quote:Op donderdag 28 april 2011 19:20 schreef Refurb het volgende:
Lieverd, het is 19:20Over 10 minuten start die al
naja...je kan er maar beter vroeg bij zijn dan helemaal niet d8 jij ?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:20 schreef Refurb het volgende:
Lieverd, het is 19:20Over 10 minuten start die al
2 minutenquote:Op donderdag 28 april 2011 19:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Even die afstandsbediening terug proberen te pakken, hoe lang heb ik nog??
Hier kun je ook kijken als SS begintquote:Op donderdag 28 april 2011 19:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
wat is er nu veranderd behalve de kluizenquote:Op donderdag 28 april 2011 19:29 schreef Berenjenafok het volgende:
Het was de week van de verandering toch?
Stiekem hoop ik nog steeds op een lastminute verandering: degene die moet vertrekken moet iemand kiezen die in plaats van hem exit gaat
O, dankjewel!!quote:Op donderdag 28 april 2011 19:29 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Hier kun je ook kijken als SS begint
http://live.towmc.nl/
waarom reclame onder je bannerquote:Op donderdag 28 april 2011 19:30 schreef Reksie1981 het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH BART!
[ afbeelding ]
heb je hem al? het begint nuquote:Op donderdag 28 april 2011 19:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:17 schreef Refurb het volgende:
Met vanavond:
De liveshow natuurlijk waar Joanna helaas weg zal moeten![]()
Reclame? hmm misschien werken de gifjes niet ?quote:
o nu niet meer.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:32 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Reclame? hmm misschien werken de gifjes niet ?
aha lekkerquote:Op donderdag 28 april 2011 19:34 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
nah ik spek de tandarts genoeg
Voor bekstekkers welquote:Op donderdag 28 april 2011 19:34 schreef Lutte het volgende:
Een grote drama, die drama.. Drama is een moeilijk woord ofzo?
Echt hequote:Op donderdag 28 april 2011 19:33 schreef Berenjenafok het volgende:
[..]
Philip verdient écht een liever meisje die hem niet zo afsnauwt
Als ie zn Zwans achterna liep had ie em wel in Mo gepriktquote:Op donderdag 28 april 2011 19:35 schreef Lutte het volgende:
Ik vind Jo ook stom, maar Philip gedraagt zich ook als een debiel die zijn zwans achterna loopt.
Dat bedoel ik, hij kiest Mo's kant.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:35 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Als ie zn Zwans achterna liep had ie em wel in Mo geprikt
Klopt wel. Dat is op zijn tijd namelijk best lekker.quote:
er was weer een klik?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee joh... 3 gesprekken later lagen ze weer te kriebelen
Dat gaat niet gebeurenquote:Op donderdag 28 april 2011 19:37 schreef Reksie1981 het volgende:
Zag je wel die 6 personen achter Bartje (3 genomineerd / 3 veilig).
Hopelijk gebeurd daar nog wat mee (lees 5 veilig Mo genomineerd)
quote:
Ik heb er ook aan gedacht, maar het is gewoon een feit dat het echt totaal geen nut zal hebben aangezien het allemaal al duidelijk genoeg is.quote:
wellus ! anders ga ik schreeuwen!quote:
Wat een kut wijf zegquote:Op donderdag 28 april 2011 19:39 schreef DjinN het volgende:
Boehoeeeeeee ik vind het verschrikkelijk als je zo boos op me bent!![]()
![]()
En zodra ze een knuffel krijgt stopt ze meteen met janken
Neem het opquote:Op donderdag 28 april 2011 19:38 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
wellus ! anders ga ik schreeuwen!
Huh? Hij zei toch dat ze op moest rotten?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:38 schreef PC eend het volgende:
Wat een slappe zak weer die gerard
Grote bek, maar als mo erbij komt zitten issie opeens stil
Omdat ze er om vraagt.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:40 schreef iBenny het volgende:
Waarom krijg Mo eigenlijk overal de schuld van?
Omdat ze schuldig ís met haar rare manipulatieve draaigedrag?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:40 schreef iBenny het volgende:
Maar niet van alles... ze krijgt nu van alles de schuldquote:Op donderdag 28 april 2011 19:40 schreef Berenjenafok het volgende:
[..]
Omdat ze schuldig ís met haar rare manipulatieve draaigedrag?
Idd, valt me ook steeds van hem tegen. Gerard had dit experiment veel spannender kunnen maken, want dat kan hij.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:38 schreef PC eend het volgende:
Wat een slappe zak weer die gerard
Grote bek, maar als mo erbij komt zitten issie opeens stil
omdat iedereen het onderhand gehad heeft met haar jankerige manipulatieve schijtgedragquote:Op donderdag 28 april 2011 19:40 schreef iBenny het volgende:
quote:
Als ze 90% schuld heeft, krijgt ze die 10% kadoquote:Op donderdag 28 april 2011 19:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar niet van alles... ze krijgt nu van alles de schuld
quote:
Oke, kan ik mee leven... denk ikquote:Op donderdag 28 april 2011 19:41 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Als ze 90% schuld heeft, krijgt ze die 10% kado
Die flapdrollen achter de schermen voor 90%, daar komt het script vandaanquote:Op donderdag 28 april 2011 19:41 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Als ze 90% schuld heeft, krijgt ze die 10% kado
Ik denk dat Mo gewoon een finaleplek beloofd is. Win-win situatie. Gratis dagelijkse jank drama en een zwakke tegenstander in de finale voor Jo en/of Flip. En Mo kan "met opgeheven hoofd" met wat centjes de show verlaten en het feit dat ze helemaal kapotgemaakt is, maar dat die reden niet goed genoeg is om het huis uit te mogen is als bij toverslag vergeten.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
"Er is iemand die wil naar huis en die KAN gewoon niet naar huis"
Heel jammer inderdaad. Hij lacht 'harde woorden' van zijn kant ook altijd snel weg.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:40 schreef Copycat het volgende:
Karim was echt pissed. En terecht. Jammer alleen dat ie dan weer wel zo makkelijk afzoent.
nou iddquote:Op donderdag 28 april 2011 19:42 schreef Reksie1981 het volgende:
Toen SST nog leuk was:
[ afbeelding ]
Ja, die krijgt maar 1% ofzo.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:42 schreef scooby-doo het volgende:
Zodar die Mo genomineerd wordt, vliegt ze er uit
nee. gewoon neequote:Op donderdag 28 april 2011 19:42 schreef Reksie1981 het volgende:
Toen SST nog leuk was:
[ afbeelding ]
Hij heeft gewoon door dat het geen zin meer heeft en berust hierin lijkt mij.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:41 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Idd, valt me ook steeds van hem tegen. Gerard had dit experiment veel spannender kunnen maken, want dat kan hij.
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:43 schreef farscapevr8 het volgende:
8 minuten van de 13 en 1 minuut sharon waarin sharon de figurant is om jo in beeld te krijgen
14 minuten uitzending
En Gerard is er ook nog, zag ik?quote:
http://live.towmc.nl/quote:Op donderdag 28 april 2011 19:44 schreef waxmask het volgende:
Zijn er dit keer ook weer streams van de live? BVD
Tja die is weggehaald, ze willen dat we meer gaan stemmen denk ik...quote:Op donderdag 28 april 2011 19:44 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Die kon ik ook al niet vinden op de site SST
Stond er voorheen toch wel??
Gerard nog gezien in de daily de afgelopen dagen?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:44 schreef kaatje50 het volgende:
valt me mee dat Karim een beetje zendtijd krijgt, zodat de kijkers snappen waar hij boos om is.
Ook hoe Mo reageert op de kluizenruil...is toch gewoon het spel
had je het over principes??quote:Op donderdag 28 april 2011 19:42 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik denk dat Mo gewoon een finaleplek beloofd is. Win-win situatie. Gratis dagelijkse jank drama en een zwakke tegenstander in de finale voor Jo en/of Flip. En Mo kan "met opgeheven hoofd" met wat centjes de show verlaten en het feit dat ze helemaal kapotgemaakt is, maar dat die reden niet goed genoeg is om het huis uit te mogen is als bij toverslag vergeten.
Ik stem toch niet op die oplichters bendequote:Op donderdag 28 april 2011 19:45 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Tja die is weggehaald, ze willen dat we meer gaan stemmen denk ik...
OPLICHTERS!!!!
Hoeft toch ook niet? Alle publiciteit is gratis buzz, ook negatieve.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:45 schreef Day het volgende:
De redactie nag Mo er dan wel koste wat het kost erin willen houden, in de daily sparen ze d'r niet.
ik ook, en dat alleen omdat hij zich niet laat manipulerenquote:Op donderdag 28 april 2011 19:45 schreef Urb het volgende:
[..]
Gerard nog gezien in de daily de afgelopen dagen?![]()
Nee he.![]()
Vrees dat hij geloosd word vanavond
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:45 schreef sjampoeh het volgende:
SST_Gerard
@bartjeboon Ik ben best benieuwd naar de tussenstand. Wat zeg jij? #sstnl #gerardforpresident
less than a minute ago via web
Ja dat komt best negatief over. Het is ook geen vriendenclub maar een spel met pegels.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:45 schreef Day het volgende:
De redactie nag Mo er dan wel koste wat het kost erin willen houden, in de daily sparen ze d'r niet.
5353quote:Op donderdag 28 april 2011 19:46 schreef DjinN het volgende:
kwil toch een x op Karim stemmenAl is het maar omdat ie een held is! Maar kon verdorie het sms nummer niet vinden
4353quote:Op donderdag 28 april 2011 19:46 schreef DjinN het volgende:
kwil toch een x op Karim stemmenAl is het maar omdat ie een held is! Maar kon verdorie het sms nummer niet vinden
Wat moet ze doen dan??quote:Op donderdag 28 april 2011 19:46 schreef Reksie1981 het volgende:
Wat zou Renate Verbaan aan het doen zijn..
Niemand van Fok live in de studio vanavond ?
Ja duh!quote:Op donderdag 28 april 2011 19:45 schreef Urb het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet? Alle publiciteit is gratis buzz, ook negatieve.
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:47 schreef Nostalgist het volgende:
Mo wordt lekker prominent in beeld gebracht...
Ze is nu "The girl you love to hate"
En daarmee dus een "kijcijferkanon" Geloof niet dat ze denkt dat ze op deze wijze in beeld wordt gebracht.
Wordt een lekkere thuiskomst voor haar..
- finale verloren
- geen hond die keek
- werkgever over de rooie
- Maik in de handen van een vent gevonden
- acteercarriere bleek gebakken lucht
Het is 5353quote:Op donderdag 28 april 2011 19:46 schreef DjinN het volgende:
niet zwangerquote:Op donderdag 28 april 2011 19:47 schreef Nostalgist het volgende:
En daarmee dus een "kijcijferkanon" Geloof niet dat ze denkt dat ze op deze wijze in beeld wordt gebracht.
- finale verloren
- geen hond die keek
- finale verloren
- geen hond die keek
Echt? Dat is me nog nooit opgevallenquote:Op donderdag 28 april 2011 19:47 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
alleen van zijn schoenen! hij heeft elke dag een andere kleur aan
Zij mag strax op de knop drukken om door Gerard geowned te worden op live tv met haar leuke grapjesquote:Op donderdag 28 april 2011 19:47 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Wat moet ze doen dan??
Komt ze in SST???
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:48 schreef Coos het volgende:
Heb al een paar keer op de rode knop voor Jo gedrukt maar iedere keer gaat mijn tv uit.![]()
mwa, kanon? eerder een kijkcijferplaffertjespistooltjequote:Op donderdag 28 april 2011 19:47 schreef Nostalgist het volgende:
Zo kun je het ook bekijken, mss verstandig van hem, daar heb je ook sterke medespelers voor nodig en dat had/heeft hij niet + feedback, conclusie: JAMMER! Heel erg jammer...quote:Op donderdag 28 april 2011 19:43 schreef Urb het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon door dat het geen zin meer heeft en berust hierin lijkt mij.
Haar eigen horrorfilm.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:47 schreef Nostalgist het volgende:
- finale verloren
- geen hond die keek
quote:
thnx !quote:
Nope, die drama wordt breed uitgemeten.quote:
Heb al een paar keer op de rode knop voor Jo gedrukt maar iedere keer gaat mijn tv uit.![]()
Dat is een goed teken.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:48 schreef Coos het volgende:
quote:
Hij zat te tieren over mo en als ze er dan zelf bijkomt zegt ie dat ze het beter even kan laten rustenquote:Op donderdag 28 april 2011 19:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huh? Hij zei toch dat ze op moest rotten?
quote:
Ja sorry tikfout is inderdaadquote:
Dat zou een boel verklarenquote:Op donderdag 28 april 2011 19:48 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Wordt tijd dat die Bart Kloostra wordt genomineerd.
Of is dat een broer van MO???
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:49 schreef Berenjenafok het volgende:
http://www.secretstory.nl/videos/1817/Rocksterren
Duidelijk wie er altijd iets van proberen te maken, al zitten ze met slapende mensen opgesloten in de slaapkamer
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Haar eigen horrorfilm.
Ik geloof dat hostageverhaal ook totaal niet.
- finale verloren
- geen hond die keek
hij heeft #rooieschoenen #blauweschoenen en #zwarteschoenen!quote:Op donderdag 28 april 2011 19:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt? Dat is me nog nooit opgevallen![]()
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:49 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
[..]
Ja sorry tikfout is inderdaad
pliezie moest er naar kijken 5353
Met andere woorden: " rot op kutd, ik wil slapen. "quote:Op donderdag 28 april 2011 19:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij zat te tieren over mo en als ze er dan zelf bijkomt zegt ie dat ze het beter even kan laten rusten
Jo was inderdaad tot nog toe prominent aanwezig.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah fijn. Dus ik heb niets gemist?
ook dat nogquote:Op donderdag 28 april 2011 19:51 schreef Reksie1981 het volgende:
Alex en Laura strax in de laif! Das dan weer een pluspunt.
Nee zwak zo is hij altijd bezigquote:Op donderdag 28 april 2011 19:50 schreef Urb het volgende:
[..]
Met andere woorden: " rot op kutd, ik wil slapen. "![]()
Maar dat klinkt zo bot he.
gaat ze dansen dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:51 schreef Reksie1981 het volgende:
Onze ridder op z'n strijkplankquote:Op donderdag 28 april 2011 19:51 schreef Reksie1981 het volgende:
Denk je dat je alles gehad hebtquote:Op donderdag 28 april 2011 19:51 schreef Reksie1981 het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:51 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Onze ridder op z'n strijkplank met zijn lans.
Halfquote:Op donderdag 28 april 2011 19:52 schreef farscapevr8 het volgende:
hoe moet ik de minuten voor jo tellen als anderen praten maar zij in beeld blijft?
Gerard is baasquote:Op donderdag 28 april 2011 19:50 schreef delfse het volgende:
Gerard heeft de stem echt wel door hoe er gestuurd wordt. Hij doet daar niet aan mee hij heeft nog een leven na sst.
Dat was gister al te zienquote:Op donderdag 28 april 2011 19:52 schreef beequeen het volgende:
Oh, ze laten niet de uitbarsting van Karim zien?
tellen gewoon meequote:Op donderdag 28 april 2011 19:52 schreef farscapevr8 het volgende:
hoe moet ik de minuten voor jo tellen als anderen praten maar zij in beeld blijft?
gewoon tellen, het is airtimequote:Op donderdag 28 april 2011 19:52 schreef farscapevr8 het volgende:
jankshowquote:Op donderdag 28 april 2011 19:52 schreef akveor het volgende:
Mannen die janken... nou als dat geen stemmen trekt...
Gisteren wel! Of had je toen die fles Sherry al leeg??quote:Op donderdag 28 april 2011 19:52 schreef beequeen het volgende:
Oh, ze laten niet de uitbarsting van Karim zien?
en als het over haar gaat?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:52 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
gewoon tellen, het is airtime
Oh ja, de chronologische volgorde van SST, even vergeten.quote:
Flippie niet hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 19:53 schreef Uberchica het volgende:
Ik denk dat iedereen nog beleefd blijft maar dat ze het gejank met Mo zwaar zat zijn.
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:53 schreef PC eend het volgende:
Veel over mo die naar huis wil, krijgt ze misschien dan toch een geldbedrag aangeboden om te vertrekken oid
Ik denk dat er vijf mensen zich héél zwaar inhouden.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:53 schreef Uberchica het volgende:
Ik denk dat iedereen nog beleefd blijft maar dat ze het gejank met Mo zwaar zat zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |