ik wist niet eens dat een spin uberhaupt bloed heeft! Watne vlek zal dat geven bij zo'n grote!quote:Op donderdag 28 april 2011 17:17 schreef Greys het volgende:
Poeke de spin
Fijn dat het goed met haar gaat.
En leerzaam dit, ik wist bijvoorbeeld niet eens dat spinnenbloed niet stolt
Poeke is om 4 uur bij De Oliemeulen aangekomen, ze maakt het prima!quote:
Hoe ging het verder met Poeke? Was ze erg vermagerd of viel het wel mee? Was het al een volgroeide spin? En hoe groot is de kans dat er nog een nest onder de tafel van de mensen zit?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:07 schreef Oliemeulen het volgende:
[..]
Poeke is om 4 uur bij De Oliemeulen aangekomen, ze maakt het prima!![]()
Morgen kan ik rustig foto's maken denk ik. Het voordeel van deze spinnensoort is dat ze niet tegen glas omhoog kunnen lopen. ( terwijl vogelspinnen dat wel kunnen ) en dus kan de bak rustig openstaan om plaatjes te schieten... Ik hoop jullie morgen het resultaat te kunnen laten zien
Same. En tof dat je ons op de hoogte houdt Sjef.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:36 schreef Maisnon het volgende:
Ik moet er maar weer eens een keertje langs gaan en hoi tegen Poeke zeggen
Alle insecten en geleedpotigen hebben 'bloed'. Het zit alleen niet in aderen..quote:Op donderdag 28 april 2011 17:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat een spin uberhaupt bloed heeft! Watne vlek zal dat geven bij zo'n grote!
Of je leest het topic even terug natuurlijkquote:Op vrijdag 29 april 2011 02:37 schreef VanishedEntity het volgende:
Is het ook door Oliemeulen bevestigd dat het hier om een trechterspin gaat :brrr: ?
J. heeft tweelingtantes. Tiet en Grietquote:Op vrijdag 29 april 2011 08:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Dank je Xaryna, weer wat geleerd.
Ik wil trouwens nog wel even opkomen voor de naam Fokje. Dat is in deze regio (Friesland) een best vaak voorkomende naam.
Maar goed, ze noemen hun dochters ook Tietie
Heb ik gedaan lieve schat, maar daar stond de bevestiging door oliemeulen niet expliciet in vermeldquote:Op vrijdag 29 april 2011 08:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Of je leest het topic even terug natuurlijk![]()
In ieder geval een goed excuus om weer eens bij de Oliemeulen binnen te lopen.
De quote in de eerste reply in dit topic (of de originele post uit het vorige topic), vierde alinea.quote:Op zaterdag 30 april 2011 04:20 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Heb ik gedaan lieve schat, maar daar stond de bevestiging door oliemeulen niet expliciet in vermeld...
Yep, deze spin is wel degelijk een trechterspin! Er zijn overigens spinnen met nóg langere spintepels;quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:36 schreef Guppyfriend het volgende:
Onder de familie Hexathelidae valt onder andere de Australische Trechterspin. Ik neem aan dat dit dan ook een trechterspin is?
Maar goed, de gewone Huisspin is ook een trechterspin, dus zo erg is dat niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |