SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
In de categorie "humor uit 1976"...quote:Op donderdag 28 april 2011 15:52 schreef Schilderijtje het volgende:
Zoog het maar, dan had ie nog wat...
Nah, toen was ik al zuigen af hoor!quote:Op donderdag 28 april 2011 15:54 schreef Sander het volgende:
[..]
In de categorie "humor uit 1976"....
Fix'dquote:Op donderdag 28 april 2011 16:34 schreef Silenus het volgende:
En je mist 300% meer lekkere dronken wijven dan normaal!
Ik sla die shit toch morgen allemaal in!quote:Op donderdag 28 april 2011 16:39 schreef Schilderijtje het volgende:
Men, wees blij dat sommige willen werken op die dag....waar haal je anders je biertjes en andere drankjes vandaan?
Ah, el cheapo!quote:Op donderdag 28 april 2011 16:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik sla die shit toch morgen allemaal in!
De kroegen toch wel?quote:Op donderdag 28 april 2011 16:45 schreef Dizorn het volgende:
Nee, el Slimmo. Want ze gaan niets meer verkopen op koninginnedag zowat
Tja, gewoon niet op een datum letten denk ik..quote:En schilderijtje, hoe krijg je dat voor elkaar?![]()
Wel leuk, beetje improviseren lijkt mij dan.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:45 schreef Schilderijtje het volgende:
Ontopic, heb ooit een keer een date gehad waarvan we niet wisten dat het 29 april was...sta je tussen al die hossende mensen in Amsterdam...![]()
Damn, wat een drukte...
quote:Op donderdag 28 april 2011 17:10 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Wel leuk, beetje improviseren lijkt mij dan.
Was ook een hele leuke avond, maar we hadden in eerste instantie helemaal niks door...quote:Op donderdag 28 april 2011 17:11 schreef Silenus het volgende:
Zou me juist ook geweldig lijken. Hoppakee, zuipen maar en zien waar je terecht komt. Zijn vaak de mooiste avonden.
Wat moet je dan in een kroeg doen op konginnedag? Dat vier je buiten..quote:Op donderdag 28 april 2011 16:50 schreef Dizorn het volgende:
Ik let ook nooit op de datum maar je wordt zo doodgegooid met al die Koninginnedag shit dat je het gewoon niet NIET kan doorhebben
Kroegen blijven wel gewoon verkopen natuurlijk. Maar probeer maar eens 'even' een kroeg in te gaan op koninginnedagOf voor een normale prijs.. mgoed
Ik ga eten. lekker vroeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |