mooie HWquote:
Wrom hedde gij ei'k blote boobies in oew avatar?quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 14:30 schreef Ang3l het volgende:
Wrom hedde gij ei'k blote boobies in oew avatar?
Bende gij libanees lesbisch?
De ramen laten lappen.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:35 schreef STING het volgende:
[..]
Wat moet jij met een single lesbo dan?
Ik heb je foto gezien, zag er bijhoorlijk zielloos uit.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
Het is de waarheid!
maar leuk geprobeerd
Helaasquote:Op donderdag 28 april 2011 14:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb je foto gezien, zag er bijhoorlijk zielloos uit.
zo erg als deze?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb je foto gezien, zag er bijhoorlijk zielloos uit.
Nee, maar is het voor jezelf? Heb je ander werk?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:40 schreef STING het volgende:
Iemand toevallig een format voor een ontslagbrief bij de hand?
Hallo,quote:Op donderdag 28 april 2011 14:40 schreef STING het volgende:
Jep, voor mezelf. Ga overstappen naar een ander bedrijfquote:Op donderdag 28 april 2011 14:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, maar is het voor jezelf? Heb je ander werk?
Hoi,quote:Op donderdag 28 april 2011 14:40 schreef STING het volgende:
Meen me te herinneren dat je echt op zoek was naar iets anders. Dus je bent geslaagd in je missie?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:41 schreef STING het volgende:
[..]
Jep, voor mezelf. Ga overstappen naar een ander bedrijf
Vooral die kusjes doen het hemquote:Op donderdag 28 april 2011 14:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoi,
Jullie zijn stom dus ik kom niet meer werken.
Kusjes en groetjes,
Sting.
oh dan....quote:Op donderdag 28 april 2011 14:41 schreef STING het volgende:
[..]
Jep, voor mezelf. Ga overstappen naar een ander bedrijf
Was niet zo zeer op zoek, had een aanbod gekregen van een bedrijfquote:Op donderdag 28 april 2011 14:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Meen me te herinneren dat je echt op zoek was naar iets anders. Dus je bent geslaagd in je missie?
Dan heb ik je verward met iemand anders. Desalniettemin, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 28 april 2011 14:42 schreef STING het volgende:
[..]
Was niet zo zeer op zoek, had een aanbod gekregen van een bedrijf
Ik was op zoek. Maar mensen verwarren me wel vaker met Sting.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan heb ik je verward met iemand anders. Desalniettemin, gefeliciteerd!
En bedanktquote:Op donderdag 28 april 2011 14:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik was op zoek. Maar mensen verwarren me wel vaker met Sting.
Haar is altijd dood, Samzz.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:44 schreef Samzz het volgende:
Oh, de pony waarvan ik dacht dat ie dood was leeft nog.
Van wat ik zag op de foto's stond het je wel goedquote:Op donderdag 28 april 2011 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb wel zo'n bos met krullen gehad
quote:
quote:
fawaka tranga?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij was toch die neger met die gouden tanden?
Da's waar ook. Zijn het zijn vrouwelijke of jouw mannelijke trekken die mij om de tuin hebben geleid?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik was op zoek. Maar mensen verwarren me wel vaker met Sting.
quote:
lol, ja als ik net uit de badkamer kwam kon het ermee door.... maar 10 minuten later had ik weer een afroquote:Op donderdag 28 april 2011 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van wat ik zag op de foto's stond het je wel goed
Het lijkt me voor alle betrokken partijen meer dan wenselijk als we dat in het midden laten.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Da's waar ook. Zijn het zijn vrouwelijke of jouw mannelijke trekken die mij om de tuin hebben geleid?
Oh dat vond je niks?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:47 schreef rival het volgende:
[..]![]()
[..]
lol, ja als ik net uit de badkamer kwam kon het ermee door.... maar 10 minuten later had ik weer een afro
Had je nou maar je zomerjurkje aangetrokkenquote:Op donderdag 28 april 2011 14:51 schreef Samzz het volgende:
Oh crap, met een beetje pech wordt het nog echt warm ook nog
Dat rijdt niet fijn, stingeltjequote:Op donderdag 28 april 2011 14:51 schreef STING het volgende:
[..]
Had je nou maar je zomerjurkje aangetrokken
Tuurlijk welquote:
Oh. Nou vooruitquote:Op donderdag 28 april 2011 14:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk welDan schuur ik m'n kont open op 't zadel en kan een week niet zitten
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De gepaste reactie zou zijn: na een nacht met mij kun je sowieso een week niet zitten.quote:
Wanneer moet jij zitten dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk welDan schuur ik m'n kont open op 't zadel en kan een week niet zitten
!
quote:Op donderdag 28 april 2011 14:55 schreef Wicked-Game het volgende:
hobbel hobbel hobbel
NSFWAuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dat leek me wel vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De gepaste reactie zou zijn: na een nacht met mij kun je sowieso een week niet zitten.
Vooral op dat terras hequote:Op donderdag 28 april 2011 14:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de trein, op kantoor, op ' terras
nee.... ik laat je nog wel een keertje een foto zienquote:
Is goed!quote:Op donderdag 28 april 2011 14:58 schreef rival het volgende:
[..]
nee.... ik laat je nog wel een keertje een foto zien
ok ok, terras is een goeie redenquote:Op donderdag 28 april 2011 14:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de trein, op kantoor, op ' terras
Die andere twee ookquote:Op donderdag 28 april 2011 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ok ok, terras is een goeie reden.
In de trein kan je anders leuke dingen doenquote:
Ja, je hebt meestal uuuuuren de tijdquote:Op donderdag 28 april 2011 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de trein kan je anders leuke dingen doen
Lezenquote:Op donderdag 28 april 2011 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de trein kan je anders leuke dingen doen
Slapen, kletsen, bier drinkenquote:Op donderdag 28 april 2011 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lezen
Mensen bekijken
Landchapjes zien
In de trein reis je langs de achterkanten van de wereld
Loop zelf ook even door de wasstraat...quote:Op donderdag 28 april 2011 15:06 schreef Spirit82 het volgende:
Dit was niet helemaal de bedoeling: auto schoon, ik vies...
Juist. Douchen.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:07 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Loop zelf ook even door de wasstraat...
ook door de wasstraatquote:Op donderdag 28 april 2011 15:09 schreef Samzz het volgende:
Zo. Ik ga 't paard maar eens schoonmaken. Het varken
Oh that reminds me... het is hier stiekem toch wel weer heel mooi weer, straks maar even de tuinslang op biggel zetten.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:09 schreef Samzz het volgende:
Zo. Ik ga 't paard maar eens schoonmaken. Het varken
Wet t-shirt contest?quote:Op donderdag 28 april 2011 15:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh that reminds me... het is hier stiekem toch wel weer heel mooi weer, straks maar even de tuinslang op biggel zetten.
Brillantine? Bestaat dat nog?quote:Op donderdag 28 april 2011 15:22 schreef Watertornado het volgende:
Ik ben vandaag vergeten brillantine in mijn haar te doen maar 't zit nog best okay eigenlijk ook.
Doe jij ook mee?quote:
Oh wat een sexy biggeltje zal het zijn!quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:28 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Mijn lichaam is alles behalve boeiend, heb een welvaartsbuikje en wintervet
Heb je het hem al een keer voor gedaan?quote:Op donderdag 28 april 2011 15:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh wat een sexy biggeltje zal het zijn!![]()
Maar ik moet wel, want hij kan niet zweten en hij vertikt het door de modder te rollen
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je het hem al een keer voor gedaan?
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zie je wel dat ik niet voor niks om fotos vroeg vanmorgen
Is het zo´n wilde rit dan?quote:
Lekker toch.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:33 schreef missbehavin het volgende:
Damn, ik vond de jacuzzi bij vriendinnetje al zo warm, had ze dat ding per ongeluk op 39 graden gezet
Kweetniet. Vind 't zelf een woord dat veel meer tot de verbeelding spreekt dan "gel".quote:Op donderdag 28 april 2011 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Brillantine? Bestaat dat nog?
Ik dacht dat dat uit de handel was gehaald toen Elvis dood ging.
Nee man, volgens mij wilde ze Do-soep makenquote:
Zitten dan veel te weinig ballen inquote:Op donderdag 28 april 2011 15:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee man, volgens mij wilde ze Do-soep maken
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zitten dan veel te weinig ballen in
gel.. of wax.... hoe hopeloos ouderwets, ik gebruik een shaperquote:Op donderdag 28 april 2011 15:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kweetniet. Vind 't zelf een woord dat veel meer tot de verbeelding spreekt dan "gel".
Hair management compound.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
gel.. of wax.... hoe hopeloos ouderwets, ik gebruik een shaper
Dat klinkt als een soort strafkamp voor haren.quote:
Ben ik eerlijk over mijn angsten word het elke keer tegen me gebruikt.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Meer dan als ze het van jou trok (
), meneer ik ben zo bang voor naalden, boehoe
Je klinkt verbaasd...quote:Op donderdag 28 april 2011 15:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben ik eerlijk over mijn angsten word het elke keer tegen me gebruikt.
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:42 schreef smilez het volgende:
goedemiddag luitjes![]()
beetje proper bezig of?
Jij weet ook dat je me niet zou respecteren als ik er geen misbruik van had gemaakt..quote:Op donderdag 28 april 2011 15:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eerder spijt dat ik zo openhartig ben geweest
verdoezelendquote:Op donderdag 28 april 2011 15:42 schreef smilez het volgende:
goedemiddag luitjes![]()
beetje proper bezig of?
Ik heb heel veel respect voor je hoor, daar hoef je me niet voor af te zeikenquote:Op donderdag 28 april 2011 15:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij weet ook dat je me niet zou respecteren als ik er geen misbruik van had gemaakt..
Ja ja bla bla, waar zijn je cojones manquote:Op donderdag 28 april 2011 15:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb heel veel respect voor je hoor, daar hoef je me niet voor af te zeiken
In mijn broekquote:Op donderdag 28 april 2011 15:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ja bla bla, waar zijn je cojones man
Dat is missB he, oh wee als je haar pest/plaagt, maar het zelf doen, dat kan ze als de beste. En daarna ontkennen dat juist zij het pesten/plagen doet.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben ik eerlijk over mijn angsten word het elke keer tegen me gebruikt.
Dat is een vrouwending he, het zo weten te draaien dat het uiteindelijk allemaal aan ons ligtquote:Op donderdag 28 april 2011 15:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is missB he, oh wee als je haar pest/plaagt, maar het zelf doen, dat kan ze als de beste. En daarna ontkennen dat juist zij het pesten/plagen doet.
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is missB he, oh wee als je haar pest/plaagt, maar het zelf doen, dat kan ze als de beste. En daarna ontkennen dat juist zij het pesten/plagen doet.
quote:
Ben nog niet thuis..quote:Op donderdag 28 april 2011 15:51 schreef Watertornado het volgende:
Heb je je big nu al ondergespoten?
Nee het zalquote:Op donderdag 28 april 2011 15:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt...
Beter was het meisje van de bewaking wel lekker.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:56 schreef clevy het volgende:
net ff buiten gezeten met een chocomel en het meisje van de bewaking.. beetje zon was wel lekker
is ook wel.. maar die loopt te klagen over d'r ex-vriendje wat net uit isquote:Op donderdag 28 april 2011 15:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Beter was het meisje van de bewaking wel lekker.
quote:
quote:'Inactiviteit tweede doodsoorzaak' MAASTRICHT - Lichamelijke inactiviteit is de tweede doodsoorzaak in de westerse wereld. Op nummer één staat roken en op de derde plaats alcoholgebruik. Van alle doden per jaar in de rijke landen is 16 procent het gevolg van een zittend bestaan. Door de vergrijzing zullen de maatschappelijke kosten van lichamelijke inactiviteit de komende decennia fors toenemen.
Ik word altijd wel misselijk van achtbanen enzoquote:
Ohw we hebben een matchquote:Op donderdag 28 april 2011 16:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik word altijd wel misselijk van achtbanen enzo
Nog veel oneerlijker is de opmerking van mrs. stbabylon om half drie dat ze vakantie hadquote:Op donderdag 28 april 2011 16:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is donderdag kwart over 4 en jij hebt weekend?
Niet eerlijk
Heeft ze ook nog vakantie?quote:Op donderdag 28 april 2011 16:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nog veel oneerlijker is de opmerking van mrs. stbabylon om half drie dat ze vakantie had
Sterker nog, gaat morgenavond ook nog even lekker naar de Franse Alpen voor een week. De hoer!quote:Op donderdag 28 april 2011 16:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heeft ze ook nog vakantie?
Dat kan toch allemaal niet zomaar.
Sorry. Ik.quote:
Want?quote:Op donderdag 28 april 2011 16:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echt dat soort mensen zouden ze heel hard moeten straffen.
Hallo, ze moet met jou leven. Mag ze ook ff d'r pleziertje hebben?quote:Op donderdag 28 april 2011 16:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nog veel oneerlijker is de opmerking van mrs. stbabylon om half drie dat ze vakantie had
Oi!!!!quote:Op donderdag 28 april 2011 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hallo, ze moet met jou leven. Mag ze ook ff d'r pleziertje hebben?
Die heeft er geen last van hoor, ik vind het ook debiel, maar wat boeit het verder?quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 16:13 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ohw we hebben een match![]()
Ben geen fan van achtbanen
Daar merkt die hond toch niks vanquote:
Kom je anders mijn brave billetjes spanken?quote:
Zou je wel willen hequote:Op donderdag 28 april 2011 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kom je anders mijn brave billetjes spanken?
Dat soort ritjes vind ik niet zo fijn, andere ritjes ben ik een stoomlocomotief, slow starter maar eenmaal op dreef....quote:Op donderdag 28 april 2011 16:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus toch niet zon wild ritje?
Die hond waarschijnlijk niks. Maar het is wel sneu werk, een dier is geen assecoirequote:Op donderdag 28 april 2011 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die heeft er geen last van hoor, ik vind het ook debiel, maar wat boeit het verder?
Jawel hoor. Daar hebben we ze o.a. tam voor gemaakt.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die hond waarschijnlijk niks. Maar het is wel sneu werk, een dier is geen assecoire
Ik vind een dier prima een accessoire eigenlijk. Waarbij ik niet zeg dat je het beestje niet goed moet verzorgen verder, maar het is wel een soort veredelde handtas ofzo voor velen.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die hond waarschijnlijk niks. Maar het is wel sneu werk, een dier is geen assecoire
Voor de nut ja, niet om achterlijke kleurtjes op te smijtenquote:Op donderdag 28 april 2011 16:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jawel hoor. Daar hebben we ze o.a. tam voor gemaakt.
Voor nuttige zaken en gezelligheid.
Ja en daar kan ik niet zo goed tegen, voorbeeld zo'n paris hilton met haar hondje in de tas.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind een dier prima een accessoire eigenlijk. Waarbij ik niet zeg dat je het beestje niet goed moet verzorgen verder, maar het is wel een soort veredelde handtas ofzo voor velen.
Het doet geen pijn dus ik vind het allemaal prima.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor de nut ja, niet om achterlijke kleurtjes op te smijten
Ieder z'n meug verder, ik vind 't sneu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou d'r doen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
En daar zit 'm ook meteen de crux.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind een dier prima een accessoire eigenlijk. Waarbij ik niet zeg dat je het beestje niet goed moet verzorgen verder, maar het is wel een soort veredelde handtas ofzo voor velen.
quote:Op donderdag 28 april 2011 16:31 schreef Ang3l het volgende:
Wa is ze toch moooooi...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou d'r doen....Oeh, mooie kleur lippenstift!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Aaahhahahaawwwwquote:Op donderdag 28 april 2011 16:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
![]()
Doet het pijn?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee? Ik draag de mijne altijd om m'n nek. En daar gaat ie toch echt zelf zittenquote:Op donderdag 28 april 2011 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk voor beest?quote:Op donderdag 28 april 2011 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee? Ik draag de mijne altijd om m'n nek. En daar gaat ie toch echt zelf zittenEn zo loop ik dan het hele huis rond. Koken, opruimen, drankjes inschenlen. Dat dikke beest klemt zich gewoon vast en gaat er niet meer vanaf
Oeh, knappe slang dat ie tot om z'n hals komtquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 april 2011 16:31 schreef Ang3l het volgende:
Wa is ze toch moooooi...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou d'r doen....Je kan het prima hebben. Volgens mij is het een ventSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
hulp nodig?quote:
Ja of jij ondertussen even de kamer kan opruimen, de auto wassen en het paard kan borstelen.\quote:
dat kan.. maar als jij het vraagt is de kans erg klein dat ik het ook doe.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja of jij ondertussen even de kamer kan opruimen, de auto wassen en het paard kan borstelen.\
Bedankt
Wat weet jij goed wat er nog moet gebeuren hierquote:Op donderdag 28 april 2011 16:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja of jij ondertussen even de kamer kan opruimen, de auto wassen en het paard kan borstelen.\
Bedankt
De kat van de burenquote:
Oh ja, volgens mij had je dat al eens verteldquote:
Is 't ook jaquote:Op donderdag 28 april 2011 16:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kan het prima hebben. Volgens mij is het een vent
Zelfs zonder modellenuiterlijk heb ik er wel een keertje eentje lang aangezien voor vrouw.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is 't ook ja
1 van de finalisten van dragrace.
Sommige zou ik toch met heet juiste licht aanzien voor vrouwen
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Die rechter niet... da's duidelijk een vent!
O wacht... dat is Carmen Electra
Wat doe jij allemaal onder de douche?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:07 schreef Samzz het volgende:
Ja hoor, ik heb mezelf weer in m'n enkel gehakt
Ik gok scherenquote:Op donderdag 28 april 2011 17:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat doe jij allemaal onder de douche?
M'n benen scherenquote:Op donderdag 28 april 2011 17:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat doe jij allemaal onder de douche?
Ik gok het laatstequote:Op donderdag 28 april 2011 17:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
M'n benen scherenEn op een of andere manier kom ik de laatste tijd niet mooi over m'n enkel heen. Of ik ben gewoon lomp
Mja, ik denk het ook... Voorheen gebeurde het nooitquote:
Harsenquote:Op donderdag 28 april 2011 17:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
M'n benen scherenEn op een of andere manier kom ik de laatste tijd niet mooi over m'n enkel heen. Of ik ben gewoon lomp
Heb jij zulke harige enkels dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar er zit altijd wel een haartje. En die pak ik gewoon mee, zo net boven het enkelgewricht. En daar zit ook de sneequote:Op donderdag 28 april 2011 17:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb jij zulke harige enkels dan?
quote:Op donderdag 28 april 2011 17:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb jij zulke harige enkels dan?
Ik ben ergens anders stil vanquote:
Misschien waren deze enkels niet harig genoeg. Dan maar schepje er bovenop.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 april 2011 17:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien waren deze enkels niet harig genoeg. Dan maar schepje er bovenop.
Deze zijn zelfs NSFW!
Wel heel harigIk heb een beetje binnensmonds gekotst min of meer zeg maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op donderdag 28 april 2011 17:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien waren deze enkels niet harig genoeg. Dan maar schepje er bovenop.
Deze zijn zelfs NSFW!
Wel heel harigWaarom klik ik in godtsnaam ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ghehe dat heb ik maar 1 keer gehad bij een link van jouquote:
Die link die je laptop over de zeik hielp?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe dat heb ik maar 1 keer gehad bij een link van jou
Ja daar ben ik ook al 2 dagen stil van...quote:
Ja!quote:Op donderdag 28 april 2011 17:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die link die je laptop over de zeik hielp?
Dat snap ik!quote:Op donderdag 28 april 2011 17:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook al 2 dagen stil van...
Ja, is een beetje jammer.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja!
Al je andere linkjes herken ik zonder te klikken al
[..]
Dat snap ik!
quote:
Doe nu maar niet, is toch geen helpen meer aan joh...quote:Op donderdag 28 april 2011 17:51 schreef Royco1 het volgende:
Als ik volgende week weer het achterlijke plan heb om te gaan sporten willen jullie dat dan uit mijn hoofd praten, alvast bedankt
Wat is er achterlijk aan dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:51 schreef Royco1 het volgende:
Als ik volgende week weer het achterlijke plan heb om te gaan sporten willen jullie dat dan uit mijn hoofd praten, alvast bedankt
Als ik wil kan ik best wel weer in vorm komen.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Doe nu maar niet, is toch geen helpen meer aan joh...
Tuurlijk schatjequote:Op donderdag 28 april 2011 17:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik wil kan ik best wel weer in vorm komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ah, yes, dat is altijd een valkuil.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja goed gestretched, maar te snel voluit willen gaan
quote:Op donderdag 28 april 2011 17:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tuurlijk schatje
You would be surprised.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ja, schiet nu maar op, dan kom ik het snel bekijkenquote:
Nog niet hoor, middag nogquote:
Alleen bekijken?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ja, schiet nu maar op, dan kom ik het snel bekijken
Nou dat gaat niet snel lukken.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gewoon schoppen liefquote:Op donderdag 28 april 2011 17:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja god, zou ik wel van 'm af kunnen blijven?quote:
Spannendquote:Op donderdag 28 april 2011 18:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja god, zou ik wel van 'm af kunnen blijven?
quote:
The Middle of Nowherequote:Op donderdag 28 april 2011 18:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weet niet welke tijdzone ze daar hebben maar hier vind ik het gewoon avond
Loop je nu in rondjes?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:05 schreef STING het volgende:
Merk ook wel dat ik gesport heb gisteren. Twee van m'n drie benen zijn stijf
Gelukkig woon ik er, is het nog ietsquote:
Dat is zeker waarquote:Op donderdag 28 april 2011 18:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik er, is het nog iets
Pcies, jij bent altijd het middelpuntquote:Op donderdag 28 april 2011 18:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik er, is het nog iets
stralendquote:Op donderdag 28 april 2011 18:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Pcies, jij bent altijd het middelpunt![]()
quote:
quote:
Hehehequote:Op donderdag 28 april 2011 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee samzz ik wil niet vertalen nu
Grr verkeerde topic![]()
Betastraler zeker, komen allemaal positief geladen deeltjes uit.quote:
Wie zijn dat?quote:
nu overdrijf je, sheldonquote:Op donderdag 28 april 2011 18:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Betastraler zeker, komen allemaal positief geladen deeltjes uit.
Die heb ik twee jaar geleden al gezien op LL. Was best tof eigenlijk!quote:
sam worthingtonquote:Op donderdag 28 april 2011 19:12 schreef L-E het volgende:
Wat is een goede naam voor een stoere indrukwekkende man voor wie je alles op zou geven?
Natuurlijk is snoop dogg tof gekquote:Op donderdag 28 april 2011 19:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heb ik twee jaar geleden al gezien op LL. Was best tof eigenlijk!
AirwiN!quote:Op donderdag 28 april 2011 19:12 schreef L-E het volgende:
Wat is een goede naam voor een stoere indrukwekkende man voor wie je alles op zou geven?
Jude Lawquote:Op donderdag 28 april 2011 19:12 schreef L-E het volgende:
Neem een wietplant mee, zie filmpje, gaat 'ie weer freestylen!quote:Op donderdag 28 april 2011 19:12 schreef Godtje het volgende:
Natuurlijk is snoop dogg tof gek![]()
Shizzle my Dizzle
Die bestaat niet.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:12 schreef L-E het volgende:
Jezus, God, vader, pappaquote:
weet je ook es hoe wij ons voelen in jouw gezelschap.quote:
De koning te rijk?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
weet je ook es hoe wij ons voelen in jouw gezelschap.
Oh is het geen kruiswoordraadsel van de EO dan?quote:
peterquote:Op donderdag 28 april 2011 19:17 schreef L-E het volgende:
[..]
En ineens heb ik 'm. Nee, niet Arnie. Maar dank je, Godt.
Maar Arnie was eigenlijk Dennisquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Arnie en Peter, die weten alles beter
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar Arnie was eigenlijk Dennis
En die heeft het met z'n moeder gedaan![]()
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Toen er nog echte badguys waren!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |