Wat weet jij er nou vanquote:
Ga je naar hardstyle feestjes?quote:
Hoin SSBquote:Op donderdag 28 april 2011 19:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Goedenavond piratenbazen en piratensletjes van me !!
Hey flikkertjequote:Op donderdag 28 april 2011 19:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
SSBquote:Op donderdag 28 april 2011 19:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hihi, heb je het gezien?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:18 schreef Bloempje. het volgende:
Hoidood, stinkend alles nu. Even douchen
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:18 schreef Bloempje. het volgende:
Hoidood, stinkend alles nu. Even douchen
Ik praat nu met hem.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:19 schreef Flippiee het volgende:
Is Zeroku hier al gespot? Anders moet ik hem PMen en dat vind ik eng.
Ja.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:19 schreef Flippiee het volgende:
Jaquote:Op donderdag 28 april 2011 19:19 schreef Flippiee het volgende:
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vind dit hier nu al toffer dan ONZ radio
Tofquote:
Mooi. Hoe wist je wie ik was op twitter?quote:
Wat maakt mij het vorige topic nou uitquote:
Laf.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:19 schreef Flippiee het volgende:
Is ook gezellig hier en geen overjarige moeders en huisvrouwen uit de provincie enzo.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vind dit hier nu al toffer dan ONZ radio
Vorige topic?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tof
[..]
Mooi. Hoe wist je wie ik was op twitter?
[..]
Wat maakt mij het vorige topic nou uit
flips_in_antwerpen.jpgquote:Op donderdag 28 april 2011 19:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tof
[..]
Mooi. Hoe wist je wie ik was op twitter?
[..]
Wat maakt mij het vorige topic nou uit
CoD?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:22 schreef Henkie94 het volgende:
Ik wil een spelletje doen, maar ik weet niet welke.
Hihi.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klopt. Ben al blij dat ik mij af en toe in klb durf te vertonen.
Speel jij CoD?quote:
kut.quote:
DAT STOND ER EERST IK BEN NIET GEK OFZO.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
kut.Foutje tof. Meteen veranderen wel even
Ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
kut.Foutje tof. Meteen veranderen wel even
[..]
DAT STOND ER EERST IK BEN NIET GEK OFZO.
Sorry voor de caps.
Diamonds om je nek, bitch, diamonds om je nek.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:25 schreef K-Cash het volgende:
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
loesoeeee in da skyyyquote:Op donderdag 28 april 2011 19:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Diamonds om je nek, bitch, diamonds om je nek.
Het is wel duidelijk dat je van emomuziek houdt, je hoeft je daarom niet bij iedere andere muziekstijl als een autist te gedragen.quote:
Stoere boi ben je wel.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat je van emomuziek houdt, je hoeft je daarom niet bij iedere andere muziekstijl als een autist te gedragen.
En jij een dwaas.quote:
Ik heb er serieus een. :3 En het is wolvenshirt btw.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Troll je hem hard hier of heb je serieus een wolfenshirt??
sryquote:
Wat lief van je.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:30 schreef Flippiee het volgende:
I wish nothing but the best for you too
ppfff lekkere big mac allesquote:Op donderdag 28 april 2011 19:30 schreef Flippiee het volgende:
Dit voor jou.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:30 schreef Flippiee het volgende:
vetklep.quote:
Zo luisterenquote:
Ook al ben je zwaargelovig en heb je een kunstneus... als Vjezze jou een lijntje aanbied dan neem jij dat lijntje ja !!!quote:Op donderdag 28 april 2011 19:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
De Jeugd, na Mysteryland 2007 ging ik uit naar een of andere underground club, kwam ik Fjezze tegen
Stonden we naast elkaar te pissen heh, stond daarvoor al met hem te babbelen.
Vroeg hij in die WC of ik ook een lijntje van hem wilde
Ja man ik kreeg het ineens fucking warm. Ik heb nu ook alleen een broek aan.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:35 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Je had t koud en nu ga je een ijsje eten?
Kutmugjes, bah.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:36 schreef Bloempje. het volgende:
Schoon weer
Ik was bijna gestikt in een mugje net
Altijd goed kauwen.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:36 schreef Bloempje. het volgende:
Schoon weer
Ik was bijna gestikt in een mugje net
Jaquote:
Nice.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:36 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja man ik kreeg het ineens fucking warm. Ik heb nu ook alleen een broek aan.
Eetse.quote:
Baasquote:Op donderdag 28 april 2011 19:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
De Jeugd, na Mysteryland 2007 ging ik uit naar een of andere underground club, kwam ik Fjezze tegen
Stonden we naast elkaar te pissen heh, stond daarvoor al met hem te babbelen.
Vroeg hij in die WC of ik ook een lijntje van hem wilde
Eet smakelijk.quote:
Maak je nou een grapje van mijn bijnadoodervaring?quote:
Ik wil niet snuiven manquote:Op donderdag 28 april 2011 19:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ook al ben je zwaargelovig en heb je een kunstneus... als Vjezze jou een lijntje aanbied dan neem jij dat lijntje ja !!!
SPRINGEN IN DE LUCHT MET JE KUTKOP!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
das herpesquote:Op donderdag 28 april 2011 19:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja man die puisten vallen zo erg op, sorry
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
SPRINGEN IN DE LUCHT MET JE KUTKOP!!WAAROM NOU WEER DIE SPOILER MET JE KUTKOPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waterijsjesquote:Op donderdag 28 april 2011 19:40 schreef Henkie94 het volgende:
Ik wil waterijsjes, maar die zijn er niet.
Het spijt mequote:Op donderdag 28 april 2011 19:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maak je nou een grapje van mijn bijnadoodervaring?
[..]
SPRINGEN IN DE LUCHT MET JE KUTKOP!!Wat moet hij met een Spaanse vlag op z'n shirt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
[..]
SPRINGEN IN DE LUCHT MET JE KUTKOP!!ADO KAMPIOEN 2011/2012!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can call me Commander.
Prachtig ditquote:Op donderdag 28 april 2011 19:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WAAROM NOU WEER DIE SPOILER MET JE KUTKOP
Zo erg was het nou ook weer niet hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 19:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het spijt meAls ik in de buurt was geweest had ik je mond-op-mond beademing gegeven hoor.
Maandag nog perenijsje gehadquote:
de eerste zin was van een liedje en die spoiler was een rare agressieve crimineel die een contract heeft bij Realquote:Op donderdag 28 april 2011 19:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WAAROM NOU WEER DIE SPOILER MET JE KUTKOP
Zekerheid voor allesquote:Op donderdag 28 april 2011 19:42 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zo erg was het nou ook weer niet hoor
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maandag nog perenijsje gehadLekker
Ik wil een perenijsje van je hete lichaam aflikken
Ben het wel met je eens op het criminele gedeelte na.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
de eerste zin was van een liedje en die spoiler was een rare agressieve crimineel die een contract heeft bij Real
Ok.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:43 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Ben een die hard fan![]()
Vraag maar aan jan
Ado tattoo heb jij volgend jaarquote:Op donderdag 28 april 2011 19:43 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Ben een die hard fan![]()
Vraag maar aan jan
Soberso! XTC + raketjes = bazencombinatie.quote:
Hmmm... Oke. Al had je dat mugje dan alleen maar dieper m'n longen ingeblazen.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me Commander.
Dat dan weer even niet.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:43 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Soberso! XTC + raketjes = bazencombinatie.
Die ijsjes in je UI zijn fucking lekker.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:44 schreef FreezePop het volgende:
Sharr houdt van waterijs trouw met me.
Daar had ik wel mee kunnen leven.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hmmm... Oke. Al had je dat mugje dan alleen maar dieper m'n longen ingeblazen.
Ja die ijsjes uit je UI zijn lekkerquote:Op donderdag 28 april 2011 19:44 schreef FreezePop het volgende:
Sharr houdt van waterijs trouw met me.
Maar.. Ik niet. Letterlijkquote:Op donderdag 28 april 2011 19:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Daar had ik wel mee kunnen leven.
Dubbeldekkers ofzo?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:45 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja die ijsjes uit je UI zijn lekkerIk weet hun naam alleen nooit.
dubbellikkers?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:45 schreef sharr het volgende:
[..]
Doormiddenbreekijsjesdiegoddelijklekkerzijnenikeensmoetgaankopenquote:Op donderdag 28 april 2011 19:45 schreef sharr het volgende:
[..]
Spatiebalk...quote:Op donderdag 28 april 2011 19:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Doormiddenbreekijsjesdiegoddelijklekkerzijnenikeensmoetgaankopen
hey alles goedquote:Op donderdag 28 april 2011 19:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
BEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACH![]()
Ik heb altijd een stukje kauwgom in mijn mond dan, dat wordt door het ijs knapperigquote:Op donderdag 28 april 2011 19:43 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Soberso! XTC + raketjes = bazencombinatie.
Likkers.quote:
Ik ook hoor, kauwgom.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb altijd een stukje kauwgom in mijn mond dan, dat wordt door het ijs knapperig
De volgende dag wel ziekelijke pijn aan je kaken
Jawel..want dan zat 'ie niet vast in je keelquote:
Jaweeeelquote:
Dat klinkt niet zo prettig eigenlijkquote:Op donderdag 28 april 2011 19:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jawel..want dan zat 'ie niet vast in je keel [ afbeelding ] En anders duw ik 'm nog een klein stukje verder met mij tong [ afbeelding ]
Maar dan kan je nog wel gaan tochquote:Op donderdag 28 april 2011 19:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaweeeel
Alleen vanmiddag knie overbelast en het enige wat ik deed was een bal een trap geven, dus ik kan vanavond niet naar een vriend toe die een feest geeft
En met jou
Joekels bedoel jequote:Op donderdag 28 april 2011 19:49 schreef FreezePop het volgende:
Dubbellikkers. Niet mijn favoriet.
Dat zijn van die knipijsjes. Die dan allemaal vermalen en dan met een lepel snel op eten. Lekker alternatief, moet je proberen.
Duh, Ik vind kookprogramma's echt tofquote:Op donderdag 28 april 2011 19:48 schreef sharr het volgende:
Die kookprogramma's zijn stiekem toch best wel leuk.
Wat he je allemaal gedaan dan vandaag? Of is dat niet voor hier bestemdquote:Op donderdag 28 april 2011 19:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar dan kan je nog wel gaan tochlaat je brengen.
Met mij wel okee vandaaggoed bezig geweest
Calippo's winnen het bij mij.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:49 schreef FreezePop het volgende:
Dubbellikkers. Niet mijn favoriet.
Dat zijn van die knipijsjes. Die dan allemaal vermalen en dan met een lepel snel op eten. Lekker alternatief, moet je proberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor die leventje.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:50 schreef sharr het volgende:
GIEFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Die ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bek dichtquote:
Solero Shots?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:50 schreef FreezePop het volgende:
Vroeger had je van die bolletjes in zo een bakje. Dat was lekker.
Aah van die ijslolliesquote:Op donderdag 28 april 2011 19:50 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Nee, die albert heijn vriesdingen van 12 cent ofzo.
keiharde seks tochquote:Op donderdag 28 april 2011 19:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat he je allemaal gedaan dan vandaag? Of is dat niet voor hier bestemd![]()
[..]
Calippo's winnen het bij mij.
Nou je had me dan denk ik teveel GHB gegevenquote:Op donderdag 28 april 2011 19:51 schreef Beach het volgende:
[..]
keiharde seks tochje was er zelf bij
Zwembad hier heeft ze nog wel. Maar dan wel een zwart-groene versie i.p.v. alleen die groene.quote:
Die groene is de originele, die is het lekkerst. Op die roze na.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Is die groene Fernandez lekker trouwens ?
Ik wilde die roze, maar ze hadden alleen groen nog maar
Is GHB lekker?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou je had me dan denk ik teveel GHB gegeven
Fernandezquote:Op donderdag 28 april 2011 19:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Is die groene Fernandez lekker trouwens ?
Ik wilde die roze, maar ze hadden alleen groen nog maar
Eens kijken of je nog zoeen grote bek hebt als je voor me staat.quote:
zieke zuidenquote:Op donderdag 28 april 2011 19:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu wil ik op vakantie, naar het zonnige zuiden.
Dan kan jij die bek niet eens meer zien omdat ik je op je ogen geramd heb.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Eens kijken of je nog zoeen grote bek hebt als je voor me staat.
Ik moest denken aan de spits van Excelsiorquote:Op donderdag 28 april 2011 19:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Fernandez
Vind die zooi veel te zoet
Die je bij Van der Valk kreeg?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:53 schreef Ragboer het volgende:
Die ijsjes in een pinguin, daar kon je me vroeger blij mee maken toen ik heul klein was.
shenkie fresku per verz killian shock n suprise ad rem braz kleine jayquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje citroensap erbij en je merkt niets van de zoute smaak.
[..]
Ziek? Ja jij ja.
Uhm, geen idee (Van der Valk logo is trouwens een Toekan). Maar dat deksel was dan het hoedje van die pinguin. Kan het alleen niet op google vinden.quote:
rotjochquote:
Ja goede herinneringen aan.quote:
Ohja oepsquote:Op donderdag 28 april 2011 19:55 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Uhm, geen idee (Van der Valk logo is trouwens een Toekan). Maar dat deksel was dan het hoedje van die pinguin. Kan het alleen niet op google vinden.
doe t voor je boyyyyquote:Op donderdag 28 april 2011 19:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
rotjoch
[..]
Ja goede herinneringen aan.
[..]
Ohja oeps
Groene fernandes is lekker.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:57 schreef Bloempje. het volgende:
Fernandes is allemaal viesm'n tanden vielen spontaan uit m'n mond.
Negerdrank.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hehe een maat van vond een meisje in de kroeg leuk, maar ze had een vet grote neus toch.
Dus ik naar haar toe, onder het mom van "Ik regel het wel voor je"
Kwam ik later terug naar die maat en zei "sorry, heb haar nummer niet kunnen krijgen voor je, maar weet wel waar ze werkt"
Zegt hij "ooh, waar dan ? "
Dus ik zeg "Bij van der Valk ! "
Snapte hij het niet![]()
Is dat nieuw die waarschuwing?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:58 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Negerdrank.
[ http://img689.imageshack.us/img689/1145/sdc12889.jpg (copy/paste deze link) ]
Wel flauw opzichquote:Op donderdag 28 april 2011 19:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hehe een maat van vond een meisje in de kroeg leuk, maar ze had een vet grote neus toch.
Dus ik naar haar toe, onder het mom van "Ik regel het wel voor je"
Kwam ik later terug naar die maat en zei "sorry, heb haar nummer niet kunnen krijgen voor je, maar weet wel waar ze werkt"
Zegt hij "ooh, waar dan ? "
Dus ik zeg "Bij van der Valk ! "
Snapte hij het niet![]()
kusjes terugquote:Op donderdag 28 april 2011 20:00 schreef Beach het volgende:
Tv kijken kusjes
en speciaal voor Flips en sharr
Patje bashenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zijn hier trouwens nog belangrijke do's and dont's ?
Wat betreft regels en zo
Doei Bietsj.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:00 schreef Beach het volgende:
Tv kijken kusjes
en speciaal voor Flips en sharr
K-Cash pesten.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat betreft regels en zo
donatie naar mij in geld of drugs is een ongeschreven regelquote:Op donderdag 28 april 2011 20:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat betreft regels en zo
Waspoeder Avontuur, en mijn nummer in je telefoon.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:03 schreef sharr het volgende:
Welk nummer moet ik absoluut op mijn telefoon hebben?
112quote:Op donderdag 28 april 2011 20:03 schreef sharr het volgende:
Probeer je nu telefoonnummers te hosselen ?quote:Op donderdag 28 april 2011 20:03 schreef sharr het volgende:
Hahaha gruwelijkquote:Op donderdag 28 april 2011 20:03 schreef Patje1987 het volgende:
http://www25.zippyshare.com/v/5886642/file.html
Jouw nummer heb ik nietquote:Op donderdag 28 april 2011 20:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waspoeder Avontuur, en mijn nummer in je telefoon.
Rob van Daal - He Trut (qua muziek)quote:Op donderdag 28 april 2011 20:03 schreef sharr het volgende:
Nee maar hun nummers ken ik wel.quote:
Voor mij doe je nou nooit leuke muziek, he.quote:
Jan toch! Doe eens lief!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je blijft nog steeds dik en walgelijk beter nog 4 keer per dag erbij
Porto.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Komt er nog wat leuks op tv vandaag ?
Normaal voetbal ik altijd op donderdag.
wat vind je leukquote:Op donderdag 28 april 2011 20:06 schreef sharr het volgende:
[..]
Voor mij doe je nou nooit leuke muziek, he.
Echte Meisjes In De Junglequote:Op donderdag 28 april 2011 20:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Komt er nog wat leuks op tv vandaag ?
Normaal voetbal ik altijd op donderdag.
Brittje komt volgende week vrijdag bij Peter van der Vorstquote:Op donderdag 28 april 2011 20:07 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Echte Meisjes In De Jungle
Je mist een ooglapquote:Op donderdag 28 april 2011 20:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ben ik so far trouwens als een goede piraat ?
Hihi die Brittquote:Op donderdag 28 april 2011 20:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Brittje komt volgende week vrijdag bij Peter van der Vorst
Potentie tot een onbetaalde dekschrobber is er zeker al hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 20:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ben ik so far trouwens als een goede piraat ?
quote:
Brittquote:Op donderdag 28 april 2011 20:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Brittje komt volgende week vrijdag bij Peter van der Vorst
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Domme mongool ook die Utopie
- Vinnie. says: (20:06:08)
eey
kan je me unbanned krijgen ;o ?
Lars says: (20:08:41)
Ja, ik ben sinds gisteren modje!
Vinniequote:Op donderdag 28 april 2011 20:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Domme mongool ook die Utopie
eey
kan je me unbanned krijgen ;o ?
Lars says: (20:08:41)
Ja, ik ben sinds gisteren modje!
Vinnie Jones is anders wel een baasquote:Op donderdag 28 april 2011 20:09 schreef FreezePop het volgende:
[..]
VinnieDat is toch geen naam man.
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:09 schreef FreezePop het volgende:
[..]
VinnieDat is toch geen naam man.
Vinnie Paz.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Vinnie Jones is anders wel een baas
Jedi Mind Tricksquote:
Doap Nixon Sour Diesel wat?quote:Op donderdag 28 april 2011 20:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jedi Mind Tricks![]()
Ik kwam vanmorgen nog een toffe CD van Doap Nixon tegen, Sour Diesel uit mijn hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |