Dat dus. Het is een prutser: het ene moment janken over hoe moeilijk hij het heeft, en jou het volgende moment keihard belazeren. Ik had het nooit gepikt, JUIST niet als hij (of zij, in mijn geval) wel van mij zou verwachten een luisterend oor te zijn enzo...quote:Op donderdag 28 april 2011 11:04 schreef Soempie het volgende:
Als je depri bent heb je niet eens de puf vreemd te gaan.
Die omstandigheden zou ik er in elk geval niet bij betrekken. En als dat je vooropgezette plan is kun je hem beter direct terug nemen, ipv zo'n soort 'spel' te spelen.
Dit.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:06 schreef HSG het volgende:
Gewoon dumpen. Laat hij zijn eigen problemen oplossen en niet op jouw af te reageren door vreemd te gaan.
dit zegt al meer dan genoeg.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:05 schreef Sjeen het volgende:
Ik zou op zoek gaan naar iemand zonder al die issues...
En dan hem tot in den treure nadragen dat hij is vreemdgegaan... In elke ruzie weer erop terugkomen.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:12 schreef Royco1 het volgende:
Binnen 4 maanden al vreemd gegaan.
Kijk dat is een basis om een stabiele relatie mee op te bouwen en kinderen te maken.
Go for it TS.
En ja dit is sarcasme
Ach joh, heeft ie nog 2 weken om een paar keer buiten de deur te neuken.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:13 schreef Soempie het volgende:
Ik zou hem trouwens ook dumpen, maar aangezien je eigen plan al is hem terug te nemen...dan zou ik dat maar gewoon gelijk doen, ipv eerst een nep-drama te maken met dat twee weken wachten.
Dat dus, is wel makkelijk, hij weet dat hij alles kan maken.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:15 schreef Seven. het volgende:
Na 4 maanden al vreemdgaan.. hmm ja nee, ik zou er toch ook een punt achter zetten want op dit punt nu al zeggen 'OK, maar we maken er toch iets van', dan geef je hem ook een vrijbrief om het nog eens te doen.
Ach gut. Weer zo een die zegt dat ze het meteen uitmaakt als haar vriend vreemd zou gaan, maar puntje bij paaltje niet het lef heeft en dus maar excuses voor hem zoekt.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:03 schreef boomplant het volgende:
Ik heb een probleem. Ik heb nu 4 maanden een vriend, en hij is vorige week vreemdgegaan. Normaal zou ik dit echt niet tolereren, en meteen uitmaken.
Je gaat alleen vreemd als je vriendin erbij is?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:48 schreef Stefan het volgende:
Je moet wraak nemen. Het kan vandaag tot 22.00 uur want daarna heeft mijn vriendin 10 dagen vakantie.
Maar die zijn niet zo sterk als feromonen.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:50 schreef Isabeau het volgende:
Verliefdheid is ook maar een gevoel veroorzaakt door neurotransmitters en hormonen
Eindelijk iemand die er ook zo over denkt.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:53 schreef Stefan het volgende:
Als iedereen dat nu beseft en dat monogamie niet bestaat dat zou een hoop frustratie schelen.
Wat snap je niet aan daarnaquote:Op donderdag 28 april 2011 11:52 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je gaat alleen vreemd als je vriendin erbij is?![]()
Ik doe het meestal als ze er niet is...
Je moet natuurlijk wel samen die afspraak maken. Mijn ervaring is dat mensen in relatie dat soort verlangens en dromen niet durven uit te spreken. Ja maar straks vindt hij/zij me vreemd, of erger: Ja maar straks gaat hij/zij vaker plezier maken zonder mij.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die er ook zo over denkt.
Dat is wel zo eerlijk.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:52 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet je sterkste kant, wel?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:52 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik doe het meestal als ze er niet is...
Ik las het verkeerd... Ik dacht dat je vriendin op vakantie ging. Sorry!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |