En rioolratten ofzo.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:47 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Meeuweflatsen!!! (ja, zonder n)
Duo Penotti bestaat nog hoorquote:
De rode ken ik niet eensquote:Op donderdag 28 april 2011 13:35 schreef welkominspace het volgende:
[ afbeelding ]
maar dan de rode variant,bacon ofzo
niet eens meer een plaatje van te vinden
die blauwe is wel zo smaakloos
Die voetballetjes vond ik vroeger ook heel lekkerquote:Op maandag 16 mei 2011 19:13 schreef Nickjuh16 het volgende:
Coca cola vanille.![]()
Die ene Cheetos voetballetjes.
[ afbeelding ]
Waarom hebben ze die dingen wel in Spanje?
Liever niet, dan maar iets minder keuzequote:Op maandag 16 mei 2011 20:08 schreef ivetje het volgende:
Grappig dit topic, de helft van alles wat genoemd word heb ik vorige maand in amerika gewoon in de winkels gezien. Bergen met skittles, coca cola vanille, corndogs, pizzasmaak chips etc.allemaal maar daarheen verhuizen dan hihi
Is ook wel slecht voor je. Ik heb 3 weken lang alleen maar lekkere dingen gegeten die ze hier niet hebben haha! Nu weer afkickenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Liever niet, dan maar iets minder keuze
WAAROM KLIKTE IK GODVERDOMMEquote:Op maandag 16 mei 2011 19:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vet spel ja. Hier kun je hem downloaden: A2 Racer II
Ja, maar niet de Duo Penotti met gepofte rijst!quote:
Je hebt tegenwoordig iets a la 'knettergekke pasta', witte chocopaste met blauwe kleurstof ennnn.. gepofte rijst!quote:Op maandag 16 mei 2011 21:44 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Ja, maar niet de Duo Penotti met gepofte rijst!
die blauwe knettert in je mond!!! Heel bizar. Ik vond vanmiddag een potje daarvan in de voorraadkast.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:06 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig iets a la 'knettergekke pasta', witte chocopaste met blauwe kleurstof ennnn.. gepofte rijst!
Volgens mij wordt dat bedoeld ja.quote:
Sowieso bij de groothandel, aangezien je in horeca vaak glazen variant krijgt. Ik heb zelfs wel eens 1,5 ltr glazen flessen gezien!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:33 schreef computerprobleem het volgende:
Weten jullie waar ze in Nederland nog coca cola in van die glazen flesjes verkopen? Eerst had je een kist en daar zitten iets van 24 van zulke flesjes in, tegenwoordig zie je ze nog alleen maar in plastic flessen en blikjes. Ik ervaar Coca Cola uit zulke flesjes vaak als ''lekkerder'' dan uit zo'n plastic fles.
Weet iemand of ze die nog ergens verkopen?
[ afbeelding ]
Bij de vomar waar ik werk hebben ze in ieder geval de glazen 1 liter flessen nogquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:58 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Sowieso bij de groothandel, aangezien je in horeca vaak glazen variant krijgt. Ik heb zelfs wel eens 1,5 ltr glazen flessen gezien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |