Het is gunstig om in een tweede wedstrijd voor eigen publiek zaken recht te kunnen zetten of af te kunnen maken.quote:
Mjah, maar gezien het beker debacle lijkt het mij nu wel ff handig om eerst thuis te spelen.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is gunstig om in een tweede wedstrijd voor eigen publiek zaken recht te kunnen zetten of af te kunnen maken.
En sowieso: de eventuele buit in een volle Kuip binnenhalen na zo'n bizar seizoen, dat zou kicken zijn.
Maar zoals ik al zei: dit is nog erg voorbarig.
quote:Feyenoord speelt tegen VVV-Venlo in nieuwe uittenue
Feyenoord treedt aanstaande zondag tijdens het uitduel met VVV-Venlo aan in het nieuwe uittenue voor het seizoen 2011/2012. De Rotterdammers verschijnen in De Koel aan de aftrap in het lichtblauwe shirt dat eerder dit seizoen tijdens de SupportersAvond werd gepresenteerd tijdens een Puma-modeshow die werd gelopen door aanvoerder Ron Vlaar en reservecaptain Leroy Fer.
Supporters hebben de kans het tenue reeds enkele dagen voor aanvang van de wedstrijd in Venlo aan te schaffen. De verkoop van het volledige tenue start aanstaande vrijdag in de Feyenoord FanShops, online en in de betere sportzaken door heel Nederland. Momenteel is het bij online verkoop niet mogelijk om leden van Het Legioen en Kameraadjes tien procent korting te geven. Feyenoord komt supporters tegemoet door geen verzendkosten te rekenen bij aankoop van het nieuwe uitshirt of uittenue.
Het uittenue voor komend seizoen is gebaseerd op het tenue waarin Feyenoord bijna vijftig jaar geleden een wedstrijd speelde tegen Ajax in De Kuip. Tijdens dat duel op 2 september 1962 (1-1) droeg Feyenoord een lichtblauw reserveshirt, met een rood-witte kraag. Evenals het shirt uit 1962 heeft ook het nieuwe uitshirt een V-hals. De kraag is in tegenstelling tot het shirt van vijftig jaar terug zwart, waarbij twee diagonale lijnen in de kleuren rood en zwart aan het shirt zijn toegevoegd.
Die zal dan ook wel op zo'n lijstje staan van een snoepreisje van Gudde, maar die kan er dan bij deze dus worden afgeschraptquote:'Nederlandse clubs azen op Ujah'
Anthony Ujah heeft over belangstelling niet te klagen. De spits van het Noorse Lilleström wordt
gevolgd door clubs uit heel Europa.
Ook uit Nederland is er interesse voor de Nigeriaan. FC Twente, PSV en FC Groningen hebben een oogje op Ujah, meldt De Telegraaf. Maar de eredivisionisten moeten afrekenen met een hoop concurrentie. Duitse, Franse, Israëlische, Belgische, Portugese en Spaanse clubs houden de spits nauwlettend in de gaten.
Ujah heeft een neusje voor doelpunten. Afgelopen seizoen was hij veertien keer trefzeker in 24 wedstrijden. Dit jaar heeft hij al zeven doelpunten erin liggen in vijf duels.
De twintigjarige Ujah speelt sinds 2010 voor Lillestrom. In het verleden speelde hij voor Abuja FC en Warri Wolves.
Fernandez zal niet als eerste spits gehaald worden natuurlijk.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:40 schreef kapiteintje het volgende:
Gewoon lekker die Fernandez halen i.p.v. al die exotische spelers. Zo'n Fernandez kan je eventueel nog kwijt als het niks wordt omdat andere Nederlandse clubs hem ook al kennen.
[ afbeelding ]
Maar wie dan wel en, nog belangrijker, van welk geld?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Fernandez zal niet als eerste spits gehaald worden natuurlijk.
En waarom niet ?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Is een echte counterspits met zijn snelheid die je er goed bij kan hebben om een wedstrijd te kantelen. We hebben meer een lange, sterke spits nodig die een aanspeelpunt is en een goaltje kan maken.quote:
Type Dost maar dan zonder pyjama.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:31 schreef Sportex het volgende:
[..]
Is een echte counterspits met zijn snelheid die je er goed bij kan hebben om een wedstrijd te kantelen. We hebben meer een lange, sterke spits nodig die een aanspeelpunt is en een goaltje kan maken.
Geld zat om er twee te halen natuurlijk.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ruud Boymans.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Type Dost maar dan zonder pyjama.
Boymans is een matige speler, amper techniek, geen actie, geen snelheid.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Geld zat om er twee te halen natuurlijk.
[..]
Ruud Boymans.
Past dus perfect bij Feijenoord.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Boymans is een matige speler, amper techniek, geen actie, geen snelheid.
Straks wil je nog een vijftienjarige neerzetten..quote:Op donderdag 28 april 2011 17:17 schreef Chicha het volgende:
Ik had gewoon lekker in de jeugd gekeken en die Fernandez als back-up. Zo extreem bijzonder vind ik die Castaignos nou ook weer niet kan me niet voorstellen dat we er niet nog zo'n 1 hebben rondlopen
quote:Op donderdag 28 april 2011 17:17 schreef Chicha het volgende:
Zo extreem bijzonder vind ik die Castaignos nou ook weer niet kan me niet voorstellen dat we er niet nog zo'n 1 hebben rondlopen
Want er spelen geen 17-18-19 jarige meer in de jeugd van Feyenoord?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:59 schreef Siyara het volgende:
[..]
Straks wil je nog een vijftienjarige neerzetten..
Als Inter Castaignos echt zo geweldig hadden gevonden dan hadden ze hem allang gehaald. Ze hebben hem nu overgenomen voor een schijntje en omdat het verder toch geen risico is.quote:
Ja was het maar zo dat we allemaal spitsen als Luc in de jeugd hadden.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:17 schreef Chicha het volgende:
Ik had gewoon lekker in de jeugd gekeken en die Fernandez als back-up. Zo extreem bijzonder vind ik die Castaignos nou ook weer niet kan me niet voorstellen dat we er niet nog zo'n 1 hebben rondlopen
Wat maakt hem zo bijzonder dan? Ik heb het nog niet echt gezien, komt op +- 10 doelpunten exclusief de genomen penalties. Kan me niet voorstellen dat hij de enige in zijn 'soort' isquote:Op donderdag 28 april 2011 18:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja was het maar zo dat we allemaal spitsen als Luc in de jeugd hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |