Dat dus. Het is een prutser: het ene moment janken over hoe moeilijk hij het heeft, en jou het volgende moment keihard belazeren. Ik had het nooit gepikt, JUIST niet als hij (of zij, in mijn geval) wel van mij zou verwachten een luisterend oor te zijn enzo...quote:Op donderdag 28 april 2011 11:04 schreef Soempie het volgende:
Als je depri bent heb je niet eens de puf vreemd te gaan.
Die omstandigheden zou ik er in elk geval niet bij betrekken. En als dat je vooropgezette plan is kun je hem beter direct terug nemen, ipv zo'n soort 'spel' te spelen.
Dit.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:06 schreef HSG het volgende:
Gewoon dumpen. Laat hij zijn eigen problemen oplossen en niet op jouw af te reageren door vreemd te gaan.
dit zegt al meer dan genoeg.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:05 schreef Sjeen het volgende:
Ik zou op zoek gaan naar iemand zonder al die issues...
En dan hem tot in den treure nadragen dat hij is vreemdgegaan... In elke ruzie weer erop terugkomen.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:12 schreef Royco1 het volgende:
Binnen 4 maanden al vreemd gegaan.
Kijk dat is een basis om een stabiele relatie mee op te bouwen en kinderen te maken.
Go for it TS.
En ja dit is sarcasme
Ach joh, heeft ie nog 2 weken om een paar keer buiten de deur te neuken.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:13 schreef Soempie het volgende:
Ik zou hem trouwens ook dumpen, maar aangezien je eigen plan al is hem terug te nemen...dan zou ik dat maar gewoon gelijk doen, ipv eerst een nep-drama te maken met dat twee weken wachten.
Dat dus, is wel makkelijk, hij weet dat hij alles kan maken.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:15 schreef Seven. het volgende:
Na 4 maanden al vreemdgaan.. hmm ja nee, ik zou er toch ook een punt achter zetten want op dit punt nu al zeggen 'OK, maar we maken er toch iets van', dan geef je hem ook een vrijbrief om het nog eens te doen.
Ach gut. Weer zo een die zegt dat ze het meteen uitmaakt als haar vriend vreemd zou gaan, maar puntje bij paaltje niet het lef heeft en dus maar excuses voor hem zoekt.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:03 schreef boomplant het volgende:
Ik heb een probleem. Ik heb nu 4 maanden een vriend, en hij is vorige week vreemdgegaan. Normaal zou ik dit echt niet tolereren, en meteen uitmaken.
Je gaat alleen vreemd als je vriendin erbij is?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:48 schreef Stefan het volgende:
Je moet wraak nemen. Het kan vandaag tot 22.00 uur want daarna heeft mijn vriendin 10 dagen vakantie.
Maar die zijn niet zo sterk als feromonen.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:50 schreef Isabeau het volgende:
Verliefdheid is ook maar een gevoel veroorzaakt door neurotransmitters en hormonen
Eindelijk iemand die er ook zo over denkt.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:53 schreef Stefan het volgende:
Als iedereen dat nu beseft en dat monogamie niet bestaat dat zou een hoop frustratie schelen.
Wat snap je niet aan daarnaquote:Op donderdag 28 april 2011 11:52 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je gaat alleen vreemd als je vriendin erbij is?![]()
Ik doe het meestal als ze er niet is...
Je moet natuurlijk wel samen die afspraak maken. Mijn ervaring is dat mensen in relatie dat soort verlangens en dromen niet durven uit te spreken. Ja maar straks vindt hij/zij me vreemd, of erger: Ja maar straks gaat hij/zij vaker plezier maken zonder mij.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die er ook zo over denkt.
Dat is wel zo eerlijk.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:52 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet je sterkste kant, wel?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:52 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik doe het meestal als ze er niet is...
Ik las het verkeerd... Ik dacht dat je vriendin op vakantie ging. Sorry!quote:
lolquote:Op donderdag 28 april 2011 11:59 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik las het verkeerd... Ik dacht dat je vriendin op vakantie ging. Sorry!
Zijn zoveell mensen die de eerste keer door de vingers zien als het ECHT gebeurt.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:59 schreef Musyn het volgende:
Ben ik de enige die het frappant vindt dat ze nu al spreekt van "de volgende keer dat hij vreemdgaat"?
Yepquote:Op donderdag 28 april 2011 12:01 schreef Stefan het volgende:
Zijn zoveell mensen die de eerste keer door de vingers zien als het ECHT gebeurt.
Exact, want de vriend van TS heeft zoveel ellende, maar hji heeft toch nog maar mooi steeds de moed om zich in anderen te verplaatsen. Letterlijk.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:05 schreef Stefan het volgende:
Ik vind TS wel egoistisch. Zijn vader is chronish ziek, zn ouders liggen in scheiding en zij maakt zich druk om zoiets futiels als haar vriend die zijn pik in een andere kut stopt om even te ontladen. DENK OOK EENS AAN EEN ANDERWat ben je voor een vriendin als je je niet eens in hem kan verplaatsen
Hij moet je dumpen om zoveel gezeur
Als je bij elkaar past hoef je de relatie niet weg te gooien maar zij kan hem niet blijven verwijten als ze met hem doorgaat.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:03 schreef Isabeau het volgende:
Je moet alleen stilstaan bij de belangrijke vraag: kan ik hier voor de rest van de relatie mee leven/omgaan of wordt het (maak ik het) een issue wat ik nog tijdens elk miniscuul conflictje voor de voeten ga gooien?
Precies, maar het gevoel van bedrogen worden omdat je beiden de afspraak hebt gemaakt niet met andere mensen seks te hebben kan ik ook wel begrijpen, communicatie is juist dan belangrijk.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel samen die afspraak maken. Mijn ervaring is dat mensen in relatie dat soort verlangens en dromen niet durven uit te spreken. Ja maar straks vindt hij/zij me vreemd, of erger: Ja maar straks gaat hij/zij vaker plezier maken zonder mij.
Mensen durven niet te praten en dan is stiekem de weg van de minste weerstand. Ja maar straks wordt je verliefd. Ja, dat kan ook bij de bakker of de bieb. Je wordt echt niet zomaar verliefd van even een keer met een ander neuken.
Je realiseert je dat hij in de komende twee weken legaal andere meiden mag neuken en dat je daar nooit over mag zeuren?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:03 schreef boomplant het volgende:
Mijn plan op dit moment is hem 2 weken te negeren ( het is op dit moment ook uit ) en daarna toch weer langzaam terug te nemen...
graag tips en reacties!!
Communicatie is essentieel, wat in veel relaties ontbreekt.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Precies, maar het gevoel van bedrogen worden omdat je beiden de afspraak hebt gemaakt niet met andere mensen seks te hebben kan ik ook wel begrijpen, communicatie is juist dan belangrijk.
Verliefdheid en een keer van bil gaan is een groot verschil.
Liefde en lust zijn 2 verschillende dingen, ook binnen 4 maanden.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:15 schreef Black_Ninja het volgende:
binnen 4 maanden vreemdgaan is meer dan genoeg reden om hem te dumpen en nooit meer om te kijken. In de eerste 4 maanden moet je juist nog in het verliefdheidsgevoel zitten en alleen maar aan de ander denken.
Dat valt me ook wel op, dat mensen in relaties soms nauwelijks communiceren, dat is altijd al een blauwdruk voor gedeukte ego's en pijnlijke gevoelens.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
Communicatie is essentieel, wat in veel relaties ontbreekt.
Maar liefde en seks voor fun zijn 2 dingen. Sterker, ik geloof in dat als je af en toe plezier mag maken met een ander dat je dan helemaal geen behoefte hebt om op iemand anders verliefd te worden. Lust heeft iedereen en als iets niet mag wordt het alleen maar beladen.
6 jaar een open relatie gehadquote:Op donderdag 28 april 2011 12:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Liefde en lust zijn 2 verschillende dingen, ook binnen 4 maanden.
Ja als ik naar mijzelf kijk dan hebben we de eerste vier maanden niet eens gepraat over relatie zus enzo, het was gewoon leuke dingen doen samen. De afspraken kwamen daarna, toen het tijd werd voor afspraken.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:23 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
6 jaar een open relatie gehadLust en liefde kan ik wel uit elkaar houden maar in die eerste 4 maanden moet je toch nog met elkaar bezig zijn of ben ik nu echt oud aan het worden?
Ja prima, steeds beterquote:Hoesatie verder met je trouwens?
Zie dat heel vaak, mensen die niet praten of durven praten. Bang voor de reactie van een ander. Bang dat je controle kwijtraakt. Mannen die praten over lekkere wijven en neuken en vreemdgaan maar owee, ze moeten er niet aan denken dat HUN vrouw dat ook zou doen.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat valt me ook wel op, dat mensen in relaties soms nauwelijks communiceren, dat is altijd al een blauwdruk voor gedeukte ego's en pijnlijke gevoelens.
Ja hoor, heb nog een relatie van 8 maanden en een relatie van 3,5 jaar achter de rug. Ging prima. Dat open relatie gedoe is niet zo moeilijk voor mij omdat ik sex en liefde volledig kan scheiden maar als iemand een normale relatie wil kan ik ook 100% trouw blijven. Ik kan mezelf heel makkelijk aanpassenquote:Op donderdag 28 april 2011 12:34 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja als ik naar mijzelf kijk dan hebben we de eerste vier maanden niet eens gepraat over relatie zus enzo, het was gewoon leuke dingen doen samen. De afspraken kwamen daarna, toen het tijd werd voor afspraken.
Zou jij nog monogame relaties kunnen hebben na zes jaar open?
Mooizo!quote:Ja prima, steeds beter
Je beseft dat ie nu gewoon verder kan met anderen neuken he? Ze heeft t uitgemaakt en gaat m negeren.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:41 schreef blackdonald het volgende:t
negeer hem en laat hem maar voelen wat jij voelt
Tsja sex met een ander is ook niet zo erg binnen een relatie als je daar afspraken over hebt kan dat best goed gaan.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:45 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ja hoor, heb nog een relatie van 8 maanden en een relatie van 3,5 jaar achter de rug. Ging prima. Dat open relatie gedoe is niet zo moeilijk voor mij omdat ik sex en liefde volledig kan scheiden maar als iemand een normale relatie wil kan ik ook 100% trouw blijven. Ik kan mezelf heel makkelijk aanpassen
[..]
Mooizo!Goed om te horen
Of het met de beste vriendin van je vriendin doenquote:Op donderdag 28 april 2011 12:48 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Tsja sex met een ander is ook niet zo erg binnen een relatie als je daar afspraken over hebt kan dat best goed gaan.
Vertrouwen breken dat is een probleem binnen een relatie.
Ja, je moet binnen een open relatie wel afspraken maken, met beste vriend van je vriend of je schoonmoeder is doorgaans niet aan te raden.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:48 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Of het met de beste vriendin van je vriendin doen
Me schoonmoeder woog 130 kg dus die heb ik maar overgeslagenquote:Op donderdag 28 april 2011 12:51 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, je moet binnen een open relatie wel afspraken maken, met beste vriend van je vriend of je schoonmoeder is doorgaans niet aan te raden.
Voor jou misschien. Voor haar niet. Haar vriend is in haar ogen vreemd gegaan. Of jij dat ook vreemdgaan vind is helemaal niet relevant.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:57 schreef Catbert het volgende:
Wat is de definitie van 'vreemdgaan' van de TS trouwens? Zoenen of seks? Maakt m.i. nogal verschil.
Wel. Ze vraagt advies aan ons en dus is achtergrond info relevant.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Voor jou misschien. Voor haar niet. Haar vriend is in haar ogen vreemd gegaan. Of jij dat ook vreemdgaan vind is helemaal niet relevant.
Euh, hoezo zou dat niet relevant zijn? Ik vind zoenen en neuken beiden vreemdgaan, maar als m'n vriendin met een kerel zou zoenen zou ik daar minder een issue mee hebben als wanneer ze ermee geneukt zou hebben. Dus natuurlijk maakt dit uit; het gaat erom wat hij gedaan heeft en of zij daar mee kan leven. Voor de rest zit iedereen hier te redeneren vanuit zijn mening ten opzichte van vreemdgaan en gaan er bovendien vanuit dat het seks betreft.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:02 schreef CoolGuy het volgende:
Voor jou misschien. Voor haar niet. Haar vriend is in haar ogen vreemd gegaan. Of jij dat ook vreemdgaan vind is helemaal niet relevant.
Wat is voor jou de defintie van seks?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:11 schreef Catbert het volgende:
Voor de rest zit iedereen hier te redeneren vanuit zijn mening ten opzichte van vreemdgaan en gaan er bovendien vanuit dat het seks betreft.
Zoenen is ook seks, vingeren is seks, neuken is seks, jezelf door 10 negers laten palen is seks. Maar er zit daar ergens een lijn m.b.t. wat acceptabel is en wat niet. Zoenen zou ik nog wel accepteren (wel pissig over zijn maargoed), maar alles daarboven waarschijnlijk niet.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:14 schreef Stefan het volgende:
Wat is voor jou de defintie van seks?
Is vingeren seks? Of pas vanaf neuken?
Omdat het haar situatie is. TS zit in deze situatie. TS vind dat haar vriend is vreemdgegaan. Wat zij daaronder verstaat niet is niet boeiend. Of dat nou zoenen, neuken, of alleen een blowjob gekregen hebben is.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:11 schreef Catbert het volgende:
[..]
Euh, hoezo zou dat niet relevant zijn? Ik vind zoenen en neuken beiden vreemdgaan, maar als m'n vriendin met een kerel zou zoenen zou ik daar minder een issue mee hebben als wanneer ze ermee geneukt zou hebben. Dus natuurlijk maakt dit uit; het gaat erom wat hij gedaan heeft en of zij daar mee kan leven. Voor de rest zit iedereen hier te redeneren vanuit zijn mening ten opzichte van vreemdgaan en gaan er bovendien vanuit dat het seks betreft.
Liegen, dat is niet acceptabel. Dus of het nu gaat om een kusje of je anaal laten nemen, als je liegt is het niet acceptabel. Zelfs als je dan met iemand naar de film gaat en popcorn deelt is het niet acceptabel.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:16 schreef Catbert het volgende:
[..]
Maar er zit daar ergens een lijn m.b.t. wat acceptabel is en wat niet. Z
quote:Op donderdag 28 april 2011 13:17 schreef CoolGuy het volgende:
Omdat het haar situatie is. TS zit in deze situatie. TS vind dat haar vriend is vreemdgegaan. Wat zij daaronder verstaat niet is niet boeiend. Of dat nou zoenen, neuken, of alleen een blowjob gekregen hebben is.
Dat is wat kennelijk voor jou belangrijk is. Maar ook als ze eerlijk zou vertellen dat ze zich zou gaan laten palen door 10 negers zou ik dat niet accepterenquote:Op donderdag 28 april 2011 13:18 schreef Stefan het volgende:
Liegen, dat is niet acceptabel. Dus of het nu gaat om een kusje of je anaal laten nemen, als je liegt is het niet acceptabel. Zelfs als je dan met iemand naar de film gaat en popcorn deelt is het niet acceptabel.
Je bent twaalf?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:03 schreef boomplant het volgende:
Mijn plan op dit moment is hem 2 weken te negeren ( het is op dit moment ook uit ) en daarna toch weer langzaam terug te nemen...
Idd. Ik vermoed ook dat we het hier over een puber hebben. Vandaar de vraag wat 'ie nu precies gedaan heeft.quote:
Oh, dus als ze de deur uit loopt en dan zegt van 'ik ga me vandaag door 34 negers tegelijkertijd in de poeperd laten pakken' dan vind jij dat prima, omdat ze daar gelukkig wel eerlijk over is geweest, of wat?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Liegen, dat is niet acceptabel. Dus of het nu gaat om een kusje of je anaal laten nemen, als je liegt is het niet acceptabel. Zelfs als je dan met iemand naar de film gaat en popcorn deelt is het niet acceptabel.
Dat is de essentie van een relatie. Als je de afspraak dat je naar bed mag met de Harlem Globetrotters is het geen vreemdgaan. Als je de afspraak niet hebt zit er in essentie geen verschil tussen met iemand zoenen of je laten uitwonen.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:19 schreef Catbert het volgende:
Dat is wat kennelijk voor jou belangrijk is. Maar ook als ze eerlijk zou vertellen dat ze zich zou gaan laten palen door 10 negers zou ik dat niet accepteren
Als je die afspraak hebt is het geen vreemdgaan, maar als het geen afspraak is kun je iig praten waar dat verlangen vandaan komt.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:21 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh, dus als ze de deur uit loopt en dan zegt van 'ik ga me vandaag door 34 negers tegelijkertijd in de poeperd laten pakken' dan vind jij dat prima, omdat ze daar gelukkig wel eerlijk over is geweest, of wat?
No shit scherlock, maar ik ga hier voor het gemak even uit van een doorsnee relatie.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:22 schreef Stefan het volgende:
Dat is de essentie van een relatie. Als je de afspraak dat je naar bed mag met de Harlem Globetrotters is het geen vreemdgaan. Als je de afspraak niet hebt zit er in essentie geen verschil tussen met iemand zoenen of je laten uitwonen.
Ik denk hetquote:
Ik doe niet aan doorsnee relaties.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:25 schreef Catbert het volgende:
[..]
No shit scherlock, maar ik ga hier voor het gemak even uit van een doorsnee relatie.
Ja, als dat de afspraak is ja, maar dat is wel alles bepalend wat je daar nu zegt. In dat geval ben ik het met je eens. Op het moment dat de afspraak is dat je niet mag vreemdgaan, dan maakt het niet meer uit waar dat vreemdgaan uit bestaat, want vreemdgaan is vreemdgaanquote:Op donderdag 28 april 2011 13:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat is de essentie van een relatie. Als je de afspraak dat je naar bed mag met de Harlem Globetrotters is het geen vreemdgaan. Als je de afspraak niet hebt zit er in essentie geen verschil tussen met iemand zoenen of je laten uitwonen.
De meeste mensen worden gekwetst door leugens. Volgens mij is de daad zelf nog wel overkomenlijk.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:32 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, als dat de afspraak is ja, maar dat is wel alles bepalend wat je daar nu zegt. In dat geval ben ik het met je eens. Op het moment dat de afspraak is dat je niet mag vreemdgaan, dan maakt het niet meer uit waar dat vreemdgaan uit bestaat, want vreemdgaan is vreemdgaan
volgens mij zijn die ook een fabeltjequote:
Ik snap niet hoe dat werkt, het is uit en ze gaat hem negeren tot 8 mei en dan langzaam weer terugnemen. Met koninginnedag en bevrijdingsdag kan ie lekker losgaan.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk hetWant als je al op die manier de omgang met elkaar plant (in zoverre negeren omgang is) duurt het nog wel even voor je volwassen wordt
Neehoor, er zijn mensen zat met doorsnee relaties.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
volgens mij zijn die ook een fabeltje
Nee, en je grijpt ook elke kans aan om dat even te laten zien hier.quote:
Een kut trekt harder dan 10 paarden, kent u die uitdrukking?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
Persoonlijk vind ik vreemdgaan, in welke situatie dan ook, einde oefening. Als je echt van elkaar ho Welke oorzaak dan ook...je kan het nog altijd sturen.
Ik heb een hekel aan doorsnee, op welke manier dan ook.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:38 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee, en je grijpt ook elke kans aan om dat even te laten zien hier.
Ja stel je eens voor dat je iets conform de rest van de samenleving doetquote:Op donderdag 28 april 2011 13:39 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan doorsnee, op welke manier dan ook.
Toch zijn er bepaalde dingen die je niet had hoeven doen om dat te bewijzenquote:Op donderdag 28 april 2011 13:39 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan doorsnee, op welke manier dan ook.
Ik ga tot het uiterstequote:Op donderdag 28 april 2011 13:58 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Toch zijn er bepaalde dingen die je niet had hoeven doen om dat te bewijzensorry kon het niet laten
![]()
quote:Op donderdag 28 april 2011 17:37 schreef Stefan het volgende:
Als straks iedereen vreemdgaat ga ik waarschijnlijk het klooster in, Sas
Klinkt als een prima uitdaging!quote:Op donderdag 28 april 2011 17:37 schreef Stefan het volgende:
Als straks iedereen vreemdgaat ga ik waarschijnlijk het klooster in, Sas
Gewoon, precies zoals je het zegt. Uitmaken als hij nog een keer vreemdgaat.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:03 schreef boomplant het volgende:
Als hij nog een keer vreemdgaat, maak ik het sowieso uit, dat weet ik wel. Wat is de beste manier om dit aan te pakken?
Strak plan. Niets meer aan doen.quote:Mijn plan op dit moment is hem 2 weken te negeren ( het is op dit moment ook uit ) en daarna toch weer langzaam terug te nemen...
je topic even teruglezen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:03 schreef boomplant het volgende:
Maar wat moet ik eigenlijk met een jongen die vreemdgaat?
Ja, precies. Wat moet je ermee?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:03 schreef boomplant het volgende:
Hij heeft in deze twee weken niemand geneukt of gezoend.. Soa test is niet nodig want we zelf nog niet eens geneukt.. Misschien dt ie daarm een ander neukt?
Zelf zegt hij dat hij het nooit meer zal doen.. Maar het is ook niet de bedoeling om een spelletje met hem te spelen, ik moet het achter me kunnen laten maar weet niet of ik dat kan..
Want dat zegt ie?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:03 schreef boomplant het volgende:
Hij heeft in deze twee weken niemand geneukt of gezoend..
Ja, dan is t veilig!!quote:Soa test is niet nodig want we zelf nog niet eens geneukt..
Ja, het is je eigen schuld dus!quote:Misschien dt ie daarm een ander neukt
Oh gelukkig maarquote:Zelf zegt hij dat hij het nooit meer zal doen..
Hij gaat toch niet meer vreemd?Heeft ie zelf gezegd!quote:Maar het is ook niet de bedoeling om een spelletje met hem te spelen, ik moet het achter me kunnen laten maar weet niet of ik dat kan..
Soa-test, anders komt hij er niet in en kom jij er niet aan!!quote:
Waarom neukten jullie niet in die 4 maanden dan?quote:
Ik snap best dat je het wilt ontkennen maar wat helpt om je de werkelijkheid in te laten zien is om even je voor te stellen dat hij dus met die andere meid aan het zoenen is en aan het neuken is en allerlei intieme dingen aan het doen is en lieve dingen tegen haar zegt.......quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:11 schreef boomplant het volgende:
Hmm ja hij zegt dat ie niet meer vreemdgaat..
Maar waarom zou die nou vreemd zijn gegaan? Wat is de rede? Omdat ie bij mij geen seks krijgt? Kan een jongen vreemdgaan ook al houdt ie echt van zijn vriendin?
Dus het ging met dit vriendje nog niet zo diep?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:15 schreef boomplant het volgende:
Omdat ik maagd ben en niet meteen de eerste de beste jongen wil neuken
Goedzo!, nu nog je gevoeld voor eigenwaarde terugkrijgen en zorgen dat dit je niet nog een keer kan overkomen, dus dumpen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:18 schreef boomplant het volgende:
Dat beeld heb ik ook steeds in mijn hoofd, gadverdamme
Gefeliciteerd, je hebt een dilemma.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:17 schreef boomplant het volgende:
Hij heeft geen lieve dingen tegen haar gezegd, ze is zelf ook depressief? Ik wil het echt niet goedpraten
Lijkt wel alsof ik sat doe,
Maar hoe weet ik, of het een eenmalige grote fout is, of dat het een jongen is die het vaker doet?
Als hij bij jou geen seks kreeg klinkt dat meer als broer zus relatie.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:11 schreef boomplant het volgende:
Hmm ja hij zegt dat ie niet meer vreemdgaat..
Maar waarom zou die nou vreemd zijn gegaan? Wat is de rede? Omdat ie bij mij geen seks krijgt? Kan een jongen vreemdgaan ook al houdt ie echt van zijn vriendin?
Of hij een leuker vriendinnetje die niet loopt te zeuren.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus het ging met dit vriendje nog niet zo diep?
Dan laat je hem toch lekker zitten en zoek je een leuker vriendje?
Dat gebeurt echt wel.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:23 schreef boomplant het volgende:
Precies, ik weet gewoon niet wat ik moet doen,
Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit verliefd zou kunnen op iemand anders waarbij het net zo goed voelt als met hem
Maar aangezien je afvraagt of ie vreemdging omdat jullie niet neukten, waarom neukte je niet?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:26 schreef boomplant het volgende:
17 allebei
Kan me niet voorstellen dat ik een zeurpiet ben??
Als er iemand een zeurpiet is is hij het, ik ben wel de laatste, vind je mij een zeurpiet omdat ik het er moelijk mee heb dat hij s vreemdgegaan? Lijkt me nogal logisch
Nou, dan zou ik het huidige vriendje niet in aanmerking laten komen voor De Ontmaagdingquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:15 schreef boomplant het volgende:
Omdat ik maagd ben en niet meteen de eerste de beste jongen wil neuken
Maar hij heeft dus een ander geneukt. Hoe kan jouw ontmaagding nu ooit nog speciaal zijn met deze jongen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:29 schreef boomplant het volgende:
Omdat ik nog maagd ben, ik wil niet zomaar het bed induiken
Dat is om jou in bed te krijgen. Mannen zijn jagers. Onthoud dit spreekwoord maarquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:39 schreef boomplant het volgende:
Het kutte is dat hij zo lief is voor mij en hij begrijpt alles wat ik zeg, houdt de deur voor mij open(niet dat dat een reden is om hem bij me te houden) hij huilt erom als ie bij mij is, hij was weggegaan van werk omdat ie zich zo kut voelde om mij, hij spreekt en ziet dat meisje niet, hij zegt lieve dingen,
Dit. Hij geeft niet echt om je, dan had hij zijn genotsknots niet in een ander gestoken. Dump hem en ga dan eens kijken hoe hij reageert. Wedden dat ie dan opeens een stuk minder moeite doet? Laat hem zich maar bewijzen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat is om jou in bed te krijgen. Mannen zijn jagers. Onthoud dit spreekwoord maar
Bezit van de zaak
Is einde van het vermaak
De bullshit die ik vroeger vertelt heb om m'n zin te krijgenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:49 schreef boomplant het volgende:
En toen heeft hij me naar een paar dagen gemailt
Ik wil je wens respecteren maar ik voel zo sterk de behoefte je te bellen smsen mailen msnen..
En nog meer dingen
Hear hear!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:41 schreef Stefan het volgende:
Dat is om jou in bed te krijgen. Mannen zijn jagers.
wat ben je goed afgetraind door je huidige vriendin zeg, props voor haar!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:50 schreef Stefan het volgende:
[..]
De bullshit die ik vroeger vertelt heb om m'n zin te krijgen
Ja, die jongen heeft talent, het moet natuurlijk ook niet in your facequote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:54 schreef boomplant het volgende:
Hij doet niks om mij me het bed in te praten,
Als je hier al tegenstrijdige berichten geeft zal je dan aan hem ook wel doen, die gozer moet er gek van worden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:57 schreef boomplant het volgende:
Haha talent om mij heel onsubtiel toch het bed in te praten?
Maar het kutte is dat ik er zelf ook behoefte aan heb, maar als ik nu toegeef is het een beetje vreemd neukt ie een ander mag ie daarna meteen mij nemen? gaat echt niet gebeuren
Hoezo bang, wil je altijd maagd blijven ofzo?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:59 schreef boomplant het volgende:
Hmm ik weet zeker dat het NU niet gaat gebeuren, maar ik ben bang dat ik na een tijdje te snel toegeef..
Je bent echt een ontzettend simpel figuur. Laat 'm je nou maar neuken, dan dumpt-ie je zelf wel een dag later en dan kom je er op die manier achter wat voor kneus het is want als wij het je zo vertellen dringt 't blijkbaar niet echt door?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:57 schreef boomplant het volgende:
Haha talent om mij heel onsubtiel toch het bed in te praten?
Maar het kutte is dat ik er zelf ook behoefte aan heb, maar als ik nu toegeef is het een beetje vreemd neukt ie een ander mag ie daarna meteen mij nemen? gaat echt niet gebeuren
http://www.spitsnieuws.nl(...)_puur_voor_seks.htmlquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:01 schreef boomplant het volgende:
Ik ga ervoor hij zegt dat ie van me houdt ..
Je wist na 4 maanden al hoe die in elkaar zat, naïef persoonquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:01 schreef boomplant het volgende:
Ik heb meer de neiging het erop te gokken. Ik ga ervoor hij zegt dat ie van me houdt het er maar op wagen, flikt ie het nog een keer, dan weet ik in het vervolg hoe jongens in elkaar zitten.
MEIDquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:01 schreef boomplant het volgende:
Je hebt gelijk.
En nu nog bedenken wat ik wil.
Ik heb meer de neiging het erop te gokken. Ik ga ervoor hij zegt dat ie van me houdt het er maar op wagen, flikt ie het nog een keer, dan weet ik in het vervolg hoe jongens in elkaar zitten.
Dit. Je praat het voor jezelf goed, dat hoeft hij niet eens meer te doenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:05 schreef Copycat het volgende:
Maar als zijn ouders nog steeds in scheiding liggen, zijn vader chronisch ziek blijft en hij nog met zijn depressie kampt, dan zijn dat straks toch ook verzachtende omstandigheden als hij, overmant door verdriet, zijn pik weer in iemand anders steekt?
Als je zo depressief bent dat je zelfmoord wilt plegen is het laatste waar je aan denkt 'laat ik eens fijn mijn zaad in iemand lozen'. Wat een druifquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:10 schreef boomplant het volgende:
Heb ik ook al gezegd,
Als je je weer kut voelt neuk je dan weer in de rondte?
Maar hij zegt dat er iets in zijn hoofd is waardoor ie het nooit meer zal doen!
En dan zeg ik was dat er eerst niet?
En dan begint ie weer ik voelde me zo kut, heb je je ooit zo kut gevoeld dat je zelfmoord wilde plegen?
Manipulerend dus
Luister dan naar hem en laat 'm. Hij klinkt ook niet bepaald als een lot uit de loterij.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:15 schreef boomplant het volgende:
Zou fijn zijn als ie dat had!
Het is zo verwarrend hij zegt tegen mij
Het is het beste als je me neit meer ziet dan ben je niet meer verliefd op mij en dan doe ik je niet zoveel pijn meer als hoeveel pijn ik je nu bezorg
Ik zeg, doen!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:15 schreef boomplant het volgende:
Zou fijn zijn als ie dat had!
Het is zo verwarrend hij zegt tegen mij
Het is het beste als je me neit meer ziet dan ben je niet meer verliefd op mij en dan doe ik je niet zoveel pijn meer als hoeveel pijn ik je nu bezorg
Nou ja, ik heb 7 maanden gewacht met mijn eerste vriendje, wat is daar gek aan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:16 schreef Verbodsbord het volgende:
Sowieso na vier maanden nog geen seks met elkaar gehad hebben
Maar voor de duidelijk: dumpen.
Je zit nu zijn gedrag goed te praten.
Waarom zou je zolang wachten?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb 7 maanden gewacht met mijn eerste vriendje, wat is daar gek aan?
Die ging tenminste niet eerst vreemd
Nou wat snelquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:21 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
Waarom zou je zo snel met iemand het bed induiken?
Dus als jij op je 13e je eerste vriendje hebt dan hup, zelfde week nog wippen?quote:
Ik heb het over het geval van de OP he. Ze zijn beiden 17, op die leeftijd lijkt het me niet ongewoon als jongen om seks met je vriendin te willen hebben na 4 maanden en een blijlbaar vrij intieme relatie.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus als jij op je 13e je eerste vriendje hebt dan hup, zelfde week nog wippen?
Ik was dan wel geen 13, maar waar ligt de grens dan?
Ik was nog lang geen 17 bij mijn eerste vriendjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:25 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik heb het over het geval van de OP he. Ze zijn beiden 17, op die leeftijd lijkt het me niet ongewoon als jongen om seks met je vriendin te willen hebben na 4 maanden en een blijlbaar vrij intieme relatie.
Haha oke danquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was nog lang geen 17 bij mijn eerste vriendjeDus ja, dan wacht je even met seks.
Heb dat ruimschoots ingehaald hoor
Maar goed, als zij liever nog even wacht dan is dat gewoon zoOok al is ze 21 of ouder.
Vertel.quote:Opdinsdag 3 mei 2011 14:30 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
Dat kan je zelf toch wel bedenken? Ik kan zo 20 redenen opschrijven voor je.
Ach, ieder meisje van 17 heeft iemand nodig om te leren dat je mannen (en mensen) niet moet beoordelen op hun woorden, maar op hun daden.quote:
Nee, maar waarschijnlijk is hij seksueel een stuk verder dan jij.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:09 schreef boomplant het volgende:
Liefde?
Ik gaf hem seks, niet neuken, maar wel andere dingen,
Als ie had willen neuken had ie dat maar moeten zeggen, dan had ie het uit kunnen maken en lekker verder kunnen neuken
Denk je dat het puur om de seks ging?
Hij neukte toch ook verder?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:09 schreef boomplant het volgende:
Liefde?
Ik gaf hem seks, niet neuken, maar wel andere dingen,
Als ie had willen neuken had ie dat maar moeten zeggen, dan had ie het uit kunnen maken en lekker verder kunnen neuken
Denk je dat het puur om de seks ging?
Eminemquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:48 schreef simmu het volgende:
volgende keer roept hij: "ja, sorrie! ik struikelde en mijn pik floepte zomaar in haar kut! daar kan ik toch niks aan doen. wat ben jij een gemeen wantrouwend tiepje zonder begrip voor een ongelukje"
Dan vertelt zij daarna aan de politie "en toen liep ie zomaar in mijn mes, 10 keer!"quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:48 schreef simmu het volgende:
volgende keer roept hij: "ja, sorrie! ik struikelde en mijn pik floepte zomaar in haar kut! daar kan ik toch niks aan doen. wat ben jij een gemeen wantrouwend tiepje zonder begrip voor een ongelukje"
chicago!quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:41 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Dan vertelt zij daarna aan de politie "en toen liep ie zomaar in mijn mes, 10 keer!"
Datquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:54 schreef simmu het volgende:
@ cinnamon_M: mijn 'oordeel' is niet zozeer gebaseerd op het vreemdgaan, alswel op het idee dat de vreemdganger niet zelf de verantwoordelijkheid neemt voor het vreemdgaan maar met een serie smoesjes komt. dat gedrag blijft. heeft eigenlijk niks met vremdgaan te maken.
quote:
Dat snap ik ergens wel, maar anderzijds, het zou ook een beetje vreemd zijn als hij vreemd ging, zijn excuses aanbod maar geen enkele verklaring gaf voor zijn gedrag. Als ik daar nu zo over denk, dan is mijn redenering: hij moet inzien dat het misschien wel een reden was, maar daarmee nog geen geldig excuus. Dat er geen geldig excuus is, en dat hij dus hoe dan ook wel fout zat. Als hij aan TS laat blijken dat in te zien, én TS kent hem goed genoeg om hem in het algemeen te kunnen vertrouwen, dan zou TS hem nog wel een kans kunnen geven. Anders niet.quote:
En daar lijkt het dus niet op. Alles gaat onder de vlag van 'ik ben/hij is depri' en 'het ging per ongeluk', en dat is struisvogelpolitiek.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:26 schreef cinnamon_M het volgende:
Als hij aan TS laat blijken dat in te zien, én TS kent hem goed genoeg om hem in het algemeen te kunnen vertrouwen, dan zou TS hem nog wel een kans kunnen geven. Anders niet.
Een symptoom daarvan is dat je letterlijk nergens zin in hebt, dus vrouwen versieren ook niet lijkt me.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:59 schreef Isabeau het volgende:
De enige verklaring die hij had hoeven geven voor zijn gedrag was: ik ben stom geweest, ik liep m'n lul achterna. Niet er van alles bijhalen zoals 'ik ben depressief'. Ik geloof niet dat die groep nou zo bekend is om zijn vreemdgaan gedrag,
Dat, plus dat de vriend van TS geen respect heeft voor haar maagdelijkheid en niet kan wachten. Ik denk ook dat hij een andere beleving van seks heeft, een minder speciale en exclusieve.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:54 schreef simmu het volgende:
@ cinnamon_M: mijn 'oordeel' is niet zozeer gebaseerd op het vreemdgaan, alswel op het idee dat de vreemdganger niet zelf de verantwoordelijkheid neemt voor het vreemdgaan maar met een serie smoesjes komt. dat gedrag blijft. heeft eigenlijk niks met vremdgaan te maken.
^wat een stomme excuus!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:11 schreef Scorpie het volgende:
Hij kon er ook niks aan doen dat hij zijn leuter in een ander wilde steken, het was de depressie die hem dwong.
Die gast is 17, hij mag gewoon lekker die fouten maken wmb. En TS mag leren dat jongens vaak bullshit vertellen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:59 schreef Isabeau het volgende:
De enige verklaring die hij had hoeven geven voor zijn gedrag was: ik ben stom geweest, ik liep m'n lul achterna. Niet er van alles bijhalen zoals 'ik ben depressief'. Ik geloof niet dat die groep nou zo bekend is om zijn vreemdgaan gedrag,
Want?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die gast is 17, hij mag gewoon lekker die fouten maken wmb.
Ow, heb je dat gemist? Mannen mogen dat al sinds de erfzonde.quote:
Op die fiets. Die update heb ik inderdaad gemist.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:31 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ow, heb je dat gemist? Mannen mogen dat al sinds de erfzonde.
It sure sucks to be female.
Niet ? Emoties vlakken af in een depressie, dus ga je zoeken naar iets heftigs. Iets willen doen waarvan je weet dat je je ellendig gaat voelen omdat je dan tenminste iets voelt - en vervolgens een excuus hebt om je kut te voelen en mensen weg te duwen die werkelijk om je geven. Want dan kan je jezelf weer in zelfmedelijden en eenzaamheid storten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:59 schreef Isabeau het volgende:
Lol, die ene post was eigenlijk het enige wat je wilde horen hè? Ondanks alle berichtjes was je er van meet af aan al uit voor jezelf: you choose hardship. Succes!quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:50 schreef boomplant het volgende:
Mister, wat jij zegt is exact wat er is gebeurd denk ik.. Dus grote kans dat ie het weer doet? Of het klote voelen was het niet waars
Als wat ik omschreef klopt geeft hij wel om je ja. Veel zelfs, want anders zou hij zich niet schuldig kunnen voelen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:54 schreef boomplant het volgende:
Als dat precies is wat er is gebeurd, betekent het dan wel dat hij wel echt van me houdt of niet?
Yep, gevalletje net zo lang tegen de muur blijven lopen tot die omvalt. "zie je wel dat er een deur zat!"quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:12 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Lol, die ene post was eigenlijk het enige wat je wilde horen hè? Ondanks alle berichtjes was je er van meet af aan al uit voor jezelf: you choose hardship. Succes!
Nee...quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:54 schreef boomplant het volgende:
Als dat precies is wat er is gebeurd, betekent het dan wel dat hij wel echt van me houdt of niet?
Nou, vreemdgaan betekent NIET per se dat je niet van de ander houdt, vreemdgaan staat vaak los van liefde, het is vaak lust. Tenzij je een affaire begint.quote:
Jawel.quote:
Als zijn gevoelens inderdaad erg afgevlakt zijn waardoor hij tot zijn daad kwam, hoe diep is hij dan in staat tot het voelen van liefde?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:54 schreef boomplant het volgende:
Ow, maar dat bedoelde ik ook nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:37 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nou, vreemdgaan betekent NIET per se dat je niet van de ander houdt, vreemdgaan staat vaak los van liefde, het is vaak lust. Tenzij je een affaire begint.
Zij hem?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:44 schreef HellsMaw het volgende:
Negeer hem niet, troost hem en laat aan hem zien dat jij het beste voor hem bent. Je moet wel echt duidelijk hebben gemaakt dat je het niet tolereert en dat hij fout zat.
En dat maak je duidelijk door hem te troosten?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:44 schreef HellsMaw het volgende:
Negeer hem niet, troost hem en laat aan hem zien dat jij het beste voor hem bent. Je moet wel echt duidelijk hebben gemaakt dat je het niet tolereert en dat hij fout zat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |