Daar is de NS vast heel blij mee.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat ik maar bier ga verkopen op Koninginnedag.
Ik hoor er hooguit nog eens een op de zondagmiddag op Radio 5.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dominee? Die zie je niet vaak in het wild.
Ik zie wel regelmatig priesters in het wild daarentegen.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoor er hooguit nog eens een op de zondagmiddag op Radio 5.
Die zie ik dus nog minder dan domineesquote:Op donderdag 28 april 2011 11:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zie wel regelmatig priesters in het wild daarentegen.
Dan woon je te ver in het Noorden des lands.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Die zie ik dus nog minder dan dominees
Klopt. Toch was de laatste die ik in het wild zag in Wolvega, Friesland.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan woon je te ver in het Noorden des lands.
In Friesland heb je ook wat katholieke bolwerken.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt. Toch was de laatste die ik in het wild zag in Wolvega, Friesland.
Op mijn school in Steenwijk zaten inderdaad een paar zeer katholieke Friezen.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In Friesland heb je ook wat katholieke bolwerken.
Ik vind drooglegging ook niet zo'n goed idee maar de laatste jaren leek het op Koninginnedag in Amsterdam alleen nog maar te gaan om het zo snel mogelijk dronken worden en om aan het eind van de dag op weg naar huis zoveel mogelijk mensen lastig te vallen en zoveel mogelijk te vernielen.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:21 schreef Copycat het volgende:
Dat mag toch heul niet! Hier mag je niet eens meer een blikje bier bij je hebben. Ik ga naar een feestje op de Smalle Haven omdat het indorockfeestje bij LaFolie ook al is gedwarsboomd.
Bureaucratie.
Volgens mij is het vooral de combinatie met drugs als coke die voor dat sfeertje zorgt. Kan me nog herinneren dat ik na K'day een AT5-uitzending zag waar va die opgeschoten knulletjes in de camera een lijntje van hun sleutel snoven.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind drooglegging ook niet zo'n goed idee maar de laatste jaren leek het op Koninginnedag in Amsterdam alleen nog maar te gaan om het zo snel mogelijk dronken worden en om aan het eind van de dag op weg naar huis zoveel mogelijk mensen lastig te vallen en zoveel mogelijk te vernielen.
Ze hadden beter het feest van 538 op het Museumplein kunnen cancelen, dat had al heel wat gescheeld.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij is het vooral de combinatie met drugs als coke die voor dat sfeertje zorgt. Kan me nog herinneren dat ik na K'day een AT5-uitzending zag waar va die opgeschoten knulletjes in de camera een lijntje van hun sleutel snoven.
En al die 'provincialen' die de stad overspoelen helpen ook niet echt mee. Vroeger vond ik het echt leuk, vooral koninginnenacht als de vrijmarkt van start ging in de Jordaan. De laatste jaren dat ik K'Day in Amsterdam vierde, was het een grote teringzooi zonder gezelligheid.
En nu echt mij eitjes kopen.
Inderdaad een bizar verhaal en het heeft politiestaat-achtige trekken. Ik las elders dat ze hem TBS wilden aansmeren.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:07 schreef hondjes het volgende:
Vanavond om 17.59 uur op ned.1 een uitzending over erwin lensink.
Deze waxine gooier wordt al 7 maanden gegijzeld,en in Pieter Baan centrum gegooid.
GIisteren was zijn advocate bij Paul en Witteman, wat me verbaasde, eindelijk aandacht van de MSM voor deze zaak..Ben benieuwd of er eerlijke berichtgeving komt, meer te vinden over deze Erwin via google.
Dat kwam gisteravond bij P & W ook naar voren. Daar bleek ook dat de man dit had gedaan om aandacht te trekken. Hij wist dat hij opgepakt zou worden en dat de media zich erop zouden storten. Hij is er namelijk van overtuigd dat de Bea onrechtmatig op de troon zit en daar wil hij een onderzoek naar. En er zijn nog wat zaken die hij onder de aandacht wil brengen of die hij onderzocht wil hebben. Maar zoals Hondjes al zei: even Googlen , valt veel over hem te lezen.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Inderdaad een bizar verhaal en het heeft politiestaat-achtige trekken. Ik las elders dat ze hem TBS wilden aansmeren.
Volgens mij wordt je gestraft voor wat je doet en niet voor wat het eventueel had kunnen zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:38 schreef Toverheks het volgende:
je gaat ook niet iets gooien naar de Koningin dan weet je dat je echt verkeerd bezig bent, en een waxinelichtje kon ook een bom wezen he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |