Het is gunstig om in een tweede wedstrijd voor eigen publiek zaken recht te kunnen zetten of af te kunnen maken.quote:
Mjah, maar gezien het beker debacle lijkt het mij nu wel ff handig om eerst thuis te spelen.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is gunstig om in een tweede wedstrijd voor eigen publiek zaken recht te kunnen zetten of af te kunnen maken.
En sowieso: de eventuele buit in een volle Kuip binnenhalen na zo'n bizar seizoen, dat zou kicken zijn.
Maar zoals ik al zei: dit is nog erg voorbarig.
quote:Feyenoord speelt tegen VVV-Venlo in nieuwe uittenue
Feyenoord treedt aanstaande zondag tijdens het uitduel met VVV-Venlo aan in het nieuwe uittenue voor het seizoen 2011/2012. De Rotterdammers verschijnen in De Koel aan de aftrap in het lichtblauwe shirt dat eerder dit seizoen tijdens de SupportersAvond werd gepresenteerd tijdens een Puma-modeshow die werd gelopen door aanvoerder Ron Vlaar en reservecaptain Leroy Fer.
Supporters hebben de kans het tenue reeds enkele dagen voor aanvang van de wedstrijd in Venlo aan te schaffen. De verkoop van het volledige tenue start aanstaande vrijdag in de Feyenoord FanShops, online en in de betere sportzaken door heel Nederland. Momenteel is het bij online verkoop niet mogelijk om leden van Het Legioen en Kameraadjes tien procent korting te geven. Feyenoord komt supporters tegemoet door geen verzendkosten te rekenen bij aankoop van het nieuwe uitshirt of uittenue.
Het uittenue voor komend seizoen is gebaseerd op het tenue waarin Feyenoord bijna vijftig jaar geleden een wedstrijd speelde tegen Ajax in De Kuip. Tijdens dat duel op 2 september 1962 (1-1) droeg Feyenoord een lichtblauw reserveshirt, met een rood-witte kraag. Evenals het shirt uit 1962 heeft ook het nieuwe uitshirt een V-hals. De kraag is in tegenstelling tot het shirt van vijftig jaar terug zwart, waarbij twee diagonale lijnen in de kleuren rood en zwart aan het shirt zijn toegevoegd.
Die zal dan ook wel op zo'n lijstje staan van een snoepreisje van Gudde, maar die kan er dan bij deze dus worden afgeschraptquote:'Nederlandse clubs azen op Ujah'
Anthony Ujah heeft over belangstelling niet te klagen. De spits van het Noorse Lilleström wordt
gevolgd door clubs uit heel Europa.
Ook uit Nederland is er interesse voor de Nigeriaan. FC Twente, PSV en FC Groningen hebben een oogje op Ujah, meldt De Telegraaf. Maar de eredivisionisten moeten afrekenen met een hoop concurrentie. Duitse, Franse, Israëlische, Belgische, Portugese en Spaanse clubs houden de spits nauwlettend in de gaten.
Ujah heeft een neusje voor doelpunten. Afgelopen seizoen was hij veertien keer trefzeker in 24 wedstrijden. Dit jaar heeft hij al zeven doelpunten erin liggen in vijf duels.
De twintigjarige Ujah speelt sinds 2010 voor Lillestrom. In het verleden speelde hij voor Abuja FC en Warri Wolves.
Fernandez zal niet als eerste spits gehaald worden natuurlijk.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:40 schreef kapiteintje het volgende:
Gewoon lekker die Fernandez halen i.p.v. al die exotische spelers. Zo'n Fernandez kan je eventueel nog kwijt als het niks wordt omdat andere Nederlandse clubs hem ook al kennen.
[ afbeelding ]
Maar wie dan wel en, nog belangrijker, van welk geld?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Fernandez zal niet als eerste spits gehaald worden natuurlijk.
En waarom niet ?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Is een echte counterspits met zijn snelheid die je er goed bij kan hebben om een wedstrijd te kantelen. We hebben meer een lange, sterke spits nodig die een aanspeelpunt is en een goaltje kan maken.quote:
Type Dost maar dan zonder pyjama.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:31 schreef Sportex het volgende:
[..]
Is een echte counterspits met zijn snelheid die je er goed bij kan hebben om een wedstrijd te kantelen. We hebben meer een lange, sterke spits nodig die een aanspeelpunt is en een goaltje kan maken.
Geld zat om er twee te halen natuurlijk.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ruud Boymans.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Type Dost maar dan zonder pyjama.
Boymans is een matige speler, amper techniek, geen actie, geen snelheid.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Geld zat om er twee te halen natuurlijk.
[..]
Ruud Boymans.
Past dus perfect bij Feijenoord.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Boymans is een matige speler, amper techniek, geen actie, geen snelheid.
Straks wil je nog een vijftienjarige neerzetten..quote:Op donderdag 28 april 2011 17:17 schreef Chicha het volgende:
Ik had gewoon lekker in de jeugd gekeken en die Fernandez als back-up. Zo extreem bijzonder vind ik die Castaignos nou ook weer niet kan me niet voorstellen dat we er niet nog zo'n 1 hebben rondlopen
quote:Op donderdag 28 april 2011 17:17 schreef Chicha het volgende:
Zo extreem bijzonder vind ik die Castaignos nou ook weer niet kan me niet voorstellen dat we er niet nog zo'n 1 hebben rondlopen
Want er spelen geen 17-18-19 jarige meer in de jeugd van Feyenoord?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:59 schreef Siyara het volgende:
[..]
Straks wil je nog een vijftienjarige neerzetten..
Als Inter Castaignos echt zo geweldig hadden gevonden dan hadden ze hem allang gehaald. Ze hebben hem nu overgenomen voor een schijntje en omdat het verder toch geen risico is.quote:
Ja was het maar zo dat we allemaal spitsen als Luc in de jeugd hadden.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:17 schreef Chicha het volgende:
Ik had gewoon lekker in de jeugd gekeken en die Fernandez als back-up. Zo extreem bijzonder vind ik die Castaignos nou ook weer niet kan me niet voorstellen dat we er niet nog zo'n 1 hebben rondlopen
Wat maakt hem zo bijzonder dan? Ik heb het nog niet echt gezien, komt op +- 10 doelpunten exclusief de genomen penalties. Kan me niet voorstellen dat hij de enige in zijn 'soort' isquote:Op donderdag 28 april 2011 18:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja was het maar zo dat we allemaal spitsen als Luc in de jeugd hadden.
"allang"quote:Op donderdag 28 april 2011 18:15 schreef Chicha het volgende:
[..]
Als Inter Castaignos echt zo geweldig hadden gevonden dan hadden ze hem allang gehaald. Ze hebben hem nu overgenomen voor een schijntje en omdat het verder toch geen risico is.
Waar zeg ik dat hij daar gelijk gaat slagen exact?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denken dat hij gaat slagen bij Inter
Die gast is 18 ! Topscoorder in de jeugdcompetitie, topscoorder op het jeugd ek, meest scorende spits onder 17 aller tijden en vooralsnog 13 doelpunten in zijn eerste volledige seizoen in een zéér stroeve/wisselvallige ploeg.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:22 schreef Chicha het volgende:
[..]
Wat maakt hem zo bijzonder dan? Ik heb het nog niet echt gezien, komt op +- 10 doelpunten exclusief de genomen penalties. Kan me niet voorstellen dat hij de enige in zijn 'soort' is
Noem jij me de laatste jeugdspeler van 17, 18 jaar maar die bij Feyenoord 13 doelpunten in een seizoen maakt, altime-recordhouder is van oranje -17, in 3 jaar opstoot van amateurs naar internationale top etc.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:22 schreef Chicha het volgende:
[..]
Wat maakt hem zo bijzonder dan? Ik heb het nog niet echt gezien, komt op +- 10 doelpunten exclusief de genomen penalties. Kan me niet voorstellen dat hij de enige in zijn 'soort' is
Ik heb toch nergens gezegd dat hij het slecht doet? Ik zie alleen niet in waarom we niet nog zo'n knaapje zouden hebben lopen.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:25 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die gast is 18 ! Topscoorder in de jeugdcompetitie, topscoorder op het jeugd ek, meest scorende spits onder 17 aller tijden en vooralsnog 13 doelpunten in zijn eerste volledige seizoen in een zéér stroeve/wisselvallige ploeg.
.
Jij vond hem niet zo bijzonder, nou als je een beetje voetbalverstand hebt weet je dat zijn prestaties wel bijzonder zijn. Beetje simpel om te denken dat er nog wel zo een rondloopt in de jeugdteams. Toen Luc één jaar bij Feyenoord zat zaten er al heel veel grote clubs uit Europa achter hem aan.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:31 schreef Chicha het volgende:
[..]
Ik heb toch nergens gezegd dat hij het slecht doet? Ik zie alleen niet in waarom we niet nog zo'n knaapje zouden hebben lopen.
We verschillen duidelijk van mening dan.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:34 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jij vond hem niet zo bijzonder, nou als je een beetje voetbalverstand hebt weet je dat zijn prestaties wel bijzonder zijn. Beetje simpel om te denken dat er nog wel zo een rondloopt in de jeugdteams. Toen Luc één jaar bij Feyenoord zat zaten er al heel veel grote clubs uit Europa achter hem aan.
Heeft niet zoveel met een mening te maken.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:37 schreef Chicha het volgende:
[..]
We verschillen duidelijk van mening dan.
Wat jij wiltquote:Op donderdag 28 april 2011 18:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Heeft niet zoveel met een mening te maken.
Zo leg ut!quote:Op donderdag 28 april 2011 18:25 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die gast is 18 ! Topscoorder in de jeugdcompetitie, topscoorder op het jeugd ek, meest scorende spits onder 17 aller tijden en vooralsnog 13 doelpunten in zijn eerste volledige seizoen in een zéér stroeve/wisselvallige ploeg.
.
Dat dus. Hij speelt ook lang niet elke wedstrijd goed, maar wat verwacht je op die leeftijd. Hij heeft gewoon een geweldige neus voor de goal, en is daarnaast ook nog redelijk technisch, fysiek in orde, kan aardig meevoetballen etc.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:53 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zo leg ut!
Het gaat mij in deze ook niet zozeer om het aantal goals, maar de manier waarop ie voetbalt en hoe makkelijk ie in z'n eerste profseizoen als opvolger van Makaay/Tomasson z'n goals maakt en van belang is binnen een team dat eind vorig jaar nog als degradant voetbalde met wanhoopsballen naar voren.
Deze jongen heeft echt het talent op de Europese top te halen, of dat uiteindelijk ook gaat lukken hangt van veel factoren af, maar aan z'n voetbalkwaliteiten zal het niet liggen.
Jammer dat ie nu al vertrekt en z'n toekomst in Milaan ziet, via de geleidelijke weg had ik hem nog meer kansen toegedicht om ook daadwerkelijk een grote man te worden in een Europese topcompetitie en nu moet je maar zien of ie die stappen in een vreemd land ook kan maken van goede jeugdspeler naar topspeler.
Maar ik heb alle vertrouwen in die jongen.
Je vergeet één heel belangrijk ding: in zijn koppie zit het heel goed. Blijft koel, blijft werken en je zult hem niet snel op dit soort foto's zien:quote:Op donderdag 28 april 2011 19:34 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dat dus. Hij speelt ook lang niet elke wedstrijd goed, maar wat verwacht je op die leeftijd. Hij heeft gewoon een geweldige neus voor de goal, en is daarnaast ook nog redelijk technisch, fysiek in orde, kan aardig meevoetballen etc.
Ik denk dat hij nog 1 jaartje bij ons heel goed had kunnen gebruiken, maar hij heeft de potentie om op termijn de eerste spits bij inter te worden.
Ik had hetzelfde plan, maar ik ga nu op buitenlandse stage. Ik ben in januari weer terug, misschien koop ik dan een halve seizoenskaart.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:05 schreef Stuurver het volgende:
Ik ga trouwens volgend jaar in Rotterdam studeren en waarschijnlijk een seizoenskaart van Feyenoord aanschaffen, alleen moet ik nog mensen vinden om naar wedstrijden toe te gaan omdat het ook zo lullig is als je alleen gaat![]()
Zijn er veel studenten die naar Feyenoord wedstrijden gaan?
Niets mis met spelers die af en toe een biertje doen in de kroeg, maar op Luc zijn leeftijd is het beter die plaatsen te mijden.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:04 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Je vergeet één heel belangrijk ding: in zijn koppie zit het heel goed. Blijft koel, blijft werken en je zult hem niet snel op dit soort foto's zien:
[ afbeelding ]
Alleen zaten die twee koekenbakkers niet af en toe in de kroeg.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Niets mis met spelers die af en toe een biertje doen in de kroeg, maar op Luc zijn leeftijd is het beter die plaatsen te mijden.
quote:Nicky Hofs moet weg bij Limassol
Nicky Hofs moet op zoek naar een nieuwe club. Het Cypriotische AEK Limassol heeft het contract van de oud-Feyenoorder niet verlengd en formeel opgezegd.
Hofs was pas sinds het begin van dit seizoen actief op Cyprus. Ook zijn trainer Raymond Atteveld en medespeler Mike Zonneveld vertrekken bij de club. Voor Zonneveld is dat net als voor Hofs noodgedwongen.
quote:Scheurtje in knie van Schenkeveld
Feyenoorder Bart Schenkeveld kan zich gaan richten op het nieuwe seizoen. De 19-jarige verdediger heeft dinsdag in het Erasmus MC een kijkoperatie ondergaan en daarbij is een scheurtje in de buitenmeniscus geconstateerd.
Schenkeveld was herstellende van een afgescheurde kruisband en kwam dit seizoen nog geen wedstrijd in actie. Tijdens zijn herstel kreeg hij last van zijn knie. Een nieuwe operatie is niet nodig en met voldoende rust kan hij volgend seizoen weer aansluiten bij de selectie.
quote:Topscorer Junker: Feyenoord zit niet op mij te wachten
Roda JC-aanvaller Mads Junker, na zijn twee goals tegen NAC Breda de nieuwe aanvoerder van de topscorerslijst in de eredivisie, is verbaasd dat er nauwelijks clubs belangstelling voor hem hebben. De 30-jarige Deen, die dit seizoen al 20 goals maakte, heeft in Kerkrade nog een 1 jaar doorlopend contract.
'Er is tot op heden heel weinig interesse van andere clubs', zegt Junker in VI. 'Ook toen ik vorig jaar zo makkelijk scoorde, waren er geen clubs concreet. Eigenlijk vind ik dat ook niet zo erg. Ik heb het goed naar mijn zin in Kerkrade. Als er deze zomer interesse is, ga ik er eens rustig over nadenken.'
Martin van Geel, de algemeen directeur van Roda JC, verkast volgend seizoen naar Feyenoord. En die club is juist nog op zoek naar een scorende spits. Junker: 'Daar heeft Martin nog nooit met mij over gesproken. Ik ga ervan uit dat ik nog met 25 andere spitsen op het lijstje sta in Rotterdam. Als er daadwerkelijk interesse zou komen, zou ik eens rustig een kop koffie met Martin moeten drinken. Toch denk ik niet dat Feyenoord op mij zit te wachten. Ik ben dertig en dus valt er in de toekomst weinig meer aan mij te verdienen.'
Vandaar.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Alleen zaten die twee koekenbakkers niet af en toe in de kroeg.
quote:Moddergevecht Feyenoord en Rijnmond loopt uit de hand
Wat begon met een zakelijke discussie over uitzendrechten, ontaardde in een moddergevecht zonder weerga. Feyenoord en de regionale omroep RTV Rijnmond liggen rollebollend op straat, compleet met boycots en pesterijen. Over een Rotterdams conflict met het uiterlijk van een soap.
Wanneer Mario Been een microfoon onder zijn neus krijgt gedrukt met het logo van RTV Rijnmond, wordt hij geacht door te lopen. Een portier die de wacht houdt bij het Maasgebouw dient een cameraploeg van de regionale zender nauwlettend in de gaten te houden. Immers: binnen de poorten van De Kuip is het Rijnmond ten strengste verboden te filmen of op te nemen. En wanneer een verslaggever van de omroep in een uitzending over directeur Eric Gudde bericht, kan het zomaar gebeuren dat hij verhaalt over 'iemand met het charisma van een konijn'.
Nooit raakten een Nederlandse voetbalclub en een omroep zo hevig gebrouilleerd als Feyenoord en RTV Rijnmond. Met als gevolg dat de luisteraars het niet alleen zonder de vertrouwde liveverslagen moeten stellen, maar zelfs Leroy Fer of Ron Vlaar niet meer aan het woord horen bij hun regionale zender. Een boycot die, alsof het een ruzie op een schoolplein betreft, omgeven wordt door pesterijen en verwijten.
Rijnmond publiceerde een bericht waarin werd gesuggereerd dat de complete Feyenoord-top zichzelf bonussen, ofwel 'eenmalige toelagen' zou uitkeren. Zonder wederhoor. Voor Feyenoord was dat 'de druppel die de emmer deed overlopen'. Want, aldus de club: hoogst tendentieus en feitelijk onjuist bovendien. Feyenoord dreigde eerst met juridische stappen, om zich uiteindelijk te wenden tot de Raad voor de Journalistiek.
'En zo zijn er nog veel meer van dit soort dingen gebeurd de laatste maanden', aldus mediamanager Raymond Salomon van Feyenoord, die spreekt van 'een totaal uit de hand gelopen rouwproces bij de omroep'. Rijnmond-hoofdredacteur Johan de Koster: 'Van beide kanten is er sprake van vijandigheid en grote animositeit. Daar moeten we vanaf.'
Terwijl het allemaal zo eenvoudig begon. Feyenoord wilde wel eens wat meer zien dan de tienduizend euro die RTV Rijnmond jaarlijks betaalde, de omroep vond het reëler dat bedrag juist te verlagen. 'Ze betaalden een schijntje', zegt mediamanager Salomon namens de club. 'Zeker als je in acht neemt wat we er allemaal commercieel gezien voor terug doen. Wij kwamen overal voor opdraven; op gala's van de omroep, bij boottochten. Wat denk je dat dat aan waarde vertegenwoordigt?'
De Koster op zijn beurt, schuift die argumentatie met een glimlach van tafel. De hoofdredacteur wijst op de 'gratis reclamezendtijd' die Feyenoord al die jaren bij de omroep kreeg, in spotjes en programma's. 'Wat denk je dat dát kost, normaal gesproken? Het is geven en nemen in een verhouding zoals deze. En let wel, hè: bij Excelsior en Sparta betalen we niets.'
quote:Been rekent op Vlaar
Feyenoord-trainer Mario Been rekent zondag in het uitduel met VVV op de inzetbaarheid van aanvoerder Ron Vlaar. De centrale verdediger moest zich halverwege de thuiswedstrijd tegen PSV laten vervangen door Andre Bahia vanwege een kuitblessure. Been verwacht dat de medische staf de international op tijd fit krijgt.
'Daar ga ik wel van uit', zegt Been in het AD. 'We hebben uiteraard een zeer goed gevoel overgehouden aan de wedstrijd tegen PSV. Maar, al klinkt het als het intrappen van een open deur, zondag in Venlo wordt een compleet andere wedstrijd. We moeten winnen om uitzicht te blijven houden op de achtste plek. En daar is de aanwezigheid van Vlaar een belangrijke factor in.'
De kans dat Kelvin Leerdam zondag terugkeert in de basiself van Feyenoord is klein. De rechtsback heeft nog altijd knieklachten. De Zuid-Afrikaan Kamohelo Mokotjo verving Leerdam tegen Willem II en PSV en deed dat uitstekend. Been: 'Mokotjo heeft het tegen Dzsudzsák prima gedaan. Dat geeft vertrouwen voor de laatste twee cruciale wedstrijden in de competitie.'
Dat idd.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:15 schreef voice-over het volgende:
Laat Hofs niet terugkeren naar de Kuip. We hebben hem niet nodig.
We gaan beginnen.quote:Feyenoord: Hoor- en wederhoor?
Gepubliceerd op 28 april 2011 - 17:58
Net als je denkt dat de bonus-kwestie tussen RTV Rijnmond en Feyenoord is afgehandeld, komt de benadeelde vandaag in het Algemeen Dagblad met een mooie nieuwe kruiwagen vol oude modder aanzetten. Uiteraard volledig in de welbekende FeyeNoord-Korea Stijl niets nieuws melden, enkel reageren en daarbij en passant nog iets benadrukken waarvan ze zelf reeds van mening waren dat het ontkracht was.
Om het geheugen even op te frissen: RTV Rijnmond publiceerde een artikel over de graaicultuur bij een club in nood. Feyenoord (lees: Dick van Well) reageerde als door een adder gebeten. Naar eigen zeggen was de berichtgeving van Rijnmond hoogst tendentieus en bovendien feitelijk onjuist. Feyenoord dreigde eerst met juridische stappen, maar omdat ze waarschijnlijk toch niet zon sterke zaak hadden, wendde de club zich uiteindelijk tot de Raad voor de Journalistiek. Kortom: daar hoort Rijnmond nooit meer wat van. En dus besluit Feyenoord om zowel RTV Rijnmond als Feyenoord-watcher Jan Dirk Stouten helemaal KAPOT te maken.
• Geen interviews meer.
• Geen beelden uit De Kuip meer.
• Geen wedstrijdflarden meer.
• Geen Feyenoord TV meer.
• Geen Rijmond Sport radio meer
Het censureren van supporters begint de club blijkbaar te vervelen en dus gaat men doodleuk over op het censureren van de onafhankelijke (?) media. Hoor en wederhoor noemt men dat dan. Dat betekent dat media hun onafhankelijke stukken door afhankelijke partijen laat censureren om dit vervolgens voor waarheid door te laten gaan aan u, de lezer.
Afijn, hoor en wederhoor dus. De club pretendeert dit altijd zo hoog in het vaandel te hebben staan. Echter legt men dit enkel aan anderen op, zo leert de praktijk; op donderdag 22 januari 2011 gaven supporters de gesprekken met de club en de investeerders op, op dat moment beloofde de zogenaamde Varkenoordgroep naar buiten te treden op het moment dat de club veilig zou zijn. In het belang van Feyenoord. Als er al een tijd geschikt is om open kaart te gaan spelen dan is die tijd nu dus gekomen. Feyenoord is veilig en heeft nog immer een geringe kans op play-offs, dus het seizoen is realistisch gezien zo goed als voorbij. Kortom: tijd voor hoor en wederhoor.
Op donderdagavond 14 april zaten supporters voor het eerst sinds januari weer om tafel met de directie, RvC en VvF om op ons initiatief eerst hoor en wederhoor toe te passen alvorens naar buiten te treden. Helaas kende het gesprek slechts een beperkte tijdsduur en dus vroegen we -overigens ook op aandringen van de club zelf!- direct een tweede gesprek aan om de rest te hoor en wederhoren, en dat gesprek vroegen we nog een keer aan, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer.
De eerste deadline om op onze uitnodiging te reageren, werd door een directielid niet gehaald omdat hij twee dagen niet in het stadion was geweest en dus niet in staat was zijn e-mail te lezen en hierop te reageren. Erg vreemd en amateuristisch in een tijd van webmail en altijd en overal online kunnen zijn. Op dat moment -de deadline dus reeds gepasseerd- zei het directielid toe dinsdag jongstleden de agendas naast elkaar te leggen en op de uitnodiging te reageren. Inmiddels zijn we weer enkele dagen verder, maar nog immer geen teken van leven. Zelfs geen afwijzing. Pure minachting richting Feyenoords hondstrouwe achterban. Immers: diezelfde achterban heeft recht op de waarheid.
Feyenoord heeft, zo lijkt het, geen enkele interesse in de hoor en wederhoor die zij zelf zo belangrijk achten. Niet reageren op telefoontjes en ingesproken voicemails, niet reageren op e-mails. Minachting! Om met de woorden van Raymond Salomon uit het AD van vandaag af te sluiten: En zo zijn er nog veel meer van dit soort dingen gebeurd de laatste maanden.
Morgen meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |