SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 45% gewijzigd door Swine op 28-04-2011 14:20:45 (Omdat ik een faalhaas ben :')) ]
Zoeken....quote:Op donderdag 28 april 2011 14:22 schreef motorbloempje het volgende:
tevens zit ik in de Serre van het Erasmus, mooi dat ik hier geen tettenpics ga zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:50 schreef Sander het volgende:
Wauw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:50 schreef Sander het volgende:
Very nice indeed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das nieuwquote:Op donderdag 28 april 2011 18:35 schreef Dupje het volgende:
Huh, ik volgde dit topic al zonder erin te posten?
Idd! anders moet je helemaal zoeken als iemand geen linkje heeft geplaatst!quote:
Vanavond party, morgen nog 1 college en dan... Volgende week vrijdag een tentamen maken!quote:Op donderdag 28 april 2011 18:37 schreef Rituals het volgende:
Morgen tentamen maken en dan vakantie!Eindelijk.
Ruim je ze wel weer even op?quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:06 schreef Sander het volgende:
Glaszetters over de vloer. Altijd lachen.
quote:
Ik zag hem ook, een stadspand toch? Ik heb deze week ook weer gereageerd. Ben héél benieuwd! vorige week was ik tweedequote:Op vrijdag 29 april 2011 08:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Weer een sshn tweepersoonslocatie waar ik nog nooit van had gehoord:
[ afbeelding ]
Opzich wel ruim enzo maar het is in de kelder dus in de middelste kamers heb je gewoon geen lichten het is ook nog eens exclusief
Dat dus. Van die tussenkamer kun je best een eetkamer maken, maar dan zit je nog met je woon/slaapkamer in 1. Beetje rare indelingquote:Op vrijdag 29 april 2011 08:50 schreef Rituals het volgende:
Ik vind het maar een rare indeling. Ook waar de keuken zit t.o.v. de woonkamer.
Als ik me niet vergis stonden de wachtwoorden en cc gegevens gewoon in een flat tekst filequote:Op vrijdag 29 april 2011 09:48 schreef IrishBastard het volgende:
Ook een leuk verhaal met de CC gegevens via het PSNOp tweakers net een bericht dat er een database is aangeboden inclusief CVV2 codes
Hulde SonyEn zelf maar zeggen dat de database encrypted was. Ik help het ze hopen
¿Que? Ik heb het niet allemaal meegekregen!quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:22 schreef IrishBastard het volgende:
Was iedereen overigens bekend met het feit dat de langstudeerdersregeling er nu wel met alleen de aanpassing van het startjaar doorheen is gejaagd in de Tweede Kamer?
Volgens mij had LR nog gepost "dat het een perfecte afleidingsmanoeuvre was" om het uit te stellen. Guess what
Regeling wordt gewoon toegepast, inclusief de boeteclausule. Echter zal de boete over het jaar 2011 - 2012 ¤ 0,00 zijn en krijgen de onderwijsinstellingen dat jaar nog wel de subsidie voor de langstudeerders die instellingsstudent zijn..quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
¿Que? Ik heb het niet allemaal meegekregen!
Is deze 'nieuwe' regeling gunstig voor jou? Voor mij wel, als ik komend jaar m'n bachelor haal. mits ik alles goed begrepen heb, want ik heb me er niet zo in verdieptquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:46 schreef Swine het volgende:
[..]
Regeling wordt gewoon toegepast, inclusief de boeteclausule. Echter zal de boete over het jaar 2011 - 2012 ¤ 0,00 zijn en krijgen de onderwijsinstellingen dat jaar nog wel de subsidie voor de langstudeerders die instellingsstudent zijn..
Het kan nog kapot bij behandeling in de Eerste kamer, maar dat zal spannend worden..
Aha, dat is wel belangrijk om te weten. Gezondheid-technisch zit het allemaal tegen de laatste tijd dus dat wordt weer vertraging. Ik moet nog zien of ik het nog kan afronden of dat ik maar stop. Studie wordt lichamelijk en financieel steeds lastiger op te brengen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:46 schreef Swine het volgende:
[..]
Regeling wordt gewoon toegepast, inclusief de boeteclausule. Echter zal de boete over het jaar 2011 - 2012 ¤ 0,00 zijn en krijgen de onderwijsinstellingen dat jaar nog wel de subsidie voor de langstudeerders die instellingsstudent zijn..
Het kan nog kapot bij behandeling in de Eerste kamer, maar dat zal spannend worden..
Wel jammerquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, dat is wel belangrijk om te weten. Gezondheid-technisch zit het allemaal tegen de laatste tijd dus dat wordt weer vertraging. Ik moet nog zien of ik het nog kan afronden of dat ik maar stop. Studie wordt lichamelijk en financieel steeds lastiger op te brengen.
Het veranderd voor mij geen drol op deze manier. Ze gaan nog steeds door met tellen van het begin van je studiejaren. Dit is alleen gunstig voor de mensen die aankomend jaar al direct zouden moeten gaan betalen, nu hebben die mensen ademruimte gekregen en een jaar de tijd om als een malle af te ronden wat ze al afgerond zouden moeten hebben.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:53 schreef Rituals het volgende:
[..]
Is deze 'nieuwe' regeling gunstig voor jou? Voor mij wel, als ik komend jaar m'n bachelor haal. mits ik alles goed begrepen heb, want ik heb me er niet zo in verdiept.
Naar manquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, dat is wel belangrijk om te weten. Gezondheid-technisch zit het allemaal tegen de laatste tijd dus dat wordt weer vertraging. Ik moet nog zien of ik het nog kan afronden of dat ik maar stop. Studie wordt lichamelijk en financieel steeds lastiger op te brengen.
Ziet er verdomme goed uit allemaalquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooh spannend mensen, de jurk![]()
![]()
Het gaat toch om 'het erbij zijn'quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar al die mensen in de kerk gaan er toch geen zak van zien zo
Sowieso zitten ze allemaal haaks op de gebeurtenis
Had jij daar willen staan Yash?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat heeft een geile stem heeft die William
Oh kijk, dan moet ik binnen nu en een paar maanden nog even gaanquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wie heeft er nog meer een rabo studentenpakket? Tegenwoordig krijg je allemaal kortingen, zoals bijv de efteling voor 19 euro ipv 32! en je kan twee kaartjes bestellen..
Als er dus meer zijn zeg ik potentiële efteling meet!
hoiquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:41 schreef Mikkie het volgende:
Wat een Gaylords hier, allemaal naar die bruiloft kijken. Flikker toch op, gewoon mensen die met elkaar trouwen, dat gebeurt elke dag!
Je bent gewoon verzuurd.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh kijk, dan moet ik binnen nu en een paar maanden nog even gaan
Al geef ik geen hol om de Efteling
Wat een Gaylords hier, allemaal naar die bruiloft kijken. Flikker toch op, gewoon mensen die met elkaar trouwen, dat gebeurt elke dag!
Haha ja, tis zo voorspelbaar..quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:22 schreef IrishBastard het volgende:
Volgens mij had LR nog gepost "dat het een perfecte afleidingsmanoeuvre was" om het uit te stellen. Guess what
Ah, paddestoel genitaliënquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:30 schreef Swine het volgende:
Mocht iemand nog de dringende behoefte hebben aan een genitaal-aversie; just google Condylomata acuminata![]()
Heerlijk dat geneeskunde en al d'r schoonheden![]()
Ging bewegingsapparaat goed vandaag Rituals?!
Had vandaag niets, ben nog bezig met voorbereiden zintuig&huid her op 5 mei en regulatie & integratie 2 her 6 meiquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:37 schreef Rituals het volgende:
Ieuw.
Even afwachten, sleutel is nog niet bekend (en het waren open vragen). Het was te doen, denk dat hem wel heb gehaald maar misschien moet ik dat niet te hard zeggen.
Hoe ging psychoproblematiek? Nu even een vrij weekend of moet je weer verder leren voor je her?
Dan had ik het fout in m'n hoofd. Heb je er een beetje vertrouwen in? Lukt het leren?quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:51 schreef Swine het volgende:
[..]
Had vandaag niets, ben nog bezig met voorbereiden zintuig&huid her op 5 mei en regulatie & integratie 2 her 6 mei
Het is wel een beetje veel allemaal, dus ga geen uitbundige cijfers verwachten. Hoop dat ik het allemaal doorgenomen krijg.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:53 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dan had ik het fout in m'n hoofd. Heb je er een beetje vertrouwen in? Lukt het leren?
1 jaar, maar met mijn gezondheid gaat dat sowieso denk ik twee jaar worden. Dan zit ik wel aan die nominaal + 2 ja. Nee, geen potjes voor mij. SNUF? Daar zou ik een keer contact mee moeten opnemen dus?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:21 schreef Swine het volgende:
[..]
Het veranderd voor mij geen drol op deze manier. Ze gaan nog steeds door met tellen van het begin van je studiejaren. Dit is alleen gunstig voor de mensen die aankomend jaar al direct zouden moeten gaan betalen, nu hebben die mensen ademruimte gekregen en een jaar de tijd om als een malle af te ronden wat ze al afgerond zouden moeten hebben.
Ik zou pas het laatste jaar van mijn studie moeten gaan betalen en dat lijkt nu nog steeds zo te zijn.
[..]
Naar man![]()
Hoeveel moet je dan eigenlijk nog?
Ik verwacht dat je al gebruik maakt van potjes van het SNUF? Want dat soort dingen blijven wel bestaan en je mag nominaal + 2 over je studieonderdeel doen bij chronische ziekte. Geloof dat dat allemaal wel duidelijk benadrukt werd dat de groep waar jij onder valt toch zoveel mogelijk ontzien wordt.
In het laatste debat werd er hard op gehamerd dat de potjes waar 'probleem' studenten op terug zouden moeten vallen voldoende gefinancieerd zouden moeten blijven. Weet daar verder weinig van hoor maar een afspraakje met een studentendecaan is nooit mis. Ik ben altijd goed geholpen door André Bartels in ieder geval.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zie dat het dus een lening is of een maximale schenking van 200 euro. Dat zet geen zoden aan de dijk als die boete dus zoveel is.
Relaxte kerel die inderdaad goed meedenkt. Ik zou het in ieder geval proberen D_K. En al moet je twee gesprekken hebben en je krijgt 200 euro, da's toch nog steeds 200 euroquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:25 schreef Swine het volgende:
[..]
In het laatste debat werd er hard op gehamerd dat de potjes waar 'probleem' studenten op terug zouden moeten vallen voldoende gefinancieerd zouden moeten blijven. Weet daar verder weinig van hoor maar een afspraakje met een studentendecaan is nooit mis. Ik ben altijd goed geholpen door André Bartels in ieder geval.
Ik zal eens zien wat er te halen valt! Ik moet sowieso langs de studentendecaan, omdat mijn gezondheid weer eens flink de rem op de voortgang zet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:25 schreef Swine het volgende:
[..]
In het laatste debat werd er hard op gehamerd dat de potjes waar 'probleem' studenten op terug zouden moeten vallen voldoende gefinancieerd zouden moeten blijven. Weet daar verder weinig van hoor maar een afspraakje met een studentendecaan is nooit mis. Ik ben altijd goed geholpen door André Bartels in ieder geval.
Laat ik het je vanaf afstand vertellen: crapquote:Op zaterdag 30 april 2011 07:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zekerik ga eens kijken wat er op de goffert staat ..
QFT!quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:34 schreef Californium het volgende:
Goedemorgenvandaag lekker rustig een paar wasjes draaien, boodschapjes doen, boekje lezen en misschien nog wat doen voor de studie
heerlijk!
Wat voor setje heb je? Ik heb met mijn Z-5500 al eens de wastafel van een buurman om zeep geholpenquote:Op maandag 2 mei 2011 20:37 schreef Sander het volgende:
Godnondeju wat kunnen mijn boxen hard, en mijn buren boos worden
En heb je nu nog een her dan? Of ben je nu gestruikeld?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:26 schreef IrishBastard het volgende:
Godsamme. Die 8,4 voor mijn struikelvak bleek 'een 4,8 te zijn, ja, met invoeren gaat er wel eens iets fout bij 150 man hè!'
Voel me wel een beetje genaaid nuOp twee tienden na het vak nu niet gehaald (moest een 5 hebben om een gemiddelde te krijgen tussen opgaven en tentamen), én ik kan niet naar de inzage omdat die woensdag is wanneer ik nu een scriptieafspraak heb (ik hoefde immers toch niet naar de inzage
).
Tyfuszooi
O dus je hebt nog een kans?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:27 schreef IrishBastard het volgende:
Her is ergens achter in juni ofzo, ook zo lekker
Nouja, ik ga mooi mijn best doen om twee tienden er bij te krijgen
Je hebt er zwanger gemaakt en zij wil geen abortus?quote:
Oei, dat is wel echt zwaar naadje ruk. Ik heb het ook wel eens gehad... foutje met invoeren van het tentamen: ik had een 5 ipv een 6. Klote, want dat betekende een jaar later het vak overdoen en lullen als Brugman om wat zaken voor elkaar te krijgenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:26 schreef IrishBastard het volgende:
Godsamme. Die 8,4 voor mijn struikelvak bleek 'een 4,8 te zijn, ja, met invoeren gaat er wel eens iets fout bij 150 man hè!'
Voel me wel een beetje genaaid nuOp twee tienden na het vak nu niet gehaald (moest een 5 hebben om een gemiddelde te krijgen tussen opgaven en tentamen), én ik kan niet naar de inzage omdat die woensdag is wanneer ik nu een scriptieafspraak heb (ik hoefde immers toch niet naar de inzage
).
Tyfuszooi
Je kunt lullen wat je wil, maar lees de recensies eens op Internetquote:
Voor dat geld heb je niet eens een fatsoenlijk versterker. Ik heb nog ergens gewoon een 2.0 setje liggen, maar ik gebruik gewoon de speakers in de monitor.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oei, dat is wel echt zwaar naadje ruk. Ik heb het ook wel eens gehad... foutje met invoeren van het tentamen: ik had een 5 ipv een 6. Klote, want dat betekende een jaar later het vak overdoen en lullen als Brugman om wat zaken voor elkaar te krijgen.
[..]
Je kunt lullen wat je wil, maar lees de recensies eens op Internet. Eén van de beste speakersets die er jaren terug voor de pc te krijgen was, nu nog steeds meer dan prima. Als niet-audiofiel voldoen ze meer dan prima. 500W RMS en een piekvermogen van meer dan 1.000W, dat lijkt me niet verkeerd. Niet dat ik het nog vaak gebruik, maar toch
Zuur!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:26 schreef IrishBastard het volgende:
).
Tyfuszooi
Een Cyrus 6 en twee Cobalt 806S boxen van Focalquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat voor setje heb je? Ik heb met mijn Z-5500 al eens de wastafel van een buurman om zeep geholpen.
Oh, en de pubquiz gewonnenLekker zitten schaften, wat eerder gewonnen dinerbonnen ingeleverd en uiteindelijk vijf euro per persoon moeten bijleggen. Maar wel mooi met een nieuwe dinerbon van vijftig euro naar huis
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:26 schreef IrishBastard het volgende:
).
Tyfuszooi
Klacht indienen! Balen zegquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:26 schreef IrishBastard het volgende:
).
Tyfuszooi
Ik wil geen posts meer zien met een 8 en een 4 er inquote:Op dinsdag 3 mei 2011 07:11 schreef Dupje het volgende:
[..]
Klacht indienen! Balen zeg
Zo naar werkkkk, van 8 tot 4 kinders vermaken
Wat heb je eraan om een klacht in te dienen? Die mensen doen gewoon hun werk en er wordt wel eens een foutje gemaakt. Heel zuur natuurlijk, maar klachten indienen over een typfout is wel erg treurigquote:Op dinsdag 3 mei 2011 07:11 schreef Dupje het volgende:
[..]
Klacht indienen! Balen zeg
Zo naar werkkkk, van 8 tot 4 kinders vermaken
quote:Het wijzigingsvoorstel voor de diverse Onderwijs- en Examenregelingen van de faculteiten ligt nu bij de opleidingen. Zij kijken in hoeverre zij de maatregelen kunnen toepassen.
Hehe, eensquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als alle 5.5-en dan ook een 6,0 worden dan gaat mijn gemiddelde omhoog!
Waar ga je naar toe? tof hoor, gefeliquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:43 schreef Rituals het volgende:
Ik ga verhuizen!![]()
Moet het contract nog tekenen en opnieuw een DigiD-ding aanvragen, dus 100% zeker is het nog niet, maar toch, jeej!![]()
![]()
Bij Swine in het gebouwquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:47 schreef Rituals het volgende:
Gouverneur. Dus ik mag hier nog meeposten
.
Cool! Gouverneur is bitchin' awesome!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:47 schreef Rituals het volgende:
Gouverneur. Dus ik mag hier nog meeposten
.
Swine leeft al enige tijd in sociaal isolement vanwege herkansingen van eind deze week.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Bij Swine in het gebouw![]()
Dat kan geen toeval zijn
Deze kant is wel verschrikkelijk warm des zomers!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:53 schreef Rituals het volgende:
.
Ik zit aan dezelfde kant van het gebouw als Swine (maar een aantal verdiepingen lager), dus gluren wordt lastig denk ik .
Hahahaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:18 schreef Swine het volgende:
[..]
Deze kant is wel verschrikkelijk warm des zomers!
Gister boodschappen gedaan op de fiets in korte broek en t-shirtje omdat ik dus dacht dat het warm was (op mijn kamer was het wel 24 graden..) Voelde me echt zo'n kansloos figuur die bij het minste geringste zonnestraaltje een korte broek aantrekt, toen ik al die mensen in jassen voorbij fietste
Ik wilde het in eens ander topic postenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
Jajaja! je ontkomt er niet aan hoor door snel te editen
Absoluut de mooiste kant hoor, alleen 's middags is het even naar maar dan gewoon raam dichthouden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:19 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hahaha. Maar het meisje dat er nu woont vertelde dat de ROC-kant klote is omdat ze de hele dag bij je naar binnen kijken en de andere kant heeft nooit zon. Ik vind jouw (/onze
) kant denk ik wel het fijnste.
Hoe gaat het leren? Klaar voor?
Dat gebouw heeft drie kanten toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:19 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hahaha. Maar het meisje dat er nu woont vertelde dat de ROC-kant klote is omdat ze de hele dag bij je naar binnen kijken en de andere kant heeft nooit zon. Ik vind jouw (/onze
) kant denk ik wel het fijnste.
Hoe gaat het leren? Klaar voor?
Vriendin van me woont aan de spoorkant, die mistte ik ff aan je verhaalquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:50 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja, ROC-kant, brandweer/geen zon-kant, spoor/zon-kant.
Dat is dus ook mijn/Swines kantquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:51 schreef Sander het volgende:
[..]
Vriendin van me woont aan de spoorkant, die mistte ik ff aan je verhaal
En veel bussenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ken alleen mensen op de onderste verdieping aan de spoorzijde. Die hebben ook geen zon, wel treinen.
[/moedermodus aan] Dan ga je vanavond eens op tijd naar bed en zet je voor morgen op tijd de wekker...Een uitgerust mens kan nl beter nadenken dan een uitgeput mens [moedermodus uit/]quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:10 schreef Swine het volgende:
[..]
En veel bussen
* Swine stort een beetje in Wat een lol, wat een lol
Wijze woorden, en de beste tip nu denk ik. Aan helemaal gaar een tentamen maken heb je immers ook niets, of welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
[/moedermodus aan] Dan ga je vanavond eens op tijd naar bed en zet je voor morgen op tijd de wekker...Een uitgerust mens kan nl beter nadenken dan een uitgeput mens [moedermodus uit/]
ik ben al jaren van die shit af, maar het is idd niet logisch om afgepeigerd in de bankjes te gaan zittenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:17 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wijze woorden, en de beste tip nu denk ik. Aan helemaal gaar een tentamen maken heb je immers ook niets, of wel
Was mijn planning ook. Net even genoten van een heerlijk glaasje wijn en zo naar bed.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
[/moedermodus aan] Dan ga je vanavond eens op tijd naar bed en zet je voor morgen op tijd de wekker...Een uitgerust mens kan nl beter nadenken dan een uitgeput mens [moedermodus uit/]
Goed zo....en doe ook maar even wat eten....dat schiet er denk ik ook vast bij inquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:25 schreef Swine het volgende:
[..]
Was mijn planning ook. Net even genoten van een heerlijk glaasje wijn en zo naar bed.
Morgen heb ik nog om te leren, dan volgen de twee dagen met tentamens..![]()
Lief voor het medeleven
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb in één week 2 opdrachten gemaakt. Volgens mij nog eentje te gaan en dan loop ik weer een beetje gelijk.
Even vlug onder het bureau geweest!quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:50 schreef IrishBastard het volgende:
Net inzage van mijn wiskunde tentamen gehad, en er komen waarschijnlijk vier tienden bij
Twee voor een leesfout (er stond 'met' terwijl hij las 'niet'), en twee voor een opgave waar hij geen punten gegeven had terwijl er alleen een rekenfout in zat. Kom ik dus op een 5,2 ipv een 4,8, waarmee ik het vak gewoon gehaald heb![]()
Damn, kan inderdaad veel vaart achterzitten. Ik weet zelf nog wel van die kleine maaiers voor de randjes van het gras dat de rondvliegende grassprietjes al venijnig kunnen zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:51 schreef IrishBastard het volgende:
Rij ik daarna trouwens langs Hoogeveldt, moet ik stoppen voor dat stoplicht, hoor ik me toch een knal
Ik zag al dat ze bezig waren met grasmaaien, en kennelijk had die maaier een steen weggeslingerd. Precies op de deurstijl van de auto, waar een deukje zit en de lak nu weg is. Twee centimeter naar links of rechts, en m'n voorste of achterste zijruit had er uit gelegen
Gegevens uitgewisseld, en zo even bellen met het hoveniersbedrijf dus
Kerel had trouwens mazzel dat hij geen fietser raakte, want als je zo'n steen tegen je hoofd krijgt
Gelijk meer schade claimenquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:51 schreef IrishBastard het volgende:
Rij ik daarna trouwens langs Hoogeveldt, moet ik stoppen voor dat stoplicht, hoor ik me toch een knal
Ik zag al dat ze bezig waren met grasmaaien, en kennelijk had die maaier een steen weggeslingerd. Precies op de deurstijl van de auto, waar een deukje zit en de lak nu weg is. Twee centimeter naar links of rechts, en m'n voorste of achterste zijruit had er uit gelegen
Kerel had trouwens mazzel dat hij geen fietser raakte, want als je zo'n steen tegen je hoofd krijgt
Die kerel zei al: "van de week was er iemand die claimde dat ik de schade aan zijn auto veroorzaakt had, nou, die had 'zonne plek kaal jongen', dat kan heel niet van zo'n klein steentjequote:
Sinds ik zo'n steen een keertje iets te dichtbij voorbij heb zien vliegen ben ik daar wel een beetje angstig voor ja.....quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:51 schreef IrishBastard het volgende:
[...]
Ik de deuk in mijn zijkant zelfs claimenquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:56 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Die kerel zei al: "van de week was er iemand die claimde dat ik de schade aan zijn auto veroorzaakt had, nou, die had 'zonne plek kaal jongen', dat kan heel niet van zo'n klein steentje'
Nee, vanavond is het dodenherdenking. Dan sta ik liever stil bij zij die vielen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
Vanmiddag nog mensen zin in een biertje @ Samson? Vanaf half 5 zitten remlof, swarmi, René en ik er
oh, ooh...blijft dat allemaal wel netjes twee minuten stil om 20.00u?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
Vanmiddag nog mensen zin in een biertje @ Samson? Vanaf half 5 zitten remlof, swarmi, René en ik er
En vroeg uit de veren vandaag? Lukt het leren een beetje?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:17 schreef Swine het volgende:
[..]
oh, ooh...blijft dat allemaal wel netjes twee minuten stil om 20.00u?
tegen die tijd ben ik denk ik al wel weer thuisquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:17 schreef Swine het volgende:
[..]
oh, ooh...blijft dat allemaal wel netjes twee minuten stil om 20.00u?
Ben om 8 uur weer begonnen, gaat wel aardig vandaag. Bijna alle stof voor morgen doorgenomen, daarna beginnen met herhalen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En vroeg uit de veren vandaag? Lukt het leren een beetje?
Had je beter een kapotte ruit kunnen hebben, die is zo vervangen en dan is het klaar. Nu zit je met uitdeuken en spuiten, anders gaat het natuurlijk roesten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:51 schreef IrishBastard het volgende:
Hangt van de diepte van de deuk af. Soms kunnen ze die terug deuken van binnenuit of vacuumtrekken van buiten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Had je beter een kapotte ruit kunnen hebben, die is zo vervangen en dan is het klaar. Nu zit je met uitdeuken en spuiten, anders gaat het natuurlijk roesten.
Da's waar, maar dan zit je ook met een direct probleem. Nu kun je het laten fixen als het je uitkomtquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Had je beter een kapotte ruit kunnen hebben, die is zo vervangen en dan is het klaar. Nu zit je met uitdeuken en spuiten, anders gaat het natuurlijk roesten.
Gaat nou niet lukken, is een te klein oppervlak waar de deuk in zit denk ik, en los daarvan is hij te onregelmatig om even terug te duwenquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hangt van de diepte van de deuk af. Soms kunnen ze die terug deuken van binnenuit of vacuumtrekken van buiten.
Klopt, maar als er ook lak vanaf is ben je sowieso de zak.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hangt van de diepte van de deuk af. Soms kunnen ze die terug deuken van binnenuit of vacuumtrekken van buiten.
True. Maar blijft zuur.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:37 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Da's waar, maar dan zit je ook met een direct probleem. Nu kun je het laten fixen als het je uitkomt
Dan groeit het gewoon weer dichtquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:38 schreef AMDB het volgende:
Als je het zo bekijkt had ie beter een fietser kunnen raken
Uitdeuken van een fietser is ook duur en lastig!quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:38 schreef AMDB het volgende:
Als je het zo bekijkt had ie beter een fietser kunnen raken
En dat is weer beter dan een frame in je scheurquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
Beter dan een scheur in je frame ontdekken nadat je van achter aangereden bent door een andere motor
Had ik in Frankrijk, maar die ging wel door de voorste zijruit heen. Opgeslingerd door een vrachtwagen, precies toen ik 120 reed. Dan kan je je lol op, een shitstorm aan glas door je auto heen terwijl je meebrult met Radar Lovequote:Op woensdag 4 mei 2011 10:51 schreef IrishBastard het volgende:
Duur geintje voor de verzekeringquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
Beter dan een scheur in je frame ontdekken nadat je van achter aangereden bent door een andere motor
Nouja, wel schadeformulier und so?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Zal het wel merken.. Zal volgende week ofzo naar Termaat moeten voor controle door expert.
Altijd mooi, zulke zakenquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nee was heel lullig ongelukje. Alleen materiele schade.
T splitsing waar we rechts af zouden slaan, auto van links, ik rem, achterligger kijkt naar e auto van links en verwacht dat ik door rijd ofzo... Stuurt in en ramt zen top/zuip vol in men uitlaat en klapt om op zen linkerkant.
Toen ik goed keek zag ik dat de uitlaatophanging rechts afgescheurd was, en links kwam ik dus een scheur in het frame tegen. Vermoed zelf dat hij er al langer zit, vanwege de roestvorming die niet van 1 nacht is. Mja goed ik laat het gewoon kijken door de verzekering en merk het wel
Da's knap zuur jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:56 schreef HostiMeister het volgende:
Iedereen heeft hier dus perikelen met diens voorbestemde manier van transport? Mooi, kan ik ff een duit in het zakje doen.
Vrijdag breekt de ketting van mijn fiets, na sluit van alle fietsenmakers, fiets bij die toko aan de hatertseweg neergezet, om zo maandag order tot reparatie te geven, immers zaterdag was het Koninginnedag. Maandag ochtend, toko dicht. Fiets naar UMC gezeuld, morgen pas klaar. Dinsdag, ja eind van de dag, we gaan dicht om half 6. Wie werkt er tot half 6? Deze boy. Vanochtend naar het UMC gewandeld om half 8, en na 6 dagen ben ik weer verenigd met mijn bolide. Wat een avonturen maakt een mens al niet mee, dat dit kan in Nederland, ongehoord zeg ik u.
Maargoed, hopelijk krijg jij je deur vergoed IB, en valt de schade aan je brommer mee, CP. En Rituals, gefeliciteerd, de Gouverneur moet echt 'de Shit' zijn (met hoofdletter S).
Tik je toch gewoon even een bejaarde van de fiets? Slotje.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:56 schreef HostiMeister het volgende:
Iedereen heeft hier dus perikelen met diens voorbestemde manier van transport? Mooi, kan ik ff een duit in het zakje doen.
Vrijdag breekt de ketting van mijn fiets, na sluit van alle fietsenmakers, fiets bij die toko aan de hatertseweg neergezet, om zo maandag order tot reparatie te geven, immers zaterdag was het Koninginnedag. Maandag ochtend, toko dicht. Fiets naar UMC gezeuld, morgen pas klaar. Dinsdag, ja eind van de dag, we gaan dicht om half 6. Wie werkt er tot half 6? Deze boy. Vanochtend naar het UMC gewandeld om half 8, en na 6 dagen ben ik weer verenigd met mijn bolide. Wat een avonturen maakt een mens al niet mee, dat dit kan in Nederland, ongehoord zeg ik u.
Maargoed, hopelijk krijg jij je deur vergoed IB, en valt de schade aan je brommer mee, CP. En Rituals, gefeliciteerd, de Gouverneur moet echt 'de Shit' zijn (met hoofdletter S).
Clous zijn voor bitches. En don't jinx mequote:Op woensdag 4 mei 2011 11:59 schreef Mikkie het volgende:
Lekker Hosti. Ik zat eigenlijk nog te wachten op de clou van het verhaal, waarbij je vanavond nog een lekke band oploopt ofzo
Als die grasmaaier nou toch de fietser geraakt had, dan had jij de fiets mee kunnen nemen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Clous zijn voor bitches. En don't jinx me
Arnhem? Jij zat toch ook in /vlakbij Engineering ofniet? Ik moet zo ook nog ff naar Arnhem, wetsuit halen, zat te denken om ook nog even langs te gaan om wat uit men kluisje te halen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:58 schreef AMDB het volgende:
Mijn trein reed gewoon op tijd vanochtend, én ik kon zitten omdat het vakantie is op de HAN![]()
Volgens mij is de school dicht! Ik ben aan het afstuderen in de buurt van Presikhaaf/Velp, dus kom er elke ochtend langs.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Arnhem? Jij zat toch ook in /vlakbij Engineering ofniet? Ik moet zo ook nog ff naar Arnhem, wetsuit halen, zat te denken om ook nog even langs te gaan om wat uit men kluisje te halen.
Echt irritant zulke gastenquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:26 schreef Dupje het volgende:
Haha ik zag m gister ook bij Barca - Madrid.
Het gaat over volgende week vrijdag, normaal gesproken moeten wij om vrij te willen in zoals in dit geval week 19 in week 17 uiterlijk op woensdag een verzoek indienen.. Ik ben dus precies een week te laat.. Dus is inderdaad mijn eigen fout.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:41 schreef Mikkie het volgende:
Maar is het ook niet een beetje laat om dan op deze dag nog vrij te vragen? Of is het gebruikelijk dat jullie planning zo laat gemaakt wordt?
Vandaag maar weer een dagje aan de scriptie. Jeej
Dat had ik toch nog gecheckt voor je? is het dus niet gratis?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:30 schreef IrishBastard het volgende:
Staat die aan dan?
sinds wanneer reis je met ov trouwens niet gratis op 4 mei?
Zie je wel dat het opvalt dat het een eenrichtingsweg isquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:34 schreef swarmahoer het volgende:
WTF
zit ik hier lekker op de bank te chillen, rijdt er ineens een grote gele vrachtwagen van links naar rechts voor mn raam lang!!!
Er werd in de trein omgeroepen van nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat had ik toch nog gecheckt voor je? is het dus niet gratis?
Denk dat ie aan het updaten was want hij is nu uit.
Kut conducteur. Heb net een enkeltje utrecht amsterdam gekochtquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je week OV is geldig op woensdag 4 mei (Dodenherdenking)!
Je week OV is niet geldig op donderdag 5 mei (Bevrijdingsdag)!
Inkoopquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:57 schreef HostiMeister het volgende:
Dan werk je in een klein fucking bedrijf en dan sta je ineens op de whiteboard in de keuken te verantwoorden waarom er 65K wordt uitgegeven.Ik ben een fucking prgrammeur goddammit
Hebben we niet nodig, we hebben een gigantische lounge met flatscreens (plus hier werken maar 8 mensen), maar dit was nogal spontaan. Dit is voor nieuwe hardware in een nieuw datacentrum.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:24 schreef AMDB het volgende:
Ik neem aan dat die 65k opgaat aan een fatsoenlijke vergaderkamer?Met beamer.
Maar ging het goed?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hebben we niet nodig, we hebben een gigantische lounge met flatscreens (plus hier werken maar 8 mensen), maar dit was nogal spontaan. Dit is voor nieuwe hardware in een nieuw datacentrum.
Nou was eigenlijk bedoelt voor een collega die interesse had in de hele verhuizing van datacentres enzo, dus ik ga het hem uitleggen, staat ineens iedereen erquote:
Dat doe ik al jaren. En mijn kopieën scan ik weer in! Dat staat allemaal op mijn netboek en dat scheelt weer meenemen naar college.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net even voor 40 euro bespaart door een boek te kopieren, was binnen een half uurtje klaar en heb toch iets van 6 hoofdstukken gekopieerd
Net klaar met lunchen dus ik ga aan de studie
P.s. IB kan de oude pc uit?
Om dan vervolgens uit te printen van je netbook als je tekst moet markeren!quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat doe ik al jaren. En mijn kopieën scan ik weer in! Dat staat allemaal op mijn netboek en dat scheelt weer meenemen naar college.
Ik heb de kopieën toch gewoon? Het is meer dat ik dan altijd de boeken bij heb om tijdens het college even snel mee te lezen of iets te doen als ik toevallig tijd over heb.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:05 schreef AMDB het volgende:
[..]
Om dan vervolgens uit te printen van je netbook als je tekst moet markeren!
Hehe die stadspanden van de sshn.. Komen weer ineens twee studenten onder een steen vandaan.quote:Adv.nr. 11.182 Arksteestraat 6_1
inschrijfnr. Prs. 1 inschrijfnr. Prs. 2 punten samen
65712 64437 148
Dit weekend wordt het mooi weerquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou was eigenlijk bedoelt voor een collega die interesse had in de hele verhuizing van datacentres enzo, dus ik ga het hem uitleggen, staat ineens iedereen erMaarre... ja, denk het wel.
![]()
Ik dacht trouwens dat het goed weer ging worden deze week. What up with that?
Tof!quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Goed om mijn zojuist aangeschafte wetsuit te proberen
Met deze temperatuur in het water? Alleen in een dry suit!quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Goed om mijn zojuist aangeschafte wetsuit te proberen
Ben benieuwd, in 5mm wetsuit was het prima vertoeven, dit is een 3mm. Misschien nog wat fris dusquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met deze temperatuur in het water? Alleen in een dry suit!
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ben benieuwd, in 5mm wetsuit was het prima vertoeven, dit is een 3mm. Misschien nog wat fris dus
Ik heb het al koud bij 25 graden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdorie altijd hetzelfde geouwehoer als ik moet werkenquote:
Dubbel in geroosterd frituur-sjef?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Verdorie altijd hetzelfde geouwehoer als ik moet werken
Ga je naar de concurrent! Kan je kip frituren bij 20+ graden!quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:09 schreef Mikkie het volgende:
Fuckin' burgers flippen bij 20+ graden, verdullekes.
Kan jij fietsen? Ik denk die neemt de Mack Mikkie Pimp-mobile!quote:
Hier begon de radio-omroeper van het station te bleren om 1 voor achtquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Echt he, net op het moment dat de trompet stopt met spelen belt IB zijn vader
Maar ik ben netjes twee minuten stil geweest en heb de doden herdacht
dat was exact wat ik dachtquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:03 schreef Swine het volgende:
Mooi hoor, scouting komt weer eens in beeld (net..NOS), shot vol met ontzettend lelijke mensen...
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:17 schreef IrishBastard het volgende:
Al die scouts zijn toch ook ontzettend lelijk, of niet dan?
Maar zijn ze lelijk omdat ze bij de scouting zitten, of ze zitten ze bij de scouting omdat ze lelijk zijn?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:17 schreef IrishBastard het volgende:
Al die scouts zijn toch ook ontzettend lelijk, of niet dan?
Dat is de vraag hèquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar zijn ze lelijk omdat ze bij de scouting zitten, of ze zitten ze bij de scouting omdat ze lelijk zijn?
Mijn mama is er altijd eerlijk voor uitgekomen dat ik een lelijk gedrocht ben. Daarom ben ik op mijn vierde op scouting gedumpt....quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar zijn ze lelijk omdat ze bij de scouting zitten, of ze zitten ze bij de scouting omdat ze lelijk zijn?
quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:56 schreef Laysa het volgende:
Ja Swinetje...heel veel succes en we denken aan je
Dank voor de support!quote:
Haha dat dus.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:08 schreef motorbloempje het volgende:
Geen idee waarmee, maar je schijnt 't nodig te hebben, dus Succes Swine![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |