abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96088145
Ik was meer onder de indruk van de reclame van Stellara. Ze hebben het echt 40 seconden over de bijeffecten :')
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_96088159
Goedzo!
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_96091389
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:55 schreef Trommeldaris het volgende:
Ik was meer onder de indruk van de reclame van Stellara. Ze hebben het echt 40 seconden over de bijeffecten :')
Lekker off topic :{
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_96091442
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:26 schreef laforest het volgende:

[..]

Lekker off topic :{
nee dat filmpje zelf is off topic, er is niks bruuts aan
pi_96091548
ik zit toch in NWS :')
TS :') _O- :') :D :'( :D _O- _O- 8)7
pi_96091584
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:55 schreef Trommeldaris het volgende:
ja dat is lekker buizen in Amerika tijdens de reclame blokken :')
pi_96091623
"Paris Hilton aangevallen" :') :') :')

aaaarrgghhhh
pi_96091723
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:06 schreef laforest het volgende:

[..]

31 :Y
Daar trapt niemand in :')
  donderdag 28 april 2011 @ 15:43:28 #59
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_96092049
Stelara _O_

En: érg bruut dit.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_96092507
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:31 schreef opgebaarde het volgende:
ik zit toch in NWS :')
TS :') _O- :') :D :'( :D _O- _O- 8)7
Wat? :{
Dit is toch het nieuws sub forum?
  donderdag 28 april 2011 @ 21:25:07 #61
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_96108837
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:50 schreef laforest het volgende:
Onderweg naar een rechtbank in California is Paris Hilton met haar vriend bruut aangevallen door een stalker van Paris. De man probeerde eerder al haar huis binnen te dringen en er hangt hem nu 6 jaar cel boven het hoofd.

http://abcnews.go.com/Ent(...)-courthouse-13475683
(NSFW)
Hoe haalt die vent het in zijn hoofd }:| ga lekker Beatrix aanvallen.
Gelukkig heeft de wacht erger kunnen voorkomen.
Sterkte Paris, bij het verwerken van dit vreselijke voorval.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_96110029
Vol hoop en goede moed begon ik na het lezen van de TT en OP aan het filmpje, alwaar ik me door een minuut gezever over iets wat ik alweer vergeten ben.
Zie het filmpje en wacht nog steeds vol goede moed op het brute geweld.
Kijk nogmaals naar het filmpje in de hoop dat ik door het knipperen van mijn ogen het geweld gemist heb.

Ben zeer teleurgesteld :'( Het enige wat was te zien is een hand in de nek/schouder van die kerel naast PH en een stevige beveiliger die met gepast geweld de stalker uitschakelt. Niks klappen, wurgingen, knietjes of ander geweld van de beveiliger waarvoor ik ondanks mijn teleurstelling mijn bewondering voor uit moet spreken. Snel en goed de stalker uitschakelen.

Conclusie: TS is autist en vindt het stoten van een teen tegen een grasspriet al gewelddadig
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_96113826
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:41 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Vol hoop en goede moed begon ik na het lezen van de TT en OP aan het filmpje, alwaar ik me door een minuut gezever over iets wat ik alweer vergeten ben.
Zie het filmpje en wacht nog steeds vol goede moed op het brute geweld.
Kijk nogmaals naar het filmpje in de hoop dat ik door het knipperen van mijn ogen het geweld gemist heb.

Ben zeer teleurgesteld :'( Het enige wat was te zien is een hand in de nek/schouder van die kerel naast PH en een stevige beveiliger die met gepast geweld de stalker uitschakelt. Niks klappen, wurgingen, knietjes of ander geweld van de beveiliger waarvoor ik ondanks mijn teleurstelling mijn bewondering voor uit moet spreken. Snel en goed de stalker uitschakelen.

Conclusie: TS is autist en vindt het stoten van een teen tegen een grasspriet al gewelddadig
Dat dus. Paris wordt niet een aangeraakt, degene die naast haar loopt krijgt de hand van de stalker op de nek of schouder (met de kracht van hooguit een handdruk; nou wat een brute aanval :') ) en de beveiliger lost het op een nette manier op door hem in bedwang te houden en hem af te voeren.

Conclusie: TS is een teergevoelig mietje als hij dit al bruut geweld vind. Wat zal het dagelijkse journaal een verschrikking voor je zijn.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 28 april 2011 @ 23:52:54 #64
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_96119020
Ik ben nog steeds helemaal in shock. Mijn dag is echt verpest.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_96127628
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:27 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Dat dus. Paris wordt niet een aangeraakt, degene die naast haar loopt krijgt de hand van de stalker op de nek of schouder (met de kracht van hooguit een handdruk; nou wat een brute aanval :') ) en de beveiliger lost het op een nette manier op door hem in bedwang te houden en hem af te voeren.

Conclusie: TS is een teergevoelig mietje als hij dit al bruut geweld vind. Wat zal het dagelijkse journaal een verschrikking voor je zijn.
Ja totdat jij met je vriendin worden aangevallen. :{
pi_96127998
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 10:16 schreef laforest het volgende:

[..]

Ja totdat jij met je vriendin worden aangevallen. :{
Waren oorlogen maar zo bruut als dit filmpje. :')
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_96130963
Tja, wat staat er tegenwoordig in Amerika voor zo'n poging tot moord?
pi_96168787
Maar als het niet zo bruut is, waarom dan 6 jaar cel?
pi_96379116
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 09:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Maar als het niet zo bruut is, waarom dan 6 jaar cel?
Omdat het wel bruut is. -O-

|:(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')