SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 45% gewijzigd door Swine op 28-04-2011 14:20:45 (Omdat ik een faalhaas ben :')) ]
Zoeken....quote:Op donderdag 28 april 2011 14:22 schreef motorbloempje het volgende:
tevens zit ik in de Serre van het Erasmus, mooi dat ik hier geen tettenpics ga zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:50 schreef Sander het volgende:
Wauw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:50 schreef Sander het volgende:
Very nice indeed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das nieuwquote:Op donderdag 28 april 2011 18:35 schreef Dupje het volgende:
Huh, ik volgde dit topic al zonder erin te posten?
Idd! anders moet je helemaal zoeken als iemand geen linkje heeft geplaatst!quote:
Vanavond party, morgen nog 1 college en dan... Volgende week vrijdag een tentamen maken!quote:Op donderdag 28 april 2011 18:37 schreef Rituals het volgende:
Morgen tentamen maken en dan vakantie!Eindelijk.
Ruim je ze wel weer even op?quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:06 schreef Sander het volgende:
Glaszetters over de vloer. Altijd lachen.
quote:
Ik zag hem ook, een stadspand toch? Ik heb deze week ook weer gereageerd. Ben héél benieuwd! vorige week was ik tweedequote:Op vrijdag 29 april 2011 08:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Weer een sshn tweepersoonslocatie waar ik nog nooit van had gehoord:
[ afbeelding ]
Opzich wel ruim enzo maar het is in de kelder dus in de middelste kamers heb je gewoon geen lichten het is ook nog eens exclusief
Dat dus. Van die tussenkamer kun je best een eetkamer maken, maar dan zit je nog met je woon/slaapkamer in 1. Beetje rare indelingquote:Op vrijdag 29 april 2011 08:50 schreef Rituals het volgende:
Ik vind het maar een rare indeling. Ook waar de keuken zit t.o.v. de woonkamer.
Als ik me niet vergis stonden de wachtwoorden en cc gegevens gewoon in een flat tekst filequote:Op vrijdag 29 april 2011 09:48 schreef IrishBastard het volgende:
Ook een leuk verhaal met de CC gegevens via het PSNOp tweakers net een bericht dat er een database is aangeboden inclusief CVV2 codes
Hulde SonyEn zelf maar zeggen dat de database encrypted was. Ik help het ze hopen
¿Que? Ik heb het niet allemaal meegekregen!quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:22 schreef IrishBastard het volgende:
Was iedereen overigens bekend met het feit dat de langstudeerdersregeling er nu wel met alleen de aanpassing van het startjaar doorheen is gejaagd in de Tweede Kamer?
Volgens mij had LR nog gepost "dat het een perfecte afleidingsmanoeuvre was" om het uit te stellen. Guess what
Regeling wordt gewoon toegepast, inclusief de boeteclausule. Echter zal de boete over het jaar 2011 - 2012 ¤ 0,00 zijn en krijgen de onderwijsinstellingen dat jaar nog wel de subsidie voor de langstudeerders die instellingsstudent zijn..quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
¿Que? Ik heb het niet allemaal meegekregen!
Is deze 'nieuwe' regeling gunstig voor jou? Voor mij wel, als ik komend jaar m'n bachelor haal. mits ik alles goed begrepen heb, want ik heb me er niet zo in verdieptquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:46 schreef Swine het volgende:
[..]
Regeling wordt gewoon toegepast, inclusief de boeteclausule. Echter zal de boete over het jaar 2011 - 2012 ¤ 0,00 zijn en krijgen de onderwijsinstellingen dat jaar nog wel de subsidie voor de langstudeerders die instellingsstudent zijn..
Het kan nog kapot bij behandeling in de Eerste kamer, maar dat zal spannend worden..
Aha, dat is wel belangrijk om te weten. Gezondheid-technisch zit het allemaal tegen de laatste tijd dus dat wordt weer vertraging. Ik moet nog zien of ik het nog kan afronden of dat ik maar stop. Studie wordt lichamelijk en financieel steeds lastiger op te brengen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:46 schreef Swine het volgende:
[..]
Regeling wordt gewoon toegepast, inclusief de boeteclausule. Echter zal de boete over het jaar 2011 - 2012 ¤ 0,00 zijn en krijgen de onderwijsinstellingen dat jaar nog wel de subsidie voor de langstudeerders die instellingsstudent zijn..
Het kan nog kapot bij behandeling in de Eerste kamer, maar dat zal spannend worden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |