quote:Op donderdag 28 april 2011 11:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Een snotneus, jonger dan mijn kleine broertje ben je
Mijn broertje is ook de jongste, we schelen 12.5 jaarquote:Op donderdag 28 april 2011 11:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
![]()
Ik ben de jongste.. mijn broer is vorige maand 27 geworden.
Datmagheulnie, ze is ook al niet van aaaaaaaadelquote:Op donderdag 28 april 2011 12:00 schreef indaha het volgende:
Volgens mij hebben die al geoefend hoor
quote:Op donderdag 28 april 2011 11:59 schreef oh-oh het volgende:
Zo, krijg ik bonuspunten voor de TT of wat?
Je wilde hem vast niet zelf he?quote:
Zoquote:Op donderdag 28 april 2011 12:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn broertje is ook de jongste, we schelen 12.5 jaar
Mijn zusje heeft dr drie uitgepoept in en jaar of 3 geloof ik, zij heeft zich ieg voldoende voortgeplant voor de rest van het gezin ookquote:Op donderdag 28 april 2011 12:04 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Zo![]()
Mijn broer heeft ook al 3 kinderen.. die zitten ook dicht bij elkaar. Dochter van 5, zoontje van 3 en het jongste zoontje viert volgende maand zn 1ste verjaardag
Ik stelde je niet teleurquote:Op donderdag 28 april 2011 12:04 schreef indaha het volgende:
Ja eigenlijk wel , maar ik wist wel dat jij sneller zou zijndus ik maakte me niet al te druk.
Ik vind zo een stiefdochter van bijna 4 die al zindelijk is en dr eigen kont af kan vegen en zelf al een of twee honden aan de riem kan pakken nog wel te doen , voor af en toe in het weekendquote:Op donderdag 28 april 2011 12:06 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
![]()
Ja mijn broer heeft ook al genoeg kleinkinderen gemaakt, ik mot ze niet.
quote:Op donderdag 28 april 2011 12:07 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ben ook een snotneus dan met m'n 22.![]()
Heb ook nog een zus van 35 en een broer van 32.
Ik heb net een verjaardagscadeau besteld voor WJ. Een stoomkoker, ben benieuwd of het wat is.
Mijn vader wordt over 2 jaar 70 , dan is mn broertje 27quote:Op donderdag 28 april 2011 12:10 schreef Nonneke het volgende:
mn halfbroer (zoon van mn vader) is al 42![]()
mn vader wordt volgend jaar 70 !![]()
Nee, m'n moeder heeft tussen mij en m'n broer tig miskramen gehad. Toen maar besloten niet meer te proberen en m'n moeder raakte vervroegd in de overgang. Met 6 maanden zwangerschap kwam ze d'r achter.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ook al zo een nakomertje!
Was jij gepland?
![]()
En met die stoomkoker kun je ook stoomcake en bapao en lemper gaan maken
Nee dat heb je goed bekeken, wel de lusten en niet de lasten.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind zo een stiefdochter van bijna 4 die al zindelijk is en dr eigen kont af kan vegen en zelf al een of twee honden aan de riem kan pakken nog wel te doen , voor af en toe in het weekend
Ah ok.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:12 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Nee, m'n moeder heeft tussen mij en m'n broer tig miskramen gehad. Toen maar besloten niet meer te proberen en m'n moeder raakte vervroegd in de overgang. Met 6 maanden zwangerschap kwam ze d'r achter.![]()
M'n moeder heeft me nog Rinske willen noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |