Dat zeg ikquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:35 schreef Paul-89 het volgende:
Hattrick tegen Zwitserland van Messi.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:10 schreef tong80 het volgende:
Hij hoort nu definitief in het rijtje. Wat een held
quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:38 schreef sausagin het volgende:
ZElfs beter dan die andere , aangezien het niveau veel hoger is dan vroeger. Je moet eens zien hoe traag ze vroeger speelde
You tube eens op de overtredingen tegen Pelé Cruijff en Maradona.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:38 schreef sausagin het volgende:
ZElfs beter dan die andere , aangezien het niveau veel hoger is dan vroeger. Je moet eens zien hoe traag ze vroeger speelde
De overtredingen waren idd harder, maar het niveau en tempo van nu ligt vele malen hoger.quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
You tube eens op de overtredingen tegen Pelé Cruijff en Maradona.
Speciaal het WK-66 en 82
Leg eens uit.quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
De overtredingen waren idd harder, maar het niveau en tempo van nu ligt vele malen hoger.
Kijk alleen al naar het meest bekende doelpunt van Maradonna:quote:
Zei ik ook al vrijwel letterlijk in Tong zijn soortgelijke topic, maar dit doet niet af aan de klasse van Maradona maar wel aan het feit dat je eigenlijk geen directe vergelijking kunt maken.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:01 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Kijk alleen al naar het meest bekende doelpunt van Maradonna:
Hoe zou jij het verdedigende werk van Engeland bij deze goal omschrijven?
Serieus, de plaatselijke amateurvereniging hier in de buurt verdedigd beter dan dit
Ondanks de spelfouten vind ik Maradonna het ergst.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:01 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Serieus, de plaatselijke amateurvereniging hier in de buurt verdedigd beter dan dit
En zoals altijd ga je niet in op de gegeven argumenten maar op iets totaal willekeurigs.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ondanks de spelfouten vind ik Maradonna het ergst.
Gijpie zou bij VI dit fragment laten zien en dan roepen : "Het lijkt wel of die gast (met nr16) in zijn broek gescheten heeft zo loopt hij er achteraan. "quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:01 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik discusiëer me kapot. Je pakt er nu een geniale off topic post uit om me te pakken.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En zoals altijd ga je niet in op de gegeven argumenten maar op iets totaal willekeurigs.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |