Serieus??? Even los van het kabinet en de politieke stromingen daarin, ik vind Rutte als premier echt tien keer beter dan Balkenende. In zijn communicatie, uitleg over moeilijke beslissingen, houding richting de kamer etcetera.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:21 schreef EchtGaaf het volgende:
Nou met Rutte zou je weer hartstochtelijk naar JP terugverlangen.
Nee hoor. Het vreemde is dat mensen een puberale presentatie beter vindens datgene wat Balkenende te berde bracht.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:22 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Serieus??? Even los van het kabinet en de politieke stromingen daarin, ik vind Rutte als premier echt tien keer beter dan Balkenende. In zijn communicatie, uitleg over moeilijke beslissingen, houding richting de kamer etcetera.
Maak je geen zorgen. Ik heb jarenlang een mening over Rutte.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
TS heeft gister P&W gekeken
Ik zie niet in wat er puberaal is aan antwoord geven op vragen. Je moet de Rutte van nu natuurlijk wel vergelijken met de Balkenende in zijn eerste jaar. Dan doet Rutte het imo vele malen beter.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee hoor. Het vreemde is dat mensen een puberale presentatie beter is datgene wat Balkenende te berde bracht.
Balkenende was vele meer een zwaargewicht bovendien.
Rutte komt bij mij over als een post puber afgestudeerde.
Het intellectuele niveau van JPB zal hij nooit halen.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:28 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat er puberaal is aan antwoord geven op vragen. Je moet de Rutte van nu natuurlijk wel vergelijken met de Balkenende in zijn eerste jaar. Dan doet Rutte het imo vele malen beter.
Internationaal zal 'ie nog veel moeten bijleren. Maar dat gold net zo goed voor Balkenende toen hij net was aangetreden.
Dat heb je al gauw als je ziet wie er allemaal in het kabinet zitten.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:34 schreef KoosVogels het volgende:
Rutte is juist het enige lichtpuntje in de duisternis die kabinet Rutte I heet.
Balkenende was dan ook een studeerkamer-politicus. Wat ontzettend nuttig is in allerlei politieke beroepen, maar van een premier mag je meer verwachten.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het intellectuele niveau van JPB zal hij nooit halen.
Ik vind Rutte meer een Veronica premier. Hij spreekt kennelijk mensen aan die niks anders kijken naar die baggertalentenshows op de commerciële zenders
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:35 schreef EchtGaaf het volgende:
Waar zijn de tijden gebleven waarin Kok naast Clinton poseerden voor de camera's ?
Beeldvorming is ook belangrijk. Een beetje statuur is niks mis mee. Ik zie liever een Staatsman dan een corpsbal.quote:
Rutte's standaard antwoord:quote:Op donderdag 28 april 2011 11:36 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Balkenende was dan ook een studeerkamer-politicus. Wat ontzettend nuttig is in allerlei politieke beroepen, maar van een premier mag je meer verwachten.
Bijvoorbeeld dat hij de gemaakte keuzes ook kan verantwoorden, dat hij draagvlak kan creëren onder de bevolking, dat hij zijn kabinet niet in ruzie tenonder laat gaan. Allemaal dingen waar Balkenende in gefaald heeft, ondanks zijn fenomenale intellect
quote:Kan ik geen antwoord op geven dat is vertrouwelijk.
Rutte is een hele vooruitgang tov. JPB. JPB werd alleen door CDA'ers gezien als een goede premierquote:Op donderdag 28 april 2011 11:52 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik snap werkelijk geen zak waarom die demagoog zo breed populair is.
Ik zie liever iemand die effectief is en goed beleid neerzet. Of Rutte dat doet, laat ik in het midden, maar Kok deed dat in ieder geval niet.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Beeldvorming is ook belangrijk. Een beetje statuur is niks mis mee. Ik zie liever een Staatsman dan een corpsbal.
Midden jaren negentig ongeveer heh, daar zijn ze gebleven.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:35 schreef EchtGaaf het volgende:
Waar zijn de tijden gebleven waarin Kok naast Clinton poseerden voor de camera's ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |