Jaquote:Op donderdag 28 april 2011 19:12 schreef Watertornado het volgende:
Faalt een moderator nou in het vanzelf nummertje laten ophogen?
Als je gelijk de OP kan fixen (dat zinnetje onderaan) is het helemaal toppie!quote:
Wat bedoel je precies?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je gelijk de OP kan fixen (dat zinnetje onderaan) is het helemaal toppie! [ afbeelding ]
in de op staat nog steeds een zin dat je + 1 nummertje moet doenquote:
Wat moet je echt doen dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
in de op staat nog steeds een zin dat je + 1 nummertje moet doen
alleen open nieuw deel en een andere ttquote:
GlowMouse heeft er laatst voor gezorgd toen de reeksen ingevoerd werken dat als er een kardinaalteken in de TT staat met een getal erachter dat het getal vanzelf opgehoogd wordt.quote:
Dus je hoeft helemaal geen nummer te typen? Gewoon [ONZ RADIO] TopicTitel ?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
alleen open nieuw deel en een andere tt
Ik kan de OP wel aanpassen maar de Wiki niet. Zo ff aan Huppelmuts vragen.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
GlowMouse heeft er laatst voor gezorgd toen de reeksen ingevoerd werken dat als er een kardinaalteken in de TT staat met een getal erachter dat het getal vanzelf opgehoogd wordt.
Bij de mouse-over bij "open nieuw deel" klopt het nog niet, maar hij doet het wel.
alleen de bestaande tt weghalen en een nieuwe intypenquote:Op donderdag 28 april 2011 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus je hoeft helemaal geen nummer te typen? Gewoon [ONZ RADIO] TopicTitel ?
die krijg je zo gauw deze vol isquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die krijg je zo gauw deze vol is
ga ik wel van uitquote:Op donderdag 28 april 2011 19:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Loop je ons nou in de zeik te nemen?
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat.
En weet je wat ik net zie? Een bier van BrewDog die heet: BITCH PLEASE!
Flogging Molly niet kennen.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Dit klinkt overigens als de Engelse BZB
Wie zegt dat ik Flogging Molly niet ken?quote:
That's mequote:
't Is geloof ik meer Amerikaans dan Iers, net zoals Dropkick Murphys, maar ze willen het wel zo laten lijken ja.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik Flogging Molly niet ken?
Oh ja, da's Iers he
Ik was het niet van planquote:Op donderdag 28 april 2011 19:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
grrmbl.. ga nou eens shit muziek draaien dan
ja dat mag dus niet meer sinds mijn ma gestopt isquote:Op donderdag 28 april 2011 19:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik was het niet van planRook gewoon binnen
Wacht dan nog 25 minquote:Op donderdag 28 april 2011 19:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja dat mag dus niet meer sinds mijn ma gestopt is![]()
en kan wel naar boven gaan.. maar dan mis ook een stukkie van je show
dan is het tien voor.. en dan?quote:
Daarom heeft God de volumeknop op de wereld gezet.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja dat mag dus niet meer sinds mijn ma gestopt is![]()
en kan wel naar boven gaan.. maar dan mis ook een stukkie van je show
35 danquote:Op donderdag 28 april 2011 19:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan is het tien voor.. en dan?
Ja nou, het zal wel. Ik ken ze en ze klinken als BZB, maar dan Iersquote:Op donderdag 28 april 2011 19:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
't Is geloof ik meer Amerikaans dan Iers, net zoals Dropkick Murphys, maar ze willen het wel zo laten lijken ja.
En hoe ga jij Kronenbrug Park daarin passen?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
En langzaam gaan we richting de metal
Die past wel in het foute uurquote:Op donderdag 28 april 2011 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
En hoe ga jij Kronenbrug Park daarin passen?
Overigens, Metal
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
En langzaam gaan we richting de metal
Precies op tijdquote:
whaha horeca rokenquote:Op donderdag 28 april 2011 19:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Precies op tijd
Peuk ingeslikt?
als het niet hetzelfde nummer is dan geeft het toch nietquote:Op donderdag 28 april 2011 19:30 schreef ToT het volgende:
Ja kut, ik heb ook Rammstein in mijn playlist voor straks!
er kan nooit teveel Rammstein zijnquote:Op donderdag 28 april 2011 19:30 schreef ToT het volgende:
Ander nummer is primaquote:Op donderdag 28 april 2011 19:30 schreef ToT het volgende:
supersnel paffen..quote:
Jij draait twee uur?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die past wel in het foute uur
Nee maar foute uur ga ik straks ff inplannen!quote:
Boeiend. Ook Sepultura, want Zwarte Crossquote:Op donderdag 28 april 2011 19:30 schreef ToT het volgende:
Oh, tofquote:Op donderdag 28 april 2011 19:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee maar foute uur ga ik straks ff inplannen!
Geen Sepultura, ik ben bang dat dat voor de meesten wat te hard zal zijn!quote:Op donderdag 28 april 2011 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Boeiend. Ook Sepultura, want Zwarte Cross
Roots Bloody Roots?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:37 schreef ToT het volgende:
Ach schijt, Sepultura komt er toch maar in!
Ik word ontgroendquote:Op donderdag 28 april 2011 19:37 schreef Driepink het volgende:
Zo, wie ontgroent waar wanneer met wie?
Plzquote:
eensquote:
Als ik nog tijd heb draai ik die nogquote:
Nee helaas. Volgende keerquote:Op donderdag 28 april 2011 19:38 schreef Driepink het volgende:
Klinkt lekker hoor dit.
Niet mijn eerste keus qua wat voor muziek ik zou luisteren, maar klinkt toch bekend![]()
Zijn verzoekjes toegestaan?
Ik wou zeggen, boeiendquote:Op donderdag 28 april 2011 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen Sepultura, ik ben bang dat dat voor de meesten wat te hard zal zijn!
Goodsmack? Voodoo vind ik heerschen!quote:Op donderdag 28 april 2011 19:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Disturbed mag ook wel draakje in imo, Godsmack staat er ook in..
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:45 schreef ToT het volgende:
Iron Maiden heb ik OOK al in de list staan!
oh dankje .. jij ook welkomquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:45 schreef ToT het volgende:
Iron Maiden heb ik OOK al in de list staan!
goedenavond meneer Eggsssquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2011 19:51:30 ]
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:50 schreef Driepink het volgende:
ToT
Ik ken niet zoveel metal liedjes.. wel een paar oude gitaarnummers die ik heel leuk vind.. kans dat er misschien eentje langskomt vanavond?Ik zal kijken of ik die kan downloaden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Er woont hier een suïcidale negert in de buurt hoor
die duikt gewoon graag op auto'squote:Op donderdag 28 april 2011 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Laat hem lekker zn gang gaan, hoeven wij het niet te doen, groetjes van de KKKquote:Op donderdag 28 april 2011 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Had hem nog ge-editquote:Op donderdag 28 april 2011 19:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik die kan downloaden.
quote:
quote:
Jullie weten dat ie vorige week opeens op mijn motorkap lag? Geheel en al ZIJN fout maar omdat fietsers in NL heilig zijn verklaardquote:Op donderdag 28 april 2011 19:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
Laat hem lekker zn gang gaan, hoeven wij het niet te doen, groetjes van de KKK
(ze stonden oppeens achter me)
Een klein beetje uitlopen is wel okay. Dan moet ik mijn lijst wat aanpassen.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
ToT,
Heb nog ruim 7 min. muziek nu, erg als ik iets erna stop want anders doe ik alleen dit nummer nog (Hatebreed)?
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Jullie weten dat ie vorige week opeens op mijn motorkap lag? Geheel en al ZIJN fout maar omdat fietsers in NL heilig zijn verklaard![]()
Net fietst hij eerst door rood moest ik al voor hem in de ankers terwijl mijn licht echt op groen stond!
Vervolgens kom ik achter hem in de straat.
Kijk zo fietst meneer:
[ afbeelding ]
Let wel ik had dus alle tijd om mn foon uit mn tasje te pakken, te ontgrendelen, camera te openen, focussen en foto te nemen he!
Ik moest verdomme 5x!!! toeteren voor hij doorhad dat ie moest opbokken
[..]
[..]
[..]
Jullie weten dat ie vorige week opeens op mijn motorkap lag? Geheel en al ZIJN fout maar omdat fietsers in NL heilig zijn verklaard![]()
Net fietst hij eerst door rood moest ik al voor hem in de ankers terwijl mijn licht echt op groen stond!
Kijk zo fietst meneer:
[ afbeelding ]
Let wel ik had dus alle tijd om mn foon uit mn tasje te pakken, te ontgrendelen, camera te openen, focussen en foto te nemen he!
Ik kom dan op 20:03 uit..quote:Op donderdag 28 april 2011 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Een klein beetje uitlopen is wel okay. Dan moet ik mijn lijst wat aanpassen.
[..]
[..]
[..]
Kijk zo fietst meneer:
[ afbeelding ]
Het is ook altijd de dj voor jou die uitloopt hequote:Op donderdag 28 april 2011 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Een klein beetje uitlopen is wel okay. Dan moet ik mijn lijst wat aanpassen.
Hij lag vorige week op mn motorkap de klootzak. Dikke krassen op Georgequote:Op donderdag 28 april 2011 19:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
Die negert is al een keer voor de bus gekomen terwijl ik erin zat
Ja als hij dood wil dan help ik hem wel. Ofzoquote:
Hij lag op mijn motorkap en wilde ook boos tegen mij gaan doen. Ik deed boos tegen hem voor hij er kans toe kreegquote:Op donderdag 28 april 2011 19:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
3 weken geleden is die negert zachtjes door de bus aangereden.. en kwaad dat hij was![]()
Ik herken de fiets.. het jasje en zijn postuur... moet wel dezelfde zijn![]()
Hij is wel voor Ajaxquote:
ghehe.. die gast is natuurlijk niet gewend dat vrouwen hem tegensprekenquote:Op donderdag 28 april 2011 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij lag op mijn motorkap en wilde ook boos tegen mij gaan doen. Ik deed boos tegen hem voor hij er kans toe kreeg
Ja maar kijk dan hoe meneer fietstquote:Op donderdag 28 april 2011 19:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ghehe.. die gast is natuurlijk niet gewend dat vrouwen hem tegenspreken![]()
Hij heeft toen van de buschauffeur een dikke preek gehad
Hij fietst altijd in het middenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar kijk dan hoe meneer fietst![]()
Hij denkt dat ie in Engeland fietst ofzo. Ach weet ik veel.
Hoe dan ook ik voel aan mn water dat ik hem nog wel een keer goed raak
Bus lenen?quote:Op donderdag 28 april 2011 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar kijk dan hoe meneer fietst![]()
Hij denkt dat ie in Engeland fietst ofzo. Ach weet ik veel.
Hoe dan ook ik voel aan mn water dat ik hem nog wel een keer goed raak
Hier in de straat woont ie dus gewoonquote:Op donderdag 28 april 2011 20:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hij fietst altijd in het middenen slingert meestal ook nog eens als een gek.. bochten afsnijden enzo..
ben blij dat hij niet in mijn buurt woont
Ja maar ik wil niemand dood rijdenquote:
je gaat hem echt een keer rakenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier in de straat woont ie dus gewoon![]()
Maar echt he, zo fietsen en dan als ik hem aanrijd dan ben IK gewoon fout
Well done, dude! En thx!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bedankt voor het luisteren, hoop dat jullie het leuk vonden. Succes ToT
Vond het een tof uurtjequote:Op donderdag 28 april 2011 20:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Was echt hartstikke lekker. Je moet snel weer draaien, maar dan wel 2 uur of zoquote:Op donderdag 28 april 2011 20:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hihi ik zag de clip van chamillionaire - ridin dirty voor me maar dan die gasten op fietsen en tandemsquote:Op donderdag 28 april 2011 20:02 schreef Royco1 het volgende:
Negers moeten ook niet fietsen, ziet er niet uit als ze dan een drive by doen
Ben je wel van m af...quote:Op donderdag 28 april 2011 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ik wil niemand dood rijden
Pleur ik hem achterin de kofferbak en dump ik hem in de Merwede!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je gaat hem echt een keer raken![]()
hopen dat hij dan flink veel gezopen heeft ofzo.. of je moet het lijk gewoon verstoppen
Wil jij er dan eentje maken?quote:Op donderdag 28 april 2011 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi ik zag de clip van chamillionaire - ridin dirty voor me maar dan die gasten op fietsen en tandems![]()
Als ik nou zeg dat ik die jingle echt niks vind heb ik dan ruzie met mensen?
Dat was een lekker debuutquote:Op donderdag 28 april 2011 20:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
mezelf quotenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:02 schreef Driepink het volgende:
Huppel, die vent moet je gewoon een keer dwars door je voorruit heenrijden, wel zodat hij ook echt fout zit, hoe heilig fietsjes ook zijn..
Ik spuug op fietsers
Thanks. Niet alles kan in de smaak vallen hequote:Op donderdag 28 april 2011 20:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Vond het een tof uurtjeniet alles even mooi maar een leuk uurtje
Thanks, ga ik zeker doenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:04 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Was echt hartstikke lekker. Je moet snel weer draaien, maar dan wel 2 uur of zo
kzou niet weten met wie?quote:Op donderdag 28 april 2011 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi ik zag de clip van chamillionaire - ridin dirty voor me maar dan die gasten op fietsen en tandems![]()
Als ik nou zeg dat ik die jingle echt niks vind heb ik dan ruzie met mensen?
Ghehe ik weet nooit wat ik moet zeggen dan.quote:
Merwede, das in de buurtquote:Op donderdag 28 april 2011 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pleur ik hem achterin de kofferbak en dump ik hem in de Merwede!
Ja ga dat lijk niet hier in de buurt begraven.quote:
Dat bestat inderdaad!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:06 schreef Driepink het volgende:
ik weet nog wel een nummer, klinkt als trashmetal als dat bestaat
Rebecca Black - Fridayquote:Op donderdag 28 april 2011 20:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat bestat inderdaad!Welk nummer ken je dan?
NEE!!quote:
Papendrecht?quote:Op donderdag 28 april 2011 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ga dat lijk niet hier in de buurt begraven.
Kan ik hem beter bij PPD ff de rivier inmieteren
Oh?quote:Op donderdag 28 april 2011 20:09 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ligt t aan mij, of is de stream niet helemaal lekker ?
Nee bedankt, wil je dat het overgaat? Ik heb wel een middeltjequote:Op donderdag 28 april 2011 20:09 schreef Popje-popje het volgende:
heeej
iemand interesse in hoofdpijn?
Nergens last van hier..quote:Op donderdag 28 april 2011 20:09 schreef Stiffler1988 het volgende:
geen probleem hierquote:Op donderdag 28 april 2011 20:09 schreef Stiffler1988 het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:09 schreef ToT het volgende:
Mijn excuses, in had uTorrent nog aan staan!
Daar heb ik jaren gewoondquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:09 schreef ToT het volgende:
Mijn excuses, in had uTorrent nog aan staan!
Ruilen voor rugpijn, buikpijn en stukheid?quote:Op donderdag 28 april 2011 20:09 schreef Popje-popje het volgende:
heeej
iemand interesse in hoofdpijn?
STUUR DOOR!!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oeh donder het onweert hier![]()
![]()
ik ga naar buiten roken
Dat weet ik tochquote:
de meeste mensen gaan dan juist naar binnenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oeh donder het onweert hier![]()
![]()
ik ga naar buiten roken
wil jij ook onweer? onweert het bij jou niet dan?quote:
Wij hadden hier gister onweer. Ben ik ook naar buiten gegaan om te roken / genietenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wil jij ook onweer? onweert het bij jou niet dan?![]()
dan komt het er vast zo aan
Daar ben ik geborenquote:
Papendrecht de gekstuh1!!!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Papendrecht is goed vertegenwoordigd in het radio topic![]()
Eggs, onlogisch, driepink, ik
Hier is het nog steeds prachtig weerquote:Op donderdag 28 april 2011 20:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wil jij ook onweer? onweert het bij jou niet dan?![]()
dan komt het er vast zo aan
Alleen wanneer ik werk hequote:Op donderdag 28 april 2011 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Papendrecht is goed vertegenwoordigd in het radio topic![]()
Eggs, onlogisch, driepink, ik
Ik kom er tegenwoordig ook maar uhm 6 keer per jaar ofzoquote:Op donderdag 28 april 2011 20:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Alleen wanneer ik werk he![]()
Rest van de tijd gewoon HVT Rotterdam, jwz, oke nu echt paffen
Sterrenburg 3, achterin bij VV Wieldrecht. Nu woon ik op mezelf in een dorp vlakbij Rotterdam en mijn ouders wonen in die nieuwe wijk langs die weg naar de pont naar Werkendamquote:Op donderdag 28 april 2011 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar ben ik geboren![]()
Op den staart, net NIET op de gifgrond![]()
Welke wijk woon je? Ik had een vriendje in Dubbeldam, die kwam eigenlijk uit Stadspolders
Heb je moonspell - Vampiria (ofzo) ?quote:Op donderdag 28 april 2011 20:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Die heb ik de vorige keer al gedraaid, de live versie van Thrall demonsweatlive!
Je doet het prima!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:13 schreef ToT het volgende:
Ik struikel nogal eens over mijn woorden zeg!
Neequote:Op donderdag 28 april 2011 20:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ruilen voor rugpijn, buikpijn en stukheid?
Nieuwe wijk?quote:Op donderdag 28 april 2011 20:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Sterrenburg 3, achterin bij VV Wieldrecht. Nu woon ik op mezelf in een dorp vlakbij Rotterdam en mijn ouders wonen in die nieuwe wijk langs die weg naar de pont naar Werkendam
Ja De Hovenquote:
Verdomme, ben ik er nog niet vanafquote:
Geen ideequote:Op donderdag 28 april 2011 20:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja De HovenDie weg bij de Watertoren van Dubbeldam, daaro
Sure, tegen tandvlees irritatie, keelpijn hoofdpijn, vermoeidheid en een koortsgevoel... np.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ruilen voor rugpijn, buikpijn en stukheid?
Okay ik vind mijn stukzijn en alle bijbehorende klachten opeens een stuk minder ergquote:Op donderdag 28 april 2011 20:16 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Sure, tegen tandvlees irritatie, keelpijn hoofdpijn, vermoeidheid en een koortsgevoel... np.
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdomme, ben ik er nog niet vanaf
[..]
Geen idee![]()
Kom eigenlijk nooit meer in Dordt. Als ik daar heen ga is het om mn ex de tering in te schoppen namelijk. Dus blijf ik er maar weg
Ja hoor. Ik zet je erop. Stuur tijdig een dm/pm mocht je niet kunnenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kan ik, beetje onder voorbehoud, a.s. zondag van 20:00 t/m 21:00 uur het Foute Uur doen?
Aber naturlichquote:Op donderdag 28 april 2011 20:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Wel eens in Bibelot geweest?
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik zet je erop. Stuur tijdig een dm/pm mocht je niet kunnen
[..]
Aber naturlich
Werk zequote:Op donderdag 28 april 2011 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
En toen was m'n player stuk en m'n tijd op, maar het was lekker
Werk roept weer
A.s. zondag 20:00 t/m 21:00 uur Foute Uurquote:
Ja, ik las hetquote:Op donderdag 28 april 2011 20:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
A.s. zondag 20:00 t/m 21:00 uur Foute Uur
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:24 schreef Stiffler1988 het volgende:
Peter Steele van Type O Negative is niet meer
Ya srslyquote:
Ben jij dat?quote:
quote:Ik houd het er nog steeds op dat de meeste vrouwen tegenwoordig geen smaak meer hebben
Ik zou dan gaan lachenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:26 schreef Driepink het volgende:
Huppel, compleet offtopic, maar als jij dit te horen krijgt, wat doe jij dan? Lachen of "huilen"
Iemand vroeg me hoe het met mn liefdesleven ging
[..]
QFTquote:Op donderdag 28 april 2011 20:27 schreef EggsTC het volgende:
IM SO UGLY BUT THATS OKAY COZ SO ARE YOU
Ik ook alquote:
Ghehequote:Op donderdag 28 april 2011 20:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
Oke, nu weet ik dat haar "hahahahahahahha" wel echt was
True, gaat lekker achter elkaar door zoquote:
jij gaat toch niet vroeg slapen vandaag hoop ikquote:Op donderdag 28 april 2011 20:30 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
True, gaat lekker achter elkaar door zo![]()
Nope, morgen pas om 12 uur beginnen. Dus ik gaat lekker doorquote:Op donderdag 28 april 2011 20:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij gaat toch niet vroeg slapen vandaag hoop ik
ik moet om kwart voor negen beginnen.. dus wordt niet superlaat...quote:Op donderdag 28 april 2011 20:32 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Nope, morgen pas om 12 uur beginnen. Dus ik gaat lekker door
Hier zit precies zo`n iemandquote:Op donderdag 28 april 2011 20:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik moet om kwart voor negen beginnen.. dus wordt niet superlaat...
mja.. dat zeg ik elke dagik faal altijd in vroeg slapen
quote:
jij moet ook wel zo zijn.. wij zijn toch kloons van elkaarquote:
Wat ToT zegt is waar. Er zijn gewoon bijna geen slechte nummers.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:33 schreef Carooltje79 het volgende:
Dit vind ik echt het mooiste nummer van Rammstein![]()
![]()
En dit nummer live
maar wel mooiquote:Op donderdag 28 april 2011 20:37 schreef ToT het volgende:
Okee deze is niet echt metal, maar goed....
Genre was toch ook rock/metalquote:Op donderdag 28 april 2011 20:37 schreef ToT het volgende:
Okee deze is niet echt metal, maar goed....
Da's ook weer waar ja!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:37 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Genre was toch ook rock/metal
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij moet ook wel zo zijn.. wij zijn toch kloons van elkaar
Wat passen wij dan goed bij elkaarquote:Op donderdag 28 april 2011 20:27 schreef EggsTC het volgende:
IM SO UGLY BUT THATS OKAY COZ SO ARE YOU
En jij moet morgen nog wel de sleutel in ontvangst nemenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]![]()
Vannacht komt er zeker niks van slapen
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]![]()
Vannacht komt er zeker niks van slapen
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:38 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
En jij moet morgen nog wel de sleutel in ontvangst nemen
Denk het wel jahquote:Op donderdag 28 april 2011 20:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
wordt het net als gisteren?
Kom je daar helemaal gebroken aan.. Pronto die sleutel, en nu opbokkenquote:
No prob!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:39 schreef Driepink het volgende:
Ik zet de radio zo uit denk ik..
Ik verveel me dood, en als ik zo zit te fokken, helpt het mij ook niet echt van mijn verveling af..
no offense to you guys ofc.
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:39 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Kom je daar helemaal gebroken aan.. Pronto die sleutel, en nu opbokken![]()
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja en dan weer snel terug mijn bedje in
haha nee helaas dat zit er morgen niet in voor me
maar komt helemaal goed
Ohw ik vind het best hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 20:42 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]. En dan ... Housewarming
![]()
.
Just kiddin
Ik ook want ik hou niet van hardstylequote:Op donderdag 28 april 2011 20:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
om 9 uur ga ik uittunensorry.. live concert van adele bekijken enzo
Jij snuift wat cultuur opquote:Op donderdag 28 april 2011 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Sorry dj's maar ik kijk lekker naar Echte meisjes in de jungle
Zolang er maar iets van rock / metal in zit, ben ik al een blij mensquote:Op donderdag 28 april 2011 20:43 schreef ToT het volgende:
Dank dank! Altijd fijn als de luisteraars een beetje enthousiast zijn!
maar jij gaat vast geen adele bekijkenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ook want ik hou niet van hardstyle
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
We kunnen wel eens samen DJ'en ToT, nogal zelfde muzieksmaak
Misschien een show na 22:00. Kan er evt ook wat hardere nummers gespeeld worden ( als daar animo voor is).quote:Op donderdag 28 april 2011 20:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
We kunnen wel eens samen DJ'en ToT, nogal zelfde muzieksmaak
Ik wist t niet meteen, ik ken t nummer alleen van Best of the Beast als cover.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:44 schreef ToT het volgende:
Begrepen jullie trouwens al om welke band het ging toen ik het over dat getekende zombiehoofd enzo had?
Ik lig dubbel om Brittquote:
Nee, wss voetbalquote:Op donderdag 28 april 2011 20:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar jij gaat vast geen adele bekijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |