quote:Op donderdag 28 april 2011 20:16 schreef Noelle06 het volgende:
Lees net op twitter dat er mensen voor niks zijn gekomen naar de studio omdat MamaJo 50 mensen heb uitgenodigd ipv. 10
Kan ook voordelig werken, dat kijkers er ook schijtziek van worden en niet meer op haar stemmen.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:18 schreef Noelle06 het volgende:
En we gaan weer verder met de Jo show
ahhh toe blijf alsjeblieftquote:Op donderdag 28 april 2011 20:19 schreef mazaru het volgende:
Ik trek het niet meer. Ik ga survivor kijken.
Ga er graag in mee om dat te geloven.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kan ook voordelig werken, dat kijkers er ook schijtziek van worden en niet meer op haar stemmen.
Of denk ik nu te positief?
wat een sufkutquote:Op donderdag 28 april 2011 20:22 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
tweede deel van die tweet
SST_Joanna SST Joanna
zien aankomen. En we hebben dit probleem niet kunnen voorkomen. Onze oprechte excuses hiervoor. Groetjes, Diana (moeder van joanna)
1 minute ago Favorite Retweet Reply
»
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
rare mailtjes ontvangen. Er zijn verschillende dingen beloofd die ik niet kan waarmaken. Mijn excuses hiervoor. Wij hadden dit probleem niet
»
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
Beste mensen, vorige week donderdag is Diana Gabriels haar computer gehacked + haar mail. Waarschijnlijk hebben velen van jullie toen
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
Ik trek het echt niet meer!quote:
Ik ookquote:Op donderdag 28 april 2011 20:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik trek het echt niet meer!
Ik haat die wijven!!
En dat moeten we geloven pc gehackedquote:Op donderdag 28 april 2011 20:23 schreef Reksie1981 het volgende:
SST_Joanna SST Joanna
zien aankomen. En we hebben dit probleem niet kunnen voorkomen. Onze oprechte excuses hiervoor. Groetjes, Diana (moeder van joanna)
»
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
rare mailtjes ontvangen. Er zijn verschillende dingen beloofd die ik niet kan waarmaken. Mijn excuses hiervoor. Wij hadden dit probleem niet
»
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
Beste mensen, vorige week donderdag is Diana Gabriels haar computer gehacked + haar mail. Waarschijnlijk hebben velen van jullie toen
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
Ik zou wachten tot begin van de live-show en massaal naar binnenstormen met z'n allen. Die 2 bewakers zal geen probleem zijn.quote:
Tussenstand, schmussenstandquote:Op donderdag 28 april 2011 20:25 schreef Ransjih het volgende:
tussenstand doet anders vermoeden hoor ik
LOL!!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:26 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ookmaar heb je steun hard nodig om dit af te kijken
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:27 schreef Ransjih het volgende:
en toch mis ik 50+sers in dit huis
geeft weer andere gesprekken
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zou wachten tot begin van de live-show en massaal naar binnenstormen met z'n allen. Die 2 bewakers zal geen probleem zijn.
Krijg je hooguit een SL tijdens de liveuitzending.
Alsof stemmen IETS uitmaakt hahahahaquote:Op donderdag 28 april 2011 20:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kan ook voordelig werken, dat kijkers er ook schijtziek van worden en niet meer op haar stemmen.
Of denk ik nu te positief?
ik ookquote:Op donderdag 28 april 2011 20:28 schreef mmascha het volgende:
Ik heb een sms gestuurd voor Gerard en 1 voor Karim. Heb niet echt idee dat ik er nog iets aan kan doen maarja.
Nog een paar honderd maakt vast verschilquote:Op donderdag 28 april 2011 20:28 schreef mmascha het volgende:
Ik heb een sms gestuurd voor Gerard en 1 voor Karim. Heb niet echt idee dat ik er nog iets aan kan doen maarja.
ik zou wel willen maar heb geen vertouwen in de stemmingen dus.............quote:Op donderdag 28 april 2011 20:28 schreef mmascha het volgende:
Je mag wel bij mij op schoot.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:26 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ookmaar heb je steun hard nodig om dit af te kijken
die ziiten allemaal op Fok, die zijn niet gek!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:27 schreef Ransjih het volgende:
en toch mis ik 50+sers in dit huis
geeft weer andere gesprekken
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij op schoot.
Dan word Rex jaloersquote:Op donderdag 28 april 2011 20:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij op schoot.
huh??quote:Op donderdag 28 april 2011 20:39 schreef MargrietV het volgende:
geloof geen zak van die gehackte PC van Mojo
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tussenstand
Karim 20
Jo 57
Gerard 23
Meer dan 90% van NL heeft nog nooit van Jo gehoord hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 20:40 schreef PinkLow het volgende:
Waarom heb ik het idee dat heel Nederland voor Jo is??
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tussenstand
Karim 20
Jo 57
Gerard 23
dat daarom mensen, die kaarten hadden en er heen gegaan zijn, niet de uitzending live in studio kunnen volgen,quote:
Jij voorspelt voorspel?quote:Op donderdag 28 april 2011 20:40 schreef Diamonds28 het volgende:
Ik voorspel VOORSPEL dat Mo vanavond weer gaat janken![]()
![]()
overalquote:Op donderdag 28 april 2011 20:42 schreef Noelle06 het volgende:
Op twitter is iedereen verbaasd dat Jo zo hoog staat.
als ze daar al verbaasd zijnquote:Op donderdag 28 april 2011 20:42 schreef Noelle06 het volgende:
dat kan echt niet eerlijk zijn gegaan....quote:Op donderdag 28 april 2011 20:42 schreef Noelle06 het volgende:
heb ik niet meegekregen. zsl wel eerder in een cos besproken zijn zeker?quote:Op donderdag 28 april 2011 20:40 schreef MargrietV het volgende:
[..]
dat daarom mensen, die kaarten hadden en er heen gegaan zijn, niet de uitzending live in studio kunnen volgen,
majo zal dr eigen pc wel gehacked hebben om meer te kunnen stemmenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[alu-hoedje-op]Volgens mij is het gemanipuleerd...[/alu-hoedje-af]
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[alu-hoedje-op]Volgens mij is het gemanipuleerd...[/alu-hoedje-af]
Ik ook niet.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:39 schreef MargrietV het volgende:
geloof geen zak van die gehackte PC van Mojo
twitter bericht van majo dat 'r pc + mail gehackt was toen zijzelf in het buitenland zatquote:Op donderdag 28 april 2011 20:44 schreef Stability het volgende:
[..]
majo zal dr eigen pc wel gehacked hebben om meer te kunnen stemmen
dat zegt niks natuurlijk...doet iemand anders het voor haarquote:Op donderdag 28 april 2011 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
twitter bericht van majo dat 'r pc + mail gehackt was toen zijzelf in het buitenland zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |