SST nog leuk was:
[ afbeelding ]
Hij heeft gewoon door dat het geen zin meer heeft en berust hierin lijkt mij.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:41 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Idd, valt me ook steeds van hem tegen. Gerard had dit experiment veel spannender kunnen maken, want dat kan hij.
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:43 schreef farscapevr8 het volgende:
8 minuten van de 13 en 1 minuut sharon waarin sharon de figurant is om jo in beeld te krijgen
14 minuten uitzending
En Gerard is er ook nog, zag ik?quote:
http://live.towmc.nl/quote:Op donderdag 28 april 2011 19:44 schreef waxmask het volgende:
Zijn er dit keer ook weer streams van de live? BVD
Tja die is weggehaald, ze willen dat we meer gaan stemmen denk ik...quote:Op donderdag 28 april 2011 19:44 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Die kon ik ook al niet vinden op de site SST
Stond er voorheen toch wel??
Gerard nog gezien in de daily de afgelopen dagen?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:44 schreef kaatje50 het volgende:
valt me mee dat Karim een beetje zendtijd krijgt, zodat de kijkers snappen waar hij boos om is.
Ook hoe Mo reageert op de kluizenruil...is toch gewoon het spel
had je het over principes??quote:Op donderdag 28 april 2011 19:42 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik denk dat Mo gewoon een finaleplek beloofd is. Win-win situatie. Gratis dagelijkse jank drama en een zwakke tegenstander in de finale voor Jo en/of Flip. En Mo kan "met opgeheven hoofd" met wat centjes de show verlaten en het feit dat ze helemaal kapotgemaakt is, maar dat die reden niet goed genoeg is om het huis uit te mogen is als bij toverslag vergeten.
Ik stem toch niet op die oplichters bendequote:Op donderdag 28 april 2011 19:45 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Tja die is weggehaald, ze willen dat we meer gaan stemmen denk ik...
OPLICHTERS!!!!
Hoeft toch ook niet? Alle publiciteit is gratis buzz, ook negatieve.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:45 schreef Day het volgende:
De redactie nag Mo er dan wel koste wat het kost erin willen houden, in de daily sparen ze d'r niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |