Heb je daar een foto van? zodat ik een beetje weet hoe het moet.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:10 schreef Sulley02 het volgende:
Lege wcrollen!Aan de uiteinden een beetje inknippen en spelen maar. Ding is hier al dagen favoriet en het is nog gratis ook.
Ik zal het even uitleggen. Je maakt gebruik van de de wc, veegt vervolgens de boel schoon, en als je dat vaak genoeg doet (moet wel echt dagelijks hoor!!) is op een bepaald moment de wc-rol op. Wat er overblijft is een kartonnen kokertje. Gooi het door de kamer en de kat springt erachteraan.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:20 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Heb je daar een foto van? zodat ik een beetje weet hoe het moet.
bij ons raken de touwtjes de hele tijd in de war, dus dat was geen succesquote:Op donderdag 28 april 2011 13:46 schreef Rucky het volgende:
Een vriend van mij had het volgende voor de kat gekocht:
[ afbeelding ]
De kat en hij konden er uren mee spelen.
Bedankt voor de uitleg. Ga ik meteen proberen.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik zal het even uitleggen. Je maakt gebruik van de de wc, veegt vervolgens de boel schoon, en als je dat vaak genoeg doet (moet wel echt dagelijks hoor!!) is op een bepaald moment de wc-rol op. Wat er overblijft is een kartonnen kokertje. Gooi het door de kamer en de kat springt erachteraan.
Of ze kijken je stoïcijns aan, met een blik die heel duidelijk maakt dat ze het verdommen mee te doen aan dat soort geintjes.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik zal het even uitleggen. Je maakt gebruik van de de wc, veegt vervolgens de boel schoon, en als je dat vaak genoeg doet (moet wel echt dagelijks hoor!!) is op een bepaald moment de wc-rol op. Wat er overblijft is een kartonnen kokertje. Gooi het door de kamer en de kat springt erachteraan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |