quote:Op donderdag 28 april 2011 11:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Een snotneus, jonger dan mijn kleine broertje ben je
Mijn broertje is ook de jongste, we schelen 12.5 jaarquote:Op donderdag 28 april 2011 11:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
![]()
Ik ben de jongste.. mijn broer is vorige maand 27 geworden.
Datmagheulnie, ze is ook al niet van aaaaaaaadelquote:Op donderdag 28 april 2011 12:00 schreef indaha het volgende:
Volgens mij hebben die al geoefend hoor
quote:Op donderdag 28 april 2011 11:59 schreef oh-oh het volgende:
Zo, krijg ik bonuspunten voor de TT of wat?
Je wilde hem vast niet zelf he?quote:
Zoquote:Op donderdag 28 april 2011 12:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn broertje is ook de jongste, we schelen 12.5 jaar
Mijn zusje heeft dr drie uitgepoept in en jaar of 3 geloof ik, zij heeft zich ieg voldoende voortgeplant voor de rest van het gezin ookquote:Op donderdag 28 april 2011 12:04 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Zo![]()
Mijn broer heeft ook al 3 kinderen.. die zitten ook dicht bij elkaar. Dochter van 5, zoontje van 3 en het jongste zoontje viert volgende maand zn 1ste verjaardag
Ik stelde je niet teleurquote:Op donderdag 28 april 2011 12:04 schreef indaha het volgende:
Ja eigenlijk wel , maar ik wist wel dat jij sneller zou zijndus ik maakte me niet al te druk.
Ik vind zo een stiefdochter van bijna 4 die al zindelijk is en dr eigen kont af kan vegen en zelf al een of twee honden aan de riem kan pakken nog wel te doen , voor af en toe in het weekendquote:Op donderdag 28 april 2011 12:06 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
![]()
Ja mijn broer heeft ook al genoeg kleinkinderen gemaakt, ik mot ze niet.
quote:Op donderdag 28 april 2011 12:07 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ben ook een snotneus dan met m'n 22.![]()
Heb ook nog een zus van 35 en een broer van 32.
Ik heb net een verjaardagscadeau besteld voor WJ. Een stoomkoker, ben benieuwd of het wat is.
Mijn vader wordt over 2 jaar 70 , dan is mn broertje 27quote:Op donderdag 28 april 2011 12:10 schreef Nonneke het volgende:
mn halfbroer (zoon van mn vader) is al 42![]()
mn vader wordt volgend jaar 70 !![]()
Nee, m'n moeder heeft tussen mij en m'n broer tig miskramen gehad. Toen maar besloten niet meer te proberen en m'n moeder raakte vervroegd in de overgang. Met 6 maanden zwangerschap kwam ze d'r achter.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ook al zo een nakomertje!
Was jij gepland?
![]()
En met die stoomkoker kun je ook stoomcake en bapao en lemper gaan maken
Nee dat heb je goed bekeken, wel de lusten en niet de lasten.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind zo een stiefdochter van bijna 4 die al zindelijk is en dr eigen kont af kan vegen en zelf al een of twee honden aan de riem kan pakken nog wel te doen , voor af en toe in het weekend
Ah ok.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:12 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Nee, m'n moeder heeft tussen mij en m'n broer tig miskramen gehad. Toen maar besloten niet meer te proberen en m'n moeder raakte vervroegd in de overgang. Met 6 maanden zwangerschap kwam ze d'r achter.![]()
M'n moeder heeft me nog Rinske willen noemen.
Ik vind het superleuk als ze dr is en ik ben altijd heeeeeeeeel blij als ze weer optieftquote:Op donderdag 28 april 2011 12:12 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee dat heb je goed bekeken, wel de lusten en niet de lasten.
Wij hebben zelf ook geen kinderen, maar wel een petekind van 10 en die nemen we mee op vakantie of die komt hier logeren, heel gezellig
ahwz das wel zielig iddquote:Op donderdag 28 april 2011 12:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn vader wordt over 2 jaar 70 , dan is mn broertje 27![]()
Mn ex die had een moeder die hem kreeg toen ze 50 was, die dacht dat ze eindelijk es in de overgang ging.
En zn vader was 12 jaar ouder dan zn moeder, die was al heel snel dood![]()
En hij heeft echt serieus tot zn 29e bij zn moeder gewoond, op t laatst zelfs in een verzorgingsflat, echt zo triest
Dat valt nog mee, mijn moeder was 37 toen ze mn broertje kreeg en mn vader is 7 jaar ouder geloof ik, dat was toen oud, maar nu ook alweer normalerquote:Op donderdag 28 april 2011 12:14 schreef indaha het volgende:
Mijn ouders zijn 73 en 72 en ik heb nog een jonger broertje van 40
Ja gek hoe dat gaat ik heb 7 nichtjes van mijn man zijn broers en met ons petekinfd en haar zussen van 18 en 20 hebben we heel veel contact altijd en van die anderen hoor je amper wat.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het superleuk als ze dr is en ik ben altijd heeeeeeeeel blij als ze weer optieft![]()
Ik heb ook nog dat joch van 12 die al van kleins af aan bij me komt logeren.
De kids van mn zusje heb ik al sinds juli niet meer gezien geloof ik
Oh de jongste van mn zusje wordt in juni 2 en die heb ik ook maar een keer of 4 gezien denk ik.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:17 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik heb het jongste zoontje van mn broer 2x gezien terwijl ze hier vlakbij wonen. Ik heb er niet zoveel meeZe vinden mijn honden ook stom dus tja
![]()
zo heb ik een schoonzus die bang is van mijn katten.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:17 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik heb het jongste zoontje van mn broer 2x gezien terwijl ze hier vlakbij wonen. Ik heb er niet zoveel meeZe vinden mijn honden ook stom dus tja
![]()
Nou mn nichtje vind de honden wel leuk, maar mn broer en schoonzus nietquote:Op donderdag 28 april 2011 12:20 schreef indaha het volgende:
Ja
[..]
zo heb ik een schoonzus die bang is van mijn katten.
Dat je er niet van houd oke dat kan ik snappen , maar als ze hier in de tuin zit en er komt een kat binnen 2 meter springt ze van der stoel, ik vind dat wel grappig en mijn man pest haar dan nog wat door de kat te roepen.
de oudste van mn halfbroer heb ik 1x gezien (toen was hij nog geen week, in November word hij 10quote:Op donderdag 28 april 2011 12:17 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
Oh dat was zo hemels, toen mn broertje een jaar of 2 was en mn zusje en ik 14 en 12 kochten mn ouders een caravan. Zaten ze echt elk weekend en de hele vakantie op de camping met die kleine , en wij hadden altijd het huis vol vriendinnen en feestquote:Op donderdag 28 april 2011 12:20 schreef DanseMacabre het volgende:
M'n zus heeft iets nieuws bedacht. Die zit tegenwoordig altijd op de camping.
Kunnen ze niet komen met de pasen want ze zitten op de camping. 5 minuten van huis. Zeg dan gewoon dat je geen zin hebt.
Ja mijn zusje vindt de honden ook gruwelijk, en dr vriend ook.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:21 schreef Nonneke het volgende:
[..]
de oudste van mn halfbroer heb ik 1x gezien (toen was hij nog geen week, in November word hij 10), de jongste nog nooit
Beest zat bijna de hele dag in de bench..een labrador. Tja..die heeft wel veel beweging nodig..Super leuk beest, heb dr weleens meegenomen naast de fiets. Die woont nu bij 2 wat oudere mensen die lekker elke dag in het bos met haar gaan wandelen.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:23 schreef indaha het volgende:
Ja sommige mensen moeten geen dieren kunnen nemen, als ik een beestje in huis neem blijft ie
quote:Op donderdag 28 april 2011 12:29 schreef oh-oh het volgende:
Oudste nichtje met de hondjes:
[ afbeelding ]
Laatste keer dat de meisjes samen kwamen logeren was het laatste weekend dat Frits leefde:
[ afbeelding ]
En dan expres veel van dit soort foto's maken omdat mn zusje het zo afschuwelijk vindt![]()
[ afbeelding ]
Nee echt helemaal niet!quote:
Nee ik doe mijn katten ook niet weg, maar meestal gaan ze zelf al, alleen Binky die wil altijd op schoot bij diegene die dat het minste wilquote:Op donderdag 28 april 2011 12:27 schreef _Multiply86_ het volgende:
Als mensen honden niet leuk vinden, moeten ze hier ook niet komen. Dan blijven ze maar thuis. Ik ga niet mijn honden apart zetten, omdat jij zo nodig op bezoek wil komen. Ze doen zelf ook hun kinderen toch niet in een andere kamer als ik op bezoek kom
Dat is omdat hun haar hetzelfde zit daarquote:Op donderdag 28 april 2011 12:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind ze op de bank foto anders sprekend op elkaar lijken.
Neuh, ze lijken echt niet op elkaar.quote:
ach wat liefquote:Op donderdag 28 april 2011 12:39 schreef Nonneke het volgende:
hier moeten de honden even alleen aan de kant als meneertje weer eens niet boven wil slapen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat een cuties !quote:
omgquote:
Haha ja dat hondje zoekt nog een baasje, je zou dan eigenlijk die kat erbij moeten nemenquote:Op donderdag 28 april 2011 13:01 schreef Nonneke het volgende:
[..]
wat een cuties !
[..]
omg![]()
dat hapje uit zn voet ook (1:00)![]()
Super zulke vriendjes, helaas zijn ze hier niet zo leuk met elkaar
oh gaan ze uit elkaar ? wat zieligquote:Op donderdag 28 april 2011 13:03 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Haha ja dat hondje zoekt nog een baasje, je zou dan eigenlijk die kat erbij moeten nemen
Crap, das niet zo een fijne timingquote:Op donderdag 28 april 2011 13:44 schreef indaha het volgende:
Oh oh de trouwerij is om 12 uur Nederlandse tijd, ik dacht om 12 uur engelse tijd.
Anders mis je hem ook nog
Voorzover dat lukt op mn werk wel hoor zeikhoerquote:Op donderdag 28 april 2011 13:47 schreef Qwea het volgende:
Jezus, kutsnol, gaat je die royal wedding kijken?!?
omfgquote:Op donderdag 28 april 2011 13:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Voorzover dat lukt op mn werk wel hoor zeikhoer
quote:Op donderdag 28 april 2011 13:45 schreef Qwea het volgende:
wat een fag-bende hier weer... het is maar een beestje en banger voor jou dan jij voor hem/haar hoeft te zijn
edit: posted by MM want Qwea is zelf zo'n mietje in ultima forma
Die is echt zo briljant hequote:Op donderdag 28 april 2011 13:32 schreef Qwea het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)nald_had_a_farm.html!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 28 april 2011 14:24 schreef Nonneke het volgende:
yaayy morgen is de hondenbuggy er
beetje jammer dat Spike er pas volgende week is![]()
Waarom issie dan niet naar Spike zn eigen huisje gestuurd?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:24 schreef Nonneke het volgende:
yaayy morgen is de hondenbuggy er
beetje jammer dat Spike er pas volgende week is![]()
quote:Op donderdag 28 april 2011 14:45 schreef Oognip het volgende:
Ik heb geshopt en veel te veel geld uitgegeven
omdat dat lieve jongetje wat hierboven in het mandje slaapt hem anders slooptquote:Op donderdag 28 april 2011 14:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waarom issie dan niet naar Spike zn eigen huisje gestuurd?
Heb jij die echt gekocht voor Spike?
Lieve tante Non
quote:Op donderdag 28 april 2011 14:51 schreef Nonneke het volgende:
[..]
omdat dat lieve jongetje wat hierboven in het mandje slaapt hem anders sloopt![]()
dus die krijgt volgende week eerst instructies en dan mag Spike er ook thuis in
Bij Ziengs gekocht, 25% korting dus was maar 45 euroquote:Op donderdag 28 april 2011 14:51 schreef oh-oh het volgende:
Oh die schoenen zijn best leuk, ik zoek ook nog zomerschoenen.
En ik moet nog bh's gaan shoppen.
Dan ben ik wel weer zomerklaar denk ik
Em bestaan ze ook in het zwart?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Bij Ziengs gekocht, 25% korting dus was maar 45 euro
Oh dan laat maarquote:Op donderdag 28 april 2011 14:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Bij onze Ziengs iig niet, wel in het grijs (licht)
Jammer, zit je het hele weekend nog met die zooiquote:Op donderdag 28 april 2011 15:01 schreef Mama_Mia het volgende:
Oognip, ik vrees dat de keuken morgen niet af komt
Ze moeten nog tegelen, voegen, dat uitharden en dan kan pas de keuken en de kastjes erin
tsjaquote:
Mja inderdaadquote:Op donderdag 28 april 2011 15:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jammer, zit je het hele weekend nog met die zooiHopelijk krijgen ze het maandag dan wel af.
gefeliciteerd !!quote:Op donderdag 28 april 2011 15:36 schreef Ynske het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:
YAAAAAAAAAAAAAYquote:Op donderdag 28 april 2011 15:36 schreef Ynske het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:36 schreef Ynske het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:36 schreef Ynske het volgende:
Thessa zou dat trouwens echt met dr handen in dr zakken winnen, zij en dr pa geven elkaar al kopstoten sinds ze een maand of 7 isquote:
idd, om kapot te gaanquote:[iimg]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op donderdag 28 april 2011 15:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
YAAAAAAAAAAAAAY![]()
![]()
![]()
Gewoon een dag te laat iets laten horen?
Hoe killing is dat zeg
Ynske wat geweldigquote:Op donderdag 28 april 2011 15:36 schreef Ynske het volgende:
Gore klootzakkenquote:
Ja zeker, het is natuurlijk heel jammer, maar wel beter zo. En hij heeft een prachtige leeftijd bereikt (87 of 88).quote:
quote:
Morgen vrij, maandag beginnenquote:Op donderdag 28 april 2011 15:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gore klootzakken![]()
Kun je meteen doorstromen of moet je nog ff wachten?
quote:
wat is erquote:
lekker,maar ik zit vol heb net vlaai op, een medebestuurslid heeft een lintje gekregen.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 16:07 schreef Mama_Mia het volgende:
Yum Magnumsik wil de Magnum Mint in Nederland
En ik blijf maar hoesten van het stof hierOognip ik zou echt proberen iets voor de woonkamerdeur te leggen dat er ook geen stof onder de deur komt want het is echt vervelend
En ik had al keelpijn
(maar ik ben heul best positief enzulks anders gaan mensen denken dat ik aandacht vraag)
Ja stel je voor dat je teveel aandacht zou vragen zegquote:Op donderdag 28 april 2011 16:07 schreef Mama_Mia het volgende:
Yum Magnumsik wil de Magnum Mint in Nederland
En ik blijf maar hoesten van het stof hierOognip ik zou echt proberen iets voor de woonkamerdeur te leggen dat er ook geen stof onder de deur komt want het is echt vervelend
En ik had al keelpijn
(maar ik ben heul best positief enzulks anders gaan mensen denken dat ik aandacht vraag)
Nog steeds geen pakketjes.. Ik word er zo chago van. Hele dag naar de klotequote:Op donderdag 28 april 2011 16:10 schreef indaha het volgende:
[..]
wat is er![]()
[..]
lekker,maar ik zit vol heb net vlaai op, een medebestuurslid heeft een lintje gekregen.
quote:Op donderdag 28 april 2011 16:10 schreef Oognip het volgende:
[..]Haha je bent wel aan het mopperen zeg
Mag niet meer he hier, anders krijgen we rellenquote:Op donderdag 28 april 2011 16:11 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat je teveel aandacht zou vragen zeg
Jij houdt toch zo van rellen?quote:Op donderdag 28 april 2011 16:14 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]ik weet het
maar het is ook gewoon stom. Ik wil mn cadeautje van Danny, ik wil tot drie uur uitslapen, die stomme keelpijn moet weg, en ik wil dat mn scriptie-docent reageert! Zo
en nu ben ik uitgemopperd
[..]
Mag niet meer he hier, anders krijgen we rellen
O bij ons in het dorp zit een goede pakjesbezorger, laatst waren we niet thuis en vond ik een briefje in de bus en toen kwam hij tegen 5 uur nog eens kijken of we er waren en toen had ik toch mijn pakje voor het weekendquote:Op donderdag 28 april 2011 16:12 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Nog steeds geen pakketjes.. Ik word er zo chago van. Hele dag naar de klote
Misschien krijg je daarom geen bericht over de bekerfinale, je bent een risicogeval en moet eerst onderzocht worden door de geheime dienstquote:Op donderdag 28 april 2011 16:17 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik, ja joh. Daarom heb ik ook een voetbal jaarkaart
Dat zal het zijnquote:Op donderdag 28 april 2011 16:21 schreef indaha het volgende:
[..]
Misschien krijg je daarom geen bericht over de bekerfinale, je bent een risicogeval en moet eerst onderzocht worden door de geheime dienst( teveel James bond gekeken vroeger)
Liefquote:Op donderdag 28 april 2011 16:22 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dat zal het zijn
Rhana is me aan het wassen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh Oognip, deze vond ik ook nog;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze is normaal ook altijd op tijd. Nu moet ik voor een pakketje tekenen en dan komt hij maar laat. Aarrrgh. Ik wandelen met de honden, niet hier zitten wachtenquote:Op donderdag 28 april 2011 16:19 schreef indaha het volgende:
[..]
O bij ons in het dorp zit een goede pakjesbezorger, laatst waren we niet thuis en vond ik een briefje in de bus en toen kwam hij tegen 5 uur nog eens kijken of we er waren en toen had ik toch mijn pakje voor het weekend
Haha lief, mijn katjes voor de deurquote:Op donderdag 28 april 2011 16:22 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dat zal het zijn
Rhana is me aan het wassen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh Oognip, deze vond ik ook nog;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij ons komen pakketjes eigenlijk altijd 's avondsquote:Op donderdag 28 april 2011 16:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Deze is normaal ook altijd op tijd. Nu moet ik voor een pakketje tekenen en dan komt hij maar laat. Aarrrgh. Ik wandelen met de honden, niet hier zitten wachten
quote:Op donderdag 28 april 2011 16:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha lief, mijn katjes voor de deur
En het is wel heel ernstig met je gesteld als Rhana je moet wassenTja iemand moet het doen he
Ha fijn dat Dolfjequote:Op donderdag 28 april 2011 16:30 schreef asfalthooligan het volgende:
@ indaha grey is omgedoopt naar dolfje en gaat super
hij is volledig geaccepteerd en zelfs de baas en vandaag even naar buiten geweest.
En de liefde tsja mevrouw is heel apart bezig eerst nog een knuffel en lief doen en 4 uur later via msn het is over
en nu ineens ik voel geen klik tussen ons hmm vaag hoor
Van harte Yns! Lekker zo snel!quote:
Door deze post was je toch nog een beetje bij mequote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 13:45 schreef Qwea het volgende:
wat een fag-bende hier weer... het is maar een beestje en banger voor jou dan jij voor hem/haar hoeft te zijn
edit: posted by MM want Qwea is zelf zo'n mietje in ultima forma
Maar die heb ik niet gemaaktquote:Op donderdag 28 april 2011 16:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Door deze post was je toch nog een beetje bij me
[..]
Jaquote:
Die had ik daarstraks ook al hier gezet maar die heeft ze nog niet gezienquote:Op donderdag 28 april 2011 16:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Door deze post was je toch nog een beetje bij me
[..]
Ja, waar was je nu de hele tijd?quote:
Met name ergens (park, tuin, terras) zuipenquote:
Langzaam vooruitgang dusquote:Op donderdag 28 april 2011 16:56 schreef Strega het volgende:
Zo, hier begint het er op te lijken.
Pagan is vandaag met de buurman naar de stort geweest, alle bende weg.
Van de week maakt hij mijn oppot, aanrecht bij de kas.
Voor bij het kippenhok mooie paarse Franse hanggeraniums gekocht.
Nu nog een steigerhouten bankje erbij. (Ik red het nog niet in één loop helemaal naar de achterste tuin, bij de serre. Weer een stukje verder
Nee, Pagan wacht op de oproep van de cardioloog.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:56 schreef indaha het volgende:
Strega hoe is het bij jullie nu, heeft Pagan al een idee over de nieuwe operatie en ben jij aan de revalidatie begonnen?
Lekker toch, van genieten zolang het mooi weer is!quote:Op donderdag 28 april 2011 16:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Met name ergens (park, tuin, terras) zuipen
Goed zoquote:Op donderdag 28 april 2011 16:59 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, Pagan wacht op de oproep van de cardioloog.
Ik moet op 5 mei voor de eerste keer naar de revalidatiearts. Maar ik heb mijn target in iig al gehaald, ben voor het eerst in nu 3 jaar weer achter in de tuin geweest. (En dat op eigen voeten)
Zal voor jou ook duimen, heeft bij Ynske ook gebaatquote:Op donderdag 28 april 2011 17:01 schreef Rewimo het volgende:
Strega, toch al een beetje vooruitgang. En straks lekker in de tuin aan de slag
Oognip, dat is een mooie leeftijd ja, dan kun je er wel in berusten
Yns, wat goed! Ga je nu naar een andere afdeling?
Ik heb vandaag aangegeven dat ik eigenlijk liever retourpost wil blijven doen (dat doe ik nu tijdelijk). Veel uitzoekwerk, vind ik leuker om te doen dan klanten te woord staan. Lekker speuren en zelfstandig bezig zijn. Hopelijk lukt het
Wat een lekker dingquote:Op donderdag 28 april 2011 17:04 schreef Mama_Mia het volgende:
Oognip:
[ afbeelding ]
En Rhana is nu aan het bijten ipv wassen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar eindigt zo'n waspartij meestal in jaquote:Op donderdag 28 april 2011 17:04 schreef Mama_Mia het volgende:
Oognip:
[ afbeelding ]
En Rhana is nu aan het bijten ipv wassen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tnxquote:Op donderdag 28 april 2011 17:05 schreef indaha het volgende:
Zal voor jou ook duimen, heeft bij Ynske ook gebaat
Wat een rotstreek dus hij heeft alleen een briefje erin gedaan, maar dat kost toch ook tijd en hij moet het pakje weer meenemenquote:Op donderdag 28 april 2011 17:06 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik zit boos aan de lijn met de tnt. die klote gast doet net of die geweest is een half uur geleden, briefjes in de bus. Maar die flikker is dus echt niet aan de deur geweest.
Heerlijk, die foto's!quote:
Ik duim dus dat ze je lekker laten "retouren"quote:Op donderdag 28 april 2011 17:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Daar eindigt zo'n waspartij meestal in ja
Rot is dat.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:06 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik zit boos aan de lijn met de tnt. die klote gast doet net of die geweest is een half uur geleden, briefjes in de bus. Maar die flikker is dus echt niet aan de deur geweest.
Ze heeft ook een erg mooie tekening!quote:Op donderdag 28 april 2011 17:15 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]mijn schatje
ik ben zo trots op haar
Oh , wij hebben juist een hele lieve bezorgmeneer thuis , die zet zn nummer op de briefjes en die kun je dan bellen, komt ie terug op dezelfde dag wanneer het jou uit komtquote:Op donderdag 28 april 2011 17:06 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik vind het zo lief dat ze een licht en een donker oortje heeft, en ook een licht en een donker pootjequote:Op donderdag 28 april 2011 17:17 schreef Strega het volgende:
[..]
Ze heeft ook een erg mooie tekening!
Hier ookquote:Op donderdag 28 april 2011 17:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh , wij hebben juist een hele lieve bezorgmeneer thuis , die zet zn nummer op de briefjes en die kun je dan bellen, komt ie terug op dezelfde dag wanneer het jou uit komt
Hij brengt het ook altijd tot aan de voordeur, en dat is bij mij best nog een eindje van benedenquote:Op donderdag 28 april 2011 17:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier ook
Sterker nog, ik heb soms bij een bestelling mijn 06nr opgegeven en dan belt hij mij dat hij net aan de deur is geweest en dat hij voorlopig nog wel even in de buurt is enzo
Wat fijn dat Sjon nog bij z'n vriendje op bezoek kan.quote:
Tnxquote:Op donderdag 28 april 2011 17:15 schreef Strega het volgende:
Ik duim dus dat ze je lekker laten "retouren"
Ach lief. Al was de laatste scene ietwat dubieusquote:
Goed zo en zeker een klacht indienenquote:Op donderdag 28 april 2011 17:21 schreef _Multiply86_ het volgende:
Zo.. die vent moest mooi terugkomen en was net boos aan de deur. ben nog bozer op hem geworden maar k heb mn pakketjes. t was ook een andere..die normaal komt bonkt keihard op mn deur en belt 100x aan. Wat een hufter, ik ga nog mooi een klacht over hem indienen
Huge issie al he!quote:Op donderdag 28 april 2011 17:22 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat fijn dat Sjon nog bij z'n vriendje op bezoek kan.![]()
Hij zit er goed uit Sandor
Ja hele leuke winkel, wierrook en buddha's en zulksquote:Op donderdag 28 april 2011 17:22 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach lief. Al was de laatste scene ietwat dubieus![]()
Leuke winkel ook zo te zien.
Ah wat leukquote:
Ja, daar ben ik altijd gek op!quote:Op donderdag 28 april 2011 17:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja hele leuke winkel, wierrook en buddha's en zulks
Ja vind ik ook altijd wel leuk, ligt die winkel in het centrum oh-oh?quote:
Rechtstraat, het Hemelsche Geschenkenhuis heet ie.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:27 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja vind ik ook altijd wel leuk, ligt die winkel in het centrum oh-oh?
Zal eens noteren voor als ik in Maastricht kom en natuurlijk voor als Sandor er toevallig rondhangtquote:Op donderdag 28 april 2011 17:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Rechtstraat, het Hemelsche Geschenkenhuis heet ie.
Naar huis en boodschappen doen, later
het ziet er gezellig uit Stregaquote:Op donderdag 28 april 2011 17:39 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]
De Tibetaanse vlaggetjes zwaaien vrolijk achter het huis.
Ja teveel ineens gedaan zeker, beterschap en rust maar lekker uitquote:Op donderdag 28 april 2011 17:40 schreef Strega het volgende:
Ik ga even met het been omhoog.
(De enkel is een beetje dik)
Niet nodig:quote:Op donderdag 28 april 2011 17:59 schreef Greys het volgende:
Boh!
Hoe hoog zitten ze? Ze moeten er landingsbanen onder maken!
quote:The new arrivals were uncovered after one of the chicks tumbled out of the nest on to the ground and wandered into the hotel.
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)T.html#ixzz1Kpnl7kCh
Samenvatting?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:11 schreef Greys het volgende:
Van harte Ynske, echt tof voor je!![]()
(Ik lees nu pas terug)
Tof, wat voor één?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:49 schreef DanseMacabre het volgende:
Gefeliciteerd Ynske!
Ik heb een nieuwe laptop gekocht, mijne laadt niet meer op en is traaag.
Asus K52F-EX887Vquote:Op donderdag 28 april 2011 19:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Tof, wat voor één?
Ik moet nog steeds eens naar mijn laptopje laten kijken
Wat was er ook nog maar weer mee?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Tof, wat voor één?
Ik moet nog steeds eens naar mijn laptopje laten kijken
Ik zag laatst iemand met een Dobermann bij de surfvijvers. Die was ook druk met een ballenwerper.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:23 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ze is weer helemaal kapot nu, echt ideaal die ballenwerper
Ach ook dat nog, het is voor de baby nog te vroeg maar voor haar zou je hopen dat hij/zij zo snel mogelijk kwam.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:48 schreef oh-oh het volgende:
Bah, ik krijg net een sms van f_r dat ze in het ziekenhuis is opgenomen weer, vanwege te hoge bloeddruk
Nou ik vind dat ze er bijzonder knap opstaatquote:Op donderdag 28 april 2011 19:09 schreef _Multiply86_ het volgende:
Mn andere camera is kapot..dus ik heb even tijdelijk een camera uit de middeleeuwen..moest nog ff kijken hoe alles werkt en de kleuren stonden raar..dus heb alleen maar klote foto's gemaakt vanmiddag
maar ze is wel lief![]()
[ afbeelding ]
Ja, het is wel echt heel sneu he? Een zwangerschap hoort ook gewoon een mooie bijzondere tijd te zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:03 schreef indaha het volgende:
[..]
Ach ook dat nog, het is voor de baby nog te vroeg maar voor haar zou je hopen dat hij/zij zo snel mogelijk kwam.
Wat een vervelende zwangerschap, als je haar toevallig smst wens haar veel sterkte en beterschap.
Vanaf 37 weken mag een baby zelfs al thuis geboren worden.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:10 schreef indaha het volgende:
Ik heb even gespiekt bij Ouders en de uitgerekende datum is 17 juni
O dat zou dan al 3 weken eerder kunnen dan 17 juni als het nodig is (ik persoonlijk vind eigenlijk van wel want ze houdt amper meer wat binnen en dat verzwakt toch ook erg en die kracht heeft ze toch nodig voor de bevalling lijkt me, maar ik ben een leek hoor dus ik zeg ook maar wat)quote:Op donderdag 28 april 2011 20:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Vanaf 37 weken mag een baby zelfs al thuis geboren worden.
Wat kut van f_r zeg!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:15 schreef indaha het volgende:
[..]
O dat zou dan al 3 weken eerder kunnen dan 17 juni als het nodig is (ik persoonlijk vind eigenlijk van wel want ze houdt amper meer wat binnen en dat verzwakt toch ook erg en die kracht heeft ze toch nodig voor de bevalling lijkt me, maar ik ben een leek hoor dus ik zeg ook maar wat)
Ja, dat was ook met de oudste van WJ's zus, HELLP-syndroom. Kindje heeft nog heel lang in het ziekenhuis moeten liggen. Bij de tweede was het niet zo ernstig gelukkig.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:09 schreef oh-oh het volgende:
Nee dat is echt shit.
Maar 33 weken is gelukkig wel al een beetje een redelijke termijn.
Ik ken vrouwen die door zwangerschapsvergiftiging met spoed moesten bevallen met 26 weken en zo, brrrrrr, das nog kutter.
Weekje of 3 er nog bij zou voor de baby heel mooi zijn natuurlijk, maar voor f_r zelf wel heel zwaar.
Ja goed gedaanquote:Op donderdag 28 april 2011 20:20 schreef oh-oh het volgende:
Ja dat las ik ook van dat kindje van 21 weken. Dan mag abortus nog toch?
Bizar hoor, tweelingbroertje had het niet gered.
Ze zou idd vroeger bevallen, ik ben benieuwd hoe het nu zal verlopen.
Ik ben in elk geval blij dat ik dr mn nr gegeven heb en gevraagd had me op de hoogte te houden, ik vond het zo rot dat ze telkens gewoon weg was ineens...
Overleven ja, maar hoe gezond is zo'n kindje danquote:Op donderdag 28 april 2011 20:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat kut van f_r zeg!Maar ze loopt sowieso niet door tot de uitgerekende datum, de baby zou ik dacht met 38 weken gehaald worden.
Afgelopen zaterdag las ik een nieuwsbericht op nu.nl. Een kindje was met 21 weken gekomen en heeft het overleefd, ze woog maar 460 gramen een paar jaar geleden, ook een kindje met 21 weken was ter grote van een balpen en heeft het ook overleefd
Ja he, ik had haar ook al gepmt maar dat heeft weinig nut zoquote:Op donderdag 28 april 2011 20:20 schreef oh-oh het volgende:
Ja dat las ik ook van dat kindje van 21 weken. Dan mag abortus nog toch?
Bizar hoor, tweelingbroertje had het niet gered.
Ze zou idd vroeger bevallen, ik ben benieuwd hoe het nu zal verlopen.
Ik ben in elk geval blij dat ik dr mn nr gegeven heb en gevraagd had me op de hoogte te houden, ik vond het zo rot dat ze telkens gewoon weg was ineens...
Ja inderdaad, volgens mij is de normale levensvatbare grens 25/26 weken. Ze kunnen nu ook al longrijping inspuiten zodat het kindje nog beter kan leven. Voor haar zou het heel fijn zijn als het kindje er nu al zou zijn, mits alles goed is natuurlijk.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:26 schreef indaha het volgende:
Maar gelukkig is f-r 's kindje al rond de 1500 gram met 33 weken dus als het geboren zou worden heeft het wel een goede kans toch?
quote:Als de baby nu wordt geboren, heeft dat geen grote gevolgen. Het kindje zal echter nog wel in het ziekenhuis geboren moeten worden.
Gadverdamme, wat een narigheid, je hoort te kunnen genieten van een zwangerschap.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:48 schreef oh-oh het volgende:
Bah, ik krijg net een sms van f_r dat ze in het ziekenhuis is opgenomen weer, vanwege te hoge bloeddruk
Dat is alvast een beetje goed nieuws. Ik heb ook een week in het zh gelegen vanwege mijn bloeddruk, maar toen was ik al bijna uitgerekend, met 37/38 weken geloof ik.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:33 schreef oh-oh het volgende:
Ze smst net dat ze geen zwangerschapsvergiftiging heeft maar dat ze er wel bang voor waren in het zh.
Gelukkig maar! Wens haar inderdaad heel veel sterkte!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:33 schreef oh-oh het volgende:
Ze smst net dat ze geen zwangerschapsvergiftiging heeft maar dat ze er wel bang voor waren in het zh.
Gelukkig!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:33 schreef oh-oh het volgende:
Dat adres weet ik uit mn hoofdquote:Op donderdag 28 april 2011 21:25 schreef _Multiply86_ het volgende:
Halsbandje voor Diaz is ook binnenHeb er nog een speeltje voor hem bijgekregen ook. Straks ff alles klaarleggen voor morgen, vast adres in navigatie invoeren
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:43 schreef oh-oh het volgende:
Oh, Sandor is al helemaal zindelijk, heeeeeel af en toe met spelen nog een ongelukje![]()
En hij heeft al heel veel hondenvriendjes, en Toos de poes issie ook dikke mik mee.
Aan de riem en los loopt ie perfect mee ook![]()
In de winkel zit ie heel braaf in zn bench als het druk is, en ze hebben heel veel extra aanloop vanwege de ongelooflijk cute pup in de toko![]()
's Avonds hoeft ie geen flesje meer maar 's morgens wil ie wel altijd nog lekker drinken, zooooo schattig, en zn baasjes zijn NOG verliefder dan ze al waren
Oh-oh wat geweldig dat allebei je pleeghondjes zo'n goed tehuis hebben gevondenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:25 schreef _Multiply86_ het volgende:
Halsbandje voor Diaz is ook binnenHeb er nog een speeltje voor hem bijgekregen ook. Straks ff alles klaarleggen voor morgen, vast adres in navigatie invoeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |