Ach, ieder zijn voorkeur..quote:Op donderdag 28 april 2011 12:56 schreef Boris_Karloff het volgende:
Liever zie ik dat ze bruut genomen word.
Een handje in de nek is "bruut"? En ook nog NSFW?quote:Op donderdag 28 april 2011 12:50 schreef laforest het volgende:
Onderweg naar een rechtbank in California is Paris Hilton met haar vriend bruut aangevallen door een stalker van Paris. De man probeerde eerder al haar huis binnen te dringen en er hangt hem nu 6 jaar cel boven het hoofd.
http://abcnews.go.com/Ent(...)-courthouse-13475683
(NSFW)
De SHO-steen denk ik.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Een handje in de nek is "bruut"? En ook nog NSFW?
Onder welke steen kom jij vandaan zeg?
quote:Op donderdag 28 april 2011 12:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Een handje in de nek is "bruut"? En ook nog NSFW?
Onder welke steen kom jij vandaan zeg?
Jij zou het niet doen? Ook niet voor een avondje?quote:
Hij pakt hem bij de nek. Niks meer.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:04 schreef laforest het volgende:
[..]
Je ziet duidelijk dat er een rake klap wordt uitgedeeld en vooral die neger schuwt geen geweld.
31quote:Op donderdag 28 april 2011 13:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hij pakt hem bij de nek. Niks meer.
Hoe oud ben je?
ik heb het met je te doen dan.quote:
Nee, alleen al niet om de volgende redenenquote:Op donderdag 28 april 2011 13:05 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Jij zou het niet doen? Ook niet voor een avondje?
Dat zie je helemaal niet duidelijk. Het filmpje begint nota bene met die hand in de nek. En niet zo gek dat die neger geen geweld schuwt, dat is zijn baan. Hij is overig verschrikkelijk mild tegenover die kerel, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:04 schreef laforest het volgende:
[..]
Je ziet duidelijk dat er een rake klap wordt uitgedeeld en vooral die neger schuwt geen geweld.
Ja dat komt omdat hij haar al een tijdje stalkt.quote:
Heb je wel op de link in mijn OP geklikt? Wellicht zag je de reclame?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:09 schreef Etcetera het volgende:
Filmpje gekeken. Geen brute aanval gezien.
Ik heb zelfs braaf de reclame gekeken. En herkende Paris ook wel. Zag iemand die een hand op de schouder van de vent náást haar legde en wat trok. En toen werd die vent neergelegd. Nou nou. Bruut zeg.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:11 schreef laforest het volgende:
[..]
Heb je wel op de link in mijn OP geklikt? Wellicht zag je de reclame?
Doe eens niet zo achterdochtig.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:11 schreef Sander het volgende:
[..]
Dat zie je helemaal niet duidelijk. Het filmpje begint nota bene met die hand in de nek. En niet zo gek dat die neger geen geweld schuwt, dat is zijn baan. Hij is overig verschrikkelijk mild tegenover die kerel, maar dat terzijde.
Wat heeft die neger dan te maken met je topictitel? Of wat bedoel je dan met bruut? Of met NSFW? Of wil je gewoon kijkertjes trekken?
Ja precies, dat bedoel ik.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb zelfs braaf de reclame gekeken. En herkende Paris ook wel. Zag iemand die een hand op de schouder van de vent náást haar legde en wat trok. En toen werd die vent neergelegd. Nou nou. Bruut zeg.
Zij werd niet aangeraakt. Dus je TT gaat daar al fout. Er was niets bruuts aan. Brutaal, dat wel. En een aanval? Euh.... nee.quote:
Wahahahahahahahahahahahahahah mooie illusiequote:Op donderdag 28 april 2011 13:08 schreef Silven het volgende:
2. Afgelikte boterham, uitgewoonde grot
Inderdaad, Telegraafniveau ditquote:Op donderdag 28 april 2011 13:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zij werd niet aangeraakt. Dus je TT gaat daar al fout. Er was niets bruuts aan. Brutaal, dat wel. En een aanval? Euh.... nee.
Oftewel: wat een kuttopic.
Bruut in haar rust verstoord?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:12 schreef laforest het volgende:
[..]
Doe eens niet zo achterdochtig.
Paris wordt bruut in haar rust gestoord onderweg naar de rechtbank en vervolgens gaat het hard om hard en gaat die neger dus ook nog eens te keer.
Als dat het enige punt is wat je kan weerleggen. Ik pik ze niet eens allemaal in de kroeg op, en ik heb er liever eentje waar er 4/5 overheen geweest zijn dan een stuk of 50, en ik denk zelfs dat die Paris Hilton daar wel overheen komt.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wahahahahahahahahahahahahahah mooie illusie
Denk jij dat je in de kroeg alleen maar maagden oppikt ofzo?
'en die neger gaat tekeer' alsof het om fucking Bokito gaatquote:Op donderdag 28 april 2011 13:16 schreef Sander het volgende:
[..]
Bruut in haar rust verstoord?
Er lopen achthonderd reporters om haar heen!![]()
![]()
Dat jij dus al zo afgestompt bent dat dit soort geweld je niets doet en dan ook nog eens er om lacht geeft een boel over jou aan.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
'en die neger gaat tekeer' alsof het om fucking Bokito gaat![]()
![]()
Die bleef heel netjes als je het mij vraagt. Geen rake klappen uitdelen ofzo.
Nee, ik hoef haar ook niet. Maar niet vanwege het boterhamargument.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:17 schreef Silven het volgende:
[..]
Als dat het enige punt is wat je kan weerleggen. Ik pik ze niet eens allemaal in de kroeg op, en ik heb er liever eentje waar er 4/5 overheen geweest zijn dan een stuk of 50, en ik denk zelfs dat die Paris Hilton daar wel overheen komt.Maar als ik haar tegenkom stuur ik haar wel door naar jou hoor, als je niks beters dan dat hoeft.
Ja maar die horen erbij, dat is anders.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:16 schreef Sander het volgende:
[..]
Bruut in haar rust verstoord?
Er lopen achthonderd reporters om haar heen!![]()
![]()
En dat jij ook maar IETS fascinerend vind aan Paris Hilton geeft een boel over jou aan.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:21 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat jij dus al zo afgestompt bent dat dit soort geweld je niets doet en dan ook nog eens er om lacht geeft een boel over jou aan.
Ja, ik zou als ik single was en de kans kreeg zeker van de gelegenheid gebruik maken.quote:
Okidokie, bij mij gaat het in ieder geval wel op, maar dat is misschien omdat ik meiden selecteer waarvan ik weet dat ze geen afgelikte boterham zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, ik hoef haar ook niet. Maar niet vanwege het boterhamargument.
Zit je nou die brute aanvaller te verdedigen?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:21 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat jij dus al zo afgestompt bent dat dit soort geweld je niets doet en dan ook nog eens er om lacht geeft een boel over jou aan.
Gewoon om eens ff zo'n vieze skank aan te duwen xD. Of je bedoelt als je dronken bent?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:22 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ja, ik zou als ik single was en de kans kreeg zeker van de gelegenheid gebruik maken.
Nee, ik geef gewoon aan dat beide geweld gebruiken.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:23 schreef Sander het volgende:
[..]
Zit je nou die brute aanvaller te verdedigen?
Deenaquote:Op donderdag 28 april 2011 13:22 schreef Silven het volgende:
[..]
En dat jij ook maar IETS fascinerend vind aan Paris Hilton geeft een boel over jou aan.
Helemaal geen geweld joh, er wordt niemand bruut op zijn gezicht geklapt. Stel je niet zo aan johquote:Op donderdag 28 april 2011 13:38 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee, ik geef gewoon aan dat beide geweld gebruiken.
En deze user zelf het geweld er niet in ziet en er om lacht.
haha bruut geweld, je moet eens bij ons naart cafe komen..quote:Op donderdag 28 april 2011 13:38 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee, ik geef gewoon aan dat beide geweld gebruiken.
En deze user zelf het geweld er niet in ziet en er om lacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |