LOL!!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:26 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ookmaar heb je steun hard nodig om dit af te kijken
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:27 schreef Ransjih het volgende:
en toch mis ik 50+sers in dit huis
geeft weer andere gesprekken
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zou wachten tot begin van de live-show en massaal naar binnenstormen met z'n allen. Die 2 bewakers zal geen probleem zijn.
Krijg je hooguit een SL tijdens de liveuitzending.
Alsof stemmen IETS uitmaakt hahahahaquote:Op donderdag 28 april 2011 20:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kan ook voordelig werken, dat kijkers er ook schijtziek van worden en niet meer op haar stemmen.
Of denk ik nu te positief?
ik ookquote:Op donderdag 28 april 2011 20:28 schreef mmascha het volgende:
Ik heb een sms gestuurd voor Gerard en 1 voor Karim. Heb niet echt idee dat ik er nog iets aan kan doen maarja.
Nog een paar honderd maakt vast verschilquote:Op donderdag 28 april 2011 20:28 schreef mmascha het volgende:
Ik heb een sms gestuurd voor Gerard en 1 voor Karim. Heb niet echt idee dat ik er nog iets aan kan doen maarja.
ik zou wel willen maar heb geen vertouwen in de stemmingen dus.............quote:Op donderdag 28 april 2011 20:28 schreef mmascha het volgende:
Je mag wel bij mij op schoot.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:26 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ookmaar heb je steun hard nodig om dit af te kijken
die ziiten allemaal op Fok, die zijn niet gek!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:27 schreef Ransjih het volgende:
en toch mis ik 50+sers in dit huis
geeft weer andere gesprekken
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij op schoot.
Dan word Rex jaloersquote:Op donderdag 28 april 2011 20:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij op schoot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |