Jaquote:Op donderdag 28 april 2011 19:12 schreef Watertornado het volgende:
Faalt een moderator nou in het vanzelf nummertje laten ophogen?
Als je gelijk de OP kan fixen (dat zinnetje onderaan) is het helemaal toppie!quote:
Wat bedoel je precies?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je gelijk de OP kan fixen (dat zinnetje onderaan) is het helemaal toppie! [ afbeelding ]
in de op staat nog steeds een zin dat je + 1 nummertje moet doenquote:
Wat moet je echt doen dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
in de op staat nog steeds een zin dat je + 1 nummertje moet doen
alleen open nieuw deel en een andere ttquote:
GlowMouse heeft er laatst voor gezorgd toen de reeksen ingevoerd werken dat als er een kardinaalteken in de TT staat met een getal erachter dat het getal vanzelf opgehoogd wordt.quote:
Dus je hoeft helemaal geen nummer te typen? Gewoon [ONZ RADIO] TopicTitel ?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
alleen open nieuw deel en een andere tt
Ik kan de OP wel aanpassen maar de Wiki niet. Zo ff aan Huppelmuts vragen.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
GlowMouse heeft er laatst voor gezorgd toen de reeksen ingevoerd werken dat als er een kardinaalteken in de TT staat met een getal erachter dat het getal vanzelf opgehoogd wordt.
Bij de mouse-over bij "open nieuw deel" klopt het nog niet, maar hij doet het wel.
alleen de bestaande tt weghalen en een nieuwe intypenquote:Op donderdag 28 april 2011 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus je hoeft helemaal geen nummer te typen? Gewoon [ONZ RADIO] TopicTitel ?
die krijg je zo gauw deze vol isquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die krijg je zo gauw deze vol is
ga ik wel van uitquote:Op donderdag 28 april 2011 19:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Loop je ons nou in de zeik te nemen?
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat.
En weet je wat ik net zie? Een bier van BrewDog die heet: BITCH PLEASE!
Flogging Molly niet kennen.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Dit klinkt overigens als de Engelse BZB
Wie zegt dat ik Flogging Molly niet ken?quote:
That's mequote:
't Is geloof ik meer Amerikaans dan Iers, net zoals Dropkick Murphys, maar ze willen het wel zo laten lijken ja.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik Flogging Molly niet ken?
Oh ja, da's Iers he
Ik was het niet van planquote:Op donderdag 28 april 2011 19:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
grrmbl.. ga nou eens shit muziek draaien dan
ja dat mag dus niet meer sinds mijn ma gestopt isquote:Op donderdag 28 april 2011 19:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik was het niet van planRook gewoon binnen
Wacht dan nog 25 minquote:Op donderdag 28 april 2011 19:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja dat mag dus niet meer sinds mijn ma gestopt is![]()
en kan wel naar boven gaan.. maar dan mis ook een stukkie van je show
dan is het tien voor.. en dan?quote:
Daarom heeft God de volumeknop op de wereld gezet.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja dat mag dus niet meer sinds mijn ma gestopt is![]()
en kan wel naar boven gaan.. maar dan mis ook een stukkie van je show
35 danquote:Op donderdag 28 april 2011 19:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan is het tien voor.. en dan?
Ja nou, het zal wel. Ik ken ze en ze klinken als BZB, maar dan Iersquote:Op donderdag 28 april 2011 19:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
't Is geloof ik meer Amerikaans dan Iers, net zoals Dropkick Murphys, maar ze willen het wel zo laten lijken ja.
En hoe ga jij Kronenbrug Park daarin passen?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
En langzaam gaan we richting de metal
Die past wel in het foute uurquote:Op donderdag 28 april 2011 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
En hoe ga jij Kronenbrug Park daarin passen?
Overigens, Metal
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
En langzaam gaan we richting de metal
Precies op tijdquote:
whaha horeca rokenquote:Op donderdag 28 april 2011 19:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Precies op tijd
Peuk ingeslikt?
als het niet hetzelfde nummer is dan geeft het toch nietquote:Op donderdag 28 april 2011 19:30 schreef ToT het volgende:
Ja kut, ik heb ook Rammstein in mijn playlist voor straks!
er kan nooit teveel Rammstein zijnquote:Op donderdag 28 april 2011 19:30 schreef ToT het volgende:
Ander nummer is primaquote:Op donderdag 28 april 2011 19:30 schreef ToT het volgende:
supersnel paffen..quote:
Jij draait twee uur?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die past wel in het foute uur
Nee maar foute uur ga ik straks ff inplannen!quote:
Boeiend. Ook Sepultura, want Zwarte Crossquote:Op donderdag 28 april 2011 19:30 schreef ToT het volgende:
Oh, tofquote:Op donderdag 28 april 2011 19:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee maar foute uur ga ik straks ff inplannen!
Geen Sepultura, ik ben bang dat dat voor de meesten wat te hard zal zijn!quote:Op donderdag 28 april 2011 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Boeiend. Ook Sepultura, want Zwarte Cross
Roots Bloody Roots?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:37 schreef ToT het volgende:
Ach schijt, Sepultura komt er toch maar in!
Ik word ontgroendquote:Op donderdag 28 april 2011 19:37 schreef Driepink het volgende:
Zo, wie ontgroent waar wanneer met wie?
Plzquote:
eensquote:
Als ik nog tijd heb draai ik die nogquote:
Nee helaas. Volgende keerquote:Op donderdag 28 april 2011 19:38 schreef Driepink het volgende:
Klinkt lekker hoor dit.
Niet mijn eerste keus qua wat voor muziek ik zou luisteren, maar klinkt toch bekend![]()
Zijn verzoekjes toegestaan?
Ik wou zeggen, boeiendquote:Op donderdag 28 april 2011 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen Sepultura, ik ben bang dat dat voor de meesten wat te hard zal zijn!
Goodsmack? Voodoo vind ik heerschen!quote:Op donderdag 28 april 2011 19:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Disturbed mag ook wel draakje in imo, Godsmack staat er ook in..
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:45 schreef ToT het volgende:
Iron Maiden heb ik OOK al in de list staan!
oh dankje .. jij ook welkomquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:45 schreef ToT het volgende:
Iron Maiden heb ik OOK al in de list staan!
goedenavond meneer Eggsssquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2011 19:51:30 ]
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:50 schreef Driepink het volgende:
ToT
Ik ken niet zoveel metal liedjes.. wel een paar oude gitaarnummers die ik heel leuk vind.. kans dat er misschien eentje langskomt vanavond?Ik zal kijken of ik die kan downloaden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Er woont hier een suïcidale negert in de buurt hoor
die duikt gewoon graag op auto'squote:Op donderdag 28 april 2011 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Laat hem lekker zn gang gaan, hoeven wij het niet te doen, groetjes van de KKKquote:Op donderdag 28 april 2011 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Had hem nog ge-editquote:Op donderdag 28 april 2011 19:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik die kan downloaden.
quote:
quote:
Jullie weten dat ie vorige week opeens op mijn motorkap lag? Geheel en al ZIJN fout maar omdat fietsers in NL heilig zijn verklaardquote:Op donderdag 28 april 2011 19:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
Laat hem lekker zn gang gaan, hoeven wij het niet te doen, groetjes van de KKK
(ze stonden oppeens achter me)
Een klein beetje uitlopen is wel okay. Dan moet ik mijn lijst wat aanpassen.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
ToT,
Heb nog ruim 7 min. muziek nu, erg als ik iets erna stop want anders doe ik alleen dit nummer nog (Hatebreed)?
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Jullie weten dat ie vorige week opeens op mijn motorkap lag? Geheel en al ZIJN fout maar omdat fietsers in NL heilig zijn verklaard![]()
Net fietst hij eerst door rood moest ik al voor hem in de ankers terwijl mijn licht echt op groen stond!
Vervolgens kom ik achter hem in de straat.
Kijk zo fietst meneer:
[ afbeelding ]
Let wel ik had dus alle tijd om mn foon uit mn tasje te pakken, te ontgrendelen, camera te openen, focussen en foto te nemen he!
Ik moest verdomme 5x!!! toeteren voor hij doorhad dat ie moest opbokken
[..]
[..]
[..]
Jullie weten dat ie vorige week opeens op mijn motorkap lag? Geheel en al ZIJN fout maar omdat fietsers in NL heilig zijn verklaard![]()
Net fietst hij eerst door rood moest ik al voor hem in de ankers terwijl mijn licht echt op groen stond!
Kijk zo fietst meneer:
[ afbeelding ]
Let wel ik had dus alle tijd om mn foon uit mn tasje te pakken, te ontgrendelen, camera te openen, focussen en foto te nemen he!
Ik kom dan op 20:03 uit..quote:Op donderdag 28 april 2011 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Een klein beetje uitlopen is wel okay. Dan moet ik mijn lijst wat aanpassen.
[..]
[..]
[..]
Kijk zo fietst meneer:
[ afbeelding ]
Het is ook altijd de dj voor jou die uitloopt hequote:Op donderdag 28 april 2011 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Een klein beetje uitlopen is wel okay. Dan moet ik mijn lijst wat aanpassen.
Hij lag vorige week op mn motorkap de klootzak. Dikke krassen op Georgequote:Op donderdag 28 april 2011 19:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
Die negert is al een keer voor de bus gekomen terwijl ik erin zat
Ja als hij dood wil dan help ik hem wel. Ofzoquote:
Hij lag op mijn motorkap en wilde ook boos tegen mij gaan doen. Ik deed boos tegen hem voor hij er kans toe kreegquote:Op donderdag 28 april 2011 19:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
3 weken geleden is die negert zachtjes door de bus aangereden.. en kwaad dat hij was![]()
Ik herken de fiets.. het jasje en zijn postuur... moet wel dezelfde zijn![]()
Hij is wel voor Ajaxquote:
ghehe.. die gast is natuurlijk niet gewend dat vrouwen hem tegensprekenquote:Op donderdag 28 april 2011 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij lag op mijn motorkap en wilde ook boos tegen mij gaan doen. Ik deed boos tegen hem voor hij er kans toe kreeg
Ja maar kijk dan hoe meneer fietstquote:Op donderdag 28 april 2011 19:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ghehe.. die gast is natuurlijk niet gewend dat vrouwen hem tegenspreken![]()
Hij heeft toen van de buschauffeur een dikke preek gehad
Hij fietst altijd in het middenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar kijk dan hoe meneer fietst![]()
Hij denkt dat ie in Engeland fietst ofzo. Ach weet ik veel.
Hoe dan ook ik voel aan mn water dat ik hem nog wel een keer goed raak
Bus lenen?quote:Op donderdag 28 april 2011 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar kijk dan hoe meneer fietst![]()
Hij denkt dat ie in Engeland fietst ofzo. Ach weet ik veel.
Hoe dan ook ik voel aan mn water dat ik hem nog wel een keer goed raak
Hier in de straat woont ie dus gewoonquote:Op donderdag 28 april 2011 20:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hij fietst altijd in het middenen slingert meestal ook nog eens als een gek.. bochten afsnijden enzo..
ben blij dat hij niet in mijn buurt woont
Ja maar ik wil niemand dood rijdenquote:
je gaat hem echt een keer rakenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier in de straat woont ie dus gewoon![]()
Maar echt he, zo fietsen en dan als ik hem aanrijd dan ben IK gewoon fout
Well done, dude! En thx!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bedankt voor het luisteren, hoop dat jullie het leuk vonden. Succes ToT
Vond het een tof uurtjequote:Op donderdag 28 april 2011 20:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Was echt hartstikke lekker. Je moet snel weer draaien, maar dan wel 2 uur of zoquote:Op donderdag 28 april 2011 20:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hihi ik zag de clip van chamillionaire - ridin dirty voor me maar dan die gasten op fietsen en tandemsquote:Op donderdag 28 april 2011 20:02 schreef Royco1 het volgende:
Negers moeten ook niet fietsen, ziet er niet uit als ze dan een drive by doen
Ben je wel van m af...quote:Op donderdag 28 april 2011 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ik wil niemand dood rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |