mooie HWquote:
Wrom hedde gij ei'k blote boobies in oew avatar?quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 14:30 schreef Ang3l het volgende:
Wrom hedde gij ei'k blote boobies in oew avatar?
Bende gij libanees lesbisch?
De ramen laten lappen.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:35 schreef STING het volgende:
[..]
Wat moet jij met een single lesbo dan?
Ik heb je foto gezien, zag er bijhoorlijk zielloos uit.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
Het is de waarheid!
maar leuk geprobeerd
Helaasquote:Op donderdag 28 april 2011 14:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb je foto gezien, zag er bijhoorlijk zielloos uit.
zo erg als deze?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb je foto gezien, zag er bijhoorlijk zielloos uit.
Nee, maar is het voor jezelf? Heb je ander werk?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:40 schreef STING het volgende:
Iemand toevallig een format voor een ontslagbrief bij de hand?
Hallo,quote:Op donderdag 28 april 2011 14:40 schreef STING het volgende:
Jep, voor mezelf. Ga overstappen naar een ander bedrijfquote:Op donderdag 28 april 2011 14:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, maar is het voor jezelf? Heb je ander werk?
Hoi,quote:Op donderdag 28 april 2011 14:40 schreef STING het volgende:
Meen me te herinneren dat je echt op zoek was naar iets anders. Dus je bent geslaagd in je missie?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:41 schreef STING het volgende:
[..]
Jep, voor mezelf. Ga overstappen naar een ander bedrijf
Vooral die kusjes doen het hemquote:Op donderdag 28 april 2011 14:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoi,
Jullie zijn stom dus ik kom niet meer werken.
Kusjes en groetjes,
Sting.
oh dan....quote:Op donderdag 28 april 2011 14:41 schreef STING het volgende:
[..]
Jep, voor mezelf. Ga overstappen naar een ander bedrijf
Was niet zo zeer op zoek, had een aanbod gekregen van een bedrijfquote:Op donderdag 28 april 2011 14:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Meen me te herinneren dat je echt op zoek was naar iets anders. Dus je bent geslaagd in je missie?
Dan heb ik je verward met iemand anders. Desalniettemin, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 28 april 2011 14:42 schreef STING het volgende:
[..]
Was niet zo zeer op zoek, had een aanbod gekregen van een bedrijf
Ik was op zoek. Maar mensen verwarren me wel vaker met Sting.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan heb ik je verward met iemand anders. Desalniettemin, gefeliciteerd!
En bedanktquote:Op donderdag 28 april 2011 14:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik was op zoek. Maar mensen verwarren me wel vaker met Sting.
Haar is altijd dood, Samzz.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:44 schreef Samzz het volgende:
Oh, de pony waarvan ik dacht dat ie dood was leeft nog.
Van wat ik zag op de foto's stond het je wel goedquote:Op donderdag 28 april 2011 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb wel zo'n bos met krullen gehad
quote:
quote:
fawaka tranga?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij was toch die neger met die gouden tanden?
Da's waar ook. Zijn het zijn vrouwelijke of jouw mannelijke trekken die mij om de tuin hebben geleid?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik was op zoek. Maar mensen verwarren me wel vaker met Sting.
quote:
lol, ja als ik net uit de badkamer kwam kon het ermee door.... maar 10 minuten later had ik weer een afroquote:Op donderdag 28 april 2011 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van wat ik zag op de foto's stond het je wel goed
Het lijkt me voor alle betrokken partijen meer dan wenselijk als we dat in het midden laten.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Da's waar ook. Zijn het zijn vrouwelijke of jouw mannelijke trekken die mij om de tuin hebben geleid?
Oh dat vond je niks?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:47 schreef rival het volgende:
[..]![]()
[..]
lol, ja als ik net uit de badkamer kwam kon het ermee door.... maar 10 minuten later had ik weer een afro
Had je nou maar je zomerjurkje aangetrokkenquote:Op donderdag 28 april 2011 14:51 schreef Samzz het volgende:
Oh crap, met een beetje pech wordt het nog echt warm ook nog
Dat rijdt niet fijn, stingeltjequote:Op donderdag 28 april 2011 14:51 schreef STING het volgende:
[..]
Had je nou maar je zomerjurkje aangetrokken
Tuurlijk welquote:
Oh. Nou vooruitquote:Op donderdag 28 april 2011 14:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk welDan schuur ik m'n kont open op 't zadel en kan een week niet zitten
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De gepaste reactie zou zijn: na een nacht met mij kun je sowieso een week niet zitten.quote:
Wanneer moet jij zitten dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk welDan schuur ik m'n kont open op 't zadel en kan een week niet zitten
!
quote:Op donderdag 28 april 2011 14:55 schreef Wicked-Game het volgende:
hobbel hobbel hobbel
NSFWAuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dat leek me wel vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De gepaste reactie zou zijn: na een nacht met mij kun je sowieso een week niet zitten.
Vooral op dat terras hequote:Op donderdag 28 april 2011 14:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de trein, op kantoor, op ' terras
nee.... ik laat je nog wel een keertje een foto zienquote:
Is goed!quote:Op donderdag 28 april 2011 14:58 schreef rival het volgende:
[..]
nee.... ik laat je nog wel een keertje een foto zien
ok ok, terras is een goeie redenquote:Op donderdag 28 april 2011 14:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de trein, op kantoor, op ' terras
Die andere twee ookquote:Op donderdag 28 april 2011 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ok ok, terras is een goeie reden.
In de trein kan je anders leuke dingen doenquote:
Ja, je hebt meestal uuuuuren de tijdquote:Op donderdag 28 april 2011 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de trein kan je anders leuke dingen doen
Lezenquote:Op donderdag 28 april 2011 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de trein kan je anders leuke dingen doen
Slapen, kletsen, bier drinkenquote:Op donderdag 28 april 2011 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lezen
Mensen bekijken
Landchapjes zien
In de trein reis je langs de achterkanten van de wereld
Loop zelf ook even door de wasstraat...quote:Op donderdag 28 april 2011 15:06 schreef Spirit82 het volgende:
Dit was niet helemaal de bedoeling: auto schoon, ik vies...
Juist. Douchen.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:07 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Loop zelf ook even door de wasstraat...
ook door de wasstraatquote:Op donderdag 28 april 2011 15:09 schreef Samzz het volgende:
Zo. Ik ga 't paard maar eens schoonmaken. Het varken
Oh that reminds me... het is hier stiekem toch wel weer heel mooi weer, straks maar even de tuinslang op biggel zetten.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:09 schreef Samzz het volgende:
Zo. Ik ga 't paard maar eens schoonmaken. Het varken
Wet t-shirt contest?quote:Op donderdag 28 april 2011 15:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh that reminds me... het is hier stiekem toch wel weer heel mooi weer, straks maar even de tuinslang op biggel zetten.
Brillantine? Bestaat dat nog?quote:Op donderdag 28 april 2011 15:22 schreef Watertornado het volgende:
Ik ben vandaag vergeten brillantine in mijn haar te doen maar 't zit nog best okay eigenlijk ook.
Doe jij ook mee?quote:
Oh wat een sexy biggeltje zal het zijn!quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:28 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Mijn lichaam is alles behalve boeiend, heb een welvaartsbuikje en wintervet
Heb je het hem al een keer voor gedaan?quote:Op donderdag 28 april 2011 15:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh wat een sexy biggeltje zal het zijn!![]()
Maar ik moet wel, want hij kan niet zweten en hij vertikt het door de modder te rollen
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je het hem al een keer voor gedaan?
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zie je wel dat ik niet voor niks om fotos vroeg vanmorgen
Is het zo´n wilde rit dan?quote:
Lekker toch.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:33 schreef missbehavin het volgende:
Damn, ik vond de jacuzzi bij vriendinnetje al zo warm, had ze dat ding per ongeluk op 39 graden gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |